×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 32LP500B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 32LP500B
کیفیت تصویر :HD
توان خروجی :10 وات
دارای قابلیت :Dolby Audio
دارای پورت :HDMI و USB
دارای پردازشگر :Quad Core Processor
دارای :پورت HDMI و پورت USB
استفاده از فناوری: Dynamic color Enhancer
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 32LP500B سایز 32 اینچ

تلویزیون ال جی 32LP500B

گاهی اوقات فقط در موارد بسیار محدودی به هر دلیل نمی تواند هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متقبل شود ولی با این وجود قصد دارد تلویزیون را خریداری کند که تا حد قابل قبولی امکانات مناسبی را داشته باشد و بتواند نیازهای او را برطرف کند. شرکت ال‌ جی از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی به ویژه تلویزیونهای هوشمند فعالیت داشته یکی از این محصولات تلویزیون ال جی 32LP500B میباشد.
یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید شده است سری LP500B نام دارد که در این بخش قصد داریم اندازه ۳۲ اینچ این تلویزیون را که به اختصار 32LP500B نامیده می شود برای شما عزیزان تشریح کنیم و ویژگی های آن را به صورت جامع مورد بررسی قرار دهیم. تلویزیون ال جی LP500B در واقع مدل جدیدترین تلویزیون LM500B می باشد که این محصول در سال ۲۰۱۹ تولید گردیده است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدیدترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ۳۲ اینچ ال جی LP500 با توجه به سایز و اندازه ای که دارد برای محیط های با متراژ بالا اصلا پیشنهاد و گزینه مناسبی نمی باشد و در واقع این تلویزیون برای محیط های کوچک و استفاده های معمولی کاربرد دارد. صفحه نمایش این تلویزیون به صورت ال ای دی طراحی شده است کیفیت تصویر خروجی آن از نوع HD می باشد.
در واقع باید این نکته را یادآور شد که امروزه تلویزیون های HD خیلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار نمی باشند و قادر نیستند که تصاویر را با جزئیات و عمق بسیار زیادی در اختیار بیننده قرار دهند ولی برای استفاده های روزمره و عادی می توانند گزینه خوبی باشند.
از جمله نکات مثبت که در این تلویزیون دیده می شود استفاده از یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای می باشد با استفاده از الگوریتم ها و روش های مختلف می تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند. در رابطه با کیفیت صدای این محصول نیز می توان به این نکته اشاره کرد که با توجه به اینکه قیمت بسیار پایینی دارد و جزو تلویزیون‌های رده پایین بازار محسوب می‌شود ولی توان صوتی ۱۰ واتی آن باعث می‌شود تا صدا در حد نسبتا قابل قبولی به بیننده منتقل شود.
برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون نیز از درگاه HDMI و USB تلویزیون می توان استفاده کرد. با توجه به تنوع برندها در بازارهای جهانی قیمت تلویزیون الجی نسبت به رقبا مناسب تر میباشد.

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 32LP500B 

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 32LP500B

تلویزیون ال جی 32LP500B از طراحی منحصر به فرد و زیبایی برخوردار است و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.به علت ضخامت نسبتا کم این تلویزیون می توانید ان را به دیوار نصب کنید و دیزاین زیبایی را ایجاد کنید.همچنین این تلویزیون دارای دو عدد پایه در کناره تلویزیون است که استحکام و مقاومت تلویزیون را بالا میبرد و به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید با قرار دادن آن روی میز بدون هیچ گونه لرزشی دکوراسیون زیبایی را در منزل خود به وجود آورید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 32LP500B 

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 32 اینچ ال جی LP500B

هر مشتری هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند در ابتدا به کیفیت تصویر آن توجه می کند و در صورت رضایت از کیفیت تصویر به سراغ بررسی بقیه مشخصات آن خواهد رفت. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف سعی می‌کنند که از جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن کیفیت تصویر خروجی ارائه شده به کاربر و همچنین بالا بردن سطح رضایت مشتریان خود، استفاده کنند.
تلویزیون ال جی 32LP500B در واقع جز تلویزیون های رده پایین بازار محسوب می شود و از قیمت بسیار پایین نیز برخوردار می باشد برای همین منظور در این تلویزیون از تکنولوژی های پیشرفته و فناوری های به روز خیلی استفاده نشده است و با توجه به ویژگی های ذکر شده برای این محصول نمی‌ توان خیلی انتظار بالایی از آن داشت و بازی های رایانه پیشرفته یا فیلم های با کیفیت بالای تصویر را در آن مشاهده کرد.
تمام این محدودیت ها سبب نشده است که طراحان این تلویزیون از تلاش جهت بالا بردن کیفیت تصویر خروجی دست بکشند و تا جایی که امکان داشته از فناوری‌ های مختلفی جهت بهبود کیفیت تصویر استفاده کردند. صفحه نمایش تلویزیون ال جی 32LP500B به صورت ال ای دی طراحی شده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن به صورت HD می‌ باشد. شرکت کیفیت تصویر HD در میان تلویزیون های رده بالای بازار به نسبت کیفیت پایینی محسوب گردد اما نسبت به کیفیت هایی مانند SD از تصویر بسیار بهتری برخوردار می باشند.
این مدل دارای رزولوشن تصویر 768×1366 می باشد که این تعداد پیکسل تشکیل دهنده صفحه نمایش تا حدودی جزئیات تصویر را در اختیار مخاطب قرار میدهد. هر تلویزیونی که بتواند طیف رنگی گسترده تری را نمایش دهد، قادر خواهد بود تصاویر با کیفیت تر و جذاب تر را به بیننده انتقال دهد.برای همین منظور در تلویزیون ال جی 32LP500B از قابلیت Dynamic color Enhancer بهره گرفته شده است که این قابلیت می تواند رنگ های غنی و طبیعی را در تلویزیون تولید کند و در نتیجه تصاویر از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. 

پردازشگر  تلویزیون 32 اینچ ال جی LP500B 

شاید بتوان گفت که بین تلویزیون های رده بالا و رده پایین موجود در بازار، تفاوت های بسیار زیادی از لحاظ تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در ساخت وجود دارد اما اگر بخواهیم یک وجه مشترک را بین آنها پیدا کنیم، ممکن است به استفاده از یک پردازشگر تصویر بر بخوریم. در واقع می توان گفت که استفاده از یک پردازشگر که می تواند به بهبود کیفیت صدا و تصویر و کنتراست تصاویر تلویزیون کمک شایانی کند، یک امر اجتناب ناپذیر در هر تلویزیونی می باشد.
خوشبختانه تلویزیون ال جی 32LP500B اگرچه از تکنولوژی ها و فناوری های بسیار پیشرفته ای استفاده نکرده است اما با این وجود جهت بهبود کیفیت صدا و تصویر تلویزیون از یک پردازشگر مرکزی چهارهسته‌ای که آن را با نام Quad Core Processor نیز می شناسند استفاده کرده است. تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده می‌کنند به نسبت تلویزیون های که دارای پردازشگر نیستند می‌توانند از کیفیت بسیار بهتری برخوردار باشند و تصاویر ارائه شده در خروجی از وضوح و شفافیت بسیار بیشتری برخوردار باشد.
برای نمونه می توانیم به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون ال جی 32LP500B به نسبت تلویزیون‌های همراه خود که از پردازشگر استفاده نمی کنند، کیفیت تصویر و صدا و حتی کنتراست تصاویر بسیار بهتری را خواهد داشت و  این مسئله در خروجی تلویزیون به وضوح قابل نمایش است.روش کار پردازشگرها به این گونه است که  قبل از اینکه تصاویر در خروجی به نمایش در بیایند،با استفاده از الگوریتم های مختلف و همچنین هوش مصنوعی که درون آنها وجود دارد به بهبود المان‌های مختلف یک تلویزیون می پردازند. 

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند ال جی 32LP500B 

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 32 اینچ ال جی LP500B

هر کاربر هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند در درجه اول به کیفیت تصویر آن توجه می کند و درصورت راضی بودن از این مشخصه به سراغ بررسی سایر جنبه های تلویزیون خواهد پرداخت. اما ذکر این نکته بسیار ضروری میباشد که کیفیت صدا یک تلویزیون نیز تقریباً از میزان اهمیت معادل کیفیت تصویر برخوردار می باشد و هر چقدر هم که یک تلویزیون تصویر باکیفیتی را در خروجی نمایش دهد ولی از کیفیت صدای خوبی برخوردار نباشد، می تواند مشتری را راضی به خرید آن تلویزیون نماید.
تلویزیون ال جی 32LP500B برای محیط های جمع و جور و با متراژ پایین مناسب می باشد و توان صوتی خروجی آن برابر ۱۰ وات است. در واقع از این توان صوتی خروجی نباید انتظار بسیار زیادی داشت و در محیط های با متراژ پایین و منازل کوچک می تواند صدا را به خوبی به گوش مخاطب برساند. در تلویزیون ال جی 32LP500B سیستم صوتی دو کاناله جهت انتقال صدا استفاده می گردد. این تلویزیون همچنین از تکنولوژی Dolby Audio جهت بهبود کیفیت صدا استفاده کرده است.
همچنین در این تلویزیون ۳۲ اینچی از تکنولوژی‌ Virtual Surround Plus یا Ultra Surround استفاده شده است. در واقع این فناوری می توانند صدای فراگیر مجازی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. بلندگو های این تلویزیون نیز از نوع Down Firing می باشدکه صدا را اصطلاحا از پایین پرت میکند. معرف یک محصول خاص و پرفروش با نام تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO81 مناسب با هر سلیقه و منزلی.

قابلیت های دیگر تلویزیون ال جی 32LP500B

این تلویزیون دارای قابلیت های بسیاری که در اختیار کاربران خود قرار داده است. تلویزیون ال جی امکان اتصال هرگونه دستگاه خارجی را از کابل USB برای شما فراهم کرده است و شما می توانید محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش تلویزیون تماشا کنید .این تلویزیون دارای پورت های HDMI و USB  است که می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

رابط چند رسانه ای HDMI یک رابط صوتی ،تصویر اختصاصی است که از ان برای انتقال داده های مانند کنترل کننده صفحه نمایش ، به مانیتور رایانه سازگار ، ویدئو پروژکتور ، تلویزیون دیجیتال یا دستگاه صوتی دیجیتال استفاده می شود.گیرنده  DVB-T2 نشان دهنده بهبود در استاندارد پخش DVB-T در تلویزیون ال جی 32LP500B است .گیرنده DVB-T2 سرعت داده های بسیار بیشتری را امکان پذیر می کند و شما میتوانید از این گیرنده ها استفاده بیشتری بکنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LP500B

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
32 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1080*1920
توان خروجی صدا
10 وات
ویژگی های صدا
Dolby Audio
مرورگر وب
ندارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
1
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
ورودی Component
ندارد
بازی
ندارد
مشخصات تیونر
انالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
LP50
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
ورودی ویدئو Composite
ندارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
ندارد
4K Upscaler
ندارد
ورودی RF
دارد
DLNA
ندارد
قابلیت DVB-c
ندارد
Local Dimming
ندارد
زبان و منوی فارسی
ندارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست