×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 75NANO80

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 75NANO80
کیفیت تصویر :4k
خروجی صدا  :20 وات
سیستم عامل :Webos
دارای قابلیت :AI Picture
سال ساخت :2021 میلادی
دارای قابلیت : Sports Alert
دارای پردازشگر :Quad Core Processor 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75NANO80 سایز 75 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون ال جی 75NANO80

برند ال جی در زمینه تولید محصولات خانگی سابقه و فعالیت بسیار زیادی دارد و اتفاقاً در کشور ما نیز محصولات این شرکت به وفور یافت می شود و در‌ واقع از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. این شرکت تمام سعی و تلاش خود را می کند که هر ساله محصولات جدید‌ خود را با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها روانه بازار کند و هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود را به دست آورد. یکی از مدل های بسیار محبوب که در سال ۲۰۲1 تولید گردیده است تلویزیون ال جی 75NANO80 می‌باشد.
اندازه ۷۵ اینچ این تلویزیون الجی را که به اختصار 75NANO80 نامیده می شود، مورد بررسی قرار می دهیم و ویژگیهای آن را به صورت کامل و جامع برای شما عزیزان تشریح می کنیم. تلویزیون ال جی 75NANO80 با توجه به اندازه و سایزی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب میباشد و زیبایی فوق العاده ای را به دکوراسیون داخلی منزل می‌ بخشد.همچنین در صورت تمایل می توان این تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمود.
برای ساخت صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری نانوسل استفاده شده است، این فناوری قادر است تصاویر با رنگ های طبیعی و بسیار جذاب را تولید کند. کیفیت صدای این محصول نیز از وضوح بسیار خوبی برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده گردیده است. برای بالا بردن سطح کیفیت تصاویر خروجی نیز از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده گردیده است که با استفاده از روش های متفاوتی می تواند به بهبود خروجی کمک کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

این تلویزیون برای علاقمندان به گیمینگ کنسول های بازی نیز پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد چرا که از فناوری های ALLM(جهت کاهش تاخیر ورودی) و همچنین HGIG پشتیبانی می کند. برای رابط کاربری تلویزیون ال جی 75NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
این تلویزیون همچنین مجهز به یک مرورگر وب شده است که با استفاده از این مرورگر کاربران می توانند به وبگردی بپردازند و محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کنند. برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های مختلفی پشتیبانی می شود که برای نمونه می توان به درگاه USB و HDMI اشاره داشت. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 75NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO80

کیفیت تصویر یک تلویزیون از جمله مشخصاتی می باشد که هم برای طراحان و سازندگان و هم برای خریداران محصول از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار است. به همین علت سازندگان تلویزیون های مختلف سعی می‌کنند که از جدیدترین تکنولوژی ها جهت ارتقای کیفیت تصویر خروجی استفاده کنند. تلویزیون ال جی 75NANO80 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است.
در واقع نانوسل با استفاده از نانو ذرات به فیلتر کردن رنگ ها می پردازد و رنگ های کدر و تیره را در تلویزیون فیلتر می کند و رنگهای شاد و جذاب را برای کاربر به نمایش در می آورد. پس با استفاده از این تکنولوژی، تصاویری که در خروجی به کاربر ارائه می شود، تصاویر بسیار جذاب و زنده ای می باشد و از رنگ های شاد و گرم در این تصاویر بسیار استفاده شده است. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد که به نسبت تلویزیون های با کیفیت تصویر Hd یا Full HD چندین برابر تصاویر با کیفیت تری را ارائه می دهد.
رزولوشن این تلویزیون 2160*3840 پیکسل می‌ باشد که این تعداد پیکسل تشکیل دهنده حتی ریزترین جزئیات از تصویر را در اختیار بیننده قرار خواهد داد که این امر باعث می‌شود تا لذت دیدن برنامه مورد نظر برای کاربر دو چندان شود. برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون 75NANO80 از قابلیت HDR استفاده شده است که این قابلیت از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. استفاده از قابلیت HLG سبب می شود تا رنگ هایی که در تصویر به کار رفته اند تا حد فوق‌ العاده ارتقا داده شوند و در نتیجه تصاویر به صورت پویا تری به بیننده انتقال یابد.
افرادی که وقت بسیار زیادی را صرف دیدن فیلم و سریال می کنند از قابلیت FilmMaker این تلویزیون تعبیه شده است، بسیار راضی خواهند بود چرا که تصاویر دقیقا آنطوری که مد نظر فیلمساز بود هست و در تلویزیون نشان داده خواهد شد. تلویزیون ال جی 75NANO80 همچنین از فناوری Wide Viewing Angle پشتیبانی می کند به این مفهوم که کاربر در هر محدوده و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد ،بدون افت وضوح و پایین امدن کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 75NANO80

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO80

تلویزیون ال جی 75NANO80 دارای طراحی زیبا و کاربردی است . این تلویزیون از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است همچنین با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون میتوانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون ال جی  را بر روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO80

تلویزیون هایی که دارای پردازشگر مجزا می باشند به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند در بخش های مختلف و تلویزیون از جمله کنتراست تصاویر، کیفیت صدا و تصویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون از سطح بسیار بالاتری برخوردار می باشند. به عبارت ساده تر تمام تلویزیون های رده بالا و پیشرفته از یک پردازشگر قدرتمند جهت ارتقاء سطح کیفیت تلویزیون استفاده می کنند.
در تلویزیون ال جی 75NANO80 از پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K استفاده شده است این پردازشگر تمام وظایف مربوط به پردازش و بهبود المان های مختلف تلویزیون را بر عهده دارد. در واقع قبل از اینکه تصاویر در خروجی به بیننده انتقال داده شوند، پردازشگر تمام کارهای مورد نیاز جهت ارتقاء سطح کیفیت تصویر و صدا را انجام میدهد. از جمله قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون برای بهبود محتوای تصویر استفاده شده است،4K Upscaler نام دارد.
این قابلیت این گونه عمل می‌ کند که اگر تصاویر دریافتی یا تصاویر پخش شده از تلویزیون دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد،با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر دارد کیفیت 4K بهبود داده می شود و این تکنولوژی باعث می شود تا کاربر هیچ گونه نگرانی از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر نداشته باشد و خروجی همواره با بالاترین استاندارد ممکن در اختیار بیننده قرار خواهد گرفت. تلویزیون ال جی 75NANO80 از نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز استفاده می‌کند که این نرخ می تواند تصاویر را با وضوح بسیار فوق العاده و به صورت روان در خروجی نمایش دهد.
قابلیت AI Picture نیز باعث می‌شود تا کیفیت تصویر خروجی با توجه به محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون به صورت خودکار تنظیم گردد و در‌ نتیجه این امر، کاربر از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت بسیار زیادی را میبرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO80

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO80

تلویزیون ال جی دارای کیفیت صدا و وضوح بالاست که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است .یکی از قابلیت های این تلویزیون LG Sound Sync و Simultaneous Audio Output  است که شما به وسیله ان می توانید به راحتی ساندبار را به تلویزیون وصل کنید و صدایی هماهنگ و همزمان را از تلویزیون پخش می کند.

همچنین تلویزیون ال جی به کمک فناوری Ultra Surround صدایی همه جانبه و فراگیر را برای شما تولید می کند.تلویزیون ال جی دارای قابلیت Clear Voice III است که نویزهای اضافه موجود در دیالوگ ها را کاهش می دهد و شما می توانید صدای با وضوح و کیفیت بالا تر را گوش کنید.همینطور می توانید با استفاده از فناوری AI Sound صدای خروجی از تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش برای شما تنظیم می کند. علاوه بر این مدلی که در مورد آن صحبت شد، تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661 نیز با امکانات و کیفیت بالا یکی از اولویت های خرید بیشتر خریداران میباشد.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 75NANO80

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75NANO80

یکی از قابلیت‌ های جذاب این تلویزیون Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما یاداوری می کند حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را صفحه نمایش تلویزیون به شما نشان می دهد..همینطور می توانید با استفاده از قابلیت های بلوتوث و وای فای دستگاه های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

تلویزیون ال جی 75NANO80 دارای برنامه های مختلف و کاربری است که ان ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این تلویزیون از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون ال جی دارای 4 عدد پورت HDMI و  2 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
NANO80

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Auto Low Latency Mode - FILMMAKER MODE ™ - محدوده رنگ گسترده - فناوری NanoCell
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa - Google Assistant
مشخصات تیونر
انالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - گفتار به متن - AI UX - اتصال به موبایل - Google Assistant - AI Recommendation - Home Dashboard - Amazon Echo Compatible - ThinQ App - Google Home Compatible - Auto Device Detection
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
اندونزی-لهستان
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
123,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
87,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...
تلویزیون ال جی
ال جی
63,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75UQ8000 دارای هوش مصنوعی : ThinQ رفرش ریت : 60 هرتز خروجی صدا : 20 وات سیستم عامل : WEBOS سال ساخت :  2022 میلادی قابلیت اتصال به : Wi-Fi و بلوتوث قابلیت ارتقای تصویر : 4K Upscaling پردازنده : α5 Gen5...

فهرست