×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی V83

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:
مدل سیستم صوتی :MHC-V83D
دارای ورودی :گیتار
دارای پنل :لمسی
مجهز به فناوری :بلوتوث
سال ساخت :2020
مجهز به :وای فای
دارای قابلیت :کارائوکه
دارای ورودی :میکروفون
توان صوتی :1850 وات
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

سیستم صوتی سونی V83 محصولی از برند سونی است که قادر خواهد بود صدایی خیره کننده را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از این محصول می توانید در هر کجا که هستید با آهنگ های مورد علاقه خود برقصید و آواز بخوانید. این سیستم صوتی پیشرفته و حرفه ای سونی با چهار توییتر و دو تقویت کننده میان رده و JET BASS BOOSTER صدایی زنده و قدرتمند، واضح و شفاف تولید می کند و مهمانی های شما را لذت بخش و هیجان انگیز می کند.

شیک سونی V83D از وجود افکت های دی جی بهره می برد و به شما این امکان را می دهد که تنظیمات دلخواه را بر روی آهنگ پخش اعمال کرده و آن را به روشی که می خواهید پخش کنید. حالت TAIKO در سیستم صوتی سونی V83D به شما این امکان را می دهد که از پنل به عنوان درام استفاده کنید و ریتم های مختلف را پخش کنید. برنامه Fiestable یک ویژگی سرگرم کننده است که به شما امکان کنترل کامل بر روی سیستم صوتی خود را می دهد. همچنین می توانید پخش موسیقی و نور را کنترل کنید.

سیستم صوتی سونی مدل V83D

با عملکرد کارائوکه، می توانید ستاره پاپ درونی خود را کشف کنید و از آواز خواندن لذت ببرید. همچنین می توانید این سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنید تا به عنوان یک بلندگوی خارجی تلویزیون عمل کند و سطح صدای آن را افزایش دهد. وجود موتور پردازش صدا DSEE در این سیستم صدا را با تمام جزئیات در اختیار شما قرار می دهد.

ساخته شده برای مهمانی های شما

طراحی سیستم صوتی سونی مدل V83D

سونی یکی از تولیدکنندگان سیستم های صوتی است که مهارت خاصی در انجام آن دارد و همواره این سری از محصولات را با طراحی خاص و پایدار و با فناوری های پیشرفته و متنوع تولید می کند که باعث می شود علاوه بر لذت بردن از قدرت صدای بالا از لحظات لذت ببرید.

سیستم صوتی سونی V83 یکی از محصولات پیشرفته و عالی این محصول می باشد که مجهز به پنل ضد آب است که باعث می شود نگران ریختن آب روی سیستم صوتی نباشید. این محصول دارای دکمه ای به نام Party Lock می باشد که با فشردن آن سایر دکمه ها به مدت 30 ثانیه غیرفعال می شوند و به راحتی می توانید سیستم صوتی را تمیز کنید. هر زمان که می‌خواهید شیک سونی V83D را جابه‌جا کنید، فقط دسته حمل راحت را بگیرید و آن را به عقب کج کنید، سپس آن را به هر کجا که می‌خواهید ببرید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.

بدنه بیرونی سیستم صوتی MHC-V83D از پلاستیک مرغوب ساخته شده است که باعث دوام دستگاه می شود. اگر به سیستم صوتی دقت کرده باشید، علاوه بر یک بلندگوی بزرگ در وسط، وجود چهار توییتر در قسمت بالا، میان رده در قسمت میانی، جت BASS BOOSTER در قسمت پایین مشاهده می شود . صدای قدرتمند و هیجان انگیز با چراغ های LED نیز می توانید جشنی از نور را در محافل خود ایجاد کنید و هیجان آنها را افزایش دهید.

بخشی از صداها باشید با سیستم صوتی SONY V83D

صدایی رسا و باکیفیت در شیک سونی V83D

از دیرباز ایرانیان علاقه خاصی به جشن و پایکوبی داشته اند و همین امر باعث شده تا بتوانند آهنگ های پرقدرت را دریافت کنند و از آن لذت ببرند، بنابراین به محصولی مانند سیستم صوتی با صدای باکیفیت نیاز دارند. و تاثیر قوی Release. سیستم های صوتی سونی معمولا می توانند رضایت کامل شما را جلب کنند، زیرا علاوه بر صدای قدرتمند، از وجود ویژگی هایی نیز بهره می برند که صدا را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. سیستم صوتی سونی V83 ساخت سونی است و برخی از ویژگی های صوتی آن عبارتند از:

وجود فناوری CLEARAUDIO+ منجر به تمیز کردن خودکار صدا و پخش روان و شفاف و همچنین جداسازی آنها به گونه ای می شود که به کیفیت آنها آسیبی وارد نشود.

فناوری DOLBY DIGITAL نیز در این سیستم صوتی سونی دیده می شود. با استفاده از این فناوری می توانید صداهای جامع و توسعه یافته را ببینید و صداها را به شکلی غنی با تمام جزئیات ریز و دقیق دریافت کنید تا از صداهای کاملا واقعی و طبیعی لذت ببرید.

فناوری MEGA BASS نیز از جمله ویژگی های سیستم صوتی 2020 سونی V83D است که مهمانی های شما را تکان می دهد.این قابلیت بیس بالا و عمیقی را در اختیار شما قرار می دهد و شما را غرق در صداها می کند.

توسط موتور DSEE جزئیات به موسیقی بازگردانده می‌شود

مانند تلویزیون هایی که از موتور پردازش تصویر استفاده می کنند، برخی از سیستم های صوتی نیز از موتور پردازش صدا استفاده می کنند که به آنها کمک می کند صدایی با کیفیت بالا را به کاربران ارائه دهند. این موتور نقش اصلی و اساسی در پخش صدا دارد زیرا در این سری از محصولات هنگام انتقال صدای دیجیتال فشرده می شود و همین نیز باعث می‌شود تا برخی از جزئیات آن از بین برود به صورت تمام و کمال در اختیار کاربران قرار نگیرد و این زیاد جالب توجه نیست.

از آنجایی که هدف از خرید سیستم صوتی بازتولید صداهایی با قدرت و وضوح بالا می باشد و جزییات صداها نیز شنیده می شود، بنابراین اگر قادر به ارائه کامل و بی نقص صدا نباشد، می توان گفت که کیفیت و کارایی دستگاه کاهش می یابد. اما سونی برای جلوگیری از این اتفاق، شیک سونی V83D را به موتور تقویت صدا دیجیتال مجهز کرد. مخفف این عبارت برابر با DSEE است که جزئیات صدا را حفظ کرده و آنها را بازیابی می کند، بنابراین می توانید صدایی کامل، واضح و با کیفیت بالا را از سیستم صوتی دریافت کنید.

این موتور حتی صداها را تقویت می کند تا صداهای بلند و طنین انداز در فضا جاری شود، بنابراین حتی صداهای فرکانس پایین نیز با قدرت و کیفیت بالا از طریق سیستم صوتی V83D منتشر می شود. در نتیجه، جزئیات صوتی در حین انتقال حفظ خواهد شد.

انفجار صوتی توسط اسپیکرهای سیستم صوتی V83D

اسپیکرهای سیستم صوتی سونی V83D

یکی از قسمت های فوق العاده سیستم صوتی سونی V83 اسپیکرهای قدرتمند نصب شده بر روی آن است. با استفاده از این بلندگوها می توانید صدای انفجاری را در دایره های خود ایجاد کنید و صداهای واضح و دقیقی را در گوشه و کنار سالن دریافت کنید. وجود این بلندگوها باعث افزایش کیفیت و کارایی سیستم می شود و صداهای شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه باشید تا این مجموعه را به شما معرفی کنیم. این سری از اسپیکرها عبارتند از:

اگر دقت کنید، چهار توییتر در بالای سیستم وجود دارد که نقش مهمی در صدای پرفشار دارند. این قسمت از سیستم صوتی 1850 وات سونی V83D صداها را با فشار زیاد به سمت بالا می راند که باعث پخش شدن صدا در سطح وسیعی می شود تا در هر جای سالن که هستید صدایی واضح و دقیق بشنوید و از آن لذت ببرید. .

High-efficiency Midrange نیز در پایین توییترها قرار گرفته است که با وجود آن صداها با فرکانس های مناسب پخش می شوند و سطح فشار آنها نیز به شکلی عالی تنظیم می شود.به این ترتیب می توانید صداها را با وضوح بالا بشنوید. وضوح در هر موقعیتی، صرف نظر از اینکه می رقصید یا آواز می خوانید. تمام جزئیات را دریافت کنید.

با JET BASS BOOSTER جعبه صدای این محصول کامل شده است زیرا این قسمت صداها را با بم و بیس و ضربه قوی منتقل می کند تا بتوانید در صداهای غنی غرق شوید.

جشن نور و روشنایی با فناوری PARTY LIGHT

این روزها امکانات بی شماری به سیستم های صوتی اضافه شده است که هرکدام کارایی خود را به گونه ای متفاوت نشان می دهند. وجود این ویژگی ها مهمانی های شما را بیش از گذشته خاص کرده و بر جذابیت آن می افزاید. سیستم صوتی که تا دیروز فقط صدای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می داد، اکنون به جایی رسیده است که مهمانی های شما را روشن می کند و به شما امکان می دهد جشنی از نور و روشنایی در محافل خود ایجاد کنید. همه سیستم های صوتی این قابلیت را ندارند و این امر گاهی در سیستم های پیشرفته و مدرن دیده می شود.

سونی از جمله برندهایی است که این قابلیت جالب را روی سیستم های صوتی خود نصب کرده است. سیستم صوتی سونی V83 که یکی از محصولات پیشرفته سونی است از عملکرد PARTY LIGHT بهره می برد. این سیستم صوتی نورپردازی پیچیده جشن ها و مهمانی ها را روشن می کند. از طریق این فناوری می توانید نورپردازی 360 درجه ایجاد کنید و رنگ هایی مانند سبز، آبی تیره، آبی روشن و ... ایجاد و ساطع کنید که باعث می شود محیطی شبیه به کلوپ شبانه برای مهمانی های خود ترتیب دهید.

این فناوری فضایی فراموش نشدنی را برای شما ایجاد می کند و با همگام سازی نورها با ریتم آهنگ و ضرب آهنگ آن باعث می شود که جریان بیت آهنگ را بهتر درک کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. این ویژگی دور شما را خاص می کند.

استعداد خوانندگی خود را کشف کنید

سیستم های صوتی در طول سال ها راه طولانی را پیموده اند و این روزها می توانید با آنها سرگرم شوید. یکی از وظایف اصلی سیستم صوتی Sony V83D انتشار صدایی قدرتمند است، اما سازندگان این سری از محصولات عملکرد دیگری مانند کارائوکه را به محصولات خود اضافه کرده اند تا کاربران بتوانند از سیستم صوتی خود لذت بیشتری ببرند و اوقات خوشی را با او سپری کنند. می توانند خوانندگی را تجربه کنند و ستاره پاپ خود را راه اندازی کنند و گاهی اوقات استعدادهای شما را شکوفا می کند.

این شرکت در ساخت سیستم صوتی سونی V83 نیز از این ویژگی استفاده کرده است. قدمت کارائوکه به سال 1971 برمی گردد که اولین بار توسط یک نوازنده ژاپنی اختراع شد و در این سال ها به تمام نقاط جهان گسترش یافت و امروزه به یک فناوری محبوب در بین مردم تبدیل شده است. برای استفاده از این ویژگی لازم نیست یک خواننده با تجربه باشید، اما حتی آماتورها نیز می توانند از آن استفاده کنند.

با فعال کردن این فناوری، صدای خواننده قطع می‌شود و فقط آهنگ پخش می‌شود، به این ترتیب می‌توانید از طریق میکروفون شروع به خواندن آهنگ کنید و تجربه خوانندگی را داشته باشید. تکنولوژی کارائوکه به آهنگ خاصی محدود نمی شود و شما می توانید هر سبکی را که می خواهید اجرا کنید، حتی می توانید با دوستان خود مسابقه خوانندگی ترتیب دهید و اوقات شاد و مفرحی را در کنار هم سپری کنید.

اتصال سریع و بی نقص از طریق فناوری های بی سیم در شیک سونی V83D

اتصالات موجود در سیستم صوتی V83D

"سیستم صوتی سونی V83" از فناوری‌هایی بهره می‌برد که اتصال بی‌سیم سریع و بی‌نقص را تضمین می‌کند، که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های دیگر را به سیستم صوتی متصل کرده و لیست پخش صوتی خود را از طریق آن پخش کنید. آنها را با کیفیت بالا دریافت کنید. فناوری هایی که باعث ایجاد ارتباط بی سیم در این محصول می شوند عبارتند از:

فناوری بلوتوث یکی از ویژگی های فنی شیک سونی V83D است که قابلیت اتصال بی سیم را دارد. این ویژگی به ظاهر دو دهه پیش برمی گردد و تاکنون به قابلیت های آن اضافه شده است. بلوتوث یک فناوری پرکاربرد است که این روزها به هر وسیله ای که نگاه کنید از وجود آن بهره می برد. جفت کردن بلوتوث سیستم صوتی با بلوتوث تلفن یا رایانه و تبلت ، یک اتصال برقرار می کند تا بتوانید یک لیست پخش در اختیار داشته باشید. این فناوری به شما امکان می دهد سه گوشی هوشمند را به سیستم صوتی متصل کنید.

سرعت انتقال فایل در فناوری LDAC سه برابر بلوتوث است. این فناوری بدون کاهش کیفیت فایل ها را با کیفیت بالا منتقل می کند. فناوری NFC که مخفف عبارت Near Field Communication است، راه دیگری برای اتصال بسیار سریع و عالی است. می توانید دو دستگاه حاوی این فناوری را کنار هم قرار دهید و با ایجاد یک تماس کوچک بین آنها، ارتباطی ایجاد کنید.

سایر ویژگی های سیستم صوتی سونی V83

Music Center در سیستم صوتی سونی V83

از دیگر ویژگی های موجود در سیستم صوتی Sony MHC-V83D می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم صوتی 2.1 کاناله سونی V83D مجهز به Music Center می باشد. با نصب این قابلیت بر روی گوشی خود قادر به کنترل پخش آهنگ ها و سایر تنظیمات سیستم صوتی از جمله پخش چراغ ها خواهید بود.

پخش کننده خانگی سونی V83D از چهار افکت مختلف DJ از جمله Flanger برای ایجاد غرش هواپیما مانند، WAH فرکانس صداها را تقویت و کاهش می دهد، Isolator یک باند فرکانسی خاص ایجاد می کند و PAN صدایی زیبا و روان را به شما می دهد.

TAIKO یک حالت بازی موجود در این سیستم صوتی است که به شما این امکان را می دهد تا کنترل پنل را به درام تبدیل کنید و اجراهای مختلفی مانند bongo، djembe، surdo و TAIKO ژاپنی درام را اجرا کنید و لحظات خوش و شادی را در کنار دوستان داشته باشید.

باند سونی V83 دارای یک پورت HDMI (ARC) است که به شما امکان می دهد آن را به تلویزیون متصل کنید، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک بلندگوی خارجی استفاده کنید و فیلم، درام و ورزش را با صدای بالا تماشا کنید.

شیک سونی V83D از داشتن پورت USB نیز بهره می برد تا بتوانید فلش مموری را به سیستم صوتی متصل کرده و آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه از داشتن سی دی و دی وی دی پلیر بهره می برد و بدین ترتیب امکان پخش دیسک های نوری را خواهید داشت.

خلاصه مطالب...

این شرکت با معرفی شیک سونی V83D به بازار سروصدا به پا کرد. این محصول علاوه بر فناوری های پیشرفته از وجود بلندگوهایی بهره می برد که صدای انفجاری را در شما ایجاد می کند و مهمانی های شما را از صدایی قدرتمند و روح نواز بهره مند می کند.. همچنین می‌توانید جشن نور و رقص را در پارتی‌های خود با پا کنید و لحظات جذاب و مهیجی را به وجود آورید. سیستم صوتی سونی V43 یکی دیگر از محصولات سونی است که تقریباً به ویژگی های مشابه سیستم صوتی سونی V83 مجهز شده است، اما فاقد پنل ضد آب و خروجی صدای کمتر است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V83

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی سونی
سونی
57,700,000 تومان (بدون مالیات)
دارای : فناوری بلوتوث دارای : قابلیت کارائوکه دارای : افکتهاي DJ متنوع دارای : صدای فوق العاده قدرتمند دارای : پورت های ورودی و خروجی USB و HDMI و DVD قابلیت پشتیبانی از : فرمت هاي تصويري Xvid و Mpeg4 قابلیت...
سیستم صوتی سونی
سونی
27,150,000 تومان (بدون مالیات)
دارای : قابلیت کارائوکه دارای : افکتهاي DJ متنوع پشتیبانی از : فناوری بلوتوث دارای : صدای فوق العاده قدرتمند دارای : پورت های ورودی و خروجی USB و HDMI و DVD قابلیت پشتیبانی از : فرمت هاي تصويري Xvid و Mpeg4 قابلیت...
سیستم صوتی
14,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل ساندبار : S40R توان صوتی : 600 وات دارای فناوری : S-Master پشتیبانی از فرمت : دالبی دیجیتال مجهز به : ریموت کنترل دارای : 5.1 کانال صوتی مجهز به درگاه : ارتباطی Optical بهره من از : ساب ووفر سیم دار فناوری صوتی :...

فهرست