×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65B1

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 65B1
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی :40 وات
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی
دارای پردازشگر :α7 Gen4 Processor
دارای قابلیت :AI Brightness Control
دارای :4 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65B1 سایز 65 اینچ

تلویزیون اولد ال جی 65B1

طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف ال‌جی سعی دارند در تولیدات خود از خلاقیت زیادی بهره ببرند و علاوه بر بهبود شکل ظاهری محصولات، به تکنولوژی ها و فناوری های بکار رفته در آن نیز دقت بسیار زیادی می کنند. در سال ۲۰۲۱ برند ال جی مدل تلویزیون ال جی 65B1 را روانه بازار کرده است که این مدل از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان برخوردار است و در واقع می‌ توان گفت که مدل جدیدتر از سری BX باشد که در سال ۲۰۲۰ طراحی و تولید شده است.
در این مطلب قصد داریم اندازه ۶۵ اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را به صورت کامل و جامع برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون ال جی 65B1 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری فوق‌ العاده اولد استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا تصویر خروجی چندین برابر به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند که برای وقوع این امر از توان صوتی ۴۰ وات در این مدل استفاده شده است. برای رابط کاربری این محصول از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند امکانات فوق العاده متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
در تلویزیون های رده بالای موجود در بازار برای بهبود هرچه بهتر کیفیت تصاویر از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده می‌شود که در این تلویزیون نیز اسن پردازشگر موحود می باشد و سعی در ارتقای کیفی تصویر دارد.درون تلویزیون ال جی 65C1 یک مرورگر وجود دارد که کاربران با استفاده از این مرورگر می‌توانند به وبگردی پرداخته و محتویات مورد نیاز خود در اینترنت را جستجو کنند. این محصول همچنین از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از این قابلیت می توان سایر دستگاه‌ های هوشمند منزل را کنترل کرد.
خبر خوش برای علاقمندان و گیمینگ و کنسول‌ های بازی این میباشد که در این دستگاه از درگاه HDMI2.1 پشتیبانی می شود و همچنین فناوری‌ های ALLM و VRR استفاده شده است که می تواند بازی را به صورت واضح و شفاف و به صورت روان در تلویزیون اجرا کند. با توجه به امکانات که در مورد آن صحبت شد خرید تلویزیون الجی یک گزینه مناسب جهت خرید میباشد.

طراحی زیبا در تلویزیون اولد ال جی 65B1

قیمت و خرید تلویزوین اولد ال جی 65B1

تلویزیون ال جی 65B1 از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده است. این تلویزیون به علت ضخامت کم خود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید با تهیه تنها یک براکت سادگی تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و دیزاین زیبایی را در منزل خود ایجاد کنید حاشیه باریکه تلویزیون ال جی گستره دید بیشتری را هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان در اختیار شما قرار می دهد.
همچنین تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که توسط آن می توانید در هنگام خاموش بودن تلویزیون آن را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل کنید.این تلویزیون دارای پایه محکم در وسط است که شما می توانید بدون هیچگونه لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 اولد ال جی 65B1

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی 65B1

اگر قصد داشته باشیم که مشخصات مهم یک تلویزیون را لیست کنیم مسلما و بدون هیچ گونه شکی در صدر این لیست کیفیت تصویر و تکنولوژی های به کار رفته در آن قرار خواهد گرفت. در واقع مشتریان هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند در درجه اول به کیفیت تصویر آن دقت و سپس سایر مشخصات آن را مورد ارزیابی قرار می دهند. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند که از بهترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن سطح کیفیت تصویر خروجی استفاده کنند که این امر موجب رضایت کاربران و مشتریان نیز خواهد شد.
تلویزیون ال جی 65B1 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری OLED بهره گرفته است که در این فناوری پیکسل ها به صورت مستقل نور مورد نیاز خود را تامین می کنند و در صورتی که نیاز باشد روشن و خاموش خواهند شد که این امر سبب می شود تا کیفیت تصویر به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی چندین برابر بهتر باشد و تصاویر به صورت جذاب تری در اختیار بیننده قرار بگیرد.
این مدل دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است که ترکیب این دو عامل با یکدیگر باعث می شود تا کاربر حتی ریزترین جزئیات موجود در تصویر را نیز از دست ندهد.برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز قابلیت بسیار فوق‌ العاده FilmMaker در این تلویزیون در نظر گرفته شده است که سبب می‌شود تا تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به بیننده انتقال یابد.
یک تلویزیون هرچه تعداد رنگ و طیف رنگی گسترده تری را نمایش دهد تصاویری که در خروجی ارائه می دهد به تصاویر واقعی شباهت بیشتری دارد و برای همین منظور در تلویزیون ال جی 65B1 از قابلیت های Perfect Color و Billion Rich Color استفاده شده است. با استفاده از قابلیت Perfect Black می توان تا حد بسیار زیادی عمق و خلوص رنگ مشکی نمایش داده شده در خروجی را ارتقا بخشید. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. 

پردازشگر تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی 65B1

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی B1

تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا بهره می برند به نسبت تلویزیون هایی که دارای پردازشگر نمی باشند از کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر بسیار بهتری برخوردار می باشند. در واقع می توان این نکته را یاداور‌ شد که اکثر تلویزیون های رده بالای بازار از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده می کنند و خوشبختانه در تلویزیون ال جی 65B1 از این قاعده مستثنی نمی باشد.
تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی B1 از پردازشگر تصویر α7 Gen4 Processor 4K استفاده می‌کند که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است و همچنین الگوریتم های مانند یادگیری عمیق به بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا و تصویر تلویزیون کمک شایانی می‌کند. قابلیتی که می خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم AI Brightness Control نام دارد. عملکرد این الگوریتم به این صورت است که درون تلویزیون یک سنسور قرار داده شده است.
این سنسور می‌تواند میزان نور موجود در محیط را مشخص کند و با استفاده از این قابلیت ،نور ساطع شده از صفحه نمایش متناسب با میزان نور محیط تنظیم می گردد که این امر سبب می شود تا لذت دیدن محتوای مورد نظر کاربر دوچندان گردد‌‌. همچنین با استفاده از قابلیت Face Inhancing چهره افراد در تلویزیون تشخیص داده و این چهره به صورت طبیعی تر در خروجی نمایش داده می شود.
در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب می باشد با استفاده از قابلیت AI 4K Upscalingکیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K ارتقا داده می‌شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن در خروجی دریافت خواهد کرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند ال جی 65B1

قیمت و خرید تلویزیون 4K ال جی 65B1

تلویزیون ال جی مدل دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو  با توان صوتی 1۰ وات  و دو عدد ووفر با توان 10 وات است و در مجموع این تلویزیون دارای توان خروجی ۴۰ وات است که صدایی با کیفیت بالا  را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های تعبیه شده در این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که توسط آن می توانید ۲ عدد بلندگوی جانبی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و صدای پخش شده از تلویزیون را افزایش دهید.
تلویزیون ال جی دارای قابلیت Dolby Digital است که توسط آن می توانید کیفیت صدای خارج شده از تلویزیون را افزایش دهید. همچنین دارای فناوری AI Sound است صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم میکند و شما می توانید لذت بیشتری را از دیدن برنامه یا فیلم مورد علاقه خود ببرید .تلویزیون ال جی با استفاده از قابلیت OLED Surround  صدایی فراگیر را در تلویزیون برای بیننده‌ های خود پخش میکند .
بعنوان سخن پایانی تصمیم به معرفی یکی از محصولات با کیفیت شرکت الجی را داریم، تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UN6950 یکی از محصولات سطح بالای الجی میباشد.

قابلیت اسمات در تلویزیون ال جی 65B1

تلویزیون 65B1 اولد ال جی

تلویزیون ال جی مدل دارای سیستم عامل Webos  است که  برنامه ها و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون  LG ThinQ است که توسط آن می توانید از طریق گوشی همراه خود تنظیم تلویزیون را انجام دهید .در تلویزیون ال جی شما می توانید با استفاده از قابلیت بلوتوث و وای فای دستگاه های خارجی خود را مانند لپ تاپ، تبلت یا گوشی همراه خود را تلویزیون وصل کنید از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.
همچنین تلویزیون ال جی 65B1 دارای فناوری Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویداد های مهم ورزشی را به شما یادآوری می کند حتی اگر شما در حال دیدن محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در صفحه نمایش تلویزیون به شما نشان می دهد. تلویزیون ال جی دارای ۴ عدد پورت HDMI و ۳ عدد پورت USB است همینطور شما می توانید به وسیله گیرنده دیجیتالی موجود در تلویزیون از تماشای شبکه های خارجی یا داخلی لذت ببرید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65B1

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
ندارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
ندارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
2
ورودی ویدئو Composite
ندارد
ورودی CI-Slot
ندارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
ندارد
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
اندونزی
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست