×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 55NANO80 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
33,900,000 تومان بدون مالیات

کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :Webos 
استفاده از قابلیت :Edge LED
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری :Image Inhancing
دارای پردازشگر :Quad Core Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت طراحی شده و بازار جهانی عرضه گردیده است می توان به تلویزیون ال جی 55NANO80 اشاره داشت که این مدل در سایز ها و اندازه های متنوعی با توجه به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است. در این بخش قصد داریم اندازه ۵۵ اینچ تلویزیون را که به اختصار 55NANO80 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

برند ال جی از جمله محبوب ترین برند ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند می باشد که از دیرباز فعالیت و سابقه بسیار زیادی در این زمینه دارد. این شرکت سعی دارد هر ساله با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها محصولات خود را روانه بازار کند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم سازد.

تلویزیون ال جی 55NANO80 ساخت 2921

تلویزیون 55NANO80 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بسیار بهتر باشد و تصاویر به صورت جذاب تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد‌. صدای این تلویزیون نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را با کیفیت بسیار فوق العاده در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰p وات در تلویزیون NANO80 ال جی سایز 55 اینچ استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

رابط کاربری تلویزیون ال جی 55NANO80 از سیستم عامل محبوب WebOs بهره گرفته است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر از یک پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای در ال ای دی ال جی 55NANO80 استفاده شده است.

این تلویزیون فاقد پورت HDMI2.1 باشد ولی برای علاقه مندان به بازی تکنولوژی های مانند ALLM و HGIG Mode را در نظر گرفته است که می تواند بازی را به خوبی در تلویزیون اجرا کند.برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون از درگاه های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره داشت.

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55NANO80 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه و فریم نازک است .این تلویزیون به علت ضخامت کم خود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی ان را روی دیوار نصب کنید.فریم نازک تلویزیون ال جی گستره دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان در اختیار شما رار می دهد. همچنین وجود پایه های محکم در دو طرف تلویزیون نانو 80 ال جی استحکام ان را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 55NANO80

کیفیت تصویر تلویزیون 55NANO80 ال جی

کیفیت تصویر تلویزیون 55NANO80 ال جی

هنگام ساخت و طراحی یک تلویزیون کیفیت تصویر آن از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار بوده و تا حد بسیار زیادی از سایر جنبه های یک تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع می توان گفت هنگام خرید یک تلویزیون اولین فاکتوری که توسط مشتری مورد بررسی قرار می گیرد کیفیت تصویر تلویزیون می باشد.

در تلویزیون ال جی NANO80 اینچاز کیفیت تصویر خروجی 4K بهره گرفته شده است که این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیونهای با کیفیت Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر باکیفیت تری را در خروجی ارائه دهد. همچنین این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی جزئیات فوق‌العاده ای از تصویر را در خروجی نمایش میدهد.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR در این تلویزیون بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع پشتیبانی از قابلیت HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تا حد بسیار زیادی تقویت شوند و در نتیجه تصاویر با کیفیت تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد. برای نور پس زمینه در تلویزیون ال جی 55NANO80 از فناوری Edge LED بهره گرفته شده است و همچنین برای افزایش کنتراست تصاویر از تکنولوژی Local Dimming استفاده می شود.

تلویزیون 2021 ال جی 55NANO80 به کمک فناوری Nano Color طیف رنگی بسیار گسترده تری را در تلویزیون نمایش می دهد و همچنین با استفاده از قابلیت Billion Rich Color در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش است که این دو عامل با یکدیگر می توانند تصاویر را به صورت واقعی در اختیار کاربر قرار دهند.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO80 برای اینکه بتواند به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانو سل استفاده کرده است. همچنین برای صفحه نمایش تلویزیون نانو 80 از پنل IPS استفاده شده است. 

فناوری بازی در تلویزیون 2021 ال‌جی NANO80

فناوری بازی در تلویزیون ال‌جی NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و تجربه بازی خوبی را در این تلویزیون به دست خواهید آورد. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی یا تاخیر ورودی کم است. این ویژگی زمان بین اجرای یک اکشن و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین بازی را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید در بهترین زمان واکنش نشان دهید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و همچنین از نرخ نوسازی 50 هرتز و فناوری ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

تلویزیون 4K ال جی 55NANO80 با پشتیبانی از فناوری HGIG یا HDR Gaming Interest Group، بازی های HDR را با کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون LG 55NANO80 به لطف فناوری های مختلفی که برای بهبود کیفیت تصویر و همچنین نرمی و سرعت صحنه ها به کار می رود، صحنه های زیبایی با جزئیات دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری NanoCell در تلویزیون NANO80 ال جی سایز 55 اینچ صحنه‌های طبیعی و واضح را ایجاد می‌کند و رنگ‌های واقعی و خالص را تولید می‌کند. این تلویزیون همچنین مجهز به پنل VA است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه می دهد. این محصول یکی از ارزان ترین تلویزیون های مخصوص بازی است و نمی توان آن را تلویزیون گیمینگ نامید. بنابراین، اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون های پیشرو در این زمینه باشید.

قابلیت Sports Alert

قابلیت Sports Alert

ال‌جی تلویزیون NANO80 را به گزینه Sports Alert مجهز می‌کند. Sport Alert اطلاعاتی را درباره شروع، پایان و حتی در طول بازی های ورزشی اعلام می کند. با استفاده از این ویژگی دیگر هرگز بازی های بزرگ مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد و همیشه آخرین اطلاعات ورزشی را خواهید داشت. حتی اگر مطالب دیگری را تماشا کنید، از بازی های ورزشی مطلع خواهید شد.

* این ویژگی ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی در دسترس نباشد.

توانایی های هوشمند تلویزیون ال جی NANO80

توانایی های هوشمند تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 قابلیت های هوشمند بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است.این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است.تلویزیون ال جی دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sports Alert است که اتفاقات مهم بازی و زمان روع و پایان ان را به صورت اعلان در تلویزیون به  شما  نمایش می دهد.

همچنین شما به وسیله فناوری TV On With Mobile تعبیه شده در تلویزیون می توانید توسط گوشی هوشمند خود تلویزیون را روشن کنید و از تماشای ان لذت ببرید. در تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO80 می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمنند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش تلویزیون تماشا کنید.همینطور می توانید  به وسیله قابلیت مرور گر تلویزیون 4K ال جی 55NANO80 از وب گردی خود لذت ببرید.

موتور پردازشگر Quad Core Processor

موتور پردازشگر Quad Core Processor

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را در بر دارد که تلویزیون از حیث جنبه های مختلف مانند کیفیت تصویر و صدا، کنتراست تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی را ارتقا داده می شود.

در تلویزیون نانو 80 از پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که درون آن وجود دارد فریم به فریم و به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش کرده و با بهبود کیفیت آن را در خروجی نمایش میدهد.

یکی‌ از قابلیت های بسیار فوق العاده ای که برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO80 اینچ از آن استفاده شده است، 4k Upscaling نام دارد که کارکرد اصلی آن به این گونه است که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد، با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویر را با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن در خروجی مشاهده خواهد کرد.

از جمله قابلیت های جالب دیگری که در تلویزیون فورکی ال جی 55NANO80 از آن بهره گرفته شده است می‌توان به قابلیت Image Inhancing اشاره کرد که این قابلیت می‌تواند تصاویر موجود در تلویزیون را بهبود بخشید و در نتیجه تصاویر با وضوح بسیار بیشتری در خروجی نمایش داده می شود. می‌توان با قابلیت AI Brightness Control نیز اشاره کرد که با استفاده از این فن آوری نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط کار به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم میشود. 

حالت Filmmaker در تلویزیون نانوسل ال جی NANO80

حالت Filmmaker در تلویزیون الجی NANO80

"تلویزیون ال‌جی 55NANO80" دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون های معمولی می توانید بدون اینکه متوجه شوید فیلم و سریال را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. بسته به فناوری به کار رفته در تلویزیون NANO80 ال‌جی و حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه‌ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان تصور می‌کردند مشاهده خواهید کرد.

 صدایی جادویی در تلویزیون ال جی نانو 80

صدایی جادویی در تلویزیون ال جی نانو 80

تلویزیون ال جی 55NAN80 دارای صدایی با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات است.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون AI Sound است که بهترین حالت ممکن صدا را با توجه به محتوای در حال پخش در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون اسمارت ال جی 55NANO80 دارای بلوتوث داخلی و قابلیت Sound Share است که به وسیله ان می توانید بین تلویزیون و دستگاه های خارجی خود ارتباط برقرار کنید یا اهنگ مورد علاقه خود را از گوشی در تلویزیون پخش کنید.تلویزیون ال جی دارای دو عدد بلند گو است که می توانید ان ها را با استفاده از فناوری های Bluetooth Surround Ready وLG Sound Sync به  وسیله بلوتوث و وایرلس به تی وی ال جی 55NANO80 متصل کنید و صدایی با کیفیت بالا داشته باشید.

ریموت کنترل جادویی LG

ریموت کنترل جادویی LG در تلویزیون ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 مجهز به ریموت کنترل جادویی است. کنترل از راه دور جادویی ال جی به شما دستورات صوتی، نشانگر ماوس و موارد دیگر را می دهد. ریموت کنترل تلویزیون جدید ال جی NANO80 دارای دکمه اسکرول نیز می باشد و با حرکت دادن آن در هوا و جابجایی بین منوها به راحتی می توانید نشانگر روی صفحه را حرکت دهید. همچنین می توانید با اسکرول کردن یا انجام عملیات های مختلف با استفاده از حرکات، محتویات یک بخش را به راحتی مشاهده کنید.

کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. برخی از دکمه های این کنترل از راه دور به صورت جادویی به عنوان میانبر عمل می کند و می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی با عملکرد Magic Tap تلویزیون را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

* برای استفاده از عملکرد Magic Tap، پشتیبانی NFC مورد نیاز است.

* طراحی ریموت کنترل جادویی ممکن است با تصویر نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد.

* ویژگی های کنترل از راه دور جادویی ممکن است بسته به مناطق جغرافیایی مختلف موجود باشد یا نباشد.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO80 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با گارانتی (یا بدون گارانتی)، قیمت ارزان و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری احتیاج دارید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 55NANO86 بروید، اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی 55NANO75 می باشد. تلویزیون ال جی NANO80 مدل جدید تر و جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های بیشتری دارد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO80 ال جی سایز 55 اینچ

مزایا 

* دقت رنگ بسیار خوب

* هندلینگ انعکاسی چشمگیر

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی ضعیف

* نبود روشنایی کافی به منظور نمایش جزئیات در محتوای HDR

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55NANO80 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55NANO80 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55nano80

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)16.7وزن بدون پایه: (کیلوگرم)16.3
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (60Hz Native)
توان مصرف برق
52.9W
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusUltra SurroundDolby DigitalDolby AC4
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
NANO80
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1058x257 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1360x810x152 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
اندونزی-مصر
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست