×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65UP7550

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
استفاده از فناوری :AI Sound
دارای قابلیت : FilmMaker
سال ساخت :2021 میلادی
دارای پردازشگر :a5 AI Processor 4K
دارای قابلیت : AI Brightness Control
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات
شرکت ال جی یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون های هوشمند می باشد. این شرکت معمولاً یکی از شرکت‌های پیشگام استفاده از جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی ها هنگام رونمایی از تلویزیون های خود می باشد که این امر تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران را از محصولات این شرکت در برداشته است. یکی از محصولات رده بالای این شرکت تلویزیون ال جی 65UP7550 میباشد.
از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند ال جی به بازار عرضه شده است می‌توان به تلویزیون 65UP7550 اشاره داشت که این مدل در اندازه و سایز های متنوع طراحی گردیده است و برای این مطلب سایز مورد نظر ما اندازه ۶۵ اینچ می باشد که با توجه به سایز بزرگ دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و زیبایی فوق العاده ای را به دکوراسیون و چیدمان منزل می بخشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready

تلویزیون ال جی 65UP7550 همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت می توان از آن به عنوان یک قاب عکس بسیار زیبا استفاده کرد. صفحه نمایش تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7550 از نوع ال ای دی می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. برای اینکه بتوان کیفیت تصاویر نمایش داده شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش داد از پردازشگر بسیار قدرتمندی استفاده شده است که به روش های مختلفی به بهیود کیفیت تصویر و صدای تلویزیون می پردازد.
قابلیت جستجوی صوتی یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده ای است که در این تلویزیون پیاده سازی است. کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می‌تواند فرامین و کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح بسیار خوبی برخوردار است که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی بهره گرفته شده است.
سیستم عاملی که برای تلویزیون 2021 ال جی 65UP7550 در نظر گرفته شده است، WebOs نام دارد که این سیستم عامل از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای اتصال دستگاه های مانند فلش مموری و هارد اکسترنال نیز می توان از درگاه USB در تلویزیون بهره برد و یا برای بهبود محتوای صوت و تصویر از درگاه HDMI بهره برد. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65UP7550

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65UP7550

تلویزیون ال جی 65UP7550 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است این تلویزیون از ضخامت کمی برخوردار است که باعث می شود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با نصب تنها یک براکت تلویزیون را به دیوار نصب کنید. تلویزیون ال جی دارای یک پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون نگرانی تلویزیون را روی میز قرار دهید و محتوای مورد نظر خود را تماشا کنید.همچنین تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7550 دارای حاشیه باریک است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه تان جلوگیری می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 65UP7550

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7550

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7550

طراحان و سازندگان تلویزیون ال جی 65UP7550 جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران خود سعی کرده اند که از به روزترین تکنولوژی ها برای افزایش کیفیت تصویر در این محصول استفاده کنند. صفحه نمایش تلویزیون 4K ال جی 65UP7550 به صورت LED طراحی شده است و صفحه نمایش ان تخت می باشد.
پنل در نظر گرفته شده برای این تلویزیون از نوع IPS می باشد که میتواند زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد، به این معنا که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می‌تواند خروجی را مشاهده کند یا به عبارت دیگر با استفاده از زاویه دید برای مثال شما می‌توانید هم در اشپزخانه باشید و هم محتوای مورد نظر خود را از تلویزیون مشاهده کنید.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. فناوری HDR می تواند بر روی المان هایی مانند کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تاثیر بگذارد. متاسفانه این تلویزیون فاقد تکنولوژی Local Dimming می باشد ولی از تکنولوژی به نام LG Local Contrast بهره می برد تا حدودی می تواند کنتراست تصاویر و صحنه ها را افزایش دهد و با کیفیت مناسب در اختیار کاربر قرار دهد.
رزولوشن این تلویزیون 2160*3840 پیکسل می باشد و کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K است که ترکیب این دو عامل با یکدیگر می تواند جزئیات فوق العاده ای از تصویر را در خروجی به کاربر نمایش دهد. برای علاقه مندان به فیلم و سریال در تلویزیون ال جی UP7550 از قابلیتی به نام FilmMaker رونمایی شده است که تصاویر و صحنه ها را دقیقا مطابق آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به تصویر می‌کشد. 

سیستم عامل تایزن در تی وی 65UP7550

قابلیت اسمارت در تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7550

"تلویزیون ال جی 65UP7550" دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ AI است که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهداین تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای هارد اکسترنال یا فلش مموری خود از کابل USB استفاده کنید .

همینطور می توانید با استفاده از مرور گر وب به وب گردی بپردازید و از برنامهها و امکانات ان استفاده کنید و لذت ببرید. یک از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  یا هشدار ورزشی است که توسط ان دیگر بابت فراموش کردن رویداد های مهم ورزشی نگران نیستید حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در صفحه تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد. همچنین  می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و به تماشای محتوای موردنظر خود بپردازید.

ویژگی های ویژه به لطف استفاده از ThinQ

LG ThinQ فناوری منحصر به فرد ال جی است که در واقع همان هوش مصنوعی مدرنی است که در بسیاری از دستگاه های هوشمند می بینیم. جالب اینجاست که چند سالی است که هوش مصنوعی به تلویزیون ها رسیده است، بنابراین این اپلیکیشن ها می توانند از ویژگی های جذاب هوش مصنوعی نیز بهره ببرند. ال جی در بسیاری از تلویزیون های جدیدتر خود از ThinQ استفاده می کند. تلویزیون UP7550 ال جی سایز 65 اینچ دارای هوش مصنوعی پیشرفته تر و جدیدتر ال جی است. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون با ویژگی های پیشرفته بسیاری همراه است که مهمترین آنها در سیستم عامل است. همانطور که گفته شد، ThinQ به محتوایی که می‌بینید نگاه می‌کند و گزینه‌هایی مشابه سلیقه شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال جی 65UP7550 از هوش مصنوعی ThinQ استفاده می کند که طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی معمولاً قادر خواهد بود بسیاری از فعالیت های تلویزیونی را به صورت هوشمند انجام دهد و نیازی به تداخل کاربر با بسیاری از تنظیمات تلویزیون نخواهد بود. یکی از امکاناتی که ThinQ در اختیار کاربران قرار می دهد، فرمان صوتی است. کنترل صوتی به شما امکان می دهد برخی از دستورات تلویزیون را به صورت صوتی انجام دهید. همچنین می توانید تلویزیون را از اپلیکیشن ThinQ دانلود کنید که قابلیت های هوش مصنوعی زیادی را در اپلیکیشن قرار می دهد. از طریق این اپلیکیشن می توانید تنظیمات ThinQ را به دلخواه تغییر دهید.

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی 65UP7550 از ریموت کنترل جادویی استفاده می کند. ریموت کنترل جادویی یکی از محبوب ترین ریموت کنترل تلویزیون است. دلیل اصلی محبوبیت این ریموت استفاده از نشانگر ماوس در آن است. روی بدنه ریموت کنترل یک غلتک وجود دارد که با آن می توانید نشانگر را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید. طراحی این ریموت کنترل به بهترین شکل انجام شده است و با در دست گرفتن آن برای مدت طولانی احساس خستگی نخواهید کرد. کنترل از راه دور جادویی دارای چندین دکمه برای اتصال سریع به خدمات تماشای آنلاین فیلم است. با این دکمه ها می توانید به یکباره به سرویس فیلم مورد علاقه خود مانند نتفلیکس دسترسی پیدا کنید.

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready

تلویزیون LG 65UP7550 از بلوتوث نسخه 5.0 و فناوری بلوتوث Surround Ready پشتیبانی می کند. این فناوری به شما امکان می دهد تلویزیون را به دو بلندگوی بلوتوث خارجی متصل کنید و صدایی فراگیر را تجربه کنید. صدای فراگیرتر و قدرتمندتر مسابقات ورزشی را هیجان انگیزتر می کند و حس ورزشگاه را به طور کامل به تماشاگر منتقل می کند. با تهیه و اتصال دو بلندگوی بلوتوث و غرق شدن در فیلم و بازی به راحتی می توانید از صدای فراگیر و قدرتمند لذت ببرید.

* اسپیکرها باید جداگانه خریداری شوند.

پردازشگر قدرتمند a5 AI Processor 4K

پردازشگر قدرتمند تلویزیون ال جی UP7550 سایز 65 اینچ

در تلویزیون های هوشمند برای اینکه بتوان کیفیت تصویر و حتی صدای یک تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید، از ابزار کمکی به نام پردازشگر استفاده می شود،که این پردازشگر قادر است تصاویر قبل از اینکه در خروجی به نمایش در می آیند به صورت فریم به فریم بررسی کرده و با بهبود کیفیت تصویر آن را در خروجی نمایش دهد. در تلویزیون ال جی 65UP7550 از پردازشگر نسل پنجم آلفا که با نام  a5 AI Processor 4K شناخته می شود، استفاده شده است.
این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که در آن وجود دارد و همچنین پردازش لحظه‌ای تصاویر می تواند جنبه های مختلف یک تلویزیون مانند کیفیت صدا و تصویر و کنتراست تصاویر را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.
از جمله قابلیت های بسیار جالبی که در ال ای دی ال جی 65UP7550 استفاده شده است می توان به AI Brightness Control اشاره کرد که کارکرد آن به این گونه است که نور موجود در محیط به صورت خودکار تشخیص داده میشود و نوری که از نمایشگر به کاربر نشان داده می شود یا به عبارت دیگر نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط تنظیم می گردد.
برای مثال هنگام مشاهده صحنه های تاریک نور صفحه نمایش نیز کمتر می‌شود تا جزئیات بیشتری از تصویر به کاربر منتقل شود. در صورتی که تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون از کیفیت پایین و نامطلوب برخوردار باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7550

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 65UP7550

تلویزیون ال جی 65UP7550 دارای کیفیت و وضوح  صدای بالایی است.این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و دو عدد بلند گو  است که هر کدام صدای با قدرت 10 وات ایجاد می کند و توان خروجی این تلویزیون 20 وات است.یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در ان قرار دارد برای شما تنظیم می کند.

همیچنین تلویزیون UP7550 دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready است که توسط ان می توانید به صورت همزمان دو بلند گوی بلوتوثی را به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای ان را افزایش دهید. همین طور  با استفاده از فناوری کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدای را به حداکثر می رساندو صدا را با وضوع بیشتری برای شما پخش می کند .یکی دیگر از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون ال جی  AI Sound  است که صدا را با توجه به محتوای که در حال پخش است تنظیم می کند و صدای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7550

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7550

UP7550 مانند سایر تلویزیون های جدید ال جی دارای یک کنترل از راه دور جادویی است. با این حال، وب سایت اصلی ال جی در مورد این مدل می گوید، وجود یا عدم وجود کنترل از راه دور جادویی بسته به منطقه ای که تلویزیون در آن مونتاژ می شود، متفاوت خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که برای اکثر مناطق، کنترل از راه دور جادویی با تلویزیون در دسترس خواهد بود. این کنترل از راه دور جادویی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، کار با منوی تلویزیون با اشاره گر ماوس بسیار ساده تر است. به لطف کنترل از راه دور جادویی، عملکردهای گسترده ای مانند جستجوی صوتی خواهید داشت.

 در ادامه این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 را مشاهده و نسبت به خرید تلویزیون با بهترین و ارزانترین قیمت، با گارانتی یا بدون گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام کنید. در صورتی که دنبال تلویزیونی بهتر و با کیفیت تر هستید، ما می توانیم تلویزیون ال جی 65UP7750 را به شما پیشنهاد کنیم. همچنین اگر می خواهید کمتر خرج کرده و تلویزیون ارزان و معمولی تر خریداری کنید، پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7000 است.

مزایا و معایب تلویزیون UP7550 ال جی سایز 65 اینچ

مزایا

* بازتاب نور مناسب

* زاویه دید گسترده

* تأخیر در ورودی ناچیز

معایب

* نسبت کنتراست پایین

* عدم ایجاد روشنایی کافی در محتوای SDR و HDR

* اختلال در نمایش محتوای سریع در حال حرکت

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65UP7550 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65UP7550 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UP7550

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باطری ، کابل برق ، ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50Hz
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AC4Ultra SurroundDolby Digital PlusHE-AAC
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP75
نوع پنل
IPS
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست