×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55TU7072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55TU7072
سیستم عامل : تایزن
توان صدا :20 وات
 سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU7072

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU7072

تلویزیون سامسونگ 55TU7072  یکی از تلویزیون های جدیدی است که با انواع امکانات و فناورری های بروز دنیا مجهز شده است. این تلویزیون با سایز 55 اینچی برای سالن های متوسط و نسبتا بزرگ مناسب می باشد همچنین ال ای دی اسمارت 2020 سری 7 از طراحی زیبایی برخوردار است و حتی در صورت خاموش بودن هم به دل می نشینید. این تی وی اسمارت قابلیت اتصال به دیوار را دارد و شما میتوانید با خرید براکت آن را روی دیوار نصب کنید.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون سامسونگ 55AU9000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد. این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار فوق‌العاده ای نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. این تلویزیون همچنین مجهز به جستجو گر صوتی می باشد.

تصاویر در ال ای دی 2020 اسمارت سامسونگ با کیفیت فورکی 4K نمایش داده می شود خریداران تلویزیون حتما کیفیت تصویر فورکی به گوششون خورده است این کیفیت 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است و حدود 16 میلیون پیکسل در تلویزیون 55 اینچی شما موجود است وجود این همه پیکسل باعث ارائه تصاویر با کیفیت می شود. در این تلویزیون از پردازشگر قدرتمند Crystal processor 4k استفاده شده است.

تمامی صحنه ها را به طور دقیق پردازش میکند و در نهایت تصاویر را با تراکم رنگی غنی و طبیعی و با حداکثر کیفیت به نمایش میگذارد. تلویزیون سامسونگ TU7072  با دارا بودن فناوری HDR می تواند کیفیت تصاویر ارتقا دهد و به عبارتی شما هر تصویری به ان بدهید یک تصویر با کیفیت 4K تحویل شما میدهد. فناوری  Mega Contrast  در ایجاد صحنه های طبیعی و واقعی بسیار تاثیرگذار است.

برنامه Contrast Enhancer هم کنتراست تصویر را بهبود می بخشد. درگاه های ارتباطی هم یکی از بخش های مهم در تلویزیون است. ال ای دی 2020 سامسونگ دارای 2 عدد درگاه HDMI، یک 1 عدد درگاه USB و وردی RF، پورت OPTICAL، پورت LAN می باشد هر دستگاهی که به این پورت ها وصل شود صدا و تصویر را به کیفیت بالا به تلویزیون منتقل می کنند.

سیستم صوتی از دیگر موارد کلیدی است که به هنگام خرید حتما باید به آن توجه نمود سیستم صوتی تلویزیون 4K سامسونگ 2 کاناله می‌باشد و از هر کدام صدایی 10 واتی منتشر می‌شود، که با ترکیب شدن صدای این دو کانال سطح قدرت صدای خروجی تلویزیون به 20 وات افزایش پیدا می‌کند پس می‌توانید صدای دقیق و واضح را از این محصول دریافت کنید.

سامسونگ برای ال ای دی جدید 2020 مدل TU7072 ویژگی های صوتی نظیر Dolby Digital Plus، برنامه Multiroom Link و کنترل تطبیقی صدا  Adaptive Sound Control قرار داده است تا صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط پخش شود. در تلویزیون فورکی اسمارت سیستم عامل تایزن پشتیبانی می شود این سیستم عامل دسترسی آسان را به تنظیمات تلویزیون 55 اینچ شما می دهد همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش مهیا شده است تا شما به مرورگر وب دسترسی داشته باشید و انواع محتوا و فیلم و موسیقی را ببینید و دانلود کنید. 

در تلویزیون سامسونگ 55TU7072 می‌توانید به انتخاب خود یکی از سه دستیار صوتی گوگل، بیکسبی و الکسا را برگزینید و از همراهی و خدمات آن‌ها استفاده کنید. تنها کافیست دستور خود را بیان کنید تا ربات هوشمند تلویزیون آن را در کسری از ثانیه اجرا کند.

کیفیت تصویر فورکی و ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 55TU7072

کیفیت تصویر فورکی و ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 55TU7072

سامسونگ برای تلویزیون سامسونگ TU7072 خود از فناوری های متعدد دیگری استفاده کرده تا در کنار رزولوشن فورکی، تصاویری بی نقص را به نمایش بگذارند. این برنامه ها که موتور پردازشگر تصویر UHD Engine ، اسکن تصویر 100 هرتز، HDR 10+، HLG ، Mega Contrast ، فناوری PurColor ، UHD Dimming و ... نام دارند هر کدام مسئولیتی را بر عهده گرفته است تا نتیجه ی کار از هر نظر عالی باشد.

موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K با پیمایش تمامی اجزای صحنه ، موجب می شود محتوای با وضوح پایین را تقریباً به سطح وضوح مشابه تلویزیون 55 اینچ TU7072 برساند. فرمت HDR10 از 10 بیت در هر رنگ استفاده می کند و اسم HDR10 نیز از همین 10 بیت گرفته شده است پس باعث شده است که همه ی رنگ ها از خود عمق بالایی به جا بگذارند بهترین وضعیت برای نمایش HDR10، نمایشگرهای با رنگ‌ های ۱۰ بیتی است.

رزولوشن تصویر تلویزیون سامسونگ 55TU7072 برابر با 2160×3840 پیکسل است که امروزه این رزولوشن با نام فورکی آلترا اچ دی نیز شناخته می شود. قابلیت تنظیم نور پس زمینه UHD Dimming به هنگامی که تصویر متحرک شامل نقطه های روشن و تاریک است می پردازد و برای ایجاد تصویر بهتر، نسبت کنتراست را افزایش می دهد. به‌واسطه فناوری Purcolour، رنگ طبیعی را تجربه کنید.

در اعماق سرگرمی تلویزیونی خود غرق شوید و رنگ‌های طبیعت را به‌صورت ریز و دقیق مشاهده کنید. اسکن تصویر 120 هرتز در تلویزیون TU7072 موجب از بین رفتن تاری و در نتیجه صاف شدن تصاویر پخش شده می شود، این قابلیت بر روی صحنه هایی اثر می گذارد که در آن سوژه با سرعت بالا در حال حرکت است. 

کیفیت تصاویر محصولات سامسونگ از امکانات بارز این محصولات میباشد، تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49RU8000 یکی از محصولات این شرکت میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

قدرت صدای عالی و با قابلیت هوشمند Dolby Digital Plus تلویزیون 55TU7072 سامسونگ 

قدرت صدای عالی و با قابلیت هوشمند Dolby Digital Plus تلویزیون 55TU7072 سامسونگ

سیستم‌ صوتی تلویزیون 55TU7072 به صورت 2.0 کاناله تولید شده‌ است؛ یعنی در تولید صدای  20 واتی این تلویزیون دو بلندگوی ده واتی را دارد. اسپیکرهای تلویزیون فورکی 55 اینچ سری 7 در قسمت پشتی و بالای آن تعبیه شده‌اند به همین خاطر صدای تولید شده فراگیر و همه جانبه خواهد بود. این صدا از طریق سیستم صوتی 2 کاناله تامین خواهد شد توزیع صوت در بین کانال های صوتی این امکان را فراهم خواهد آورد که صداها از محلی که ایجاد می شود، شنیده شوند.

هر چند که قدرت 20 واتی صدای تلویزیون سامسونگ 55TU7072 انتظار هر کاربری را برآورده می‌کند. فناوری بلوتوث Bluetooth سیستم صوتی های بی سیم را به همدیگر وصل می کند. قابلیت Multiroom Link امکان اتصال بی سیم اسپیکرهای بلوتوث دار را به تلویزیون فراهم می کند.ناگفته نماند اگر به قدرت صدای تلویزیون سامسونگ TU7072 قناعت نمی‌کنید باید بگوییم با وجود درگاه اپتیکال صدای خروجی می‌توانید سیستم صوتی جداگانه به تلویزیون 4K سامسونگ TU7072 وصل کنید و بدون ایجاد تغییر در کیفیت صدا، از دیدن فیلم‌ها یا شنیدن موسیقی با صدای بلند و با کیفیت لذت ببرید.

 ال ای دی 2020 سامسونگ دارای فناوری دالبی دیجیتال Dolby Digital Plus است. دالبی دیجیتال پلاس یکی از فرمت های صوتی متعددی می باشد که با فرمت Blu-ray Disc ساخته شده است.دالبی دیجیتال پلاس با قسمت صوتی رابط HDMI سازگار می باشد و قابل پخش در برنامه های صوتی و تصویری است و برای ویندوز 10 در پلت فرم Dolby Audio و مروگر مایکروسافت Edge درست شده است با دالبی دیجیتال پلاس می توانید ذخیره و انتقال صدای دیجیتال را با کیفیت بالا برای ارائه شدن بهترین کیفیت صدا در خیلی از انواع دستگاه ها انجام دهید. 

برخورداری از فناوری Adaptive Sound در این تلویزیون باعث میشود صدای تلویزیون با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم شود.

پلتفرمی جدید از تلویزیون TU7072 توسط سیستم عامل تایزن و فناوری‌های پیشرفته !

پلتفرمی جدید از تلویزیون TU7072 توسط سیستم عامل تایزن و فناوری‌های پیشرفته !

 در تلویزیون TU7072 نیز از سیستم عامل غنی تایزن استفاده شده است تا رابط کاربری جذاب با امکانات بسیار زیاد را در اختیار استفاده کننده قرار دهد. از ویژگی های این سیستم عامل می توان کار کردن راحت و دسترسی سریع به تنظیمات تلویزیون را نام برد سیستم عامل تایزن tizen استفاده از محیط نرم افزاری تلویزیون سامسونگ 55TU7072 را به صورت بسیار ساده برای کاربر در نظر گرفته و امکانات بروده روزمره قرار داده از و هوشمند زیادی را برای استفاست که به کارگیری آنها سرعت و سهولت در انجام کار ها را افزایش می دهد.

فناوری‌های اشتراک گذاری صدا و تصویر مانند Mobile to TV Mirroring و DLNA محتوا های روی گوشی شما را با کیفیت بالا بر روی ابعاد بزرگ 55 اینچی تلویزیون بدون سیم منتقل می کنند. ال ای دی 2020 فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55TU7072 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید.

برای انجام این عمل حتما باید وسایل های دیگرتان هم هوشمند باشند و از برنامه Smart Things پشتیبانی کنند. قابلیت TapView در تلویزیون 55TU7072 سامسونگ باعث میشود تا صفحه نمایش موبایل را روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید و محتوای تلفن همراه را در سایز بزرگتر مشاهده کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55TU7072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 14.20 کیلوگرموزن بدون پایه : 13.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.50W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
TM1240A
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
حالت فیلم
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1230.5x782.8x250.2 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1230.5x707.2x59.5 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1386x843x158 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست