×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 70TU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :70TU7000
سیستم عامل :تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :  4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی 
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB و ...

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 70 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 70TU7000

مشخصات تلویزیون 70 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 70TU7000

سامسونگ ،قطعا هنگامی که نام سامسونگ را می شنوید آن را با لوازم خانگی و تلویزیون های با کیفیت و عالی که تولید کرده می شناسید ، سامسونگ که یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت ها در تولید لوازم خانگی و تلویزیون می باشد همواره با تولید و طراحی بروز ترین و با کیفیت ترین محصولات توانسته در سطح جهانی جزء پرفروش ترین و محبوب ترین برند ها باشد و همیشه رضایت و اعتماد تمام استفاده کننده های خود را جلب کند.

شرکت سامسونگ هر سال از تلویزیون هایی با ویژگی های فوق العاده و بسیار بینظیر با طراحی های خیره کننده رونمایی می کند که با استقبال خوب بازار همراه می شود ، تلویزیون های این برند مطرح و معتبر از پرفروش ترین تلویزیون های هر سال می باشند . سامسونگ با تولید مدل های تلویزیون بالارده ، خوش طرح و متنوع انتخاب های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بنا به سلیقه ی خود آن را انتخاب کنند .

در سال 2020 میلادی برند سامسونگ سری های جدید تلویزیون های خود را با فناوری ها و امکانات بسیار گسترده و طراحی های مدرن رونمایی کرد . یکی از مدل های 2020 میلادی سامسونگ مدل 70TU7000 می باشد ، تلویزیون سامسونگ 70TU7000 جزء دسته ی سری 7  سامسونگ بوده که این مدل ، مدل بروز شده و آپدیت سری 7 سال 2019 میلادی می باشد که با ارتقاء کیفیت و امکانات نرم افزاری آن تلویزیون بسیار عالی را تولید کرده است .

سامسونگ مدل تلویزیون TU7000 را در اندازه های ( 43 اینچ ، 50 اینچ ، 55 اینچ ، 58 اینچ ، 65 اینچ ، 70 اینچ ، 75 اینچ ) تولید کرده تا گزینه های متناسب با انتخاب استفاده کننده ها را در اختیار آنان بگذارد .

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی 43X7500J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار.

نیم نگاهی به تلویزیون سامسونگ 70TU7000

نیم نگاهی به تلویزیون سامسونگ 70TU7000

با وجود فناوری های عالی و پیشرفته در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ TU7000 در کنار پنل VA و کیفیت 4K ULTRA HD شاهد خلق تصاویری با کیفیت فوق العاده ، وضوح بالا ، شفافیت و با تمام جزئیات باشید ، کیفیت بالای تصاویر در این تلویزیون هر بیننده را در دل صحنه ها غرق می کند و تماشای تلویزیون را لذت بخش تر و جذاب تر می کند .

کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون 2020 سامسونگ تصاویری با ریزترین جزئیات و با کیفیت بالا ایجاد می کند ، کیفیت فورکی با داشتن رزولوشن 3840*2160 پیکسل در صفحه نمایش ، بالغ بر 8 میلیون پیکسل در صفحه ایجاد می کند که این خود به معنای خلق تصاویری با ریزترین جزئیات و به صورت بسیار واضح و شفاف می باشد . یکی دیگر از ویژگی های بارز در تلویزیون های سامسونگ استفاده از پنل VA می باشد.

پنل VA دارای کنتراست بسیار بالا نسبت به سایر پنل ها بوده که این خود یک مزیت عالی برای تلویزیون های سامسونگ به حساب می آید . یکی از ویژگی های مهم که به صورت مستقیم برروی کیفیت تصاویر تاثیر دارد موتور پردازنده می باشد ، سامسونگ برای تلویزیون های 2020 میلادی خود از پردازنده Crystal Processor 4K استفاده کرده است که سرعت و عملکرد بسیار بالایی را در پردازش تصاویر دارد و کیفیت بسیار بالایی را به ارمغان می آورد .

سامسونگ در کنار کیفیت فوق العاده تصاویر برای تلویزیون سامسونگ 70TU7000 سیستم صوتی قدرتمند و باکیفیت بالا را طراحی و قرار داده است که صدای بسیار واضح و فراگیر را در سالن و اتاق شما پخش می کند . سیستم صوتی ال ای دی سامسونگ 70TU7000 دارای 2 بلندگو با توان خروجی صدای هرکدام 10 وات می باشد ، مجموع توان خروجی صدا 20 وات در تلویزیون های مدل TU7000 می تواند مناسب باشد.

علاوه بر آن با وجود امکاناتی مانند ورودی اپتیکال ، بلوتوث و ... می توانید صدای پخش شده را به سیستم صوتی های جانبی بدون افت کیفیت انتقال دهید و توان صدا را تا حد دلخواه افزایش دهید . فناوری Dolby Digital Plus نیز برای این تلویزیون بکار برده شده که باعث پخش صدا به صورت یکنواخت و فراگیر می شود و صدایی با کیفیت بالا و واضح را پخش می کند .

ویژگی ها و فناوری های سیستم صوتی تی وی 70TU7000 شامل Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement) و ... می باشند که در کنار هم صدایی عالی و با کیفیت و فراگیر را در سالن طنین انداز می کنند . سامسونگ برای تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل تایزن استفاده می کند .

سیستم عامل تایزن یک سیستم عامل توانمند می باشد که امکانات نرم افزاری گسترده و رابط کاربری بسیار جذاب را در اختیار استفاده کننده ها قرار می دهد و کارکردن با تلویزیون هایی با سیستم عامل تایزن بسیار ساده و سریع می باشد . با اتصال تلویزیون به اینترنت شما می توانید به دنیایی از سرگرمی ، اطلاعات و فیلم ها و ... وارد شوید ، با مرورگر وب می توانید وب گردی خود را شروع و هر آنچه را که می خواهید جستجو کنید.

با برنامه های چون نتفلیکس و یوتیوب وارد دنیایی از فیلم های مختلف و سرگرم کننده شوید و آنها را با کیفیت فوق العاده ی این تلویزیون تماشا کنید . با فناوری های Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa در ال ای دی سامسونگ 70TU7000 کارکردن با تلویزیون را بسیار جذاب تر و راحت تر کرده است و شما می توانید کنترل کامل تلویزیون و جستجو های خود را با فرمان صوتی انجام دهید .

سامسونگ برای تلویزیون 70TU7000 ورودی ها و خروجی های متنوعی را تعبیه کرده تا اتصال تلویزیون به دستگاه های جانبی مختلف را در اختیار کاربر قرار دهد ، درگاه های این تلویزیون شامل 2 پورت HDMI و 1 پورت USB ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای ، ورودی اپتیکال و RF ، بلوتوث و ... می باشند که با استفاده از آنها به راحتی می توانید تلویزیون را به سایر سیستم های جانبی اتصال دهید .

یکی از ویژگی های تلویزیون های سامسونگ طراحی شیک و مدرن آنها می باشد که چشم هر شخص را به خود جذب می کند ، تلویزیون TU7000 نیز از طراحی بینظیز و بسیار زیبا بهره مند است و به دکوراسیون شما جلوه ای زیبا و خاص می بخشد .

تجربه متفاوت کیفیت تصویر با تلویزیون 70 اینچ سامسونگ 70TU7000

تجربه متفاوت کیفیت تصویر با تلویزیون 70 اینچ سامسونگ 70TU7000

تلویزیون های شرکت سامسونگ همیشه از کیفیت بسیار بالای تصاویر و وضوح عالی بهره مند بوده و با داشتن فناوری های بروز صفحه نمایش و پنل عالی همیشه جزء بهترین تلویزیون ها از لحاظ کیفیت تصویری بوده است . سامسونگ در تلویزیون های 2020 میلادی خود نیز از فناری های عالی و پیشرفته  برای ارتقاء تصاویر و کیفیت آنها استفاده کرده است .

تلویزیون 70TU7000 دارای پنل VA می باشد ، استفاده از این پنل خود یک مزیت عالی برای تلویزیون های سامسونگ بوده چراکه با پنل VA شاهد خلق تصاویری با عمق و کنتراست بالا خواهیم بود و تصاویر با جزئیات کامل ، وضوح عالی و رنگ های زنده ایجاد خواهند شد . پنل VA دارای کنتراست بسیار بالا نسبت به سایر پنل ها می باشد ، نسبت کنتراست بالا در واقع نسبت تاریک ترین نقطه با روشن ترین نقطه در تصویر بوده.

در تلویزیون های با کنتراست بالا نقطه هایی با روشنایی بسیار زیاد از رنگ های درخشان و متناسب با آن و در نقطه های تاریک از رنگ های تیره استفاده می شود که عمق بسیار زیادی به تصاویر می بخشد و شما صحنه های تاریک فیلم و یا بازی در حال پخش را بهتر می توانید مشاهده کنید . تلویزیون سامسونگ 70TU7000 دارای کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD بوده که رزولوشن تصویر آن 3840*2160 پیکسل می باشد .

در واقع شما برروی صفحه نمایش 70 اینچ ال ای دی 70TU7000 بیش از 8 میلیون پیکسل را خواهید داشت که تصاویری با ریزترین جزئیات و کیفیت بسیار بالا را به نمایش می گذارد . تلویزیون 4K سامسونگ مدل 70TU7000 با داشتن فناوری های عالی از بهترین صفحه نمایش های موجود در بازار می باشد . یکی از فناوری های عالی بکار گرفته شده در این تلویزیون موتور پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K می باشد.

این پردازنده ی قدرتمند پیکسل ها را به صورت تک به تک با سرعت بسیار زیاد پردازش می کند و تصاویری با وضوح کامل و بدون هیچ گونه نویزی را پخش می کند ، در کنار موتور پردازشگر Crystal Processor 4K در تلویزیون 2020 سامسونگ 70TU7000 سرعت رفرش 120 هرتزی نیز گنجانده شده که با این دو ویژگی در کنار هم تصاویر با بیشترین حد جزئیات و وضوح کاملا طبیعی ایجاد می شوند.

با این ویژگی شما می توانید صحنه هایی که سرعت بسیار بالای را دارند ماننده بازی ها ، فیلم های اکشن و مسابقه های فوتبال و ... بدون هیچ گونه نویز و یا تاری در تصویر مشاهده کنید و جزئیات کامل و دقیق هر صحنه را ببینید . تلویزیون هوشمند 70TU7000 از فناوری HDR و فناوری PurColor نیز پشتیبانی می کند ، فناوری HDR و PurColor طیف گسترده ای از رنگ ها را ایجا می کنند و با تفکیک هر پیکسل به صورت جدا گانه رنگ آن را ارتقاء می دهند.

یعنی رنگ های غنی و زنده را برای آن استفاده می کنند و باعث ایجاد تصاویر با دقیق ترین و ریزترین جزئیات می شود و همواره تصاویر زنده و غنی و طبیعی را به نمایش می گذارند . همچنین فناوری HDR و HDR10+ در افزایش کنتراست و عمق تصاویر نقش مهمی را دارند و با افزایش آنها تصاویر باکیفیت تر و طبیعی تری پخش می شوند . وجود حالت های تصویر ( Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports ) به شما امکان تنظیم حالت تصویر مطابق با محتوای پخش شده را می دهد و می توانید از هماهنگی صحنه ها و پخش آنها با کیفیت مطلوب تر بهره مند شوید .

در کل فناوری های همچون موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast و ... در تلویزیون سامسونگ TU7000 این تلویزیون بالارده را به یکی از بهترین مدل های موجود در بازار تبدیل کرده است و از لحاظ کیفیت تصویری یکی از باکیفیت ترین تلویزیون های سال 2020 میلادی می باشد . 

سیستم صوتی عالی و پخش صدایی قدرتمند و با کیفیت در تلویزیون 70TU7000

سیستم صوتی عالی و پخش صدایی قدرتمند و با کیفیت در تلویزیون 70TU7000

تلویزیون های سامسونگ علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده که دارند همیشه از سیستم صوتی های عالی و غنی بهره مند بوده اند و این دو ویژگی مهم در کنار هم به بهترین شکل عمل کرده و لذت تماشای برنامه های محبوب تلویزیونی را چند برابر کرده اند . تلویزیون TU7000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت مطلوب و کیفیت بسیار بالا می باشد .

سیستم صوتی ال ای دی سامسونگ 70TU7000 متشکل از دو بلندگو بوده که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند . توان خروجی 220 وات می تواند برای سالن های متوسط بسیار متناسب باشد . در تلویزیون 70 اینچ سامسونگ مدل 70TU7000 از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده ، با پشتیبانی از فناوری های دالبی صدایی فراگیر و همه جانبه در سطح اتاق پخش می شود و همواره صداها با وضوح و کیفیت بسیار بالا در سطح اتاق پخش می شوند .

ویژگی عالی دیگر در ال ای دی 70TU7000 فناوری Multiroom Link می باشد این فناوری نیز صدا را به صورت یکسان و یکنواخت در تمام نقاط سالن پخش می کند و شما در هر قسمت از سالن که باشید صدا را با یک کیفیت و وضوح می شنوید ، با وجود فناوری Multiroom Link در کنار فناوری های دالبی صدایی باکیفیت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و بدون نویز در سالن شما پخش خواهد شد .

با وجود ورودی اپتیکال و Blutooth Audio شما می توانید صدای تلویزیون را به سیستم صوتی های جانبی مانند ساندبار ها و سینما خانگی ها و ... انتقال دهید و توان صدای خروجی را تا اندازه ی دلخوه افزایش دهید ، طراحی ورودی اپتیکال و Blutooth Audio به گونه ای می باشد که با انتقال صدای تلویریون به سیستم های جانبی صدا هیچ گونه افت کیفیت و یا نویزی نخواهد داشت و صدا را با همان کیفیت و وضوح اصلی خواهید شنید .

وجود 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در این تلویزیون به شما امکان تنظیم حالت صدا را مطابق با مورد در حال پخش می دهد و می توانید از هماهنگی صدا و صحنه ی در حال پخش نهایت لذت را ببرید ، مثلا در هنگام اتصال کنسول بازی به تلویزیون و پخش بازی می توانید حالت صدا را برروی حالت Game تنظیم کنید تا تجربه ای جدید از پخش صدای بازی را داشته باشید . در کل سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 70TU7000 صدایی با کیفیت بسیار بالا و عالی را در سالن طنین انداز می کند و به مخاطب حس حضور در دل صحنه ها را می دهد . 

امکانات و ویژگی های اسمارت و هوشمند تلویزیون سامسونگ TU7000

امکانات و ویژگی های اسمارت و هوشمند تلویزیون سامسونگ TU7000

سامسونگ که همیشه در تولید تلویزیون های بالارده و هوشمند خود بسیار موفق ظاهر شده در سال 2020 میلادی نیز در تلویزیون های جدید خود از فناوری های اسمارت ، بروز و پیشرفته استفاده کرده تا به صورت کامل امکانات هوشمند را در اختیار کاربر قرار دهد . سامسونگ مانند تلویزیون های قبل خود در تلویزیون 70 اینچ سامسونگ مدل 70TU7000 نیز از سیستم عامل غنی تایزن استفاده کرده است تا رابط کاربری جذاب با امکانات بسیار زیاد را در اختیار استفاده کننده قرار دهد .

سیستم عامل تایزن استفاده از محیط نرم افزاری تلویزیون را به صورت بسیار ساده برای کاربر در نظر گرفته و امکانات بروز و هوشمند زیادی را برای استفاده روزمره قرار داده است که به کارگیری آنها سرعت و سهولت در انجام کار ها را افزایش می دهد . شما می توانید با استفاده از پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای تلویزیون هوشمند 70TU7000 را به اینترنت متصل کنید و وارد دنیای مجازی با سرگرمی ها و اطلاعات نامحدود شوید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید.

با استفاده از مرورگر وب می توانید هرآنچه را که قصد دارید جستجو کنید و ساعت ها وبگردی و سرگرمی و کسب اطلاعات را برای خود مهیا سازید . با سیستم عامل تایزن می توانید از نرم افزار های هوشمند زیادی استفاده کنید ، به کارگیری برنامه های چون Netflix و YouTube و ... میلیون ها ساعت فیلم را برای شما به ارمغان می آورد و می توانید آنها را با کیفیت بینظیر فورکی در تلویزیون سامسونگ 70TU7000 به تماشا بنشینید .

از ویژگی های بسیار جالب و کاربردی در این تلویزیون فناوری های Bixby و دستیار صوتی Google Assistant و قابلیت Alexa می باشند ، شما می توانید با این دستیار های صوتی کنترل کامل تلویزیون را با فرمان صوتی انجام دهید و یا جستجو کانال ها را بدون تایپ انجام دهید یا سوال های متداول را از الکسا بپرسید ، این ویژگی های عالی می تواند استفاده از تلویزیون را تا حد زیادی لذت بخش تر و سرگرم کننده تر انجام هند .

وجود هوش مصنوعی SmartThings در تلویریون سامسونگ TU7000 امکان اتصال تلویزیون به لوازم خانگی هوشمند دارای این ویژگی را می دهد و می توانید به راحتی از طریق تلویزیون آنها را تنظیم و کنترل کنید . در کل این تلویزیون با داشتن امکانات اسمارت و هوشمند یکی از پیشرفته ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد . تلویزیون 70 اینچ سامسونگ مدل 70TU7000 دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوع میباشد.

از جمله  2 پورت HDMI برای اتصال به دی وی دی ها ، گیرنده های خارجی ، کنسول های بازی و ... ، 1 پورت USB برای اتصال به حافظه های جانبی مانند مموری کارت ها و فلاش ها ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای برای اتصال به اینترنت ، ورودی اپتیکال برای اتصال به سیستم صوتی های جانبی ، ورودی RF ، بلوتوث و ... می باشند که امکان اتصال تلویزیون به لوازم جانبی را در اختیار کاربر قرار می دهد .

در کنار کل ویژگی های هوشمند و بروز  تلویزیون سامسونگ و کیفیت و قدرت صدای آن طراحی بسیار شیک و فوق العاده ای آن جلوه ای ویژه به دکوراسیون شما می بخشد ، مدرن بودن ، زیبای و خاص بودن را با تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43NU7470 تجربه کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
70TU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 24.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 24 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 34 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1572X960X340 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1572X873X60 میلی متر - ابعاد بسته بندی : 1744X1033X190 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
97,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست