×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسپیکر سونی XP700

دسته بندی: سیستم صوتی
سیستم صوتی سونی : XP700
دارای ورودی :گیتار
بدنه :ضدآب
پشتیبانی از :بلوتوث
پشتیبانی از :کارائوکه
دارای :2 پورت USB
مجهز به فناوری : MEGA BASS
قابلیت :Party Connect
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

اسپیکر سونی XP700 یکی از بهترین و جدیدترین سیستم های صوتی های بی سیم سونی است. سونی یکی از تولید کنندگان اصلی سیستم های صوتی است. هر دستگاهی که قادر به تولید صدای باکیفیت باشد، سیستم صوتی نامیده می شود و بلندگوی بی سیم یکی از انواع سیستم های صوتی است. برند معروف سونی به تولید سیستم های صوتی باکیفیت معروف است و مدل های مختلف آن در بین مردم بسیار محبوب است. اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 در سایز بسیار مناسبی طراحی شده است و با عملکردهای متنوع خود فراتر از انتظار شما از یک اسپیکر خواهد بود. با صدای مناسبی که این اسپیکر می تواند تولید کند می توانید در مهمانی های خود از آن استفاده کنید. بلندگوهای تعبیه شده در این سیستم صوتی صدایی همه جانبه را برای پخش ارائه می دهند.

سیستم صوتی سونی مدل SRS-XP700

طراحی اسپیکر سونی XP700 به بهترین شکل انجام شده است و می توانید آن را در دو حالت عمودی و افقی در محیط قرار دهید. این اسپیکر زیبا دارای پنل اصلی می باشد که در این قسمت می توانید به برخی از امکانات آن دسترسی داشته باشید. رقص نور سیستم صوتی آن را برای استفاده در محیط های تاریک ایده آل می کند. این نوع سیستم صوتی با باتری کار می کند و سونی برای افزایش کارایی اسپیکر از باتری هایی با طول عمر عالی استفاده می کند. صدای موسیقی در سیستم صوتی سونی XP700 بسیار دلنشین و گویا خواهد بود. همچنین ویژگی های گسترده ای مانند اتصال سریع بلوتوث، پخش کارائوکه و اتصال به برنامه های مرتبط را ارائه می دهد.

طراحی متفاوت و زیبای اسپیکر بلوتوثی سونی XP700

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل XP700

سونی همیشه به خاطر طراحی های زیبای خود که در تمامی محصولات برقی و خانگی استفاده می شود شناخته شده است. در واقع این برند سعی در تولید محصولات زیبا در کنار کیفیت ساخت بی نظیر داشته و تا حد زیادی موفق بوده است. اسپیکر سونی XP700 یکی از جدیدترین انواع سیستم های صوتی سونی است که طراحی زیبا و فوق العاده شیکی دارد. این سیستم صوتی از نوع اسپیکر بی سیم بوده و در یک بدنه عرضه می شود. طراحی بدنه اسپیکر بسیار مناسب و در بهترین حالت برای استفاده راحت کاربر طراحی شده است. با اندازه مناسب این سیستم صوتی سونی به راحتی قادر خواهید بود آن را در هر محیطی قرار دهید.

یکی از ویژگی های جذاب این سسیستم صوتی وجود دسته بزرگ در قسمت بالایی آن است. این دسته به شما امکان می دهد تا سیستم صوتی را به راحت ترین حالت ممکن حمل کنید. به زبان ساده، سیستم صوتی XP700 را با این دسته به هر کجا که می خواهید ببرید. این اسپیکر هم در سمت راست و هم در سمت چپ بدنه طراحی صافی دارد و می توانید هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی از آن استفاده کنید. پشت بدنه اسپیکر از چندین پورت ورودی تشکیل شده است، بنابراین می توانید این سیستم صوتی کاربردی را به دستگاه های مختلف متصل کنید. همچنین یک پنل کنترل در بالای بدنه وجود دارد که امکان دسترسی به عملکردهای بلندگو را فراهم می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل اسپیکر سونی XP700

رقص نور در اسپیکر XP700

رقص نور در اسپیکر سونی SRS-XP700

با کمی دقت در طراحی این سیستم صوتی متوجه دو قطعه مورب در بالا و پایین بدنه خواهید شد. لامپ های LED در این دو قسمت تعبیه شده تا اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 قابلیت رقص با نور را داشته باشد. این لامپ های ال ای دی می توانند نورهای بسیار زیبایی ایجاد کنند و برای استفاده در محیط های تاریک بسیار مناسب خواهند بود. از رقص نور اسپیکر سونی XP700 در مهمانی های خود استفاده کنید تا نیازی به استفاده از چراغ های دیگر و چراغ های رقص نداشته باشید. نکته جالب در مورد بخش رقص نور، قابلیت تنظیم رنگ نور در آن است. می توانید یکی از مدل های مختلف نورپردازی که برای آن طراحی شده است را انتخاب کنید.

بدنه ضد آب در سیستم صوتی سونی XP700

بدنه‌ی ضد آب در سیستم صوتی XP700

شاید برای برخی افراد این سوال پیش آمده باشد که بدنه ضد آب در سیستم صوتی چه کاربردی دارد؟ سونی در وب سایت اصلی خود از ضد آب بودن این اسپیکر به عنوان قابلیتی یاد می کند که از بارش باران در مهمانی شما جلوگیری می کند. یعنی حتی اگر از اسپیکر بی سیم SRS-XP700 در فضای باز و زیر باران استفاده کنید، مشکلی برای این اسپیکر پیش نخواهد آمد. البته اگر بخواهیم واقع بین باشیم، افراد کمی از بلندگوها برای گوش دادن به موسیقی در باران استفاده می کنند. بهتر است بگوییم که مقاومت در برابر آب پنل زمانی که در مهمانی هستید خاصیت خود را نشان می دهد و نوشیدنی و آب آشامیدنی به طور ناگهانی روی سیستم صوتی ریخته می شود.

پنل اصلی اسپیکر سونی XP700 که برای دسترسی آسان کاربران در بالای سیستم قرار گرفته است دارای خاصیت ضدآب قوی می باشد. در این پنل مشخصات اصلی اسپیکر قرار دارد. دکمه پاور در این قسمت قرار دارد و می توانید با آن اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 را روشن و خاموش کنید. قسمت بلوتوث نیز در این قسمت قرار دارد و هر دو دکمه Pause و Play نیز در این پنل قرار می گیرند. همچنین می توانید صدا را با دو علامت خاص + و - در پنل اصلی تنظیم کنید. همچنین قابلیت MEGA BASS که در ادامه توضیح خواهیم داد نیز در این قسمت فعال شده است.

صدای فراگیر و قدرتمند با بلندگوی SRS-XP700

صدایی فراگیر و پرقدرت با اسپیکر SRS-XP700

اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 باکیفیت از یک بلندگوی داخلی اصلی، دو توییتر و دو عدد ووفر تشکیل شده است. اگرچه قدرت خروجی اسپیکر 245 وات سونی SRS-XP700 است، اما می توان انتظار صدای بسیار بلند و شفافی از آن داشت. بلندگوی اصلی از نوع X-Balanced Speaker است. سونی در برخی از تلویزیون های خود از این نوع اسپیکر استفاده می کند و می توان گفت که بهترین نوع اسپیکر داخلی سونی محسوب می شود. اندازه این اسپیکر داخلی بزرگتر از حد معمول است تا بتواند صدایی بلندتر از همیشه تولید کند. این اسپیکر بزرگ نه تنها به افزایش صدای سیستم صوتی کمک می کند بلکه وضوح و کیفیت آن را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد. همانطور که گفته شد، اسپیکر اصلی توسط دو توییتر همراهی می شود. وظیفه اصلی توییترها در سیستم صوتی انتشار صدا است.

این توییترها در جلو و پشت سیستم تعبیه شده اند تا بتوانند صدا را 360 درجه پخش کنند. به گونه ای که شما در هر موقعیتی از سیستم صوتی بنشینید، توییترها با پرتاب صدا به سمت بالا صدایی رسا در محیط اطراف ایجاد می کنند. همچنین در قسمت صدا نیز نباید از تاثیر اسپیکرها غافل شد. این ووفر خت به افزایش و تقویت صدا در اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 کمک می کنند تا صدایی غنی، شفاف و فراگیر برای پخش ارائه دهند. به لطف این اسپیکر قدرتمند مهمانی های شما با صدایی شاد و باکیفیت برگزار می شود.

عمر باتری طولانی

طول عمر بالای باتری اسپیکر سونی XP700

همانطور که گفته شد این سیستم صوتی از نوع اسپیکر بی سیم است. بلندگوهای بی سیم برای کار کردن نیازی به کابل و سیم برق ندارند و اغلب به صورت شارژی کار می کنند. اسپیکر سونی XP700 از بهترین نوع باتری ها استفاده می کند تا عمر بالا و بهینه ای برای مدت طولانی داشته باشد. این اسپیکر قابلیت کارکرد 25 ساعته با شارژ کامل را دارد. عمر باتری بالای این سیستم می تواند برای مهمانی های چند ساعته کافی باشد و نیازی به شارژ مداوم ندارد. ما به شما توصیه می کنیم تا زمانی که سیستم صوتی به طور کامل شارژ نشده است هرگز آن را از شارژ نکشید. اما سونی برای مواقعی که برای استفاده از اسپیکر 2 کاناله سونی SRS-XP700 عجله دارید راه حلی هم اندیشیده است.

شارژ سریع اجازه می دهد تا سیستم صوتی را تنها در 10 دقیقه شارژ کنید. کافی است سیستم صوتی خود را در 10 دقیقه شارژ کنید تا به مدت 3 ساعت کار کند. وقتی برای رسیدن به جایی عجله دارید از این ویژگی جذاب استفاده کنید. یکی از ویژگی های گیج کننده برخی از سیستم های صوتی با باتری این است که نمی دانند چه زمانی به طور کامل شارژ می شوند. اما به لطف فناوری Battery Care، زمان دقیق شارژ کامل اسپیکر سونی را خواهید دانست. این ویژگی همچنین باعث افزایش طول عمر باتری می شود تا بتواند برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند.

جلوه های صوتی بلندگوی بی سیم XP700

یکی از بخش های صوتی که واقعا اسپیکر بلوتوثی XP700 را خاص می کند MEGA BASS است. برخی از موسیقی های راک و جاز دارای لحن بلند و متفاوتی نسبت به سایر موسیقی ها هستند. این نوع صداها نیاز به قابلیت بازتولید در سیستم صوتی دارند تا به لحن واقعی خود پی ببرند. MEGA BASS صدای باس را در این بلندگو تنظیم می کند تا صدای واقعی این سبک از موسیقی را بازتولید کند. شما می توانید این عملکرد را برای انواع صداهایی که روی سیستم صوتی پخش می شوند فعال کنید.

SOUND LIVE یکی دیگر از ویژگی های بخش صوتی اسپیکر است. این ویژگی از اعمال فیلترهای عجیب و غریب و نامناسب بر روی صدا جلوگیری می کند و صدا را با کیفیت واقعی خود بازتولید می کند. این موسیقی زنده واقعی ترین حالت صدا را در اختیار شنونده قرار می دهد.

ویژگی های دیگر برای بهبود کیفیت صدا

کیفیت صدای عالی در اسپیکر بلوتوثی مدل SRS-XP700

  • * Clear Audio+ فناوری تصفیه صدا در "اسپیکر سونی XP700" است. این فناوری قادر خواهد بود تا نویزهای صوتی موجود در سیستم صونی را به صورت کاملاً هوشمند شناسایی کند. سپس به حذف این نویزها در صدا کمک می کند تا صدایی با کیفیت بالا و بدون نویز تولید شود. این عملکرد کمک زیادی به افزایش کیفیت صدا برای جلوگیری از پخش صدا در محیط می کند.

  • * DSEE را می توان به عنوان یک فناوری تقویت صدا در اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 در نظر گرفت. این تابع به عنوان یک عملکرد بهبود کیفیت تصویر عمل می کند. بنابراین، صداهای بی کیفیت را در بلندگوی بی سیم تشخیص می دهد. سپس صداهای با کیفیت پایین را تقویت می کند تا صدایی با کیفیت به شما ارائه دهد.

  • * The Omnidirectional Party Sound فناوری صوتی است که به لطف استفاده از توییترهایی که در بخش صوتی به آنها اشاره کردیم به وجود می آید. این ویژگی به ایجاد صدای فراگیر در یک محیط بزرگ کمک می کند. به این ترتیب توییترها صدا را به طور کامل در محیط بازتولید می کنند و این حالت صدا باعث پخش آن در محیط مهمانی می شود تا بهترین تجربه استفاده از اسپیکر SRS-XP700 را به شما ارائه دهد.

یک بازی کارائوکه هیجان انگیز را تجربه کنید

بازی جذاب karaoke در سیستم صوتی سونی

کارائوکه یکی از محبوب ترین بازی های جهان است. برای استفاده از این بازی به سیستم صوتی و میکروفون نیاز دارید. به همین دلیل است که بسیاری از سیستم های صوتی مدرن از کارائوکه پشتیبانی می کنند. روش پخش کارائوکه به این صورت است که میکروفون خود را به اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 وصل کنید و یکی از آهنگ های کارائوکه را روی تلویزیونی که به سیستم صوتی متصل است پخش کنید. متن آهنگ بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود و می توانید از طریق میکروفون همراه با آن آواز بخوانید. این بازی جذاب حالت رقابتی دارد و شما می توانید برای هماهنگی صحیح موسیقی با دوستان خود به رقابت بپردازید.

یکی از ویژگی های جذاب اسپیکر بی سیم XP700 پشتیبانی از ورودی گیتار است. می توانید میکروفون خود را به ورودی گیتار خود وصل کنید. به این ترتیب می توانید همراه با موسیقی در مهمانی های خود آواز بخوانید و از شخص دیگری بخواهید همراه با موسیقی گیتار بزند. کارائوکه سرگرم کننده روحیه شاداب و هیجان انگیزی را به مهمانی های شما می بخشد. اگر از این بازی به عنوان رقابت استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن Fiestable دیدن کنید.

دنیایی از امکانات با اپلیکیشن‌های مخصوص در اسپیکر سونی XP700

جلوه‌های ویژه‌ی صدا در اپلیکیشن‌ Music Center

Music Center یکی از اپلیکیشن های خاص سونی است که استفاده می کند. این برند تنظیمات و امکانات گسترده ای را در این اپلیکیشن قرار داده است تا بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد. برای استفاده از Music Center، کافی است آن را در گوشی خود دانلود کنید. سپس به سادگی NFC یا بلوتوث بلندگو را برای اتصال به برنامه روشن کنید. مشخصات سیستم صوتی بلافاصله در اپلیکیشن ظاهر می شود و به قسمت های مختلف آن دسترسی کامل خواهید داشت. رقص نور روی اسپیکر، حالت های مختلف صدا، لیست بازی های کارائوکه برای انتخاب برنده و امکانات مشابه در اپلیکیشن مرکز موسیقی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برنامه Fiestable دقیقاً همان عملکرد Music Center را دارد. با این تفاوت که برای استفاده از آن باید از قبل Music Center را روی گوشی خود داشته باشید. دسترسی موجود در برنامه Fiestable کمی گسترده تر است و پیشنهاد می کنیم هر دو برنامه را در تلفن خود داشته باشید تا از اسپیکر سونی XP700 حداکثر استفاده را ببرید. هر دو برنامه برای گوشی های اندروید و IOS در دسترس هستند.

اسپیکر بی سیم XP700 با بهترین عملکرد در بلوتوث

خب، همانطور که می دانید، این اسپیکر برای کار نیازی به اتصال به هیچ دستگاه خارجی از طریق کابل ندارد. یعنی می توانید آن را به هر دستگاهی که می خواهید متصل کنید. البته به شرطی که دستگاه طرف مقابل نیز به طور گسترده از فناوری بلوتوث پشتیبانی کند. در غیر این صورت می توانید از برخی ورودی های پشت سیستم صوتی برای اتصال کابل استفاده کنید.

پهنای باند بلوتوث این اسپیکر بسیار گشترده است و به هر وسیله ای فورا متصل می شود. با این قابلیت جذاب می توانید اسپیکر بلوتوثی سونی XP700 را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از صدای باکیفیت آن برای موسیقی خود از گوشی لذت ببرید. همچنین می‌توانید این بلندگوی بی‌سیم را به سیستم‌های صوتی مختلف متصل کنید تا صدایی بلندتر و یکدست‌تر را در محیط خود پخش کنید.

2 پورت USB و ویژگی های آن

در پشت سیستم صوتی یک پورت USB اختصاصی برای اتصال به انواع حافظه های USB تعبیه شده است. این ویژگی متداول ترین روش اتصال به انواع فلش مموری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آهنگ های موجود در حافظه را روی اسپیکر سونی XP700 پخش کنید. همچنین می توانید هر دستگاه دیگری که از پورت USB پشتیبانی می کند با استفاده از کابل به این پورت متصل کنید. جالب اینجاست که 2 پورت USB در این سیستم وجود دارد. سونی درگاه شارژ دوم را برای شارژ گوشی قرار داده است.

همانطور که گفته شد باتری های این اسپیکر فوق العاده قدرتمند و بادوام هستند. اگر گوشی شما نیاز به شارژ دارد، برای شارژ سریع، کافی است آن را از طریق کابل USB به اسپیکر سونی XP700 متصل کنید. از دیگر ورودی های متصل به این سیستم صوتی می توان به ورودی میکروفون، ورودی گیتار و مینی جک استریو (IN) اشاره کرد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سال ساخت
2021
سری
X
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
چین
مدل
SRS-XP700

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی سونی
سونی
57,700,000 تومان (بدون مالیات)
دارای : فناوری بلوتوث دارای : قابلیت کارائوکه دارای : افکتهاي DJ متنوع دارای : صدای فوق العاده قدرتمند دارای : پورت های ورودی و خروجی USB و HDMI و DVD قابلیت پشتیبانی از : فرمت هاي تصويري Xvid و Mpeg4 قابلیت...
سیستم صوتی سونی
سونی
27,150,000 تومان (بدون مالیات)
دارای : قابلیت کارائوکه دارای : افکتهاي DJ متنوع پشتیبانی از : فناوری بلوتوث دارای : صدای فوق العاده قدرتمند دارای : پورت های ورودی و خروجی USB و HDMI و DVD قابلیت پشتیبانی از : فرمت هاي تصويري Xvid و Mpeg4 قابلیت...
سیستم صوتی
14,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل ساندبار : S40R توان صوتی : 600 وات دارای فناوری : S-Master پشتیبانی از فرمت : دالبی دیجیتال مجهز به : ریموت کنترل دارای : 5.1 کانال صوتی مجهز به درگاه : ارتباطی Optical بهره من از : ساب ووفر سیم دار فناوری صوتی :...

فهرست