×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 50UP7750 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
استفاده از فناوری : FilmMaker 
سال ساخت :2021 میلادی
دارای قابلیت :Dolby Digital
دارای پردازشگر : α5 AI Processor 4K
استفاده از فناوری :AI Brightness Control
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

شرکت ال جی با توجه به نیازهای مختلف کاربران خود و همچنین در بازه قیمتی متفاوت تلویزیون های هوشمند را طراحی و بازار جهانی عرضه می کند. از جمله تلویزیون های که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است می‌توان به تلویزیون ال جی 50UP7750 اشاره داشت.

این مدل جزوه تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود و برای آن دسته از کاربرانی مناسب می باشد که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متقبل شوند اما باید به این نکته اشاره دارد که این تلویزیون جدا از قیمت پایینی که دارد، از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد و توانسته است تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران خود را فراهم سازد.

در این بخش قصد داریم اندازه 50 اینچ این تلویزیون را که به اختصار 50UP7750 نامیده می شود برای شما عزیزان به صورت کامل تشریح کنیم. صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون 50UP7750 به صورت ال ای دی می باشد و کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر می تواند خروجی را با وضوح بسیار مناسبی به کاربر نمایش دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 50UP7750 ساخت 2021

این تلویزیون دارای درگاه HDMI2.0 می باشد و همچنین از تکنولوژی HGIG برای نشان دادن دقیق و با کیفیت تصاویر بازی و همچنین از فناوری ALLM برای پایین آوردن تاخیر ورودی استفاده می شود که این امر سبب می‌شود تا تلویزیون ال جی 50UP7750 برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول های بازی پیشنهاد و گزینه بسیار مناسبی می باشد.

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز در تلویزیون ال جی UP7750 از پردازشگر بسیار قدرتمندی استفاده شده است که با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانند کیفیت تصاویر خروجی را بهبود دهد. صدا نیز به صورت رسا و با وضوح عالی به گوش مخاطب می رسد که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله جهت انتقال صدا استفاده شده است. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50UP7750

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50UP7750

مشتری هنگامی که قصد خرید یک تلویزیون را داشته باشد در درجه اول به کیفیت تصویر آن توجه کند و در صورتی که از کیفیت تصویر تلویزیون راضی باشد به سراغ سایر فاکتورها خواهد رفت. همانگونه که مشخص است سطح کیفی خروجی نمایش داده شده به کاربر از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار میباشد و برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف سعی دارند از بهترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن کیفیت تصاویر خروجی به منظور رضایت هرچه بیشتر کاربران استفاده کنند.

در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی UP7750 صفحه نمایش به صورت ال ای دی طراحی شده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 4K می باشد و رزولوشن تصویر این مدل 2160*3840 پیکسل می‌باشد که ترکیب این کیفیت تصویر و تعداد پیکسل های تشکیل دهنده می تواند جزئیات بسیار فوق العاده و زیبای از تصویر را در خروجی نمایش دهد.

این تلویزیون برای کنترل و بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی فوق العاده Local Dimming بهره نمی برد ولی برای اینکه بتواند تا حدود بسیار زیادی این مشکل را برطرف سازد از قابلیت LG Local Contrast بهره گرفته است. خبر خوب برای علاقه مندان به سریال و فیلم این می باشد که این تلویزیون دارای حالت FilmMaker است و وظیفه آن این است که تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به مخاطب برساند.

در تلویزیون ال جی 50UP7750 برای بهبود محتوای تصویر از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تا حد بسیار زیادی تقویت شوند و در نتیجه تصاویر به صورت زنده و جذاب در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 50UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750

تلویزیون ال جی 50UP7750 دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه باریک است .به علت ضخامت کم این محصول بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید با نصب تنهایک براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

فریم و حاشیه باریک تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750 گسترده دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان دراختیار شما قرار می دهد.همچنین تلویزیون ال جی دارای 2 پایه در کنار است که استحکام تلویزیون را افزایش می دهد و شما می توانید تلویزیون را به راحتی روی میز قرار دهید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر در تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7750

پردازشگر در تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7750

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را در پی دارد که تلویزیون به لحاظ کیفیت جنبه‌های مختلفی مانند صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند، در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.

برای همین منظور در تلویزیون ال جی 50UP7750 از پردازشگر قدرتمند α5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر می‌تواند تصاویر را به صورت فریم به فریم پردازش کند و در هر فریم کیفیت را افزایش دهد و سپس تصویر را در خروجی به کاربر ارائه دهد این امر سبب می‌شود تا کاربر تصاویر بسیار باکیفیت تری را مشاهده کند. یکی از قابلیتهای بسیار جالب که در این تلویزیون از آن استفاده شده است AI Brightness Control می باشد.

این قابلیت به این گونه عمل می‌کند که سنسوری درون تلویزیون تعبیه شده است که این سنسور قادر است میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نوری که برای صفحه نمایش تنظیم میکند را متناسب با نور محیط هماهنگ می کند. برای نمونه هنگامی که کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک می باشد میزان نور صفحه نمایش را تا حدی کاهش می دهد تا جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده شود.

در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از تکنولوژی به نام 4K Upscaling کیفیت تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.

فناوری های مرتبط با بازی

فناوری های مرتبط با بازی در تلویزیون ال جی 50UP7750

از جمله فناوری های جدید تلویزیون ال جی 50UP7750 می توان به فناوری های مرتبط با بازی اشاره کرد. تلویزیون UP7750 برای بازی هایی با قابلیت های مختلف نیز مناسب است. کیفیت تصویر خوب و فناوری به کار رفته برای بهبود کیفیت و سرعت صحنه ها در این تلویزیون باعث می شود تا از محیط بازی نهایت لذت را ببرید. تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7750 دارای تاخیر اندکی در ورودی یا به اصطلاح Input Lag می باشد. این ویژگی زمان بین عمل شما و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین پخش را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید سریع واکنش نشان دهید و بازی ها را برنده شوید.

این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 بوده و از فناوری ALLM نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون 4K ال‌جی 50UP7750 حالت HGIG را نیز دارد که نشان می‌دهد بازی‌های HDR دقیقاً همان چیزی است که سازنده بازی قصد دارد نشان دهد. نحوه بازتولید صدا و قدرت و کیفیت آن در حین پخش تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد. پشتیبانی از فناوری Dolby Digital و همچنین فناوری های مختلف برای تولید صدای فراگیر در تلویزیون LG 50UP7750 یک تجربه بازی جذاب را ایجاد می کند.

ال جی تلویزیون های خود را به ویژگی جدیدی به نام Game Optimizer مجهز می کند که تمام تنظیمات مربوط به بازی را در یک مکان نمایش می دهد و بازی را بهینه می کند. 50UP7750 با ویژگی های ذکر شده برای بازی مناسب است اما در نظر داشته باشید که این تلویزیون را نمی توان با تلویزیون های حرفه ای و گیمینگ مقایسه کرد اما به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد.

* ممکن است محصول اصلی با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 50 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 50 اینچ

"تلویزیون ال جی 50UP7750" دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو است که توان هر کدام 10 وات است و در مجموع این تلویزیون از توان خروجی 20 وات برخوردار است .این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش پشتیبانی می کند.یکی از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون ال جی AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که در ان قرار گرفته است تقویت و تنظیم می کند.

همچنین این تلویزیون از فناوری های مانند Dolby Digital، Dolby AC-4، Dolby AC-3 برخوردار است که وضوح و کیفیت صدای پخش شده را افزایش می دهد.تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهنده نویز صدا است که نویز های موجود در صدا را به حداقل می رساند و وضوح صدای دیالوگ های را بیشتر می کند و شما می توانید لذت بیشتری از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود ببرید.

قابلیت Bluetooth Surround Ready

قابلیت Bluetooth Surround Ready

تلویزیون ال جی 50UP7750 تنها دو بلندگوی 10 واتی دارد، بنابراین صدای فراگیر واقعی تولید نمی کند. حالا اگر می خواهید صدایی فراگیر ایجاد کنید، ال جی دستان شما را باز کرده است. تلویزیون UP7750 ال جی سایز 50 اینچ مجهز به بلوتوث نسخه 5 است و امکان اتصال بلندگوهای صوتی را از طریق بلوتوث فراهم می کند. این تلویزیون دارای فناوری بلوتوث فراگیر است. فناوری Bluetooth Surround Ready به شما امکان می دهد UP7750 را به دو بلندگوی بلوتوث خارجی متصل کنید و صدای فراگیر را تجربه کنید. صدای فراگیر شما را به طور کامل در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و ورزش ها و بازی ها را هیجان انگیزتر می کند. این اسپیکرها در جعبه تلویزیون نیستند و باید جداگانه خریداری شوند. توجه داشته باشید که هنگام خرید اسپیکر، بلندگوی را انتخاب کنید که توسط  ال ای دی ال جی 50UP7750 پشتیبانی می شود.

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 50UP775

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 50UP775

تلویزیون ال جی 50UP7750 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید. یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sport Alert است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

یکی دیگر از فناوری های استفاده شده در تلویزیون اسمارت ال جی 50UP7750 تعبیه شده Screen Share است که امکان اشترک گذاری محتوای صفحه نمایش تلویزیون را به کاربران خود می دهد.همچنین در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و ازتماشای ان لذت ببرید.

قابلیت Sports Alert

قابلیت Sports Alert در تلویزیون 50UP7750

تلویزیون ال جی 50UP7750 دارای عملکرد هشدار ورزشی است. با عملکرد Sports Alert رویدادهای ورزشی بیشتری را از دست نخواهید داد. با فعال کردن این ویژگی، حتی در هنگام تماشای محتوای دیگر، تلویزیون نتیجه رویداد ورزشی مورد نظر شما را اعلام می کند تا شما را از نتیجه بازی مطلع کند. این ویژگی به شما یادآوری می کند که چه زمانی باید رویداد ورزشی خود را شروع و به پایان برسانید. شما می توانید این ویژگی را به دلخواه فعال یا غیرفعال کنید. با استفاده از این ویژگی دیگر هرگز بازی های بزرگ مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد و همیشه آخرین اطلاعات ورزشی را خواهید داشت.

ریموت کنترل جادویی LG با طراحی جدید

ریموت کنترل جادویی LG با طراحی جدید

تی وی ال جی 50UP7750 یک کنترل از راه دور جادویی وجود دارد. ال جی کنترل از راه دور جادویی جدید خود را برای ایجاد تغییرات و افزایش بهره وری عرضه کرده است. ریموت کنترل جادویی لذت کار با تلویزیون را دوچندان کرده و تجربه استفاده از دستگاه های هوشمند را برای شما پر رنگ تر می کند. ال جی یکی از شرکت هایی است که از این نوع کنترل از راه دور در محصولات خود استفاده می کند و طرفداران زیادی دارد. در سال 2021، ال جی تغییراتی در کنترل جادویی خود ایجاد کرد. طراحی ریموت کنترل تغییر کرده و راحت تر در دست گرفته می شود، سیستم هدایت (حالت ماوس) و اسکرول آن روانتر و سریعتر از قبل عمل می کند.

کنترل از راه دور جادویی درست مانند موس کامپیوتر روی تلویزیون کار می کند و به راحتی می توانید با ضربه زدن روی آن در هوا و انتخاب گزینه مورد نظر، نشانگر را روی صفحه حرکت دهید. در قسمت دارای دکمه های اسکرول همچنان عملکردی مشابه ماوس کامپیوتر دارد و کار را برای کاربران بسیار آسان می کند. با حرکات این ریموت کنترل به راحتی می توانید محتویات یک بخش را بالا و پایین کنید یا به راحتی. به محتوا یا بخش مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. ریموت کنترل ال جی دارای هوش مصنوعی بوده و بسیار کارآمد است.

این ریموت کنترل دارای فناوری NFC نیز می باشد تا با استفاده از امواج رادیویی کارایی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. در طراحی جدید ریموت کنترل جادویی ال جی، میانبرهای جدیدی برای دسترسی سریع به این ریموت کنترل اضافه شده است. ریموت کنترل تلویزیون هوشمند UP7750 را در تصویر مشاهده می کنید. کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. ریموت کنترل ال جی دارای هوش مصنوعی بوده و بسیار کارآمد است. 

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50UP7750 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. اگر به تلویزیون ارزان تری نیاز دارید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7600 می باشد، اما در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 50UP8150 بروید.

مزایا و معایب تلویزیون LG 50UP7750

مزایا

* بلوتوث 5.0

* طراحی چشم نواز

* کیفیت تصویر خوب

* سیستم عامل WebOS 6.0

* سازگار با دستیار الکسا و گوگل

* پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG

معایب

* می توانست پورت های بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 50UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 50UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UP7750

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra SurroundDolby DigitalDolby AC4Dolby Digital Plus
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP77
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست