×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 75UP7750

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
سال ساخت :2021 میلادی 
استفاده از فناوری: Dolby Digital
دارای قابلیت :LG Local Contrast
دارای قابلیت : AI Brightness Control 
دارای پردازشگر :  قدرتمند α5 AI Processor 4K 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75UP7750 سایز 75 اینچ

تلویزیون 75 اینچ ال جی 75UP7750

در خرید یک تلویزیون علاوه بر تکنولوژی ها و فناوری های استفاده شده در ساخت ان، ویژگی های ظاهری آن نیز بسیار مهم می باشد و مشتری هنگام خرید یک محصول به هر دو عامل دقت خواهد کرد و وسواس زیاد روی آن خرج خواهد داد. شرکت ال جی علاوه بر اینکه در تولید تلویزیون های هوشمند خود به ویژگی ها و شکل ظاهری آنها اهمیت بسیار زیادی می دهد، تلویزیون ال جی 75UP7750 یکی از این محصولات زیبا میباشد.
برای همین پرند بسیار زیادی در بازار جهانی برخوردار می باشد. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید شده است UP7750 نام دارد که این محصول در شش سایز متفاوت طراحی شده است و در این بخش قصد داریم بزرگترین سایز ان یعنی اندازه 75 اینچ را مورد بررسی قرار دهیم.تلویزیون ال جی 75UP7750 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر  خروجی آن به صورت 4K می باشد.
این تلویزیون همچنین از طراحی بسیار ظریف و با ضخامت کمی برخوردار می باشد که می‌تواند با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا کند و به علاوه قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs استفاده می کند که این سیستم عامل از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

صدای این محصول نیز از رسای مناسبی برخوردار می باشد که برای وقوع این امر از سیستم صوتی دو‌کاناله جهت انتقال صدا استفاده شده است. برای ارتقا کیفیت تصاویر نیز از یک پردازشگر بسیار قدرتمند الفا 5 استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های متفاوتی می تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند.
از وجود مرورگر وب این تلویزیون نیز نباید غافل شد که امکان وب گردی را برای کاربران خود فراهم کرده است که می‌تواند کارهای مورد نیاز خود در اینترنت را با استفاده از این مرورگر انجام دهند. این تلویزیون همچنین دارای قابلیت جستجوی صوتی می باشد که مخاطب به سادگی و با استفاده از صدا فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل می‌کند.
تلویزیون ال جی 75UP7750 علاقمندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی نیز یک پیشنهاد بسیار مناسب می باشد چرا که دارای پورت HDMI2.0 می باشد و همچنین برای کاهش تاخیر ورودی از فناوری ALLM بهره گرفته است. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 75UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 75UP7750

هر مشتری هنگامی که قصد خرید یک تلویزیون هوشمند را داشته باشد در درجه اول به کیفیت تصویر آن توجه می کند و در صورت رضایت از کیفیت تصویر به سراغ بقیه جنبه‌ها و مشخصات آن خواهد رفت. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون ال جی 75UP7750 از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن و ارتقاء کیفیت تصاویر در این محصول استفاده کرده اند تا با استفاده از آن سطح رضایتمندی کاربر را در حد بسیار زیادی افزایش دهند.
تلویزیون ال جی 75UP7750 صفحه نمایش خود را به صورت ال ای دی طراحی کرده است و دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد.این تعداد پیکسل تشکیل دهنده صفحه نمایش می تواند جزئیات بسیار زیادی از خروجی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. رابطه با کیفیت تصویر این تلویزیون نیز می توان گفت که کیفیت 4K، خروجی بسیار فوق العاده ای را در خروجی به کاربر نمایش خواهد داد.
این تلویزیون برای استفاده های معمولی و همچنین علاقمندان به فیلم گزینه بسیار مناسب و مطلوب می‌باشد.این تلویزیون از نور پس زمینه Direct LED استفاده می کند.این مدل برای بهبود و کنترل کنتراست تصاویر مجهز به تکنولوژی Local Dimming نمی باشد ولی برای اینکه بتواند این نقیصه را تا حد بسیار زیادی رفع کند از تکنولوژی LG Local Contrast استفاده می کند می تواند تا حدود کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی را بهبود دهد.
در تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی سری UP7750 از تکنولوژی HDR استفاده می کند که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.به طور کلی HDR سبب می شود تا  تفاوت بین رنگ های مشکی و روشن در تلویزیون به طور واضح تری قابل نمایش باشد و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا می یابد. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 75UP7750

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ ال جی 75UP7750

تلویزیون ال جی دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه باریک است .به علت ضخامت کم این محصول بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است که دکوراسیون خاصی را به منزل شما م دهد.این تلویزیون دارای 2 پایه در کناره تلویزیون است که شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافه تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.همچنین حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیارشما قرار می دهد.

پردازشگر در تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7750

از قابلیت های فوق العاده ای که هر تلویزیون را به لحاظ جنبه های مختلفی مانند کیفیت صدا و تصویر و از بین بردن نویز موجود در تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون و به علاوه کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی، در یک سطح بسیار متفاوتی نسبت به تلویزیون های معمولی قرار می‌دهد، استفاده از پردازشگر میباشد.
در واقع استفاده از پردازشگر این اجازه را می دهد که تصاویر قبل از اینکه در خروجی نمایش داده شوند از نظر جنبه های مختلف بهبود داده شود سپس در بالاترین سطح و استاندارد ممکن در خروجی به کاربر ارائه گردد. خوشبختانه تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی سری UP7750 از  پردازشگر قدرتمند به نام α5 AI Processor 4K بهره گرفته است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار دارد به بهبود هرچه بیشتر تلویزیون و کیفیت آن کمک شایانی می کند.
یکی از قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون تعبیه شده است AI Brightness Control نام دارد. در واقع در رابطه با عملکرد این قابلیت باید به این نکته اشاره کنیم که سنسور خاصی درون تلویزیون ال جی 75UP7750 تعبیه شده است که این سنسور قادر است میزان نور موجود در محیط را به صورت اتوماتیک تشخیص دهد و نور ساطع شده از صفحه نمایش را متناسب با این نور به صورت خودکار تنظیم کند.
مثلا اگر کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک باشد نور صفحه نمایش اندکی کمتر می گردد تا جزئیات این تصویر بیشتر برای کاربر قابل مشاهده باشد. همچنین در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت نامطلوب و پایین باشد با استفاده از قابلیت 4k Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 75 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی UP7750 سایز 75 اینچ

تلویزیون ال جی75UP7750  از صدای با کیفیت و وضوح بالا برخوردار است .این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Simultaneous Audio Output است که در صوت اتصال ساندبار باعث ایجاد صدایی هماهنگ و همزمان بین ساندبار و تلویزیون می شود.تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهنده نویز صدا است که نویز های صدا پخش شده را در حد امکان کاهش می دهد و صدایی با وضوح بالاتر برای شما پخش می کند.

این تلویزیون دارای حالت  Ultra Surround است که به کمک ان صدا را به صورت فراگیر مجازی پخش می کند.یکی دیگر از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که در ان قرار دارد به کمک هوش مصنوعی تنطیم می کند و شما می توانید از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 75UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75UP7750

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

تلویزیون ال جی 75UP7750 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید  برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.در تلویزیون ال جی به وسیله فناوری های Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search  تعبیه شده در تلویزیون می توانیدبا استفاده از قابلیت جستجوی صوتی و صدای هوشمند خود به برخی از تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنی و از امکانات ان استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75UP7750

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AC4Dolby Digital PlusUltra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP77
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
GameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)Standard
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست