×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65C1 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
76,300,000 تومان بدون مالیات
مدل :65C1
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی :40 وات
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری: AI Brightness Control
دارای پردازشگر :α9 Gen4 AI Processor 4K
دارای :4 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65C1 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال جی 65C1

برند ال جی هر سال سعی دارد تا موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم سازد و برای همین منظور در ساخت تلویزیون های جدید خود از بهترین و به روز ترین تکنولوژی ها استفاده می کنند. مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است C1 نام دارد که در سایزها و اندازه های متفاوت طراحی شده است و در این بخش قصد داریم تلویزیون ال جی 65C1 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.
تلویزیون ال جی 65C1 با توجه به اندازه و سایزی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و همچنین با ظرافت بسیار خاصی طراحی شده است و می توان آن را بر روی دیوار نصب نمود که در این صورت از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری زیبا استفاده می شود. در ساخت صفحه نمایش تلویزیون 65C1 از فناوری اولد استفاده شده از که در این فناوری هر پیکسل به طور مستقل قادر است نور مورد نیاز خود را تامین کند که این امر سبب می‌شود تا تصاویر ارسال شده به خروجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.
کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز این تلویزیون از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده کرده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های متفاوتی می تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر و حتی صدای تلویزیون کمک کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

در رابطه با کیفیت صدای این مدل نیز می توان به این نکته اشاره کرد که صدا را با وضوح بسیار خوبی به گوش مخاطب می رساند و برای تحقق این امر از توان صوتی ۴۰ وات در خروجی استفاده شده است. سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد که در تلویزیون 65C1 از این سیستم عامل به عنوان رابط کاربری استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را برای بینندگان فراهم سازد.
تلویزیون ال جی 65C1 از قابلیت جستجوی صوتی استفاده می‌کند که با وجود این قابلیت کاربر می‌تواند با استفاده از صدا فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند. برای اتصال دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های مختلف و متنوعی استفاده شده است که برای نمونه می توان به درگاه HDMI و USB اشاره داشت. 

طراحی منحصر به فرد در تلویزیون ال جی 65C1

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی 65C1

تلویزیون ال جی  دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است .فریم نازک این تلویزیون گستره دید بیشتری را هنگام تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه تان در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که در صرت خاموش بودن تلویزیون می توانید ان را به یک قاب زیبا تبدیل کنید و منزل خود را شبیه یک موزه هنری دراورید.

تلویزیون ال جی 65C1 به علت ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید با نصب تنها یک براکت تلویزیون را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.همچنین تلویزیون ال جی دارای یک پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 65C1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ ال جی 65C1

وجه اصلی تمایز تلویزیون های ال ای دی معمولی نسبت به تلویزیون های سری C1 استفاده از فناوری اولد در ساخت صفحه نمایش می باشد. در واقع چنین می توان گفت که تلویزیون ال جی 65C1 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری اولد استفاده کرده است. در این فناوری هر پیکسل قادر است نور مورد نیاز خود را به تنهایی تامین کرده و در صورت نیاز به صورت مستقل خاموش و روشن شود.
این خاصیت باعث می شود تا درخشندگی تصاویر ارائه شده به کاربر بسیار بیشتر شود و تصاویر به ماهیت واقعی آن شباهت بسیار بیشتری داشته باشد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین تلویزیون ال جی 65C1 دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می‌تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO و Dolby Vision IQ پشتیبانی کند‌. پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تقویت شوند و در نتیجه تصاویر بسیار جذاب تری در خروجی به کاربر ارائه گردد.
برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز قابلیت بسیار جذاب FilmMaker در این تلویزیون قرار داده شده است که سبب می‌شود تا تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز بوده است، به بیننده برسد. تلویزیون ال جی 65C1 از فناوری Wide Viewing Angle استفاده می‌کند که این فناوری باعث می‌شود تا کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر بتوانند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.
برای این که این تلویزیون بتواند طیف رنگی بسیار گسترده‌تری را نمایش دهد از قابلیت Perfect Color و Billion Rich Color بهره می برد که با استفاده از این قابلیت ها چیزی در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد. این مدل برای اینکه بتواند رنگ مشکی را به صورت خالص و عمیق نمایش دهد از قابلیت Perfect Color استفاده کرده است. 

قابلیت اسمارت در تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی C1

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی C1

تلویزیون ال جی  65اینچ  سری C1 قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است و از امکانات زیادی برخوردار است. این تلویزیون دارای فناوری Next Picks است که طبق سلیقه بیننده گزینه های محتوای بعد را به شما نمایش می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون  Sport Alert است که زمان شروع یا پایان رویداد های مهم ورزشی را به شما نشان میدهد حتی اگر در حال تماشای محتوای متفاوتی باشید اتفاقات مهم بازی را به صورت اعلان به شما نمیش میدهد.
این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition است که توسط ان می توانید دستورات صوتی خود را به تلویزیون بدهید و از طریق صدای هوشمند خو به برخی از تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید .تلویزیون ال جی دارای چهار عدد پورت HDMIو سه عدد پورت USB است .همچنین شما میتوانید از طریق قابلیت وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای ان لذت ببرید.همچنین با استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی LG ThinQ می توانید سایر لوازم هوشمند منزل خود را از طریق تلویزیون مدیریت کنید. 

پردازشگر تلویزیون هوشمند ال جی C1 سایز 65 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی C1

شاید بتوان گفت که در تلویزیون های پیشرفته و رده بالایی که تولید می شود برای بهبود کیفیت تصویر و صدای تلویزیون حتماً از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده شده است. استفاده از پردازشگر نه تنها کیفیت تصویر و صدا، حتی کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و تا حد بسیار زیادی آن را بهبود خواهد داد.
در تلویزیون ال جی 65C1 از پردازشگر تصویر α9 Gen4 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است، برای بهبود هرچه بیشتر جنبه های مختلف یک تلویزیون استفاده می کنند.
یکی از قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است 4K Upscaler و AI Upscaling می‌باشد. این قابلیت در واقع بهبود دهنده کیفیت تصویر می باشند و کارکرد اصلی آنها به این گونه است که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از این قابلیت، کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و تصاویر همراه با بالاترین سطح ممکن در اختیار کاربر قرار می گیرد و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد.
با استفاده از فناوری Face Inhancing چهره افراد در تلویزیون به صورت خودکار تشخیص داده میشود و به صورت طبیعی تری در تلویزیون نمایش داده خواهد شد.در تلویزیون ال جی 65C1 سنسور ی تعبیه شده است که این سنسور قادر است میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نور صفحه نمایش متناسب با میزان نور محیط تنظیم خواهد شد که این قابلیت با عنوان AI Brightness Control شناخته می شود. 
تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UT661  یکی از مدل های عالی شرکت ال جی می باشد که این مدل را در انداره های ( 43 اینچ ، 49 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ ) تولید کرده و شما می توانید بهترین اندازه را برای استفاده خود انتخاب کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 65C1

قیمت و خرید تلویزیون 65C1

تلویزیون ال جی از صدایی با کیفیت خوب و وضوح بالا برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۴۰ وات است که صدایی با  قدرت بالا را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت‌های موجود در این تلویزیون Dolby Atmos است  که صدایی فراگیر و سینمایی را برای شما پخش می کند.
تلویزیون ال جی دارای فناوری Bluetooth Surround Ready است که توسط آن می توانید دو عدد بلندگوی جانبی را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید. این تلویزیون با پشتیبانی از بلندگوهای WiSA امکان اتصال بی سیم بلندگوها را برای شما فراهم می کند.
همچنین تلویزیون ال جی به وسیله فناوری Dolby Digital کیفیت صدای تلویزیون را بالا میبرد و شما میتوانید از تماشای برنامه یا فیلم مورد نظر خود لذت ببرید.
این تلویزیون دارای فناوری Clear Voice Pro است که نویز های اضافه موجود در صدا را در حد امکان کاهاش میدهد و وضوح صدای پخش شده افزایش  می دهد. همینطور تلویزیون ال جی 65C1 دارای قابلیت AI Sound Pro است که  صدا را با توجه به  محتوای در حال پخش تنظیم می‌کند و باعث میشود بیننده لذت بیشتری از تماشای تلویزیون ببرد. 
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
C1

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
ندارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
138
سری
C1
نوع پنل
WRGB
ورودی ویدئو Composite
ندارد
ورودی CI-Slot
ندارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زبان و منوی فارسی
ندارد
پورت RS-232C
ندارد
حالت تصویر
CinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)Vivid
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست