×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43T5300 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43T5300
سیستم عامل :تایزن 5.5
کیفیت تصویر :Full HD
فناوری :Direct LED 
پردازنده تصویر :Quad Core
توان صوتی :20 وات (دو کاناله)
پشتیبانی از فرمت های :HDR10 Pro و HLG Pro
قابلیت :اتصال به Wi-Fi و بلوتوث
دارای :گیرنده دیجیتال و DVB-S2

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

در سالهای اخیر، شرکت سامسونگ توانسته است برای اقشار زیادی در جامعه تلویزیون تولید کند، برای همین است که خرید تلویزیون سامسونگ یکی از اصلی ترین گزینه های انتخابی بین خریداران می باشد. تلویزیونهای تولید شده توسط این شرکت دارای قابلیت های فراوانی هستند و در رنج قیمتی متنوع تولید می شوند تا کلیه اقشار جامعه بتوانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند. تلویزیون سامسونگ 43T5300 یکی از تلویزیون ها با رنج قیمتی متوسط است که محصول سال 2020 شرکت می باشد. تلویزیون 43T5300 مجهز به فناوری HDR است که با کمک پردازنده می تواند در تولید تصاویر با کیفیت HDR موثر واقع شود.

 همچنین تلویزیون سامسونگ T5300 مجهز به فناوری های Mega Contrast برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی از سیستم و Micro Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه در بسیار از تصاویر است. این محصول سری 5 بوده و از کیفیت صفحه نمایش Full HD برخوردار است و رزولوشن تصویر آن 1080* 1920 می باشد. پردازنده به کار رفته در این محصول از نوع Hyper Real است که توانایی پردازش تصاویر را داشته و می تواند تصاویری با کنتراست بالا و در حد Full HD را برای کاربر تولید کند. همچنین این محصول دارای تکنولوژی PureColor می باشد که می تواند زنگهای بسیار زیادی را برای کاربر نشان دهد و بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را مشاهده کند.

تلویزیون سامسونگ 43t5300 ساخت 2020

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول توانایی بسیار خوبی برای تولید صدایی طبیعی و رسا دارد به طوریکه تلویزیون سامسونگ 43T5300 دارای سیستم صوتی 2 کاناله بوده و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است که برای این محصول کاملاً مناسب است. .  طراحی این محصول بسیار منحصر به فرد است. دارای حالت گالری بوده به طوری که در هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی شود می توان از آن به عنوان قاب عکس و یا تابلو استفاده کرد که بسیار زیبا و چشم نواز است.

همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ 43T5300 دارای قابلیت Multi room Link است و به کاربر اجازه می دهد تا آهنگ های خود را از بلندگوهای مختلفی که در یک شبکه وایفای وجود دارند، پخش نماید. این محصول دارای فناوری  Dolby Digital Plus بوده که می تواند در تولید صدایی رسا و روان نقش به سزایی ایفا کند. سیستم عامل به کار رفته در این محصول سیستم عامل تایزن است که دارای محیطی ساده و پرکاربرد است و این توانایی را برای کاربر فراهم میکند تا از نرم افزارها و تکنولوژی های خاصی استفاده کند. می توان تلویزیون را به کامپیوتر وصل کرد و کارهای روزمره خود را با آن انجام داد.

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 43T5300

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 43T5300

استانداردهای زیادی برای نشان دادن کیفیت تصویر در تلویزیون معرفی شده اند که بهترین و استانداردترین آنها فناوری HDR می باشد. همانند دیگر محصولات شرکت سامسونگ، تلویزیون سامسونگ 43T5300 نیز دارای کیفیت HDR است. با استفاده از این فناوری، تلویزیون می تواند کیفیت تصاویر را افزایش داده و بیننده می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بیشتری نسبت به محصولاتی که فاقد این تکنولوژی هستند ببینند.

با استفاده از فناوری HDR رنگها به صورت خالص و با کنتراست بالا دیده می شوند به طوری که عمق رنگ مشکی و سایر رنگها به خوبی پوشش داده شده است و کاربر می تواند تصاویر را بسیار شفاف و با کیفیت بالا مشاهده کند. با استفاده از این فناوری نقاط شفاف و سایه ها به خوبی مشخص شده و این تلویزیون نیز قادر به تشخیص آنهاست. با استفاده از تکنولوژی HDR جزئیات قسمت های تاریک تصویر حفظ شده و در عین حال قسمت های روشن تصویر درخشان تر نمایش داده می شود.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 43T5300

فناوری PureColor

فناوری PureColor در تلویزیون سامسونگ 43t5300

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ T5300 دارای فناوری PureColor می باشد که می تواند محتوای فیلم و تصاویر را به صورت طبیعی و واقعی نمایش دهد. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را با عمق بسیار زیاد نسبت به تلویزیونهای دیگر مشاهده کند. به طوری که با این فناوری توانایی نشان دادن تصاویر را به صورت طبیعی داراست که کاربر می تواند برای بسیار از مواد و فیلم ها که دارای کیفیت و طیف وسیعی از رنگهاست از آن استفاده کند. از این رو تصاویر خروجی از تلویزیون 2020 سامسونگ 43T5300 دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر رنگ غنی می باشند.

این محصول همچنین دارای فناوری  Ultra Clean View است. که می تواند تصاویر با کیفیت پایین و دارای نویز را تشخیص داده و آنها را حذف کند. در نتیجه کاربر توانایی مشاهده تصاویری با خلوص و کیفیت بالا را خواهد دید. در کنار این خصوصیات داشتن کیفیت Full HD برای نشان دادن تصاویر میتواند نهایت لذت و هیجان را برای بیننده به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ 43T5300 مجهز به فناوری Contrast Enhancer است و به وسیله آن کنتراست بالای تصاویر را به وجود می آورد و با استفاده از فناوری Micro Dimming Pro  نور پس زمینه را در نمایشگر کنترل می کند.

تکنولوژی Ultra Clean View

تکنولوژی Ultra Clean View در تلویزیون 43T5300

تلویزیون سامسونگ 43T5300 دارای فناوری Ultra Clean View است. این تلویزیون دارای فناوری Digital Clean View و Analog Clean View است، چه منبع محتوا آنالوگ یا دیجیتال باشد، نویز تصویر را حذف می کند و تصاویر واضح و باکیفیت ایجاد می کند. به این ترتیب شما همیشه تصاویر واضح و با کیفیتی را مشاهده خواهید کرد و از تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود با کیفیت Full HD لذت خواهید برد. در تصویر مربوطه تفاوت کیفیت تصویر تلویزیون فول اچ دی سامسونگ 43T5300 با تلویزیون های معمولی را مشاهده می کنید.

ویژگی های صدا در تلویزیون Full HD سامسونگ 43T5300

ویژگی های صدا در تلویزیون Full HD سامسونگ 43T5300

علاوه بر تولید تصاویر با کیفیت و وضوح بالا، تلویزیون سامسونگ 43T5300 دارای صدایی بسیار رسا و یکنواخت می باشد. این محصول توانایی بالایی در تولید صدایی همه گیر و شفاف دارد. بلندگوهای این محصول قوی بوده به طوری که دوکانله می باشند و توان خروجی آنها 20 وات می باشد. بدین ترتیب، این محصول می تواند صدایی خوب و رسا را تولید نماید. این محصول برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک بسیار کارآمد است، اما اگر کاربر به صدایی بیشتر و بالاتر احتیاج دارد می تواند از سیستمهای صوتی با کیفیت بالا استفاده نماید.

قابلیت Gallery

قابلیت Gallery در تلویزیون سامسونگ 43T5300

تلویزیون اسمارت سامسونگ 43T5300 دارای قابلیت گالری است و در مواقعی که از تلویزیون استفاده نمی کنید یا خاموش است می توانید از آن به عنوان یک اثر هنری یا قاب عکس استفاده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که عکس های مورد علاقه خود را در یک کلاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلایدشو نشان دهید. در این صورت تلویزیون کاملا با محیط منزل شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط منزل شما می بخشد.

* عملکرد گالری ممکن است برای همه مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

سیستم عامل در تلویزیون سامسونگ 43T5300

سیستم عامل در تلویزیون سامسونگ 43T5300

سیستم عامل در عملکرد تلویزیون بسیار موثر است می تواند کارایی آن را افزایش دهد. تلویزیون سامسونگ 43T5300 مجهز به سیستم عامل تایزن ورژن  5.5 می باشد. همانطور که می دانید تمامی تلویزیونهای سال 2020 این شرکت از سیستم عامل تایزن با نسخه 5.5 برخوردارند. محیطی بسیار ساده و کارآمد را برای کاربر مهیا می کند به طوری که به راحتی می توان به اینترنت وصل شد و از ویژگی های آن استفاده کرد.

با استفاده از برنامه Smart Things کاربر می تواند سایر لوازم دیگر در منزل را که از اینترنت پشتیبانی می کنند کنترل کند.  با استفاده از دستیار صوتی Google و الکسا در Amazon می توان دیگر اشیا را به صورت بسیار خوب و از طریق اینترنت مدیریت کرد. با استفاده از فناوری Mirroring کاربر می تواند محتویات گوشی خود را روی تلویزیون نشان دهد و از آن لذت ببرد. با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید و IOS بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است.

از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای تلویزیون 43T5300 سامسونگ سایز 43 اینچ در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود. این محصول مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به وسیله آن کاربر می تواند با استفاده از اینترنت دیگر اشیاء موجود در منزل را مدیریت کند. همچنین این فناوری کاربر را توانا می سازد تا بتواند از شبکه های پر طرفدار You Tube و Netflix استفاده کند.

استفاده از فناوری Remote Access 

استفاده از فناوری Remote Access

ویژگی بسیار جالبی که شرکت سامسونگ برای تلویزیون T5300 تعبیه کرده است، برخورداری از فناوری Remote Access است. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند تلویزیون را از طریق اینترنت به دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند متصل می کند. به وسیله آن این امکان برای کاربر مهیاست تا کارهای خود را بر روی تلویزیون انجام داده و آنها را مدیریت کند.

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ 43T5300 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون SAMSUNG 43T5300 به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید.

* این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود.

* قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است.

* رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند.

طراحی دلنشین در تلویزیون سامسونگ T5300

طراحی دلنشین در تلویزیون سامسونگ T5300

سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی در "تلویزیون سامسونگ 43T5300" استفاده کرده است. این محصول دارای لبه های کوچک بوده و بیشتر فضای روبرویی آن را نمایشگر تشکیل می دهد. اندازه آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با دیگر محصولات بسیار نازک تر تولید شده است و با اکثر دکورهای موجود در منزل به خوبی ست می شود. تی وی سامسونگ T5300 جزء محصولات صفحه تخت به شمار می رود و به آسانی می تواند از طریق پایه به دیوار متصل گردد. این دستگاه از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست.

از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سامسونگ از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. در حالت عادی این محصول دارای پایه های هشتی شکل ساخته شده از پلاستیک درجه یک می باشد. فاصله بین پایه ها زیاد بوده و در صورت نیاز کاربر می تواند از سیستم صوتی و ساندبار نیز استفاده کند و ال ای دی سامسونگ 43T5300 به گونه ای طراحی شده که فضا به صورت کامل برای آنها فراهم است.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این محصول داشتن حالت گالری است. به این صورت است که در هنگامی که کاربر از تلویزیون استفاده نمی کند می تواند از آن به عنوان تابلویی دیواری یا قاب عکس استفاده کند و به وسیله داشتن کیفیت خوب تصاویر می تواند دکوراسیون منزل شما را به صورتی کاملاً زیبا حفظ کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2020 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2020 مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 43T5300 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 43T5300 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43T5300

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما
وزن
11.0‎ kg
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
توان مصرف برق
120‎ W
رزولوشن فیلم
Full HD
کیفیت صفحه نمایش
Full HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1080*1920 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-s
S2
سال ساخت
2020 میلادی
ریموت کنترل
دارد
سری
5
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Hyper Real
تعداد ورودی Component
1 عدد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 عدد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
979.9 * 571.9 * 77.3‎ میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1145.0 * 659.0 * 136.0‎ میلیمتر
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC100-240V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
153,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
113,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
94,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
72,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست