×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 50UP7550

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :  4K
سیستم عامل : Webos 
استفاده از قابلیت:FilmMaker
سال ساخت :2021 میلادی
دارای  پردازشگر : a5 AI Processor 4K
استفاده از فناوری: AI Brightness Control

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات
شرکت ال جی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند با کیفیت می باشد و همچنین در کشور ایران نیز این برند طرفداران بیشماری دارد. طراحان ال‌جی تمام سعی خود را دارند که هر ساله با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها سطح رضایتمندی افزایش دهند. یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به بازار جهانی عرضه شد تلویزیون ال جی 50UP7550 می باشد که در سایزهای مختلفی تولید گردیده است.
در این بخش قصد داریم مدل 50UP7550 را مورد بررسی قرار دهیم و به تفصیل در رابطه با ویژگی های آن صحبت کنیم. تلویزیون 50UP7550 از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار می باشد و ضخامت کم آن موجب می گردد که چیدمان و دکوراسیون منزل دارای زیبایی دو چندان گردد. یکی دیگر از قابلیت های طراحی فوق‌العاده این تلویزیون می باشد که به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد.
کیفیت تصویر خروجی در نظر گرفته شده برای این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیون های با کیفیت Full HD تا حدود ۴ برابر تاثیر بهتری را ارائه دهند. اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.
تلویزیون ال جی 50UP7550
برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز از پردازشگر قدرتمندی استفاده شده است که می‌تواند تصاویر ارائه شده در خروجی را به لحاظ کیفی تا حد بسیار زیادی از ارتقا دهد. صدای تلویزیون سامسونگ 50UP7550 نیز از وضوح بسیار خوبی برخوردار بوده و به صورت رسا به مخاطب منتقل می شود که برای تحقق این امر از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده گردیده است.
برای رابط کاربری در تلویزیون ال جی UP7550 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات فوق العاده را در اختیار مخاطب قرار دهد. این محصول همچنین از قابلیت جستجوی صوتی نیز برخوردار می باشد که مخاطب به سادگی و با استفاده از صدا می‌تواند فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند.
این تلویزیون برای علاقه مندان به گیمینگ و کنسول های بازی نیز گزینه مناسبی می باشد که تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار این علاقه مندان قرار می دهد و همچنین از قابلیتی مانند Game Optimizer بهره می‌برد. برای اتصال دستگاه های خارجی نیز از درگاه های مختلفی استفاده شده است که می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد. 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 50UP7550

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر خروجی می تواند تصاویر را با جزئیات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد. رزولوشن به کار رفته در این محصول 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به مخاطب ارائه می دهد.
نور پس زمینه صفحه نمایش تلویزیون 2021 ال جی 50UP7550 از فناوری Direct LED بهره می برد و همچنین برای بالا بردن کنتراست تصاویر از تکنولوژی LG Local Contrast استفاده شده است. برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز از فناوری بسیار فوق العاده FilmMaker رونمایی شده است که می تواند تصاویر را دقیقاً مطابق آنچه که مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده، در اختیار مخاطب قرار دهند و تجربه سینمای بسیار زیبایی را برای مخاطب به ارمغان بیاورد.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع این تکنولوژی سبب می شود تا طیف رنگی که در تلویزیون قابل نمایش است به طور فزاینده ارتقا داده شود و همچنین تصاویر را به صورت واقعی و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار می دهد.
برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی UP7550 از تکنولوژی Image Enhancing بهره گرفته شده است که این قابلیت باعث می‌شود تا تصاویر به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار بگیرد. این مدل همچنین زاویه دید افقی گسترده را در اختیار بیننده قرار می‌دهد به این مفهوم که بیننده در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد،بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 50UP7550

طراحی زیبا در ال ای دی 2021 ال جی 50UP7550

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 دارای طراحی زیبا و کاربردی است . این تلویزیون از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است که  گستره دید بیشتری را هنگام تماشای برنامه یا فیلم موردنظرتان در اختیار شما قرار می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد همچنین با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون میتوانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند α5 AI Processor 4K

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7550

استفاده از پردازشگر مجزا در تلویزیون این مزیت را دارد که المان هایی مانند کیفیت تصویر و صدا به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند، دارای کیفیت بسیار بهتری می باشد. برای همین منظور در تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550 از پردازشگر نسل پنجم آلفا که به α5 AI Processor 4K نیز شناخته می شود، استفاده می کند.
در واقع این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده صحنه ها را به صورت فریم به فریم پردازش می کند و کیفیت تصویر و صدا و حتی کنتراست آن را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام 4K Upscaling  کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود در نتیجه نیازی نیست کاربر از پایین بودن کیفیت تصاویر نگرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین استاندارد ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.
یکی دیگر از قابلیتهای بسیار فوق العاده ای که برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون ال جی 50UP7550 از آن استفاده شده است AI Brightness Control نام دارد که کارکرد آن به این گونه است که نور موجود در محیط را به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص می دهد و میزان روشنایی صفحه نمایش را متناسب با نور محیط به صورت خودکار تنظیم می کند. برای مثال هنگام پخش صحنه های تاریک با استفاده از قابلیت AI Brightness Control به صورت هوشمند نور صفحه نمایش کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه با این کار جزئیات بیشتری از تصویر در خروجی به کاربر ارائه می گردد. 

کیفیت صدا در تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7550

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7550 سایز 50 اینچ

تلویزیون UP7550 ال جی سایز 50 اینچ دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدای با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون دارای کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدای را به حداکثر می رساند و شما می توانید از شنیدن صدا با کیفیت بالا لذت ببرید.

یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Bluetooth Surround Ready است که توسط ان میتوانید دو بلندگوی بلوتوثی را به طور همزمان به تلویزیون وصل کنید و میزای صدای خروجی تلویزیون را افزایش دهید. همچنین تلویزیون ال جی 50UP7550 دارای فناوری AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در ان قرار دارد برای شما تنظیم می کند.تلویزیون ال جی با سیستم کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدا را کاهش می دهد و صدا را کیفیت بیشتر برای شما پخش می کند.

سیستم عامل WEBOS در تی وی 50UP7550

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50UP7550

ال ای دی ال جی 50UP7550 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرا می دهد.در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید. تلویزیون ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ AI است که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهد.

یکی از قابلیت های "تلویزیون ال جی 50UP7550" که بسیار جذاب نیز میباشد Sport Alert  یا هشدار ورزشی است که توسط ان دیگر بابت فراموش کردن رویداد های مهم ورزشی نگران نیستید حتی اگر د حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در تلویزیون به صورت اعلان برای شما به نمایش می گذارد.این تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

ویژگی های ویژه به لطف استفاده از ThinQ

LG ThinQ فناوری منحصر به فرد ال جی است که در واقع همان هوش مصنوعی مدرنی است که در بسیاری از دستگاه های هوشمند می بینیم. جالب اینجاست که چند سالی است که هوش مصنوعی به تلویزیون ها رسیده است، بنابراین این اپلیکیشن ها می توانند از ویژگی های جذاب هوش مصنوعی نیز بهره ببرند. ال جی در بسیاری از تلویزیون های جدیدتر خود از ThinQ استفاده می کند. تلویزیون LG 50UP7550 دارای هوش مصنوعی پیشرفته تر و جدیدتر ال جی است. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون با ویژگی های پیشرفته بسیاری همراه است که مهمترین آنها در سیستم عامل است. همانطور که گفته شد، ThinQ به محتوایی که می‌بینید نگاه می‌کند و گزینه‌هایی مشابه سلیقه شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال جی 50UP7550 از هوش مصنوعی ThinQ استفاده می کند که طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی معمولاً قادر خواهد بود بسیاری از فعالیت های تلویزیونی را به صورت هوشمند انجام دهد و نیازی به تداخل کاربر با بسیاری از تنظیمات تلویزیون نخواهد بود. یکی از امکاناتی که ThinQ در اختیار کاربران قرار می دهد، فرمان صوتی است. کنترل صوتی به شما امکان می دهد برخی از دستورات تلویزیون را به صورت صوتی انجام دهید. همچنین می توانید تلویزیون را از اپلیکیشن ThinQ دانلود کنید که قابلیت های هوش مصنوعی زیادی را در اپلیکیشن قرار می دهد. از طریق این اپلیکیشن می توانید تنظیمات ThinQ را به دلخواه تغییر دهید.

تلویزیون 50UP7550 مناسب برای بازی

تلویزیون 50UP7550 مناسب برای بازی

در حالی که این ممکن است برای مصرف کنندگان غافلگیر کننده باشد، تلویزیون UP7550 دارای قابلیت های بازی بی نظیری است. در مدل‌های قدیمی‌تر، تنها تلویزیون‌های OLED و برخی مدل‌های نانوسل قابلیت بازی خوبی داشتند. در حالی که به نظر می رسد ال جی در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است، بسیاری از مدل های 2021 دارای قابلیت های بازی عالی هستند. تلویزیون فورکی ال جی 50UP7550 از کیفیت تصویر خوبی بهره می برد که تصویر گرافیکی خوبی برای بازی ها ایجاد می کند. این تلویزیون دارای Game Optimizer می باشد که حالت های بهینه سازی شده برای ژانرهای مختلف بازی را دارد تا بتوانید کنتراست را به بهترین شکل برای بازی تنظیم کنید. Game Optimizer همچنین به شما امکان می دهد برخی از تصاویر، صدا و ورودی های مربوط به بازی را در طول بازی تغییر دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که در کیفیت بازی تاثیر زیادی دارد، قابلیت HGiG Image است. این فناوری قابلیت HDR را در تصاویر بازی بهبود می بخشد تا رنگ های گسترده تری در صحنه های بازی داشته باشد. با افزایش وسعت رنگ، جزئیات تصاویر نیز افزایش می یابد. تلویزیون ال جی 50UP7550 از فناوری ALLM برای کاهش تأخیر ورودی پشتیبانی می کند. این فناوری زمانی که کنسول بازی را به تلویزیون وصل می کنید، به طور خودکار تأخیر ورودی را کاهش می دهد. یعنی محتوای بازی در کمترین زمان ممکن به صفحه تلویزیون منتقل می شود. به طور کلی، UP7550 می تواند یک مدل عالی برای بازی های ویدیویی باشد.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550

UP7550 مانند سایر تلویزیون های جدید ال جی دارای یک کنترل از راه دور جادویی است. با این حال، وب سایت اصلی ال جی در مورد این مدل می گوید، وجود یا عدم وجود کنترل از راه دور جادویی بسته به منطقه ای که تلویزیون در آن مونتاژ می شود، متفاوت خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که برای اکثر مناطق، کنترل از راه دور جادویی با تلویزیون در دسترس خواهد بود. این کنترل از راه دور جادویی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، کار با منوی تلویزیون با اشاره گر ماوس بسیار ساده تر است. به لطف کنترل از راه دور جادویی، عملکردهای گسترده ای مانند جستجوی صوتی خواهید داشت.

در ادامه این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 50UP7550 را مشاهده و نسبت به خرید این تلویزیون با بهترین و ارزانترین قیمت، با گارانتی یا بدون گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام کنید. در صورتی که دنبال تلویزیونی بهتر و با کیفیت تر هستید، ما تلویزیون ال جی 50UP7750 را به شما پیشنهاد کنیم. ولی اگر یک تلویزیون ارزانتر و معمولی تر می خواهید، پیشنهاد ما تلویزیون ال جی LP5000 است.

مزایا و معایب تلویزیون UP7550 ال جی سایز 50 اینچ

مزایا

* بازتاب نور مناسب

* زاویه دید گسترده

* تأخیر در ورودی ناچیز

معایب

* نسبت کنتراست پایین

* عدم ایجاد روشنایی کافی در محتوای SDR و HDR

* اختلال در نمایش محتوای سریع در حال حرکت

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 50UP7550 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 50UP7550 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UP7550

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50Hz
توان مصرف برق
AC 100~240V 50-60Hz
کیفیت صفحه نمایش
4k
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby AC4Ultra SurroundDolby Digital PlusHE-AAC
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP75
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست