×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 77B1

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :77B1
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی :40 وات
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری:Dolby Digital
دارای پردازشگر :α7 Gen4 Processor
دارای :4 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 77B1 سایز 77 اینچ

تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی 77B1

یکی از محصولات جدید برند ال جی که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردیده است B1 می‌ باشد که در واقع این مدل سری جدیدتر BX است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است. تلویزیون ال جی 77B1 برای استفاده حرفه ای علاقه مندان به فیلم و سریال و همچنین بازی‌ های رایانه‌ ای بسیار مناسب می باشد و قابلیت های متعددی در زمینه های گفته شده، در این تلویزیون تعبیه شده است.
این مدل بسته به نیاز مختلف کاربران در اندازه های متفاوتی طراحی شده است که در این قسمت قصد داریم بزرگترین سایز تولید شده یعنی اندازه ۷۷ اینچ را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.
خرید تلویزیون ال جی مدل B1 با توجه به اندازه بزرگی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد از طراحی بسیار شیک و فوق العاده ای برخوردار است که می‌ تواند به دکوراسیون منزل زیبای بیشماری را ببخشد و می‌ توان این تلویزیون را بر روی دیوار نیز نصب نمود که در این صورت از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا و فوق العاده استفاده می شود.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

این مدل برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری اولد استفاده کرده است که سبب می شود تا کیفیت تصاویر خروجی از سطح بسیار بالایی برخوردار باشند‌. در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می‌ توان گفت که صدا را با وضوح بسیار مناسب و قدرتمندی به گوش مخاطب می رساند که برای این منظور از توان صوتی ۴۰ وات استفاده گردیده است.
برای ارتقا کیفیت تصاویر خروجی نیز از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده شده است که با استفاده از روش های مختلفی خروجی تصویر را بهبود می دهد. سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد و در تلویزیون ال جی 77B1 از این سیستم عامل جهت استفاده در رابط کاربری تلویزیون بهره گرفته شده است که می تواند امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
تلویزیون ال جی 77B1 دارای ریموت کنترل جادویی میباشد که این ریموت کنترل دسترسی به قسمتهای مختلف تلویزیون را برای کاربر بسیار ساده می کند. همچنین از مرورگر وب موجود در تلویزیون نیز نباید به سادگی گذشت که با استفاده از آن کاربران می‌ توانند به وبگردی پرداخته و محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کنند. برای اتصال دستگاه های مانند فلش مموری نیز می توان از درگاه USB استفاده و محتویات ان را درون تلویزیون تماشا کرد. 

طراحی زیبا در تلویزیون اولد ال جی 77B1

قیمت و خرید تلویزیون اولد ال جی 77B1

تلویزیون ال جی دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده. این تلویزیون با برخوردار بودن از ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما میتوانید با تهیه یک براکت به سادگی تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.
تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که توسط آن می توانید در صورت خاموش بودن تلویزیون آن را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل کنید. همچنین این تلویزیون دارای یک پایه محکم در وسط خود است که شما می توانید تلویزیون را بدون هیچگونه لرزشی روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. 

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 77B1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون اولد ال جی 77B1

کیفیت تصویر در هر تلویزیون از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار میباشد و هر کاربر هنگام خرید یک تلویزیون در ابتدا به کیفیت تصویر ان توجه خواهد کرد و در صورت راضی بودن از ان، به سراغ بررسی بقیه مشخصات می رود. در تلویزیون ال جی 77B1 سعی شده است که از به روزترین تکنولوژی ها جهت رضایت کاربران استفاده گردد. برای همین منظور در این تلویزیون برای اینکه خروجی تصویر به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار باشد، از فناوری اولد در ساخت صفحه نمایش استفاده شده است.
استفاده از تکنولوژی اولد سبب می شود تا پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایش احتیاج به نور پس زمینه نداشته باشند و به صورت خودکار و مستقل نور مورد نیاز خود را تامین کنند و در صورت نیاز خاموش و روشن شوند که همه این عوامل با یکدیگر به بالا رفتن کیفیت تصویر خروجی تا حد بسیار زیادی منجر می شود.
هر تلویزیونی که قادر باشد طیف رنگی گسترده تری را نمایش دهد، تصاویری که در خروجی ارائه می دهد تصاویر جذاب تر و زنده تری می باشد و همچنین خروجی تصویر شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی دارد. در تلویزیون ال جی 77B1 از قابلیتهای Perfect Color و Billion Rich Color استفاده گردیده است این قابلیت ها سبب می شود تا چیزی حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش باشد. بنابراین رنگ های به کار رفته در تصویر بسیار به رنگ های موجود در طبیعت شبیه می باشند.
این تلویزیون همچنین از خاصیت Wide Viewing Angle پشتیبانی می کند.به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر بتواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند .برای مثال شما می‌توانید حتی در آشپزخانه نیز با کیفیت بالا خروجی تصویر را مشاهده کنید. برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز در این تلویزیون قابلیت FilmMaker در نظر گرفته شده است که با استفاده از این قابلیت تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده ،در اختیار کاربر قرار می گیرد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR کمک گرفته می شود که این فناوری از قابلیت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. 

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی B1

قیمت و خرید تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی B1

در اکثر تلویزیون های رده بالای موجود در بازار برای پردازش بهتر تصاویر و بالابردن کیفیت تصویر خروجی و همچنین بهبود کیفیت صدای تلویزیون از یک پردازشگر قدرتمند استفاده می شود. این پردازشگر قبل از اینکه تصاویر در تلویزیون به نمایش در بیایند با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که با آن مجهز هستند، فریم به فریم تصاویر را پردازش می کنند و بعد از اینکه کیفیت تصاویر را بهبود دادند آنرا در خروجی نمایش خواهند داد.
در تلویزیون ال جی 77B1 از پردازشگر تصویر α7 Gen4 Processor کمک گرفته شده است. یکی از قابلیتهای بسیار جالب که با استفاده از این پردازشگر در تلویزیون ال جی 77B1 پیاده سازی شده است، Face Inhancing نام دارد که با استفاده از این قابلیت چهره افراد در تلویزیون به صورت خودکار تشخیص داده می شود و آن را به صورت طبیعی تری در خروجی نمایش میدهد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از تکنولوژی AI 4K Upscaling، تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در خروجی نمایش داده خواهد شد.
در انتها نیز باید به فناوری AI Brightness Control اشاره کنیم که با استفاده از این فناوری میزان نور موجود در محیط مشخص می شود و نوری که از صفحه نمایش به خروجی منتقل می شود، متناسب با میزان نور محیط تنظیم می گردد. اگر صحنه های تاریک و مشکی از تلویزیون در حال پخش باشد،نور صفحه نمایش اندکی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به بیننده برسد. 

قابلیت اسمارت در تلویزیون هوشمند ال جی 77B1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 77 اینچ اولد ال جی B1

تلویزیون ال جی مدل 77C1 دارای قابلیت های اسمارت بسیاری است که آنها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. تلویزیون ال جی از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی آن بسیار آسان است و راه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار میدهد .یکی از قابلیت‌ های جذاب این تلویزیون Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما یاداوری می کند حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را صفحه نمایش تلویزیون به شما نشان می دهد.
این تلویزیون دارای ۴ عدد پورت HDMIو ۳ عدد پورت USB  است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید. تلویزیون ال جی دارای گیرنده دیجیتال است که می توانید از تماشای شبکه های خارجی یا داخلی لذت ببرید. .همینطور می توانید با استفاده از قابلیت های بلوتوث و وای فای دستگاه های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید ومحتوای مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید.
تلویزیون ال جی 65UN7000 یکی دیگر از مدل های این شرکت می باشد که مجهز به فناوری ThinQ AI، webOS Smart TV است و دارای دستیار صوتی گوگل Google Assistant همان سرچ صوتی گوگل است که از طریق صدا دستور شما را در رابطه با پخش محتوا و پخش فیلم و سریال از شبکه های ویدویی مختلف به تلویزیون می دهد و آن را اجرا می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 77B1

قیمت و خرید تلویزیون 77B1

تلویزیون ال جی ۷۷ اینچ سری دارای صدایی با وضوح و کیفیت بالا است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده است. این مدل دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی صدای ۴۰ وات است که صدایی با قدرت بالا را در اختیار شما قرار میدهد. یکی از ویژگی های موجود در این تلویزیون است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش برای شما تنظیم می کند.
همچنین تلویزیون از بلندگوهای بی سیم WiSA Speakers پشتیبانی می کند و شما می توانید نصب این بلندگوها صدای خروجی از تلویزیون را تقویت کنید. تلویزیون ال جی دارای قابلیت Dolby Digital است که توسط آن می توانید کیفیت صدای تلویزیون را بهبود ببخشید. این تلویزیون با استفاده از قابلیت OLED Surround  صدایی فراگیر را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
همچنین شما می توانید با استفاده از فناوری Bluetooth Surround Ready دو عدد بلندگوی جانبی را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و صدایی قدرت بالاتر را تولید کنیدو از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید. این مورد نیز از امکانات رده بالای تلویزیون ال جی 77B1 میباشد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
77B1

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77 اینچ
وزن
66.1 lbs با پایه58.9 lbs بدون پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
195
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Surround Mode Dolby Atmos
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
138
سری
C1
نوع پنل
WRGB
سری پردازنده
α7 Gen4 AI Processor
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
67.8 * 41.1 * 10.6 میلی متر با پایه67.8 * 39.1 * 2.2 میلی متر بدون پایه
ابعاد بسته (سانتی متر)
74.6 * 44.5 * 11.2 میلی متر
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
GameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)Standard
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست