×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65UP7750

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
دارای قابلیت :Active HDR
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری:Dolby Digital
دارای پردازشگر : α5 AI Processor 4K 
دارای قابلیت :AI Brightness Control
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

شرکت ال‌جی از جمله شرکت های میباشد که در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند برای سالیان بسیار زیادی فعالیت داشته و محصولات این شرکت در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است تلویزیون ال جی 65UP7750 نام دارد که این مدل برای استفاده‌های معمولی و دیدن فیلم گزینه بسیار مناسب می باشد.

حتی دارای قابلیتی به نام Hotel Mode می باشد که استفاده از آن را در مراکز تجاری به یک گزینه بسیار فوق‌العاده تبدیل می کند. در میان محصولات خانگی مختلف شاید بتوان گفت که خرید یک تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد چرا که تلویزیون می تواند زیبایی و آراستگی منزل را تا حد بسیار زیاد تحت تاثیر خود قرار دهد و برای همین منظور مشتریان سعی می‌کنند در خرید یک تلویزیون هوشمند و از فاصله بسیار زیادی به خرج دهند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

در این بخش قصد داریم تلویزیون 65UP7750 را مورد بررسی قرار دهیم. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد و همچنین برای پردازش تصاویر از پردازشگر قدرتمندی استفاده می‌کند که این پردازشگر به روش‌های مختلفی بهبود کیفیت تصویر خروجی می پردازد تلویزیون UP7750 ال جی سایز 65 اینچ برای علاقه‌مندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی گزینه مناسبی می‌باشد چرا که دارای پورت HDMI2.0 می باشد.

تلویزیون ال جی 65UP7750 ساخت 2021

همچنین از فناوری‌های مانند ALLM که برای کاهش تاخیر ورودی استفاده می شود و همچنین VRR که تصاویر بازی را با دقت بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد، بهره گرفته است. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل WebOs بهره گرفته شده است که این سیستم عامل امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تلویزیون ال جی 65UP7750 از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند سایر دستگاه های هوشمند خود را کنترل کند. تلویزیون ال جی UP7750 مجهز به یک مرورگر وب می باشد که با استفاده از این مرورگر کاربر می تواند محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UP7750

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 نسبت به بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد ولی این قیمت کمتر باعث نشده است که طراحان تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7750 اینچ اهمیت کمتری نسبت به کیفیت تصویر این مدل داشته باشند اتفاقاً در طراحی این مدل تمام سعی خود را داشته اند که با وجود قیمت کم این تلویزیون از بهترین و بروز ترین تکنولوژی ها برای بالا بردن کیفیت تصویر برخوردار باشد تا بتواند رضایت هرچه بیشتر کاربران خود را فراهم سازد.

تلویزیون 2021 ال جی 65UP7750 صفحه نمایش خود را به صورت ال ای دی طراحی کرده است و همچنین پنلی که در این تلویزیون استفاده شده است از نوع IPS می باشد. رزولوشن تصویر این تلویزیون 2160*3840 می باشد که این تراکم پیکسلی قادر از جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در خروجی با مخاطبین نمایش دهد. خوشبختانه در این تلویزیون از کیفیت تصویر خروجی بسیار با کیفیت 4K استفاده شده است که تصاویر را با بالاترین استاندارد ممکن در خروجی نمایش خواهد داد.

برای بهبود تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون از قابلیت Active HDR در تلویزیون UP7750 استفاده شده است که این قابلیت از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. برای نمونه می توان گفت قابلیت HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تقویت شده و با درخشندگی بیشتری در خروجی نمایش داده شوند و در نتیجه تصاویری که کاربر در خروجی می‌بیند بسیار زنده تر و جذاب تر می باشد.

برای علاقه مندان به فیلم‌ نیز قابلیت بسیار جالبی در این تلویزیون طراحی شده است که FilmMaker نام دارد و تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه که مد نظر فیلمساز بوده است در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. نور پس زمینه تلویزیون از فناوری Direct LED بهره می برد. برای بهبود و کنترل تصاویر در تی وی ال جی 65UP7750 از قابلیت LG Local Contrast استفاده شده است. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 65UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است .این تلویزیون با ضخامت کم و حاشیه باریک از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد. همچنین این تلویزیون دارای دو پایه در کنار است که استحکام تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و شما می توانید بدون هیچ لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7750 

پردازشگر تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7750

تلویزیونهای که پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیون هایی که دارای پردازشگر مجزا نمی باشند از کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری برخوردار می باشند در واقع استفاده از پردازش کردن نه تنها روی کیفیت صدا و تصویر بلکه روی مشخصات دیگر تلویزیون مانند کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در آن تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

در تلویزیون ال جی 65UP7750 از پردازشگر قدرتمند a5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قوی که درون آن وجود دارد تصاویر را به صورت لحظه‌ای پردازش کرده و با بهبود کیفیت تصویر آن را در خروجی نمایش میدهد.

برای بهبود محتوای کیفیت خروجی از فناوری های متفاوتی استفاده شده است که برای نمونه می توان به Image Inhancing اشاره داشت این تکنولوژی به طور کلی تصاویر موجود در صفحه نمایش را بهبود می دهد. همچنین در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نا مطلوب باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر هموار تصاویری با بالاترین سطح و استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.

یکی دیگر از قابلیتهای بسیار جالب که در تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7750 از آن استفاده شده است AI Brightness Control نام دارد. این قابلیت به این صورت عمل می کند که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون تعبیه شده است میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده می‌شود و نور صفحه نمایش متناسب با میزان نور محیط تنظیم می گردد. هنگامی که کاربر در حال مشاهده تصاویر تاریک می باشد میزان نور صفحه نمایش کاهش می‌یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به کاربر نمایش داده شود. 

استفاده از هوش مصنوعی ThinQ در بخش کیفیت تصویر

استفاده از هوش مصنوعی ThinQ در بخش کیفیت تصویر

تلویزیون های جدید ال جی استفاده گسترده ای از هوش مصنوعی دارند. هوش مصنوعی ال جی با نام LG ThinQ شناخته می شود. ال‌جی در تلویزیون‌های قدیمی‌تر از این فناوری فقط از نظر ویژگی‌های هوشمند استفاده می‌کند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد استفاده از هوش مصنوعی در سایر قسمت های تلویزیون هستیم. تلویزیون ال جی 65UP7750 نیز در قسمت تصویر از هوش مصنوعی استفاده می کند. مهمترین بخشی که ThinQ از آن پشتیبانی می کند پردازنده a5 AI 4K است. این پردازنده تصاویر را کاملاً هوشمند تشخیص می دهد. این کشف با کمک هوش مصنوعی ال جی انجام شده است. سپس به طور هوشمند کیفیت این تصاویر را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، ال ای دی ال جی 65UP7750 از فناوری کنترل روشنایی هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. این فناوری مرتبط با صفحه نمایش از هوش مصنوعی استفاده کرده است. در واقع، AI Brightness Control می تواند روشنایی و نور پس زمینه را بدون نیاز به دخالت کاربر تنظیم کند. این فناوری با ThinQ روشنایی محیط تلویزیون را تشخیص می دهد. سپس روشنایی صفحه تلویزیون را با در نظر گرفتن نور محیط تغییر می دهد. به این ترتیب نور صفحه با نور محیط تنظیم می شود تا نور بالای صفحه در محیط های کم نور مزاحمتی برای بیننده ایجاد نکند.

امکانات ویژه گیمینگ

امکانات ویژه گیمینگ در تلویزیون ال جی 65UP7750

با کمال تعجب، بسیاری از تلویزیون‌های LG 2021 دارای ویژگی‌های عالی بازی ویدیویی هستند. با این حال، ال جی ثابت کرده است که برای تجربه بازی های هیجان انگیز نیازی به داشتن تلویزیون OLED در خانه ندارید. مانند بسیاری از مدل های جدیدتر، تلویزیون 4K ال جی 65UP7750 از فناوری ALLM برای کاهش تأخیر ورودی تلویزیون در هنگام اتصال به کنسول های بازی پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای نرخ تازه سازی 50 هرتز است که زمان پاسخگویی قابل قبولی را ارائه می دهد. این تلویزیون همچنین دارای حالت تصویر HGIG برای تنظیم کیفیت تصویر برای مطابقت با بازی های ویدیویی است.

اما جذاب ترین قسمت تلویزیون های جدید استفاده از عملکرد Game Optimizer است. این عملکرد دارای یک منوی اصلی است که در آن می توانید به برخی تنظیمات مانند حالت تصویر HGIG دسترسی پیدا کنید. در این منوی تنظیمات برخی از عملکردهای تب تصویر وجود دارد که با تنظیم آنها، صحنه های بازی با جزئیات و وضوح بیشتری نمایش داده می شوند. علاوه بر تنظیمات ویدئویی در منوی Game Optimizer، به برخی از ورودی های صوتی و مربوط به بازی در تلویزیون ال جی 65UP7750 نیز دسترسی خواهید داشت.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 65 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 65 اینچ

"تلویزیون ال جی 65UP7750" دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالاست که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که دارای قدرت صدای زیادی است.یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که توسط ان می توانید بلند گوهایی جانبی را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و صدایی فراگیر وباقدرت بیشتر در اختیار شما قرار بگیرد.

تلویزیون LG 65UP7750 با دارا بودن از فناوری های Dolby Digital، Dolby AC-4، Dolby AC-3  صدای خروجی از تلویزیون را تقویت می کند.این تلویزیون دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است که صدای پخش شده را با توجه به محیطی که در ان قرار دارد تنطیم می کند و  شما می توانید از شنیدن صدای پخش شده لذت ببرید. 

قابلیت اسمارت در تلویزیون 65UP7750

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

تلویزیون اسمارت ال جی 65UP7750 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید  برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.همچنین این تلویزیون دارای فناوری Screen Share است که امکان اشترک گذاری محتوای صفحه نمایش تلویزیون را به کاربران خود می دهد. در تلویزیون  ال جی می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید.

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

ریموت کنترل جادویی یکی از بهترین قطعات تلویزیون ال جی است. این ریموت که دارای نشانگر ماوس است محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران دارد. کار با این ریموت بسیار آسان است و نشانگر آن بسیار کاربردی است. در سال 2021 ال جی تغییراتی در این کنترل از راه دور ایجاد کرد. طراحی ریموت کنترل برای سهولت در نگهداری آن تغییرات زیادی کرده است. این ریموت کنترل جدید از طراحی ارگونومیک بهره می برد که به راحتی در داخل دست جایی میگیرد و مچ دست را خسته نمی کند.

خدمات تماشای آنلاین فیلم مانند نتفلیکس بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است. این خدمات به شما امکان تماشای آنلاین فیلم را می دهد. با توجه به محبوبیت این اپلیکیشن ها، ال جی علاوه بر پشتیبانی از پلتفرم های برتر، دکمه های مخصوصی را نیز برای دسترسی سریع به این سرویس ها در ریموت کنترل جادویی قرار داد. در کنترل از راه دور جادویی دکمه هایی برای دسترسی به دستیارهای صوتی رایج مانند الکسا و گوگل نیز مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، این ریموت کنترل از فناوری NFC بهره می برد. با این فناوری می توانید تلویزیون گیمینگ ال جی 65UP7750 را به راحتی به برخی از وسایل هوشمند مانند گوشی متصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هوشمند خود را به کنترل از راه دور جادویی متصل کنید تا اتصال NFC برقرار شود.

شما می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری برای مصارف خانگی و تماشای فیلم احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 65UP8150 بروید. اگر به دنبال تلویزیونی با قیمت ارزان تر برای تماشای فیلم و استفاده روزمره هستید، تلویزیون ال جی UP7600 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مزایا و معایب تلویزیون LG 65UP7750

مزایا

* بلوتوث 5.0

* طراحی چشم نواز

* کیفیت تصویر خوب

* سیستم عامل WebOS 6.0

* سازگار با دستیار الکسا و گوگل

* پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG

معایب

* می توانست پورت های بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UP7750

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AC4Dolby Digital PlusUltra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP77
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
Eco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGame
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست