×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 50NANO86

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
دارای فناوری : LG ThinQ
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از قابلیت : Face Inhancing
دارای فناوری :Wide Viewing Angle
پردازشگر :α7 Gen4 Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 50NANO86 سایز 50 اینچ 

تلویزیون 50 اینچ ال جی 50NANO86

شرکت ال‌جی از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی به ویژه تلویزیونهای هوشمند فعالیت داشته است و متخصصان شرکت هر ساله با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها محصولات خود را روانه بازار می‌کنند تا بتوانند رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم سازند. از جمله مدل های که در‌ سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است، تلویزیون ال جی 50NANO86 نام دارد که در اندازه ها و سایز های متفاوتی تولید گردیده است.
در این بخش قصد داریم اندازه ۵۰ اینچ این تلویزیون را که به اختصار 50NANO86 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌های کامل آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون ال جی 50NANO86 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد از فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است. این فناوری سبب می شود تا کیفیت تصویر دارای درخشندگی بسیار بیشتری باشد و تصاویر به صورت جذاب تر به مخاطب منتقل گردد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر از یک پردازشگر بسیار قدرتمند در این تلویزیون استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از روش های مختلف به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی می‌کند. در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره کرد که از وضوح بسیار خوبی برخوردار است و صدا را با کیفیت مناسب به مخاطب منتقل می‌کند.
تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی سری NANO86 برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول های بازی یک پیشنهاد بسیار مناسب می باشد چراکه این تلویزیون دارای پورت HDMI2.1 می باشد و همچنین از تکنولوژی های مانند ALLM و VRR پشتیبانی می شود که این فناوری ها سبب می‌شوند تا بازی به صورت روان برای کاربر اجرا شود و تصاویر به صورت واضح و با کیفیت بسیار بالا در اختیار مخاطب قرار بگیرد.
این تلویزیون هم چنین از طراحی بسیار ظریفی برخوردار می‌باشد که زیبایی فوق العاده ای را به دکوراسیون و چیدمان منزل می‌بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون درگاه ها و  پورت های متنوعی در این تلویزیون تعبیه شده است که برای نمونه می توان به درگاه HDMI و USB اشاره داشت. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 50NANO86

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچ ال جی 50NANO86

تلویزیون ال جی 50NANO86 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.ای تلویزیون از فریم باریک برخوردار است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان جلوگیری می کند.ضخامت کم تلویزیون ال جی باعث میشود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و دکوراسیون زیبایی را به منزل شما می دهد.همچنین پایه های تلویزیون ال جی در وسط است که استحکام تلویزیون را بسیار بالا میبرد و شما می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و ازتماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 50NANO86

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچ ال جی 50NANO86

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای می باشد که در ارزیابی یک تلویزیون از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است و هر مشتری هنگام خرید یک تلویزیون در ابتدا به کیفیت تصویر آن توجه می‌کند و سپس به سراغ بقیه فاکتورها خواهد رفت. تلویزیون ال جی 50NANO86 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسیل استفاده کرده است که این فناوری می‌تواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را نمایش دهد و در نتیجه نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی دارای کیفیت تصویر بسیار بهتری می باشد.
کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و هم چنین رزولوشن تصویر آن 2160*3840 پیکسل می باشد این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در خروجی نمایش دهد. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کنند و همچنین برای افزایش کنتراست تصاویر در این تلویزیون از فناوری Local Diming بهره گرفته شده است‌.
در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی سری NANO86 از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع استفاده از فناوری HDR می تواند بر روی جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کنتراست تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تاثیرات مثبت زیادی را داشته باشد.
پنلی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از نوع VA می باشد و همچنین این مدل از فناوری Wide Viewing Angle تلگرام پشتیبانی میکند به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد، بدون افت وضوح و پایین آمدن کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. یکی از قابلیت های بسیار فوق‌العاده که برای علاقه مندان به فیلم و سریال در این تلویزیون در نظر گرفته شده است حالت FilmMaker باشد که سبب می شود تا تصاویر دقیقا مطابق آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده در اختیار کاربر قرار بگیرد و در نتیجه مخاطب از دیدن فیلم مورد علاقه خود لذت دو چندانی ببرد. 

پردازشگر تلویزیون 50 اینچ ال جی NANO86

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچ ال جی NANO86

استفاده از پردازشگر مجزا این اجازه را به تلویزیون می‌دهد که به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند دارای کیفیت تصویر و صدای بسیار بهتری باشد. تلویزیون ال جی 50NANO86 از پردازشگر بسیار قدرتمندی به نام α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که درون آن وجود دارد می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا و تصویر تلویزیون کمک کند.
یکی از قابلیت هایی که برای بهبود محتوای صوتی در این تلویزیون از آن استفاده شده است AI Sound نام دارد که وظیفه اصلی آن به این گونه است که محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون با استفاده از این قابلیت تشخیص داده می شود و صدای پخش شده از تلویزیون متناسب با این محتوا به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد. از جمله قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است Face Inhancing نام دارد که این قابلیت چهره افراد را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد و با استفاده از الگوریتم های خاص، آن چهره را به صورت طبیعی تر نمایش میدهد.
در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نا مطلوب باشد با استفاده از قابلیت AI Upscaling 4K کیفیت ان تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر هیچ گونه نگرانی از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر نخواهد داشت و تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO86 سایز 50 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی NANO86 سایز 50 اینچ

تلویزیون ال جی مدل 50nano86 دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است .این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش  پشتیبانی می کند .تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهنده نویز صدا است که نویز های موجود در صدا را به حداقل می رساند و صدایی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

این تلویزیون قابلیت اتصال به بلندگو توسط بلوتوث را دارد و صدایی با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون ال جی دارای فناوری بلوتوث است که شما می توانید توسط ان دستگاه های جانبی بی سیم را به تلویزیون متصل کنید.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50NANO86

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 50NANO86

تلویزیون ال جی مدل 50nano86 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون AI ThinQ  یا هوش مصنوعی است که باعث اسان تر شدن کار با تلویزیون می شود.د

تلویزیون ال جی 50NANO86 با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را ازصفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.همچنین به کمک فناوری LG ThinQ می توانید توسط گوشی هوشمند خود شبکه مورد عالاقه خود را جسجو کنید و تلویزیون را از راه دور کنترل کنید.همینطور می توانید از طریق مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون از وب گردی لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50nano86

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
وزن
14 کیلوگرم بدون پایه15.6 کیلوگرم با پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125.7
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusDolby AC4Dolby DigitalDolby AtmosUltra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
60
سری
Nano86
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α7 Gen4 AI Processor 4K
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1120 * 653 * 49.2 بدون پایه 1120 * 718 * 264 با پایه
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
SportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinema
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست