×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50UN7340

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50UN7340
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی 50UN7340

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی 50UN7340

شرکت lg برای تلویزیون ال جی 50UN7340 بالاترین سطح از کیفیت تصویر تلویزیون ها یعنی کیفیت فورکی را برای آن تعریف کرد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 50 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که این تلویزیون همچنین از طراحی بسیار ظریف و زیبایی برخوردار می باشد و با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا میکند. 

سیستم صوتی از دو اسپیکر 10 واتی تشکیل شده است، که در مجموع صدایی به قدرت 20 وات را تولید و منتشر می کند. دو کاناله بودن سیستم های صوتی خبر از همه جانبه بودن صدای پخش شده می دهند به این صورت که صدای تلویزیون را نه در یک جهت بلکه در جهت های مختلف انتشار می دهندفناوری رمز گشایی صدای دیجیتال DTS، صدا را با جزئیات دقیق تولید کرده و به گوشتان خواهد رساند.

از طریق فناوری Clear Voice III صدا را کاملا شفاف پخش می کنند. این صدا هیچ ناخالصی ندارد و امکان تفکیک کانال های صوتی را فراهم خواهد کرد. تلویزیون 50un7340 تلویزیونی هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. قابلیت اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی UN7340 به دو روش مختلف صورت می گیرد.

پورت lan نیز تلویزیون را به صورت سیمی به شبکه اینترنت وصل می نماید. همراه با سیستم عامل webOS تلویزیون ال جی نیز دسترسی راحت به برنامه ها برایتان فراهم می آید. فناوری‌های DIAL، Miracast، AirPlay 2 و … از امکانات اتصالی هوشمند بر روی تلویزیون ال جی UN7340 هستند.

با نصب اپلیکیشن LG TV Plus می‌توانید از موبایل هوشمندتان همچون ریموت کنترل حرفه‌ای و اسمارت استفاده نمایید. همچنین دارای قابلیت جست و جوی صوتی یا Voice Search است و پردازنده‌ی 4 هسته‌ای در کنار رابط کاربری جذاب و راحت سیستم‌عامل webOS این امکان را به شما خواهد داد تا امکانات را با سرعت بالاتر و با دقت عالی تر در اختیار داشته باشید.

تجربه دیداری وسیع در تلویزیون ال جی 50UN7340

تجربه دیداری وسیع در تلویزیون ال جی 50UN7340

کیفیت تصویر یکی از پارامتر های مهم خرید است که حتما باید به آن توجه نمود. کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی UN7340 فورکی است و این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد و صحنه های طبیعی و زنده را بر روی نمایشگر 50 اینچی می آورد.

روشنایی پس زمینه تلویزیون ال جی 50UN7340 از نوع Direct LED است. تکنولوژی ال ای دی هیچ تفاوتی با ال سی دی ندارند و تنها تفاوت ان ها در نور پس زمینه است. در ال سی دی LCD از نور فلورسنت و در ال ای دی LED از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه بهره می برند. ال ای دی ها داریا طیف رنگی گسترده تر و مصرف انرژی کمتری نسبت به ال سی دی ها هستند.

موتور پردازشگر Quad Core در تلویزیون 50UN7340 تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد. این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

فناوری HDR  در تلویزیون ال جی 50UN7340 به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی تصاویر های که از فناوری فورکی پشتیبانی نمی کنند را پردازش کرده و سپس نزدیک به فورک ینمایش می دهد. 

صدایی به قدرت 20 وات در تلویزیون 50UN7340

صدایی به قدرت 20 وات در تلویزیون 50UN7340

سیستم صوتی تلویزیون 50UN7340 دو کاناله است که صدایی به معادل 20 وات را دارند. نوع اسپیکر ها DownFiring است که صدایی همه جانبه و پر قدرت را تولید می کند. ایجاد کانال‌های مجازی برای تولید و پخش صدا، این امکان را ایجاد می‌کند تا صدا را به صورت چند بعدی و در تمامی فضای سالن به صورت فراگیر بشنوید. 

فناوری رمز گشایی صدا DTS انواع فرکانس صدا را تولید می کند بعد فرکانس ها را با وضوح بالا تولید می کند. برای ایجاد و ارائه صدای شفاف فناوری Clear Voice III مورد استفاده قرار گرفته است که امکان پخش صدا بدون هیچ ناخالصی و با وضوح بالا را فراهم می‌کند. این فناوری با ایجاد دقیق صدا و پخش صدای واقعی امکان تفکیک پذیری صدا را با خلوص بالا را فراهم خواهد کرد.

فناوری Dolby Digital و نیز قابل توجهی در ایجاد صدا با دقت بالا و جزئیات دقیق دارد. هریک از این فناوری‌ها با کارایی خاص خود و عملکردی ویژه که ارائه می‌دهند صدا را با جزئیات رقیق ایجاد می‌کند تا امکان پخش آن متشکل از تمامی فرکانس‌ها و جزئیات صدا را فراهم کنند.

در تلویزیون ال جی 50UN7340 قابلیت‌های بلوتوث و LG Sound Sync امکان اشتراک گذاری صدا را به صورت بی‌سیم فراهم خواهند کرد همچنین با One Touch Sound Tuning می توانید به تنظیمات صدا تلویزیون un7340 تنها با لمس یک دکمه دسترسی داشته باشید. 

فناوری های هوشمند تلویزیون 50 اینچ ال جی UN7340 

فناوری های هوشمند تلویزیون 50 اینچ ال جی UN7340

تلویزیون UN7340 دارای پلتفرم وب او اس webos است، از ویژگی های این سیستم عامل می توان دسترسی آسان به تنظیمات تلویزیون اشاره نمود.

ریموت کنترل هوشمند، اتصال به اینترنت، دسترسی سریع Quick Access، مرورگر وب Web Browser از ویژگی های پلتفرم وب او اس است. قابلیت Magic Zoom با استفاده از دکمه ی فیزیکی بر روی ریموت کنترل فعال می شود. این قابلیت ریزترین جزئیات را با حفظ کیفیت تصویر جلوی چشمان شما می آورد و بدون اینکه شاهد افت کیفیت باشید، می توانید تصاویر در حال پخش را زوم کنید و از جزئیات تصویر آگاه شوید.

تلویزیون ال جی 50UN7340 امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN این امکان برایتان فراهم می‌شود که به اینترنت متصل شده و از کارهای بیشتر این محصول استفاده نمایید.

فروشگاه محتوای ال جی تنوع بالایی از اپلیکیشن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت نیاز آنها را دانلود کرده و نسبت به نصب آن‌ها اقدام نمایید و مورد استفاده قرار دهید. امکان جستجوی سریع برای شما فراهم خواهد بود تا در کمترین زمان به جستجوی خواسته‌های اینترنتی بر روی تلویزیون خود بپردازید و در کمترین زمان نتایج را در اختیار داشته باشید. 

تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UN8500 هم یکی از مدل های شیک و زیبای شرکت ال جی میباشد که از سیستم عامل WebOS استفاده شده است که کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است. شما می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید و انواع امکانات مانند اتصال به اینترنت به دو روش سیمی و بدون سیم برای شما فراهم کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UN7340

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری - کابل برق - ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM100(Refresh Rate 50 Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
(Sound Sync Wireless (LG TV - Bluetooth Surround Ready - Bluetooth Music Playback - Bluetooth Headphone - کانال بازگشت صدا (ARC) - فناوری Ultra Surround - قابلیت AI Sound
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه - حالت تاخیر خودکار بازی (ALLM) - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری 4K Upscaler - Local Dimming - فناوری کاهش نویز - حالت HGiG بازی - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
امکانات ویژه
ThinQ - گفتار به متن - تشخیص صدا هوشمند - تشخیص دستگاه خودکا - AI UX - AI Recommendation/AI - AI Home - Home Dashboard - Intelligent Edit - تصال به موبایل - Smart ThinQ App - LG TV Plus App - Universal Control
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست