×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 86NANO90

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی :20 وات
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری:Sports Alert
دارای قابلیت : AI Brightness Control
دارای پردازشگر : α7 Gen4 Processor 4K
دارای :3 پورت USB و 4 پورت HDMI 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 86NANO90 سایز 86 اینچ فورکی اسمارت

تلویزوین ال جی 86NANO90

محصولات شرکت ال جی به خصوص تلویزیون‌های هوشمند آن در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و خریداران زیادی را دارد. این شرکت تمام سعی و تلاش خود را می کند که در محصولات جدید خود از به روزترین فناوری ها جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران و مشتریان خود استفاده کند. تلویزیون ال جی 86NANO90 از جمله محصولاتی می باشد که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی تولید گردیده است و این مدل را با نام کامل NANO90VPA نیز در بازار می شناسند.
ما در این مطلب قصد داریم بزرگترین سایز تولید شده این مدل را که اندازه آن ۸۶ اینچ می باشد به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. خرید تلویزیون ال جی 86NANO90 با توجه به سایزی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و جذابیت بسیار خاص و دلربایی را به دکوراسیون داخلی منزل می بخشد. در صورتیکه مخاطب تمایل داشته باشد می تواند به سادگی تلویزیون را بر روی دیوار نیز نصب کنند.
تلویزیون ال جی 86NANO90 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا کیفیت تصاویر بسیار جذاب تر شود و رنگ های به کار رفته در تصویر حالت طبیعی تری داشته باشد. در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان گفت که از وضوح بسیار خوبی برخوردار می باشد و صدا را به صورت رسا به گوش مخاطب می رساند که برای این منظور از توان صوتی ۴۰ وات در این دستگاه ها استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون ها می باشد که می تواند مجموعه امکانات بسیار زیادی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و برای همین منظور در تلویزیون ال جی 86NANO90 از سیستم عامل  WebOs برای رابط کاربری استفاده شده است. این محصول همچنین دارای یک ریموت کنترل جادویی می باشد که با استفاده از این ریموت کنترل دسترسی به امکانات مختلف تلویزیون بسیار ساده تر و در زمان اتفاق سریعتری اتفاق می افتد. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های متفاوتی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI استفاده شده است. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ال جی 86NANO90

قیمت و خرید تلویزیون 86 اینچ ال جی 86NANO90

تلویزیون ال جی 86NANO90 دارای طراحی زیبایی است این تلویزیون از  ضخامت کمی برخوردار است که بسیاربرای نصب روی دیوار و با نصب ان روی دیوار می توانید هارمونی و دیزاین زیبایی را در منزل خود به وجود اورید. یکی از قابلیت های تلویزیون ال جی که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است Art Gallery  است که با استفاده از ان می توانید هنگام خاموش بودن تلویزیون ان را شبیه به یک قاب هنری زیبا و چشم نواز تبدیل کنید و منزل خود را به شکل یک موزه هنری بسیار زیبا دراورید.

همچنین فریم و حاشیه نازک تلویزیون ال جی گستره دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان در اختیار شما قرار می دهد.این لویزیون دارای 2 پایه در کناره خود است که شما می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 86NANO90

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی 86NANO90

هر چه کیفیت تصویر یک تلویزیون بهتر باشد و تصاویر را با وضوح بالاتری در اختیار کاربر قرار بدهد، مشتریان تمایل بیشتری برای خرید آن محصول دارند و برای همین منظور در انتخاب تکنولوژی های به کار رفته در کیفیت تصویر یک تلویزیون، طراحان و سازندگان آن وسواس بسیار زیادی به خرج می دهند و تمام سعی خود را می کنند که تا حد امکان رضایت مشتریان را فراهم کنند.
بزرگترین وجه تمایز تلویزیون های ال ای دی معمولی و تلویزیون 86NANO90 این است که در تلویزیون ال جی 86NANO90 از فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش آن استفاده شده است. در واقع نانوسل سبب می‌شود تا با استفاده از ذرات نانو رنگهای بسیار طبیعی تری در‌تلویزیون تولید گردد. اندازه ذرات نانو حدودا یک نانومتر می باشد و این ذرات با جذب نور اضافی سبب تقویت رنگ های به کار رفته شده در تصویر می گردد.
این محصول دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4k است. ترکیب این دو ویژگی با یکدیگر می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در خروجی به مخاطب نشان دهد. برای بهبود هرچه بیشتر محتوای تصویر نیز از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.به طور کلی تکنولوژی HDR سبب می‌شود تا کنتراست تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیاد و قابل قبولی ارتقا داده شود و تصاویر با جزئیات بسیار بیشتری در اختیار کاربر قرار بگیرد.
برای نمونه پشتیبانی از فرمت HLG باعث می شود تا رنگ های به کار رفته شده در تصویر تقویت شوند و تصاویر به صورت جذاب تری به بیننده انتقال داده شود. برای نور پس زمینه این محصول از فناوری Slim Direct استفاده شده است و پنل آن نیز از نوع IPS  می باشد. تلویزیون ال جی 86NANO90 از زاویه دید گسترده پشتیبانی می کند به این معنا که کاربر در هر مکانی نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت کیفیت و وضوح تصویر می تواند خروجی را تماشا کند.
این مدل همچنین از قابلیت Ultra Luminance بهره گرفته است که با استفاده از این قابلیت صحنه های روشن تصویر ،درخشان تر نمایش داده می شود و در نتیجه تصاویر واقعی تر به دست کاربران می‌رسد. 

پردازشگر تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO90

قیمت و خرید تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO90

تلویزیون هایی که درون خود از یک پردازشگر مجزا بهره برده‌اند به نسبت تلویزیون هایی که دارای این ویژگی نمی باشند از چندین جنبه مختلف دارای مزیت و برتری می‌باشند. در واقع می‌توان گفت تلویزیون‌هایی که پردازشگر مجزا دارند دارای کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری می باشند و همچنین کنتراست تصاویر آنها بسیار بالاتر است و همچنین طیف رنگی که در تلویزیون نمایش میدهند از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد و در نتیجه و به صورت کلی تصاویر ارائه شده بسیار شباهت بیشتری به تصاویر واقعی داشته و برای کاربر جذابیت بالاتری دارد.
خوشبختانه در تلویزیون ال جی 86NANO90 از پردازشگر α7 Gen4 Processor 4K بهره گرفته شده است که این پردازشگر تمام عملیات مربوط به پردازش تصویر و صدای تلویزیون را بر عهده دارد و این کار را با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده انجام می دهد.
از جمله قابلیت های بسیار جالبی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون با استفاده از پردازشگر پیاده‌سازی شده است می‌توان به قابلیت 4K Upscaling اشاره داشت. وظیفه اصلی این تکنولوژی این است که در صورت پایین یا نامطلوب بودن کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا، با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویر خروجی را با بالاترین استاندارد ممکن مشاهده خواهد کرد.
همچنین در این تلویزیون برای بهبود کلی محتوای تصویر از تکنولوژی Image Inhancing استفاده شده است. این مدل مجهز به قابلیت AI Brightness Control می باشد. در رابطه با این فناوری می توان گفت که سنسوری درون تلویزیون تعبیه شده است که می تواند میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نوری که از صفحه نمایش ساطع می شود با توجه به این میزان نور به صورت خودکار تنظیم می گردد.
برای مثال هنگامی که تصاویر مشکی و سیاه از تلویزیون در حال پخش میباشد میزان نور صفحه نمایش کاهش پیدا می‌کند تا جزئیات بیشتری از این صحنه به بیننده انتقال داده شود. 

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی NANO90 سایز 86 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی NANO90 سایز 86 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی آن بسیار آسان است و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد یکی از قابلیت های موجود در این تلویزیون است که از طریق آن میتوانید توسط گوشی هوشمند خود تلویزیون را روشن کنید تلویزیون ال جی دارای دستیارهای صوتی است که شما می توانید به وسیله صدای هوشمند خود دستورات خود را به تلویزیون دهید و برخی از تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید.
این تلویزیون دارای ۴ عدد پورت hdmi و  ۳ عدد پورت ‏usb است تلویزیون ال جی از هوش مصنوعی برخوردار است که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهد یکی دیگر از فناوری‌های تعبیه شده در این تلویزیون است به وسیله آن زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی به شما نمایش داده می شود حتی اگر شما در حال دیدن محتوای دیگری باشید اتفاقات  مهم بازی به صورت اعلان شما نشان داده می شود.
همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت وای فای و بلوتوث موجود در تلویزیون دستگاه های خارجی خود را مانند تبلت لپ تاپ گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید. شما با خرید تلویزیون ال جی 43UN7000 که دارای  قابلیت وای فای می باشد می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و ارشیو برنامه های مورد نظر دسترسی داشته باشید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 86NANO90

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 86NANO90

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی2  کاناله و 2 عدد بلند گو است که هر کدام صدایی به قدرت 10 وات ایجاد می کنند و توان خروجی این تلویزیون در مجموع 20 وات است که صدایی با کیفیت و وضوح بالا پخش میکند. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون ال جی Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync است که به وسیله ان می توانید به صورت بی سیم از طریق بلوتوث ساندبار را به تلویزیون متصل کنید و صدایی هماهنگ و همزمان را ایجاد کنید.

همچنین تلویزیون ال جی 86NANO90 از بلند گوهای بی سیم WK7 و WK9 پشتیبانی می کند که شما می توانید با استفاده از ان ها قدرت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید و صدای تلویزیون را تقویت کنید.همینطور میتوانید با استفاده از فناوری Bluetooth Surround Ready تعبیه شده در تلویزیون 2 عدد بلند گو جانبی را به وسیله تلویزیون متصل کنید و صدایی با کیفیت و قدرت بیشتر تولید کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
86nano90

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست