×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 50NANO80

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری :Local Dimming
دارای قابلیت :Billion Rich Color
دارای قابلیت : AI Brightness Control
دارای پردازشگر : Quad Core Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

از جمله مدل های فوق العاده که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی روانه بازار گردیده است میتوان به تلویزیون ال جی 50NANO80 را نام برد که آن را با نام کامل NANO80VPA نیز می شناسند. در واقع این مدل، مدل جدیدتر سری NANO80VNA می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ طراحی شده بود. این تلویزیون در سایز های متفاوتی طراحی شده است که در این بخش قصد داریم تلویزیون 50NANO80 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

این تلویزیون برای اینکه بتواند به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری داشته باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری تصاویر را به صورت جذاب تری در خروجی به کاربر نمایش می دهد.

همچنین برای پردازش هرچه بهتر تصاویر در این مدل از یک پردازنده ۴ هسته‌ای استفاده شده است که این پردازنده با پردازش تصاویر کیفیت آن را در خروجی افزایش می دهد و سبب می شود که کاربر در بالاترین سطح و استاندارد ممکن برنامه مورد نظر خود را مشاهده کند.

تلویزیون ال جی NANO80 برای صفحه نمایش خود از پنل VA استفاده می کند ولی زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار نمی دهد، به این مفهوم که کاربر در زاویه های مختلف ممکن است کمی با افت کیفیت تصویر مواجه شود و خروجی را با وضوح مناسبی مشاهده نکند. این تلویزیون از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار میباشد و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این امر از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است.

تلویزیون ال جی 50NANO80 ساخت 2021

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای رابط کاربری تلویزیون ال جی 50NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که می‌تواند مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون NANO80 همچنین از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند که به این ترتیب قادر خواهید بود سایر وسایل هوشمند منزل را کنترل کنید. این تلویزیون از طراحی بسیار باریک و ظریفی برخوردار می باشد و علاوه بر اینکه می توانید آن را بر روی پایه قرار دهید به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارا می باشد. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50NANO80

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 برای اینکه بتواند کیفیت تصویر خروجی خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد از فناوری به نام Nanocell در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است. در واقع فناوری نانوسل از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ های مختلف استفاده می کند به گونه‌ای که این تکنولوژی رنگ های کدر و تیره را فیلتر کرده و رنگهای جذاب و زنده را برای مخاطب در خروجی نمایش میدهد. همانطور که میدانید یک تلویزیون هر چه طیف رنگی گسترده تری را در خروجی نمایش دهد، تصاویری که در خروجی ارائه می دهد جذاب تر بوده و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی دارد.

برای همین منظور در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی NANO80 از تکنولوژی Wide Color Gamut استفاده کرده است که این تکنولوژی می‌تواند طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و همچنین با استفاده از تکنولوژی Billion Rich Color چیزی حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد که ترکیب این دو عامل با یکدیگر سبب می‌شود تا تصاویری که در خروجی به مخاطب نمایش داده می شود، حاوی رنگ های باشد که شباهت بسیار زیادی به رنگ های موجود در طبیعت دارد.

تلویزیون 4K ال جی 50NANO80 همچنین دارای حالت FilmMaker می باشد که یک قابلیت بسیار فوق العاده برای علاقه مندان به فیلم و سریال است و تصاویر را دقیقاً مطابق آنچه مد نظر فیلمساز بوده است به کاربر نشان می دهد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون به صورت 4K می باشد و همچینن دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می‌تواند عمق بسیار زیادی به تصویر خروجی دهد.

برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی نیز در این مدل از فناوری Local Dimming استفاده شده است و همچنین برای بهبود محتوای تصویر از قابلیت HDR بهره گرفته شده است که این قابلیت از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 50NANO80

طراحی تلویزیون 2021 ال جی 50NANO80

طراحی تلویزیون 2021 ال جی 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.این تلویزیون با حاشیه کم باعت می شود که تمرکز شما روی محتوای در حال پخش از تلویزیون اسان تر شود.این تلویزیون با ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب استت و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.همچنین تلویزیون هوشمند ال جی 50NANO80 دارای دو پایه در دو طرف خود است که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 50 اینچ نانوسل ال جی NANO80

پردازشگر تلویزیون 50 اینچ نانوسل ال جی NANO80

تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیونهای که پردازشگر مجزا استفاده نمی کنند، دارای کیفیت تصویر و صدای بهتری بوده و حتی کنتراست  تصاویر ارائه شده در آن تلویزیون از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد. در تلویزیون ال جی 50NANO80 از پردازشگر ۴ هسته ای به نام Quad Core Processor 4K بهره گرفته شده اسلیم پردازش کرد تصاویر را فریم به فریم و به صورت لحظه‌ای پردازش می کند و بالا بردن کیفیت آن در خروجی نمایش میدهد.

در صورتیکه تصاویر دریافتی از مبلغ دارای کیفیت پایینی و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود. در واقع می توان چنین گفت که با استفاده از این قابلیت کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچ‌گونه نگرانی نخواهد داشت و خروجی همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.

ویژگی بسیار جالبی که در تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO80 تعبیه شده است، AI Brightness Control نام دارد که این قابلیت نوری که از صفحه نمایش ساطع می شود را با نور محیط تنظیم می کند.به عبارت دیگر می توان گفت که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون قرار گرفته است،میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک استفاده می شود و نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط تنظیم می شود. برای مثال هنگامی که صحنه های تاریک از تلویزیون در حال پخش میباشد، نور صفحه نمایش کمتر می‌شود تا جزئیات بیشتری از تصویر در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. 

حالت Filmmaker در تلویزیون الجی NANO80

حالت ایجاد فیلم در تلویزیون 2021 ال جی NANO80

"تلویزیون ال‌جی 50NANO80" دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون های معمولی می توانید بدون اینکه متوجه شوید فیلم و سریال را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. بسته به فناوری به کار رفته در تلویزیون NANO80 ال‌جی سایز 50 اینچ و حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه‌ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان تصور می‌کردند مشاهده خواهید کرد.

فناوری بازی در تلویزیون ال‌جی NANO80

فناوری بازی در تلویزیون ال‌جی NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و تجربه بازی خوبی را در این تلویزیون به دست خواهید آورد. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی یا تاخیر ورودی کم است. این ویژگی زمان بین اجرای یک اکشن و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین بازی را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید در بهترین زمان واکنش نشان دهید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و همچنین از نرخ نوسازی 50 هرتز و فناوری ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

تلویزیون 2021 ال جی 50NANO80 با پشتیبانی از فناوری HGIG یا HDR Gaming Interest Group، بازی های HDR را با کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون LG 50NANO80 به لطف فناوری های مختلفی که برای بهبود کیفیت تصویر و همچنین نرمی و سرعت صحنه ها به کار می رود، صحنه های زیبایی با جزئیات دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری NanoCell در ال ای دی ال‌جی 50NANO80 صحنه‌های طبیعی و واضح را ایجاد می‌کند و رنگ‌های واقعی و خالص را تولید می‌کند. این تلویزیون همچنین مجهز به پنل VA است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه می دهد. این محصول یکی از ارزان ترین تلویزیون های مخصوص بازی است و نمی توان آن را تلویزیون گیمینگ نامید. بنابراین، اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون های پیشرو در این زمینه باشید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO80 سایز 50 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO80 سایز 50 اینچ

تلویزیون ال جی 50NANO80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون دارای تکنولوژی Simultaneous Audio Output که می تواند صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از ساندبار و تلویزیون برای شما پخش کند و وضوح و کیفیت صدا را بالا می برد.

تلویزیون نانو 80 ال جی دارای دو عدد بلند گو است که می توانید ان ها را با استفاده از فناوری های Bluetooth Surround Ready وLG Sound Sync به  وسیله بلوتوث و وایرلس به تلویزیون متصل کنید و صدای فراگیر تری را در اختیار شما قرار می دهد.همچنین این تلویزیون دارای سیستم کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدا را تا حد امکان پایین می اورد و صدای با وضوح بالاتر برای شما پخش می کند.

قابلیت Bluetooth Surround Ready

قابلیت Bluetooth Surround Ready

تلویزیون 50 اینچی LG NANO80 جدید دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و 20 وات توان صوتی را پشتیبانی می کند. ال جی این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Surround Ready مجهز می کند. با این قابلیت می توانید دو بلندگوی بلوتوث بی سیم را به تلویزیون متصل کنید و صدای فراگیر داشته باشید. به این ترتیب، زمانی که هر چیزی را تماشا می کنید، کاملا در آن غوطه ور خواهید شد و از تماشای آن نهایت لذت را خواهید برد. این امر به ویژه در هنگام تماشای ورزش هایی مانند فوتبال صادق است.

* اسپیکرها باید جداگانه خریداری شوند.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50NANO80

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sound Share  که توسط ان می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما میتوانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

همچنین تلویزیون فورکی ال جی 50NANO80 دارای فناوری های Intelligent Voice Recognition وLG Voice Search که توسط ان ها می توانید با صحبت کردن برخی از کارهای خود را انجام دهید.در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلممورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

ریموت کنترل جادویی ال جی

ریموت کنترل جادویی ال جی

کنترل از راه دور تلویزیون 50 اینچ ال جی نانو 80 جادویی و بزرگ با دکمه‌هایی برای دسترسی سریع به Netflix و Amazon Prime است. علاوه بر این، با استفاده از میکروفون داخلی آن، می‌توانید کانال، ورودی، باز کردن برنامه‌ها، جستجو یا بررسی زمان را تغییر دهید.

در پایین دکمه ای برای خاموش / روشن کردن، تغییر ورودی، تغییر کانال یا افزایش صدا در صورت در دسترس نبودن ریموت وجود دارد. روش کار به این صورت است که با یک بار فشار دادن تلویزیون منو ظاهر می شود که با هر بار فشار دادن گزینه تغییر می کند و با نگه داشتن آن برای چند ثانیه آیتم مورد نظر شما انتخاب می شود.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50NANO80 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم، با ارزان ترین قیمت، تضمین سلامت و اصالت کالا و گارانتی (یا بدون گارانتی) از فروشگاه ما قدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری احتیاج دارید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی 50NANO86 می باشد، اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، تلویزیون ال جی 55NANO75 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مزایا و معایب تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO80

مزایا 

* دقت رنگ بسیار خوب

* هندلینگ انعکاسی چشمگیر

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی ضعیف

* نبود روشنایی کافی به منظور نمایش جزئیات در محتوای HDR

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 50NANO80 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 50NANO80 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50nano80

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)14.4وزن بدون پایه: (کیلوگرم)14
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
126
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (60Hz Native)
توان مصرف برق
52.9W
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusUltra SurroundDolby DigitalDolby AC4
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
NANO80
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
945x257 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1215x775x152 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
اندونزی-مصر
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست