×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 86NANO86

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
سال ساخت :2021 میلادی 
دارای قابلیت :Dolby Atmos
استفاده از فناوری:Face Inhancing
دارای پردازشگر :α7 Gen4 Processor 4K 
دارای قابلیت : Full Array Dimming Pro
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 86NANO86 سایز 86 اینچ 

تلویزیون ال جی 86NANO86

یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی تولید گردیده است و از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است، تلویزیون ال جی 86NANO86 نام دارد. البته باید به این نکته توجه کرد که مدل طراحی شده در سال ۲۰۲۱ با تلویزیون های ال جی NANO86 در سال ۲۰۲۰ توسط همین شرکت طراحی شده است تنها از لحاظ اسمی شباهت دارند و از نظر تکنولوژی های بکار رفته، این دو مدل دارای تفاوت های بسیاری می باشند.

در این بخش قصد داریم اندازه 86 اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون ال جی 86NANO86 در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری جدید نانوسل استفاده کرده است این فناوری از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ ها استفاده میکنند و تصاویری که در اختیار کاربر قرار می دهد تصاویری بسیار زنده و جذاب می باشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای کیفیت صدای این تلویزیون نیز از فناوری های متنوعی استفاده شده است که این تلویزیون بتواند صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل کند و می توان گفت که مهمترین ویژگی صدای تلویزیون است که از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی برای انتقال صدا استفاده میکند.

سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد که در این تلویزیون نیز از این سیستم عامل برای رابط کاربری استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. طراحی تلویزیون ال جی 86NANO86 از ظرافت و زیبایی بسیار خاصی برخوردار می باشد و با چیدمان های مختلف منزل قابلیت سازگاری دارد و به علاوه می‌توان آن را بر روی دیوار نصب نمود.

این تلویزیون همچنین مجهز به جستجوگر صوتی می باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از صدا فرامین مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. این محصول همچنین از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کند و سایر دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله این قابلیت می توان کنترل کرد. برای اتصال دستگاه های دیگر مانند فلش مموری و هارد اکسترنال می‌توان از پورت USB که در این تلویزیون تعبیه شده است، استفاده نمود.

این تلویزیون همچنین برای علاقه‌مندان به گیم و کنسول های بازی گزینه بسیار مناسبی می باشد چراکه دارای درگاه HDMI2.1 می باشد و از قابلیت های ALLM و VRR پشتیبانی می کند. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ال جی 86NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 86NANO86

تلویزیون ال جی 86NANO86 دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است .ضخامت کم این محصول باعث می شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با نصب تنهایک براکت تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.حاشیه اطراف این تلویزیون نازک است و از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کند.

همچنین این تلویزیون دارای پایه در وسط خود است که استحکام تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید بدون  هیچ گونه نگرانی از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 86NANO86

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 86 اینچ ال جی 86NANO86

تلویزیون ال جی 86NANO86 با توجه به اندازه و سایز بسیار بزرگی که دارد برای محیط های با متراژ بالا مناسب می باشد یا به عبارت دیگر می توان گفت که معمولا افرادی از تلویزیون ۸۶ اینچ استفاده می‌کنند که در محیط‌های متراژی بزرگ زندگی می کنند، بنابراین داشتن کیفیت تصویر مناسب و اینکه تصویر در بالاترین کیفیت ممکن به کاربر برسد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
تلویزیون ال جی 86NANO86 برای ساخت صفحه نمایش خود و اینکه نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد، از فناوری نانوسل استفاده کرده است. فناوری نانوسل باعث می شود تا رنگ‌هایی که در خروجی به تصویر کشیده می شود فیلتر شوند و در واقع رنگ های تیره و کدر تا حد بسیار زیادی به کاربران نمایش داده نمی شود و در عوض رنگهای شاد و جذاب به کاربر ارائه می گردد تا از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت دو چندانی ببرد.
کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد که به نسبت تلویزیون های با کیفیت Full HD تا حدود ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه می دهد. همچنین این محصول دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. نوع پنلی که برای این تلویزیون از آن استفاده شده است، IPS می باشد و همچنین تلویزیون دارای تکنولوژی Widw Viewing Angle می باشد که می تواند زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد، به این معنا که کاربر در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند.
برای افرادی که به دیدن فیلم و سریال علاقه بسیار زیادی دارند نیز قابلیت بسیار جالب FilmMaker در نظر گرفته شده است که این قابلیت تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز بوده است، در خروجی نشان میدهد. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Slim Direct استفاده می‌کند و این مدل همچنین به فناوری Full Array Dimming Pro برای کنترل کردن نور پس زمینه و بهبود کنتراست تصاویر مجهز شده است. تلویزیون ال جی 86NANO86 برای بهبود محتوای تصاویر از فناوری HDR کمک گرفته است که این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. 

هوشمند بودن  تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO86

قیمت و خرید تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO86

تلویزیون ال جی مدل 86nano86 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB است که می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.همچنین در تلویزیون ال جی می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و ازتماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون ال جی NANO86 سایز 86 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی NANO86 سایز 86 اینچ

تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده می‌کنند به نسبت تلویزیون هایی که دارای پردازشگر مجزا نیستند، در جنبه های مختلفی مانند کیفیت صدا و تصویر، کنفرانس تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون از وضعیت بسیار بهتری برخوردار می باشند و در واقع استفاده از پردازشگر این مزیت را در بر دارد که المان های مختلف یک تلویزیون در حد بسیار فوق‌العاده های ارتقا داده میشوند.
در تلویزیون ۸۶ اینچ ال جی سری NANO86 از پردازشگر قدرتمند α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است این پردازشگر با استفاده از روش های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است, به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تلویزیون کمک شایانی می‌کند.
یکی از قابلیت های بسیار جالبی که  با استفاده از این پردازشگر در تلویزیون ال جی 86NANO86 پیاده سازی شده است، Face Inhancing نام دارد که با استفاده از این قابلیت چهره افراد در تلویزیون به صورت خودکار تشخیص داده میشود و این چهره در خروجی به صورت طبیعی ترین نمایش داده می شود.
همچنین برای بهبود محتوای صدا نیز از تکنولوژی AI Sound بهره گرفته شده است که با استفاده از این تکنولوژی محتوای درحال پخش از تلویزیون به صورت خودکار تشخیص داده میشود و صدایی که از تلویزیون برای کاربر پخش می شود با این محتوا هماهنگ شده و در نتیجه لذت دیدن برنامه مورد نظر کاربر را دو چندان میکند.
در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام AI Upscaling 4K کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر نیازی نیست از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر نگران شود و تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت. و در آخر نیز می‌توان به قابلیت AI Brightness Control اشاره داشت که با استفاده از سنسوری که درون آن قرار دارد،میزان نور موجود در محیط را تشخیص می‌دهد و نور صفحه نمایش را با نور محیط تنظیم میکند. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 86NANO86

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 86NANO86

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدای با کیفیت و وضوح  بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون  دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است که با استفاده از ان صدای تلویزیون را با توجه به محیطی که در ان قرار گرفته است تقویت می کند و بیننده لذت بیشتری از تماشای محتوای مورد نظر خود میبرد.

همچنین تلویزیون ال جی 86NANO86 دارای فناوری های Ultra Surround وDolby Atmos است که صدایی با کیفیت بالا را برای شما پخش می کند.این تلویزیون دارای قابلیت اتصال بلندگو به تلویزیون به وسیله بلوتوث و پشتیبانی از بلندگوهای WiSA است که صدای قدرتمند و باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
86nano86

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
وزن
55.3 کیلوگرم بدون پایه59.1 کیلوگرم با پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
217.4
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusDolby AC4Dolby DigitalDolby AtmosUltra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
60
سری
NANO86
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α7 Gen4 AI Processor 4K
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1925 * 1105 * 46.1 میلی متر بدون پایه1925 * 1177 * 452 میلی متر با پایه
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
Filmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSports
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست