×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65NANO90

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
توان خروجی :20 وات 
سیستم عامل : Webos
دارای قابلیت : Nano Color
اسفاده از فناوری :Sports Alert 
دارای قابلیت : AI Brightness Control
دارای پردازشگر :α7 Gen4 Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

شرکت ال‌ جی دارای سابقه ای بسیار زیادی در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند دارد متخصصان و طراحان این شرکت تمام سعی و تلاش خود را دارند که به منظور رضایت هرچه بیشتر مشتریان، هر ساله محصولاتی با کیفیت و با.دوام را به بازار عرضه کنند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید شده است می توان به تلویزیون ال جی 65NANO90 اشاره داشت.

در این مطلب قصد داریم به اندازه ۶۵ اینچ این دستگاه را که به اختصار 65NANO90 نامیده می شود، مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌های آن را برای شما تشریح کنیم. تلویزیون 65NANO90 طراحی بسیار شیک و زیبای میباشد و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است همین امر سبب می‌شود تا این تلویزیون آراستگی ظاهری دکوراسیون منزل را تا حد بسیار زیادی زیباتر جلوه دهد و همچنین می توان این تلویزیون را در صورت نیاز بر روی دیوار نصب نمود.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 65NANO90 ساخت 2021

تلویزیون ال جی 65NANO90 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است. در رابطه با کیفیت صدای این مدل نیز می توان به این نکته اشاره کرد که صدا را به صورت رسا به گوش مخاطب می رساند و وضوح بسیار خوبی دارد که برای این منظور از توان صوتی ۴۰ وات در خروجی استفاده شده است. تلویزیون ال جی NANO90 حاوی یک مرورگر وب می باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از این مرورگر در اینترنت به وب گردی پرداخته و محتوای مورد نیاز خود در اینترنت را جستجو کند.

سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد که در تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO90 از این سیستم عامل برای رابط کاربری استفاده شده است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی این تلویزیون یک پیشنهاد بسیار فوق‌العاده می‌باشد چرا که دارای پورت HDMI2.1 است و همچنین از فناوری‌های ALLM و VRR نیز پشتیبانی می کند. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ال جی 65NANO90

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ال جی 65NANO90

تلویزیون ال جی 65NANO90 دارای ضخامت کم و فریم نازک است که باعث ایجاد تلویزیونی با طراحی زیبا شده.این تلویزیون با ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است .و هارمونی هماهنگ و زیبای را در منزل شما به وجود می اورد.فریم نازک این تلویزیون گسترده دید بیشتری را هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Art Gallery است که تلویزیون شما را به یک قاب هنری زیبا و منزل شما را به یک موزه هنری تبدیل می کند.. همچنین تلویزیون 2021 ال جی 65NANO90 دارای پایه در دوطرف تلویزیون است که استحکام تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 65NANO90

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 65NANO90

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 65NANO90

هنگام بررسی و ارزیابی یک تلویزیون هوشمند کیفیت تصویر از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار میباشد و به همین منظور طراحان و تلویزیون های مختلف از بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها برای بالا بردن سطح کیفیت تصویر استفاده می کنند که این امر موجب رضایت هرچه بیشتر مشتریان نیز خواهد شد. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی NANO90 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است.

استفاده از فناوری نانوسل سبب می‌ شود تا تلویزیون ال جی 65NANO90 بتواند رنگ‌ های طبیعی و خالص را تولید کند و در نتیجه تصاویری که در خروجی ارائه می دهد بسیار زنده تر و جذاب تر بوده و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی داشته باشد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل است که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در خروجی نمایش دهد.

برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز یک گزینه بسیار جالب برای تلویزیون طراحی شده است که FilmMaker نام دارد. کارکرد این قابلیت به این گونه است که تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به مخاطب نمایش میدهد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

در واقع پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تا حد بسیار زیادی تقویت شوند و در نتیجه تصاویر به صورت جذاب تر در خروجی نمایش داده شود. پنل این تلویزیون از نوع IPS باشد و همچنین این محصول از زاویه دید افقی گسترده پشتیبانی می کند، به این مفهوم که کاربر در هر مکانی نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد می تواند بدون افت وضوح و کیفیت تصویر خروجی را مشاهده کند.

برای اینکه تلویزیون هوشمند ال جی 65NANO90 بتواند طیف رنگی گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد از فناوری Nano Color و Billion Rich Colors بهره گرفته شده است که این فناوری سبب می‌ شود تا حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش باشد. 

حالت Filmmaker در تلویزیون 65NANO90

حالت Filmmaker در تلویزیون 65NANO90

تلویزیون 4K ال‌جی 65NANO90 دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون‌های معمولی، ممکن است هنگام تماشای محتوای HDR، کمی کاهش کیفیت تصویر را تجربه کنید. اما به لطف فناوری به کار رفته در تلویزیون ال جی 65NANO90 و با حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان مد نظر داشتند، مشاهده خواهید کرد. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. برخی از ویژگی های تلویزیون را غیرفعال می کند تا بتوانید صحنه های متحرک را طبیعی تر تماشا کنید. به این ترتیب صحنه های سینمایی را به طور کامل خواهید دید و احساس حضور در سینما را تجربه خواهید کرد. در حالت Filmmaker همه چیز طبیعی تر و سینمایی تر است.

پردازشگر α7 Gen4 Processor 4K

پردازشگر α7 Gen4 Processor 4K

تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده می‌کنند به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر استفاده نمی کنند دارای کیفیت صدا و تصویر و حتی کنتراست تصاویر بسیار بهتری می باشند و حتی طیف رنگی که می‌ توانند در تلویزیون نمایش دهند از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. به طور کلی باید بگویم که تلویزیونهای که مجهز به پردازشگر شده‌ اند تصاویر زنده تر و جذاب تری را به مخاطب ارائه می دهند.

خوشبختانه در تلویزیون NANO90 ال جی سایز 65 اینچ از یک پردازشگر بسیار قدرتمند به نام α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر مجهز به هوش مصنوعی بسیار قوی می باشد و همچنین برای پردازش تصاویر از الگوریتمهای مانند یادگیری عمیق استفاده می کند. پردازشگرها معمولاً قبل از اینکه تصاویر در خروجی نمایش داده شود بهبود کیفیت آن می پردازند و سپس آن را به خروجی منتقل می کنند.

از جمله تکنولوژی هایی که با استفاده از این پردازشگر در تلویزیون ال جی 65NANO90 پیاده سازی شده است می‌توان به AI Brightness Control نام برد. درون تلویزیون یک سنسور وجود دارد که این سنسور می‌ تواند به صورت اتوماتیک میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و با استفاده از قابلیت ذکر شده، نوری که از صفحه نمایش ساطع می‌ شود متناسب با نور محیط می باشد.

برای نمونه هنگامی که کاربر در حال مشاهده صحنه‌ های تاریک میباشد، میزان نور صفحه نمایش اندکی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به نمایش کشیده شود. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیت 4k Upscaling کیفیت ان تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربر قرار می گیرد. 

تلویزیون مناسب برای بازی LG NANO90

تلویزیون مناسب برای بازی LG NANO90

تلویزیون LG 65NANO90 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و یکی از تلویزیون های بازی است. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و از رزولوشن 4K با وضوح 120 هرتز پشتیبانی می کند. تلویزیون بازی ال جی NANO90 از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که کارت گرافیک شما باید توسط این تلویزیون پشتیبانی شود تا از امکانات FreeSync بهره مند شوید. تلویزیون NANO90 دارای فناوری ALLM برای تاخیر ورودی کم است. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است.

ال ای دی ال جی 65NANO90 دارای حالت HGIG است. این حالت رنگ، کنتراست و غیره را هدایت می کند. دقیقاً همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر گرفته است بازی کنید. تلویزیون ال‌جی NANO90 با استفاده از فناوری نانوسل ، رنگ‌های خالص و طبیعی تولید می‌کند و صحنه‌های چشم‌نواز بسیاری را خلق می‌کند. نحوه پخش صدا و قدرت و کیفیت آن در طول بازی نیز تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد.

پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که 5.1 کانال صوتی مجازی داشته باشید و از یک بازی با صدایی فراگیر و جذاب لذت ببرید. تلویزیون ال جی 55NANO90  با ویژگی هایی که ارائه می دهد شما را غرق در بازی می کند و گزینه ای عالی برای اتصال به کنسول های نسل نهم یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است.

سیستم عامل WEBOS در تی وی 65NANO90

قابلیت اسمارت در تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال جی 65NANO90 دارای سیستم عامل webos است که از امکانات زیادی برخوردار است .یکی از قابلیت های این تلویزیون Sound Share است که توسط آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون به نمایش بگذارید .این تلویزیون دارای چهار عدد پورت ‏HDMI و سه عدد پورت USB است.

همچنین تلویزیون ال جی دارای فناوری Sports Alert است که توسط آن می توانید زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی را در تلویزیون تماشا کنید حتی اگر در حال دیدن محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در صفحه نمایش تلویزیون به شما نشان می دهد.

همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید.  همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون از وب گردی خود لذت ببرید .

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 65NANO90

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 65NANO90

"تلویزیون ال جی 65NANO90" دارای سیستم صوتی 2 کاناله و 2 عدد بلند گو است که هر کدام صدایی به قدرت 10 وات ایجاد می کنند و توان خروجی این تلویزیون در مجموع 20 وات است که صدایی با کیفیت و وضوح بالا پخش میکند .یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی پشتیبانی از بلندگوی بی سیم WK7 و WK9 است که شما می توانید با وصل کردن ان ها از طریق بلوتوث به تلویزیون صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید.

همچنین تلویزیون اسمارت ال جی 65NANO90 با استفاده از فناوری AI Acoustic Tuning و AI Sound صدا را به کمک هوش مصنوعی با توجه به شرایطی که در ان وجود دارد تنطیم می کند و شما می توانید از شنیدن صدای پخش شده از تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

ریموت کنترل جادویی ال جی

ریموت کنترل جادویی ال جی در تلویزیون 65NANO90

ال‌جی تلویزیون‌های هوشمند خود را در سال 2021 به کنترل از راه دور جادویی مجهز می‌کند. کنترل از راه دور جادویی ال‌جی یکی از بهترین کنترل‌ ها هستند در بین تلویزیون های هوشمند. این ریموت علاوه بر قابلیت های هوشمند مانند دستورات صوتی، نقش نشانگر ماوس را نیز دارد و حتی دارای دکمه اسکرول نیز می باشد. با حرکت دادن نشانگر در هوا و حرکت بین منوها به راحتی می توانید نشانگر را روی صفحه حرکت دهید. همچنین می توانید با اسکرول کردن یا انجام عملیات های مختلف با استفاده از حرکات، محتویات یک بخش را به راحتی مشاهده کنید.

این ریموت کنترل یکی از بهترین ریموت های موجود در بازار است و عملکرد بسیار خوبی دارد. کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. برخی از دکمه های این کنترل از راه دور به شکلی جادویی مانند میانبرها عمل می کنند و می توانید خیلی سریع به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی با عملکرد Magic Tap تلویزیون را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

* برای استفاده از عملکرد Magic Tap، پشتیبانی NFC مورد نیاز است.

* طراحی ریموت کنترل جادویی ممکن است با تصویر نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد.

* عملکردهای کنترل از راه دور جادویی ممکن است بسته به مناطق جغرافیایی مختلف در دسترس باشند یا نباشند.

در این صفحه از فروشگاه ما می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65NANO90 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با بهترین قیمت و تضمین اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم می خواهید و به دنبال ویژگی های گیمینگ نیستید، تلویزیون ال جی 65NANO95 با کیفیت تصویر 8K گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشا فیلم و گیمینگ هستید بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی 65NANO86 بروید.

مزایا و معایب تلویزیون LG 65NANO90

مزایا

* روشنایی مناسب حتی هنگام تابش شدید نور

* حرکتی روان در تصاویر به لطف زمان پاسخگویی عالی

* نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی گسترده از ویژگی VRR

معایب

* نسبت کنتراست متوسط

* عملکرد ضعیف در Local dimming

* در زاویه‌های اطراف تصاویر کمی تیره‌تر به نظر می‌رسند

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65NANO90 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65NANO90 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65nano90

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل ، کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusDolby AC4Dolby DigitalDolby AtmosUltra Surroundت
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
NANO90
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α7 Gen4 AI Processor 4k
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست