×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

جاروبرقی سامسونگ SC4190

دسته بندی: لوازم خانگی
مدل جاروبرقی : SC4190
ظرفیت کیسه :3 لیتر
کشور مونتاژ کننده :ویتنام
نوع فیلر هوا :HEPA
نوع جاروبرقی :کیسه ای
نوع لوله : خرطومی
قدرت مکش : 370 وات
توان مصرف :2000 وات
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

جاروبرقی سامسونگ SC4190 طراحی شیک و خوش ساختی دارد و مهمتر از همه با قدرت استثنایی بیش از 2000 وات عرضه می شود. با کمک این مدل جاروبرقی می توانید هر قسمت از خانه را در چند ثانیه برق دهید و این عمدتا به دلیل قدرت مکش 370 وات آن است که انواع کارها را از روی زمین حذف می کند. موتور قدرتمند جاروبرقی سامسونگ با کارایی بالای خود، در عین حال مصرف انرژی بسیار پایینی را نیز به همراه دارد.

فیلتر هپا یکی از مزیت های خوب جاروبرقی سامسونگ است که محفظه موتور و مخزن جاروبرقی را کاملا تمیز می کند. این نوع جاروبرقی که کیسه ای است که می توان چندین بار از آن استفاده کرد، به راحتی می تواند فضای زیادی را اشغال کند. در پایان با اشاره به اینکه جاروبرقی سامسونگ 4190 دارای نازل های متعددی می باشد که هر کدام بسته به محیط می توانید از فضایی کاملا تمیز و خالی از سکنه لذت ببرید.

اگر بدنبال خرید جاروبرقی هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، فیلیپس ، بوش و پاناسونیک و فکر را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت لوازم خانگی و دسته شستشو و نظافت >> جاروبرقی مراجعه نمایید.

جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی سامسونگ SC4190 با قدرت فوق العاده بالا

اولین سوالی که ممکن است در انتخاب نوع جاروبرقی در مصرف کننده ایجاد شود این است که قدرت اصلی و همچنین قدرت مکش آن چقدر است و تا چه حد می توان به آن اعتماد کرد. در این قسمت می خواهیم با ارائه جاروبرقی سامسونگ SC4190 بهترین انتخاب را داشته باشید. جاروبرقی SC4190 سامسونگ از توان بسیار بالای 2000 وات بهره می برد که با آن می توانید از محیطی سالم و تمیز لذت ببرید.

علاوه بر این، این میزان قدرت به قدری خوب عمل می کند که حتی گوشه ها و کناره ها را به راحتی تمیز می کند. در ضمن قدرت مکش جاروبرقی سامسونگ 370 وات می باشد که در نظافت محیط نیز تاثیر بسزایی دارد. با این میزان قدرت هیچ گونه زباله ای روی زمین باقی نمی گذارد و در کمترین زمان ممکن فضا را از هرگونه زباله و کثیفی پاک می کند.

جاروبرقی با قدرت فوق العاده بالا سامسونگ SC4190

فیلتر HEPA

درک میزان تاثیر فیلترهای بهداشتی بر پاکیزگی محیط، مصرف کنندگان را به سمت خرید چنین جاروبرقی هایی با چنین عملکردی سوق می دهد. جاروبرقی سامسونگ SC4190 سامسونگ مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA نیز می باشد. این فیلتر یکی از بهترین انواع فیلترها است که با طراحی آن بر روی این نوع جاروبرقی کمک زیادی به حذف و از بین بردن باکتری ها و میکروب ها می کند. هنگام راه اندازی دستگاه به دلیل فشار و قدرت مکش زیاد موتور گرد و غبار می تواند به مخزن جاروبرقی و حتی موتور نفوذ کند که برای رفع این مشکل فیلتر بهداشتی هپا کار خوبی را نشان می دهد. در واقع فیلتر هپا از ورود گرد و غبار به سطح مخزن دستگاه و همچنین موتور آن جلوگیری می کند و در نهایت باعث از بین رفتن هوای ناسالم خواهد شد.

فیلتر HEPA جاروبرقی سامسونگ SC4190

استفاده از لوازم جانبی جاروبرقی سامسونگ SC4190

هنگام تغییر مکان مبل ها باید تاثیر اصلی مبل را روی فرش دیده باشید. روی این فرورفتگی ها یخ بگذارید و صبر کنید تا آب شود. آب الیاف فرش را برای بازگشت به حالت اولیه آماده می کند. محل مرطوب را جاروبرقی بکشید تا فرش به حالت اولیه بازگردد. گرد و غبار را خلاقانه تمیز کنید، جاروبرقی شما انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید. از برس جاروبرقی برای پاک کردن پرده های گرد و غبار، روکش چراغ ها، کتاب ها، عکس ها و قاب آینه ها و هر مکان دیگری که گرد و غبار نشسته است، استفاده کنید. از برس جاروبرقی خود برای تمیز کردن صفحه فیلتر ماشین ظرفشویی استفاده کنید. پس از اینکه با برس روی فیلتر کشیدید، از سری مخصوص شکاف ها استفاده کنید تا تمام خرده ها و گرده ها را از فیلتر جدا کنید.

از لوازم جانبی جاروبرقی سامسونگ SC4190استفاده کنید

جمع بندی جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ 4190 سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. موتور این دستگاه دارای توان مصرفی 2000 وات می باشد که آن را به یکی از قدرتمندترین دستگاه ها تبدیل کرده و همین امر باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی و زمان رفت و برگشت شده است.

دسته ای که بر روی بدنه جاروبرقی نصب شده است، حمل آن را آسان می کند. این دستگاه علاوه بر قدرت و کیفیت بالا از قابلیت های دیگری مانند فیلتر هپا که در دریچه هوای جاروبرقی تعبیه شده و گرد و غبار معلق در فضا را جذب می کند و همچنین خروج ذرات گرد و غبار داخل مخزن را نیز به کار برده است. . از هوای خروجی تا حد امکان جلوگیری و تصفیه می کند.

شیلنگ این جاروبرقی 360 درجه می چرخد ​​و محدودیت حرکتی ندارد و به راحتی در همه جهات می چرخد. با تمام این ویژگی ها "جاروبرقی سامسونگ SC4190" گزینه خوبی برای خرید است. برای خرید این محصول می توانید به سایت فروشگاه دوزین کالا مراجعه کرده و با انتخاب این محصول آن را تضمینی تهیه نمایید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سولاردام
ال جی
25,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل سولاردام : MA3882RCW ظرفیت : دارد کشور مونتاژ کننده : چین جوجه گردان : ندارد جنس بدنه : استیل قفل کودک : LED دارای نمایشگر : 38 لیتر قدرت خروجی : 2300 وات نوع نصب : روکار (مبله) سال عرضه : 2022 میلادی
سرخ کن
یونی
4,600,000 تومان (بدون مالیات)
مدل سرخ کن : UE_800 استفاده بصورت هواپز : بله دسته های عایق حرارت :  دارد قابلیت تنظیم میزان حرارت : دارد قابلیت تفکیک قطعات : دارد سیستم قطع کن خودکار: دارد طول سیم : 1 متر ظرفیت : 8 لیتری حداکثر توان : 1800 وات...

فهرست