×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO90

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75NANO90
سری :9
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :webOS
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت تصویر : SUPER UHD
سیستم های صوتی :Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ SUPER UHD اسمارت ال جی 75NANO90

تلویزیون ال جی 75NANO90  از تلویزیون های هوشمند و ساخت این شرکت است که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این محصول دارای نمایشگر 75 اینچی بوده که علاوه بر برآورده کردن نیاز کاربران به وسیله نمایش تصاویر زیبا و با کیفیت با صفحه نمایش بزرگ، دارای رزولوشن صفحه نمایش ۲۱۶۰×3840 بوده که توانایی خلق تصاویر با بهترین کیفیت را دارد

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A از مدل های پرفروش شرکت سامسونگ می باشد که کیفیت تصویر آن  4K می باشد که این کیفیت تصویر به نسبت کیفیت های Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه دهد.

تلویزیون ال جی 75NANO90 مجهز به پردازنده پرقدرت کوانتومی α7 Gen3 Processor 4K می باشد که نسل جدیدی از پردازنده های پرقدرت می باشد که با سرعت بالا توانایی انجام دستورهای ورودی را به نحو منحصر به فردی داراست و توانایی خلق تصاویر با جزئیات بسیار زیاد برای کاربر امکانپذیر می کند. این سیستم دارای ویژگی هایی مانند Billion Rich Colors، Ultra Luminance  و Nano Color است که توانایی نشان دادن طیف وسیعی از رنگها را برای بیننده به ارمغان می آورد.

این محصول از فناوری های Active HDR  است که شامل فرمت های HDR10 Pro و HLG بوده و همچنین دارای تکنولوژی حالت Filmmaker  است و از HGIG پشتیبانی می کند که در مجموع ضمن نشان دادن تصاویر با کیفیت بسیار بالا و جزئیات بیشتر، توانایی تماشای طیف بسیاری از رنگهای طبیعی را برای بیننده ممکن می سازد. به لطف این فناوری ها تصاویر خروجی از این دستگاه دارای نهایت کیفیت و کنتراست می باشند.

در این محصول با استفاده از دو فناوری نور پس زمینه Edge و Local Dimming  به نشان دادن رنگ مشکی و عمق آن در تلویزیون نوجه کرده است و آن را به بهترین شیوه برای کاربر به نمایش می گذارد. کاربر زاویه دید بسیار خوبی را با استفاده از تکنولوژی  Wide Viewing Angle  تجربه خواهد کرد. تلویزیون ال جی NANO90 دارای سیستم عامل Web OS می باشد.

این سیستم عامل نسب به نسخه قبلی خود پیشرفت هایی چشمگیری داشته و کار کردن با تلویزیون را راحت تر نموده است. تلویزیون 75NANO90 علاوه بر وضوح بیشتر تصاویر و کارایی بالای نمایشگر، سیستم صوتی این دستگاه جزء سیستمهای عالی و پر قدرت به شمار می رود که دارای سیستم صوتی دوکاناله است و می تواند با استفاده از دو بلندگوی پر قدرت 10 واتی که در مجموع با پخش صدای 20 وات توانایی برآورده کردن نیاز بیننده را دارد.

دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند.  با استفاده از این محصول بیننده می تواند طیف وسیعی از اصوات را با نهایت کیفیت بشنود و از آنها لذت ببرد.

ویژگی های پردازنده در تلویزیون ال جی 75NANO90

تلویزیون ال جی 75NANO90

تلویزیون ال جی NANO90 مجهز به پردازنده پرقدرت کوانتومی α7 Gen 3 Processor 4K می باشد که نصل جدیدی از پردازنده های پرقدرت می باشد که با سرعت بالا توانایی انجام دستورهای ورودی را به نحو منحصر به فردی داراست و توانایی خلق تصاویر با جزئیات بسیار زیاد برای کاربر امکانپذیر می کند. همچنین تلویزیون ال جی 75NANO90 با داشتن قابلیت FilmmakerMode در حالت های مختلف کیفیت تصویر را ثابت نگه می دارد و روشنایی و دیگر فاکتورهای نمایش تصویر را به خوبی مدیریت می کند.

این پردازنده بسیار کارآمد بوده و تصاویر را به صورت طبیعی و با کیفیت بسیار بالا برای کاربر به نمایش می گذارد.

صفحه نمایش بزرگ در تلویزیون ال جی 75NANO90

قیمت خرید تلویزیون ال جی 75NANO90

تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO90 دارای نمایشگر بزرگ است و از طرفی با داشتن فناوری نانو و کیفیت بالای تصاویر، کاربر می تواند از دیدن تصاویر زیبا با کنتراست خارق العاده بسیار لذت ببرد. به علت بزرگ بودن صفحه نمایش خلق تصاویر بسیار بهتر انجام گرفته و می توان از آن به عنوان سینمای خانگی سود جست. تلویزیون ال جی 75NANO90 یکی از جدیدترین محصولات ال جی است که در سال 2020 وارد بازار شده است.

دارای کیفیت بالا با نشان دادن تصاویر و محتوا در صفحه نمایش بزرگ خود می باشد. این محصول دارای نمایشگر 75 اینچی بوده که علاوه بر برآورده کردن نیاز کاربران به وسیله نمایش تصاویر زیبا و با کیفیت با صفحه نمایش بزرگ، دارای رزولوشن صفحه نمایش ۲۱۶۰×3840 بوده که توانایی خلق تصاویر با بهترین کیفیت را داراست که در سراسر دنیا رضایت کاربران را در استفاده از آن در پی داشته است.

فناوری HDR و HDR10+ Pro در تلویزیون 2020 ال جی 75NANO90

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی 75NANO90

در این محصول کاربر شاهد دیدن طیف گسترده این از رنگ ها خواهد بود به طوری که با استفاده از دو فناوری پیشرفته HDR10 و HLG که در این محصول تعبیه شده است، تلویزیون 75NANO90 توانایی شناسایی تصاویر با رنگ و وضوح کم را داشته و به صورت خودکار میزان روشنایی آن قسمتها را بالا می برد و بیننده شاهد دیدن رنگهای متنوع و مجزایی خواهد بود.

این ویژگی این محصول را از سایر محصولات متمایز می کند. این در صورتی است که با این فناوری بیننده می تواند تمامی رنگها را به صورت مجزا مشاهده کند و از آنها لذت ببرد. تلویزیون ال جی 75NANO90 دارای قابلیت HDR  است و از دو قابلیت بسیار ویژه ی HDR10 Pro  و HLG پشتیبانی میکند. همچنین با استفاده از فناوری Local Dimming نورپردازی موضعی را به نحو احسن انجام می دهد و روشنایی را به نقاط کم رنگ و یا تاریک نمایشگر القا می نماید.

در این صورت رنگها بسیار طبیعی تر به نطر می آیند. همچنین با ساتفاده از فناوری Motion Pro در خلال تماشای بازی و یا فیلم، صحنه های حساس پر رنگ تر شده و حاشیه ها کمرنگ تر می شوند تا کاربر بتواند روی تصویر خروجی تمرکز کافی را داشته باشد.

ویژگی های True Pure Color 

تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO90

تلویزیون NANO90 توانایی نمایش رنگها به صورت طبیعی و با کیفیت بالا را دارد به طوری که رضایت بسیاری از کاربران را در سراسر دنیا در پی داشته است. با استفاده از فناوری Nano Color که در اسن سیستم تعبیه شده است کاربر دارای دید وسیعتری مسبت به دیگر محصولات دارد. این فناوری باعث عمق بیشتر رنگ مشکی در تلویزیون شده و با ایجاد رنگ های طبیعی با استفاده از نانودرات می تواند تصویری با کیفیت و کنتراست بالا را برای کاربر به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، این سیستم دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که تصاویر را به خوبی و با کیفیت بسیار زیاد برای بیننده به نمایش می گذارد. همچنین تلویزیون ال جی 75NANO90 با استفاده از فناوری True Pure Color می تواند رنگهای طبیعی را نشان داده و نهایت لذت را برای کاربر به همراه داشته باشد. با استفاده از فناوری Advanced Color Enhancer توانایی تقویت رنگها را به صورت کاملاً پیشرفته دارد.

 طراحی در تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO90

تلویزیون فورکی اسمارت ال جی 75NANO90

تلویزیون های شرکت ال جی دارای طراحی زیبایی هستند و کاربران از طراحی آنها رضایت کامل داند. تلویزیون 4K ال جی 75NANO90  از تیونر DVB- T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت ال جی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

صفحه نمایش به کار رفته در این محصول 75 اینچ بوده که با داشتن صفحه نمایشی بزرگ به راحتی با دکوراسیون منزل شما ست می شود. طراحی زیبای تلویزیون به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با تمرکز بیشتری به تماشای تلویزیون بپردازد. در دو طرف این محصول پایه های زیبایی قرار گرفته که تلویزیون را نگه می دارد و از جنس پلاستیک درجه یک بوده و زیبایی بسیاری به آن بخشیده است. توانایی نصب بر روی دیوار نیز برای این محصول وجود دارد.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند ال جی NANO90

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند ال جی 75NANO90

تلویزیون 2020 ال جی 75NANO90دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این محصول دارای صدایی رسا و طبیعی است و اگر کاربر به صدایی با کیفیت تر و بالا نیازمند است بتواند از طریق بلوتوث به ساندبار و سیستمهای صوتی قدرتمند متصل شود. تلویزیون ال جی NANO90 دارای ویژگیهای منحصر به فردی برای پخش صداست که آن را از نمونه های دیگر موجود در بازار متمایز می کند.

کاربر صدای یکدست و همه جانبه را با استفاده از فناوری Dolby Atoms می تواند تجربه کند از سویی علاوه بر این قابلیت، این محصول دارای فناوری های Dolby Surround و Ultra Surround نیز می باشد و صداهای تولیدی در بسیار از صحنه ها را با ریتم و تصویر هماهنگ مرده بدین ترتیب نقش به سزایی در افزایش لذت و هیجان تویط کاربر ایفا می کند.

همچنین فناوری Dolby Digital نیز در این سیستم تعبیه شده است که به همه جانبه بودن صدا کمک می کند. تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO90 دارای قابلیت Dolby Vision است به طوری که در هنگام پخش فیلم می تواند نقاط کم رنگ را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و آنها را پر رنگ کرده و نظم بالایی به پخش تصویر و صدای خروجی ببخشد.

سیستم عامل در تلویزیون 75NANO90

سیستم عامل در تلویزیون 75NANO90

تلویزیون NANO90 دارای سیستم عامل Web OS است. سیستم عاملی که شرکت ال جی از آن در تولید محصولات خود استفاده می کند سیستم عامل Web OS می باشد. این سیستم عامل دارای ویژگی های هوشمندی نسبت به مدل های قبلی خود می باشد. این محصول برای انجام وظایف خود مجهز به پردازشگر 4 هسته ای است و از هوش مصنوعی ال جی یعنی ThinQ AI نیز پشتیبانی می کند.

این محصول مجهز به فناوری های Intelligent Voice Recognition  و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند که کاربر می تواند آن را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کند. در این محصول با استفاده از برنامهLG ThinQ کاربر می تواند مدیریت و کنترل لوازم خانگی را در دست داشته باشد. . برنامه LG Thin Q  برای سیستم عامل اندروید و IOS  در دسترس قرار دارد.

کاربر می تواند به کمک این برنامه از طریق دستورات صوتی، دستیار صوتی گوگل و الکسا سایر لوازم خانگی که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نماید. با استفاده از بلوتوث می توان به دیگر محصولا موجود در منزل متصل شد و آنها را مدیریت کرد.

از سویی این محصول توانایی پشتیبانی از Home Kit را داردو کاربرانی که گوشی اپل دارند می توانند محتوای گوشی خود را روی تلویزیون انتقال داده و از تماشای فیلم و برنامه مئرد نظر بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند.

سیستم عامل های جدید در بسیاری از محصولات دیده میشود، روز به روز به امکانات تلویزیون ها افزوده میشود. تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65SM9000 با امکانات بالا و کیفیت مناسب از محصولات رده بالای الجی میباشد.

حالت بازی در تلویزیون 75 اینچ NANO90

حالت بازی در تلویزیون 75 اینچ NANO90

سرگرمی های زیادی برای تلویزیون ال جی NANO90 75 تعبیه شده است که کاربر می تواند از آنها استفاده کرده و اوقات فراغت خود را با آنها پر کند. بسیار از شبکه های سرگرمی  از قبیل Apple TV و Netflix با اسن سیستم در دسترس خواهند بود و کاربر توانایی استفاده از آنها را خواهد داشت. و حتی کاربر می تواند با استفاده از اینترنت بسیار از بازها و برنامه های مورد نظر را دانلود کرده و روی دستگاه نصب کند و از آنها لذت ببرد.

از سویی با استفاده از این محصول، کاربر به LG Channels دسترسی دارد که دارای کانالهای زیادی از قبیل اخبار، ورزش، مستند و غیره بوده و کاربر می تواند از تماشای آنها لذت ببرد. تلویزیون نانوسل ال جی 75NANO90 دارای قابلیت HGIG است که این محصول برای کاربرانی که از بازیهای کامپیوتری استفاده می کنند بدون شک انتخاب ایده آلی است.

این محصول دارای هوش مصنوعی بسیار بالایی است که و تصاویر سریع بازی را به صورت همزمان و با سرعت بسیار بالا پخش می کند و از هر گونه اختلال و یا کاهش سرعت در پخش تصاویر جلوگیری می کند. این در صورتی است که این محصول با این قابلیت نقش به سزایی در خلق هیجان برای کاربر ایفا می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75NANO90UNA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
34.9 kg
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
SUPER UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صوتی ARC - تنظیم صدای تک لمسی One Touch Sound Tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
66.02" * 38.03" * 2.87"
ابعاد بسته (سانتی متر)
71.77" * 45.91" * 9.09"
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ -قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share -دسترسی سریع (Quick Access) -کنترل جهانی (Universal Control)
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست