×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65NANO80 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
46,500,000 تومان بدون مالیات
سیستم عامل :Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری :Sound Share
دارای قابلیت :Billion Rich Color
دارای قابلیت :Ai Brightness Control
دارای پردازشگر :Quad Core Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

از جمله مدل های بسیار محبوب که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی روانه بازار شده است تلویزیون ال جی 65NANO80 میباشد. این مدل در واقع جایگزین سری NANO80 در سال ۲۰۲۰ طراحی شده بود.به این نکته دقت داشته باشید که شرکت ال‌جی تصمیم گرفت تمام مدل های جدید نانو را همانند سال پیش نامگذاری کند.پس سری جدید NANO80 که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است،با مدل قدیمی ان تفاوت دارد.

در این بخش قصد داریم اندازه 65 اینچ این تلویزیون را برای شما عزیزان به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. طراحان این مدل برای اینکه بتوانند کیفیت تصویر را بالاتر برده و تصاویر جذاب تری را به مخاطبان خود منتقل کنند ،در ساخت صفحه نمایش تلویزیون 65NANO80 از فناوری نانونسل بهره برده اند که این فناوری می‌تواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد و در نتیجه تصاویر بسیار با کیفیت و فوق العاده را در خروجی به کاربر نشان خواهد داد.

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر در تلویزیون ال جی NANO80 از پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلفی کیفیت تصاویر ارائه شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. در رابطه با صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره کرد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کنند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 65NANO80 ساخت 2021

برای رابط کاربری تلویزیون ال جی 65NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل از محبوبیت بسیاری در بین تلویزیون های مختلف برخوردار است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی NANO80 از طراحی بسیار ظریفی برخوردار می باشد و زیبای خاصی را به چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل می‌بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت تلویزیون را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل خواهد کرد. از تلویزیون از یک مرورگر وب برخوردار بوده که کاربر می‌تواند با استفاده از این مرورگر به وبگردی پرداخته و موارد مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند. 

کیفیت تصویر در تلویزیون 65NANO80 ال جی 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65NANO80

طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف ال جی تمام سعی و تلاش خود را دارند که با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها تا جایی که امکان دارد کیفیت تصاویر خروجی را ارتقا دهند و رضایت هرچه بیشتر کاربران خود را فراهم سازند. در تلویزیون ال جی 65NANO80 برای افزایش کیفیت تصویر از فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش استفاده شده است این فناوری سبب می شود تا تصاویر به صورت باکیفیت تر و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

عملکرد این فناوری به این صورت است که رنگ های تیره و کدر را فیلتر کرده و رنگ های زنده و جذاب را در تلویزیون نمایش می دهد. عمق رنگ این تلویزیون ۱۰ بیت می باشد و همچنین با استفاده از تکنولوژی Billion Rich Color چیزی در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد و همانطور که می دانید یک تلویزیون هر چه رنگ های بیشتری را نشان دهد، تصاویر آن به تصاویر واقعی شبیه تر بوده و رنگ های موجود در تصویر نیز به رنگ های  طبیعی شباهت بسیار زیادی پیدا می کنند.

برای بهبود محتوای تصویر از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع پشتیبانی از فناوری HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تقویت شده و در نتیجه خروجی به صورت فوق العاده در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

پنلی که برای ساخت صفحه نمایش تلویزیون 2021 ال جی 65NANO80 به کار گرفته شده است از نوع IPS می باشد و کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K است و دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را به کاربر ارائه دهد. نور پس زمینه این تلویزیون از تکنولوژی Edge LED  استفاده می کند. برای افزایش کنتراست تصاویر از قابلیت Local Dimming استفاده می شود. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 65NANO80

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65NANO80

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 65NANO80

تلویزیون ال جی 65NANO80 دارای طراحی منحصربه فردی است .این تلویزیون با ضخامت کم خود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون زیبایی را به منزل شما می دهد.این تلویزیون با حاشیه باریک از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای دو پایه در کناره تلویزیون است که استحکام تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO80 را بالا می برد وشما می توانید به راحتی ان را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80

تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بسیار بهتری می باشند. در تلویزیون NANO80 ال جی سایز 65 اینچ از پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش کرده و تصاویر موجود در هر فریم را تا حد بسیار زیادی ارتقا و سپس در خروجی نمایش میدهد.

یکی از قابلیت های بسیار جالبی که برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون ال جی 65NANO80 از آن استفاده شده است Image Inhancing نام دارد که این قابلیت تصاویر موجود در خروجی را به صورت کلی بهبود می دهد و در نتیجه تصاویر با وضوح فوق العاده در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

وقتی که تصاویر دریافتی از مبلغ دارای کیفیت پایین و نامطلوب میباشد از قابلیت 4K Upscaling استفاده می شود که وظیفه آن این است که کیفیت تصاویر پایین را در حد کیفیت 4K بهبود می دهد و کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. همچنین در تلویزیون هوشمند ال جی 65NANO80 از قابلیت Ai Brightness Control استفاده شده است که با این قابلیت نوری که از صفحه نمایش به کاربر می رسد متناسب با نور محیط تنظیم می گردد. به عبارت دیگر می توان گفت که سنسوری که در این تلویزیون وجود دارد نور موجود در محیط را به صورت خودکار تشخیص داده و نور صفحه نمایش را متناسب با این نوع تنظیم می کند. 

حالت Filmmaker در تلویزیون نانوسل ال جی NANO80

حالت Filmmaker در تلویزیون نانوسل ال جی NANO80

"تلویزیون ال‌جی 65NANO80" دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون های معمولی می توانید بدون اینکه متوجه شوید فیلم و سریال را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. بسته به فناوری به کار رفته در تلویزیون NANO80 ال‌جی و حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه‌ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان تصور می‌کردند مشاهده خواهید کرد.

فناوری بازی در تلویزیون 2021 ال‌جی NANO80

فناوری بازی در تلویزیون 2021 ال‌جی NANO80

تلویزیون 4K ال جی 65NANO80 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و تجربه بازی خوبی را در این تلویزیون به دست خواهید آورد. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی یا تاخیر ورودی کم است. این ویژگی زمان بین اجرای یک اکشن و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین بازی را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید در بهترین زمان واکنش نشان دهید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و همچنین از نرخ نوسازی 50 هرتز و فناوری ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی 65NANO80 با پشتیبانی از فناوری HGIG یا HDR Gaming Interest Group، بازی های HDR را با کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون LG 65NANO80 به لطف فناوری های مختلفی که برای بهبود کیفیت تصویر و همچنین نرمی و سرعت صحنه ها به کار می رود، صحنه های زیبایی با جزئیات دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری NanoCell در ال ای دی ال جی 65NANO80 صحنه‌های طبیعی و واضح را ایجاد می‌کند و رنگ‌های واقعی و خالص را تولید می‌کند. این تلویزیون همچنین مجهز به پنل VA است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه می دهد. این محصول یکی از ارزان ترین تلویزیون های مخصوص بازی است و نمی توان آن را تلویزیون گیمینگ نامید. بنابراین، اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون های پیشرو در این زمینه باشید.

 صدایی جادویی در تلویزیون ال جی نانو 80

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO8O سایز 65 اینچ

یکی از ویژگی های مهم تلویزیون هنگام خرید ان وجود صدایی با کیفیت و وضوح بالاست .تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 است .این تلویزیون دارای دو عدد بلند گو است که به وسیله فناوری های Bluetooth Surround Ready و LG Sound Sync توسط بلوتوث و وایرلس می توانید ان ها  را به تلویزیون متصل کنید و صدای با کیفیت بالا داشته باشید.

تلویزیون ال جی 65NANO80 دارای سیستم کاهنده نویز صداست که نویز های موجود در صدا را در حد امکان کاهش می دهد و صدایی با وضوح بالا را برای شما پخش می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای قابلیت AI Sound است که بهترین حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از دیدن برنامه یا فیلممورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

سیستم عامل WEBOS در تی وی 65NANO80

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 65NANO80

تلویزیون نانو 80 ال جی سایز 65 اینچ دارای سیستم عامل Webos که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Sound Share  که توسط ان می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید  و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا کنید.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما میتوانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون اسمارت ال جی 65NANO80 که  جذاب نیز میباشد  Sports Alert است که اتفاقات مهم بازی و زمان شروع و پایان ان را حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید در تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد.همچنین این تلویزیون دارای فناوری های Intelligent Voice Recognition وLG Voice Search که توسط ان ها می توانید با استفاده از صدای هوشمند خود برخی از اعمال مربوط به تلویزیون را انجام دهید.همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب از وب گردی خود و برنامه های ان استفاده کنید.

ریموت کنترل ال جی 65NANO80

ریموت کنترل ال جی در تلویزیون 65NANO80

بدون شک یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون های ال جی استفاده از ریموت کنترل جادویی است. ال جی چندین سال متوالی است که از این ریموت کنترل در تلویزیون های خود استفاده می کند و به دلیل کاربری آسان، محبوبیت بی نظیری به دست آورده است. در سال های اخیر تغییری در مشخصات و ظاهر این ریموت کنترل مشاهده نکرده ایم اما ال جی در سال 2021 ظاهر و ویژگی های جدید آن را معرفی کرد. این ریموت جدید با تلویزیون ال جی 65NANO80VPA نیز عرضه می شود. Magic Remote Control 2021 طراحی نسبتاً متفاوتی با مدل قبلی دارد. این ریموت با طراحی ارگونومیک خود نازک تر است و به راحتی در دست شما قرار می گیرد.

همچنین شاهد تغییراتی در کار او خواهیم بود. برای مثال این ریموت کنترل جدید دارای فناوری NFC است که از طریق آن می توانید از عملکرد Magic Tap در ریموت کنترل استفاده کنید. این قابلیت که ساده ترین راه برای اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون است، نیازی به تنظیمات خاصی ندارد. در عوض، فناوری NFC می تواند گوشی هوشمند را از طریق کنترل از راه دور جادویی به تلویزیون متصل کند.

شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون ال جی 65NANO80 محصول سال 2021 را مشاهده کنید و آن را از فروشگاه ما با قیمت ارزان، تضمین اصالت و سلامت کالا و گارانتی خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 65NANO86 را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید می توانید تلویزیون ال جی 65NANO75 را خریداری نمایید. تلویزیون ال جی NANO80 مدل جدید تر و ساخت 2022 است که جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های جدید تری دارد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO80 ال جی سایز 65 اینچ

مزایا 

* دقت رنگ بسیار خوب

* هندلینگ انعکاسی چشمگیر

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی ضعیف

* نبود روشنایی کافی به منظور نمایش جزئیات در محتوای HDR

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65NANO80 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65NANO80 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65nano80

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)24.9وزن بدون پایه: (کیلوگرم)24.5
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120 (60Hz Native)
توان مصرف برق
52.9W
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AC4Dolby Digital PlusUltra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
NANO80
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1167x295 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1600x970x172 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
اندونزی-مصر
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست