×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 55C1

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 55C1
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :Webos 
سال ساخت :2021 میلادی
دارای قابلیت :Perfect Black
دارای قابلیت :Face Inhancing
استفاده از فناوری:AI Acoustic Tuning
دارای پردازشگر :α9 Gen4 AI Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55C1 سایز 55 اینچ اولد

تلویزیون اولد ال جی 55C1

شرکت ال‌جی با توجه به نیازهای مختلف کاربران خود و همچنین در بازه‌ های قیمتی متنوع محصولات خود را روانه بازار می‌کند. از جمله مدل هایی که برای استفاده های خاص مانند دیدن حرفه ای فیلم و سریال و همچنین بازی با کنسول های بازی نسل نهم تولید و روانه بازار گردیده است می‌ توان به تلویزیون ال جی 55C1 اشاره داشت. در واقع سری C1 مدل جدیدتر CX می باشد که این مدل در سال ۲۰۲۰ تولید گردیده است.

در این مطلب قصد داریم اندازه 55 اینچ این تلویزیون را که به اختصار 55C1 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و در رابطه و ویژگی های آن برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. تلویزیون ال جی 55C1 برای ساخت صفحه نمایش خود و اینکه نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد از فناوری OLED(اولد) استفاده کرده است این فناوری چون دارای پیکسل های مستقلی می‌باشند قادر هستند که تصاویر بی نهایت با کیفیت و فوق العاده را در خروجی نمایش دهند.

کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار بی نظیر میباشد و بدون اینکه احتیاج به هیچ گونه سیستم‌صوتی اضافی باشد با توجه به توان صوتی ۴۰ وات این تلویزیون، صدا در واضح ترین شکل ممکن به گوش مخاطب خواهد رسید.برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز این تلویزیون مجهز به یک پردازشگر بسیار قدرتمند شده است که قادر است کیفیت تصاویر را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای رابط کاربری این محصول نیز از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل مجموعه امکانات متنوع و زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون همچنین مجهز به یک مرورگر وب می باشد که کاربران با استفاده از این مرورگر می‌توانند به وبگردی پرداخته و محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کنند.

تلویزیون ال جی 55C1 یک پیشنهاد بسیار فوق‌العاده برای علاقمندان و به گیمینگ و کنسول های بازی می باشد چرا که این تلویزیون دارای پورت HDMI2.1 است و همچنین به فناوری‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync مجهز شده است.این  تلویزیون همچنین از قابلیت VRR و ALLM بهره برده است و زمان پاسخگویی آن یک میلی ثانیه می باشد که این زمان پاسخگویی بسیار کم سبب می شود تا بازی به صورت بسیار روان در تلویزیون اجرا گردد. 

کیفیت تصویر تلویزیون اول ال جی 55C1

قیمت و خرید تلویزیون اولد ال جی 55C1

تلویزیون ال جی 55C1 برای اینکه بتواند به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد، در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری اولد استفاده کرده است. به عبارت دیگر می توان گفت که تفاوت عمده تلویزیون های ال ای دی معمولی و تلویزیون های اولد استفاده از خاصیت SELF-LIT می باشد.
پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایش در این حالت می توان نور خود را در صورت نیاز خاموش و روشن کنند، که این امر سبب می شود تا رنگ مشکی با عمق بسیار زیادی در تلویزیون نمایش داده شود. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K  می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تعداد پیکسل تشکیل دهنده می تواند جزئیات بسیار باورنکردنی از تصویر را به بیننده انتقال دهد.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.به طور کلی فناوری HDR سبب می‌شود تا کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد زیادی بهبود داده شود. تلویزیون ال جی 55C1 از قابلیت Wide Viewing Angle پشتیبانی می کند که در واقع این همان زاویه دید افقی بسیار گسترده می باشد،به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح کیفیت می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.
یک تلویزیون هرچه بتواند طیف گسترده‌تری را نمایش دهد تصاویری که در خروجی ارائه می دهد تصاویر زنده تر و جذاب تری بوده و به تصاویر واقعی شباهت بسیار بیشتری دارد و برای همین منظور در تلویزیون ال جی 55C1 از تکنولوژی‌های Perfect Color و  Billion Rich Colors استفاده شده است که با استفاده از تکنولوژی Billion Rich Colors می‌توان حدود یک میلیارد رنگ متفاوت را در تلویزیون نمایش داد. همچنین با استفاده از قابلیت Perfect Black این تلویزیون توانایی نمایش رنگ مشکی را به صورت عمیق دارد و صحنه های تاریک را با بالاترین کیفیت ممکن به تصویر خواهد کشید. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 اولد ال جی 55C1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C1

تلویزیون ال جی 55C1 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده است .این تلویزیون دارای ضخامت کم و  وحاشیه باریکی است ضخامت کم این تلویزیون باعث میشود که  بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با قرار دادن تلویزیون روی دیوار دکوراسیون زیبایی را به منزل خود دهید. حاشیه باریک تلویزیون ال جی از حواس پرتی  شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند.
تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که در صورت خاموش بودن تلویزیون می توانید ان را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل کنید.همچنین تلویزیون ال جی دارای پایه در وسط تلویزیون است که تعادل وزن تلویزیون را حفظ می کند و شما می توانید از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی C1

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی C1

امروز اکثر شرکت‌هایی که به تولید تلویزیون های هوشمند مشغول هستند، سعی می‌کنند برای پردازش و بهبود هرچه بهتر کیفیت تصویر و صدای تلویزیون از پردازشگر قدرتمند استفاده می کنند.
در تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی C1 از پردازشگر قدرتمند α9 Gen4 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده، فریم به فریم و به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش می کند و با بهبود کیفیت آن، خروجی را به کاربر نمایش می دهد.
از جمله قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون تعبیه شده است می‌توان به قابلیت 4K Upscaler و AI Upscaling اشاره داشت که عملکرد آن به اینگونه است که اگر تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از این قابلیت ها کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر هموار تصاویری با بالاترین استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.
برای اینکه چهره افراد در تلویزیون به صورت طبیعی تر پخش شود از قابلیت Face Inhancing استفاده شده است که این قابلیت می تواند به صورت خودکار چهره افراد را در تلویزیون تشخیص داده و آن را به صورت طبیعی در خروجی نمایش دهد.
برای بهبود محتوای صدا نیز از قابلیت بی نظیر Auto Genre Selection استفاده شده است که این قابلیت می تواند ژانر و محتوای در حال پخش از تلویزیون را تشخیص دهد و صدای پخش شده از تلویزیون را به صورت خودکار و اتوماتیک با این محتوا متناسب سازد که این امر سبب می‌شود تا لذت دیدن برنامه مورد نظر کاربر برای او دو چندان شود. در تلویزیون ال جی 55C1 از قابلیت AI Brightness Control گرفته شده است که این قابلیت میزان نور موجود در محیط را مشخص می سازد و نور ساطع شده از صفحه نمایش را متناسب با این نور تنظیم می کند. 

کیفیت صدا در تلویزیون اولد ال جی C1 سایز 55 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون اولد ال جی C1 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۴۰ وات است که صدایی با کیفیت بالا  را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Bluetooth Surround Ready  است که توسط آن می توانید به وسیله بلوتوث ۲ عدد بلندگوی جانبی را به تلویزیون وصل کنیدو قدرت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید. تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و سینمایی را در اختیار شما قرار می دهد.
یکی دیگر از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که در ان قرار دارد تنظیم می کند و شما می توانید از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت Clear Voice Pro است که نویز های اضافه موجود در صدای  خروجی از تلویزیون را کاهش میدهد و وضوح صدا را بالامیبرد.
تلویزیون ال جی از بلند گوی های بی سیم WiSA  پشتیبانی میکند و شما میتوانید با نصب بلند گوها به صورت بی سیم قدرت صدای تلویزیون را بالا ببرید. همینطور تلویزیون ال جی دارای قابلیت Dolby Digital است که با استفاده از آن کیفیت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش میبرد.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 55C1

قیمت و خرید تلویزیون 55C1

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت‌های جذاب این تلویزیون است که زمان شروع یا پایانه رویدادهای مهم ورزشی را به شما نشان می دهد این تلویزیون دارای چهار عدد پورت HDMI و سه عدد پورتUSB  است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل ‏USB استفاده کنید.
تلویزیون ال جی دارای فناوری Magic Explorer است که اطلاعات مربوط به محتوای درحال پخش را به شما نشان می دهد.همچنین این تلویزیون دارای فناوری  LG ThinQ و اینترنت اشیا است وشما میتوانید با استفاده از این فناوری ها کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام دهید و سایر لوازم هوشمند منزل خود را مدیریت کنید.
همینطور می توانید با استفاده از وای فای یا بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت یا گوشی هوشمند خود به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا محتوای موردنظرخود لذت ببرید. شما با استفاده از فروشگاه ال جی تعبیه شده در تلویزیون ال جی 55C1 می توانید به برنامه ها و فیلم های گسترده ان دسترسی پیدا کنید و از امکانات این قابلیت استفاده کنید. 
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55C1

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
وزن
50.7 lbs بدون پایه41.7 lbs با پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusDolby AC4Dolby DigitalDolby Atmos
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
138
سری
C1
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α9 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
48.3 * 29.1 * 9.9 میلی متر بدون پایه48.3 * 27.8 * 1.8 میلی متر با پایه
ابعاد بسته (سانتی متر)
53.0 * 31.9 * 8.1 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
Eco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGame
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست