×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 75UP7550

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم  عامل : Webos
استفاده از فناوری : AI Sound 
سال ساخت :2021 میلادی
دارای فناوری : Local Dimming 
استفاده از قابلیت :FilmMaker Mode
دارای پردازشگر : a5 AI Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75UP7550 سایز 75 اینچ

تلویزیون 75 اینچ ال جی 75UP7550

یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید شده و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، تلویزیون ال جی 75UP7550 می باشد. در واقع این مدل از جمله مدل های ارزان قیمت بازار بوده ولی با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن از امکانات بسیار فوق‌العاده برخوردار می باشد که این امر موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان شده است. تلویزیون ال جی 75UP7550 با توجه به اندازه که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و  زیبایی خاصی را به چیدمان منزل می بخشد.
همچنین این مدل قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت این تلویزیون را تبدیل به یک قاب هنری بسیار زیبا میکند. صفحه نمایشی که در تلویزیون ال جی 75UP7550 استفاده شده است به صورت ال ای دی می باشد و همچنین کیفیت تصویر  خروجی آن 4K است که این کیفیت تصویر می تواند خروجی را با کیفیت بسیار فوق العاده در اختیار مخاطب قرار دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای افزایش کیفیت تصاویر ارائه شده در خروجی در این تلویزیون از پردازشگر قدرتمند آلفا ۵ استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از روش های متفاوت به بهبود هرچه بیشتر تصاویر خروجی می پردازد. سیستم عاملی که برای تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی سری UP7550 استفاده شده است ،سیستم عامل محبوب WebOs می باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
این تلویزیون هم چنین از کیفیت صدای خوبی برخوردار می باشد وصدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. از جمله قابلیت‌های دیگری که در این محصول از آن استفاده شده است می توان به قابلیت جستجوی صوتی اشاره کرد که کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می تواند کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. برای اتصال دستگاه هایی مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال می توان از درگاه USB که در این تلویزیون تعبیه شده است، استفاده نمود. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 75UP7550

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 75UP7550

تلویزیون ال جی 75UP7550 دارای طراحی زیبا و منحصربه فردی است.این تلویزیون از ضخامت بسیار ککمی برخوردار است که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کند.همچنین این تلویزیون دارای پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را افزایش می دهدو می توانید ان را روی میز قرار دهید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 75UP7550

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ ال جی 75UP7550

به جرات می‌توان گفت که مشخصه اصلی یک تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد یا به عبارتی دیگر چنین می توان گفت که می توان تلویزیون های مختلف را با استفاده از کیفیت تصویر آن ها با یکدیگر مقایسه کرد و هر مشتری هنگام خرید در ابتدا کیفیت تصویر تلویزیون توجه می کند و در صورت رضایت از این فاکتور به سراغ عوامل بعدی می رود.
برای همین منظور طراحان تلویزیون های مختلف سعی دارند از به روزترین تکنولوژی ها برای بالا بردن کیفیت خروجی استفاده کنند تا رضایت هرچه بیشتر کاربران خود را فراهم سازند. در تلویزیون ال جی 75UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده شده است همچنین کیفیت تصویر خروجی خروجی آن 4K می‌باشد که این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیون های با کیفیت Full HD تا چند برابر می تواند تصویر بهتری را ارائه دهد.
این محصول دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی قادر است جزئیات بسیار فوق‌العاده ای از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد. برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از فناوری HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. استفاده از تکنولوژی HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر بسیار تقویت و بهبود داده شود و در نتیجه جزئیات بسیار بیشتری از تصویر در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.
برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز در این تلویزیون حالتی به نام FilmMaker Mode تعبیه شده است که صحنه ها را دقیقا مطابق آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است در خروجی‌ نمایش می‌دهد و لذت دیدن محتوای مورد نظر کاربر را دو چندان می سازد. این تلویزیون از قابلیت Local Dimming بهره نمی‌برد ولی برای افزایش کنتراست تصاویر از تکنولوژی LG Local Contrast در این تلویزیون استفاده شده است. 

پردازشگر تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7550

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7550

استفاده از پردازشگر مجزا یکی از مزیت های بسیار بزرگ در تلویزیون می تواند داشته باشد و با استفاده از این پردازش کرد می‌توان کیفیت جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصاویر را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید. در تلویزیون ال جی 75UP7550 از پردازشگر نسل پنجم آلفا که با نام a5 AI Processor 4K نیز شناخته می شود، استفاده گردیده است.
این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که درون آن قرار داده شده میتواند فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و با بهبود کیفیت تصویر آن را در خروجی نمایش دهد. یکی از تکنولوژی های بسیار جالبی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون استفاده شده است 4k Upscaling نام دارد.
وظیفه اصلی این فناوری به اینگونه است که اگر کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد، با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر هموار تصاویری با بالاترین استاندارد و سطح ممکن مشاهده خواهد کرد.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالبی که در این تلویزیون تعبیه شده است،AI Brightness Control نام دارد و به این گونه عمل می‌کند که نور موجود در محیط را به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده و نور صفحه نمایش را متناسب با نور محیط تنظیم می کند. برای مثال هنگام مشاهده صحنه های تاریک به صورت خودکار نور صفحه نمایش هم کمتر می شود تا جزئیات بیشتری از صحنه به کاربر نمایش داده شود. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7550 سایز 75 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی UP7550 سایز 75 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دوکاناله ،دو عدد بلندگو و توان خروجی 20 وات است که صدای با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که توسط ان می توانید به صورت همزمان دو بلند گوی بلوتوثی را به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای ان را افزایش دهید.

همچنین تلویزیون ال جی دارای قابلیت دالبی دیجیتال و دالبی اتموس است که صدای با کیفیت و سینمایی را در اختیار شما قرار میدهد.تلویزیون ال جی دارای فناوری  AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در ان قرار دارد برای شما تنظیم می کند.یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون Simultaneous Audio Output است که می تواند صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از تلویزیون و ساندبار به گوش شما برساند.

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 75UP7550

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75UP7550

تلویزیون ال جی مدل 75UP7550 قابلیت های هوشمند زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.سیستم عامل این تلویزیون Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است..یک از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  یا هشدار ورزشی است که توسط ان دیگر بابت فراموش کردن رویداد های مهم ورزشی نگران نیستید حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در صفحه تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد.

تلویزیون ال جی 75UP7550 دارای 2عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است همچنین   می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.در این تلویزیون می توانید با استفاده ازقابلیت مرور گر وب تعبیه شده به وب گردی بپردازید و از امکانات ان استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75UP7550

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باطری ، کابل برق ، ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50Hz
توان مصرف برق
AC 100~240V 50-60Hz
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AC4Ultra SurroundDolby Digital PlusHE-AAC
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP75
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست