×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 40T5300

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :40T5300
سری :5
نوع صفحه نمایش : LED
سیستم عامل : تایزن
خروجی صدا : 20 وات
کیفیت تصویر :  Full HD
پردازنده : 2 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون های شرکت سامسونگ دارای تنوع بالایی هستند و همانطور که می دانید شرکت سامسونگ توانایی تولید انواع مختلفی از تلویزیون با رنج قیمتی متنوع و برای انواع اقشار جامعه را داراست. پردازنده این محصول از نوع Hyper Real است که توانایی پردازش تصاویر را داشته و می تواند تصاویری با کنتراست بالا و در حد Full HD را برای کاربر تولید کند. همچنین تلویزیون سامسونگ 40T5300 مجهز به فناوری HDR است که با کمک پردازنده می تواند در تولید تصاویر با کیفیت HDR موثر واقع شود.

 همچنین این محصول مجهز به فناوری های Mega Contrast برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی از سیستم و Micro Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه در بسیار از تصاویر است. همچنین این محصول مجهز به تکنولوژی PureColor می باشد که می تواند رنگهای بسیار زیادی را برای کاربر نشان دهد و بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را مشاهده کند.

خرید تلویزیون سامسونگ مدل 40T5300 با امکانات و ویژگی ها و قیمت مناسبی که دارد بسیار خرید هوشمندانه ای می باشد. تلویزیون 40T5300 سری 5 بوده و از کیفیت صفحه نمایش Full HD برخوردار است و رزولوشن تصویر آن 1080* 1920 می باشد. سیستم عامل به کار رفته در این محصول سیستم عامل تایزن است که دارای محیطی ساده و پرکاربرد است و این توانایی را برای کاربر فراهم میکند تا از نرم افزارها و تکنولوژی های خاصی استفاده کند.

تلویزیون سامسونگ 40T5300 ساخت 2020

همچنین می توان آن را به کامپیوتر وصل کرد و کارهای روزمره خود را با آن انجام داد.  طراحی تلویزیون سامسونگ 40T5300 بسیار منحصر به فرد است. دارای حالت گالری بوده به طوری که در هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی شود می توان از آن به عنوان قاب عکس و یا تابلو استفاده کرد که بسیار زیبا و چشم نواز است. علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول توانایی بسیار خوبی برای تولید صدایی طبیعی و رسا دارد به طوریکه تلویزیون سامسونگ T5300 دارای سیستم صوتی 2 کاناله بوده و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است که برای این محصول کاملاً مناسب است.

همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ 40T5300 دارای قابلیت Multi room Link است و به کاربر اجازه می دهد تا آهنگ های خود را از بلندگوهای مختلفی که در یک شبکه وایفای وجود دارند، پخش نماید. این محصول دارای فناوری  Dolby Digital Plus بوده که می تواند در تولید صدایی رسا و روان نقش به سزایی ایفا کند.

کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون سامسونگ 40T5300

کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون سامسونگ 40T5300

تلویزیون سامسونگ 40T5300 دارای فناوری Pure Color می باشد که می تواند محتوای فیلم و تصاویر را به صورت طبیعی و واقعی نمایش دهد. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را با عمق بسیار زیاد نسبت به تلویزیونهای دیگر مشاهده کند. به طوری که با این فناوری توانایی نشان دادن تصاویر را به صورت طبیعی داراست که کاربر می تواند برای بسیار از مواد و فیلم ها که دارای کیفیت و طیف وسیعی از رنگهاست از آن استفاده کند. 

تلویزیون 40 اینچ سامسونگ T5300 همچنین دارای فناوری  Ultra Clean View است. که می تواند تصاویر با کیفیت پایین و دارای نویز را تشخیص داده و آنها را حذف کند. در نتیجه کاربر توانایی مشاهده تصاویری با خلوص و کیفیت بالا را خواهد دید. در کنار این خصوصیات داشتن کیفیت Full HD برای نشان دادن تصاویر میتواند نهایت لذت و هیجان را برای بیننده به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، تلویزیون 2020 سامسونگ 40T5300 مجهز به فناوری Contrast Enhancer است و به وسیله آن کنتراست بالای تصاویر را به وجود می آورد و با استفاده از فناوریMicro Dimming Pro  نور پس زمینه را در نمایشگر کنترل می کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 40T5300

استاندارد HDR در تلویزیون 2020 سامسونگ 40T5300

استاندارد HDR در تلویزیون 2020 سامسونگ 40T5300

فناوری HDR یکی از شناخته شده ترین فناوری های در زمینه کیفیت نمایشگر تلویزیونهای اسمارت است و همانند دیگر محصولات شرکت سامسونگ این محصول نیز دارای کیفیت HDR است. با استفاده از این فناوری، دستگاه می تواند کیفیت تصاویر را افزایش داده و بیننده می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بیشتری نسبت به محصولاتی که فاقد این تکنولوژی هستند ببینند.

با استفاده از فناوری HDR رنگها به صورت خالس و با کنتراست بالا دیده می شوند به طوری که عمق رنگ مشکی و سایر رنگها به خوبی پوشش داده شده است و کاربر می تواند تصاویر را بسیار شفاف و با کیفیت بالا مشاهده کند. با استفاده از این فناوری نقاط شفاف و سایه ها به خوبی مشخص شده و این تلویزیون نیز قادر به تشخیص آنهاست. با استفاده از تکنولوژی HDR جزئیات قسمت های تاریک تصویر حفظ شده و در عین حال قسمت های روشن تصویر درخشان تر نمایش داده می شود.

فناوری تقویت کنتراست در تلویزیون 40T5300

فناوری تقویت کنتراست در تلویزیون 40T5300

تلویزیون LED سامسونگ 40T5300 دارای فناوری Contrast Enhancer است که از این فناوری برای ایجاد کنتراست تصویر استفاده می کند. این تلویزیون از فناوری Micro Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه صفحه استفاده می کند و کنتراست تصاویر را با کمک فناوری Mega Contrast بهبود می بخشد. هر چه کنتراست تصویر تلویزیون بیشتر باشد، تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون عمیق تر و صحنه های واقعی تری را خواهید دید. این تلویزیون عمق تصویر خوبی دارد و تصاویر واقعی را ایجاد می کند.

سیستم عامل تایزن در تی وی 40T5300

سیستم عامل تایزن در تی وی 40T5300

سیستم عامل یکی از قسمتهای بسیار حساس هر تلویزیون می باشد که استفاده از سیستم عامل بهتر و قویتر می تواند عملکرد سیستم را افزایش داده و کارایی آن را بالا ببرد. تلویزیون سامسونگ 40T5300 مجهز به سیستم عامل تایزن ورژن  5.5 می باشد. همانطور که می دانید تمامی تلویزیونهای سال 2020 این شرکت از سیستم عامل تایزن با نسخه 5.5 برخوردارند. با استفاده از دستیار صوتی Google و الکسا در Amazon می توان دیگر اشیا را به صورت بسیار خوب و از طریق اینترنت مدیریت کرد. با استفاده از فناوری Mirroring کاربر می تواند محتویات گوشی خود را روی تلویزیون نشان دهد و از آن لذت ببرد.

در تلویزیون T5300 سامسونگ سایز 40 اینچ با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید و IOS بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است. محیطی بسیار ساده و کارآمد را برای کاربر مهیا می کند به طوری که به راحتی می توان به اینترنت وصل شد و از ویژگی های آن استفاده کرد. با استفاده از برنامه Smart Things کاربر می تواند سایر لوازم دیگر در منزل را که از اینترنت پشتیبانی می کنند کنترل کند. از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای این محصول در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود. 

تلویزیون T5300 مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به وسیله آن کاربر می تواند با استفاده از اینترنت دیگر اشیاء موجود در منزل را مدیریت کند. همچنین این فناوری کاربر را توانا می سازد تا بتواند از شبکه های پر طرفدار You Tube و Netflix استفاده کند.

فناوری Remote Access 

فناوری Remote Access در تلویزیون 40T5300

تلویزیون سامسونگ 40T5300 دارای امکانات ویژه و مخصوصی است که آن را از دیگر محصولات این شرکت متمایز می نماید. ویژگی بسیار جالبی که شرکت سامسونگ برای این محصول تعبیه کرده است، برخورداری از فناوری Remote Access است. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند تلویزیون را از طریق اینترنت به دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند متصل می کند. به وسیله آن این امکان برای کاربر مهیاست تا کارهای خود را بر روی تلویزیون انجام داده و آنها را مدیریت کند. با استفاده از این فناوری کاربر محیط بسیار زیادی را در اختیار دارد و می تواند از انجام دادن کارها بر روی تلویزیون بسیار لذت ببرد.  

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا در تلویزیون سامسونگ 40T5300

تلویزیون های جدید سامسونگ از دستیار صوتی الکسا از طریق آمازون اکو پشتیبانی می کنند. با کمک این دستیار صوتی همه چیز ساده تر و راحت تر می شود و می توانید از طریق دستورات صوتی خود کارهای زیادی انجام دهید. اتصال به آمازون اکو بسیار آسان است و می توانید کارهای زیادی مانند روشن کردن تلویزیون، تغییر کانال، تنظیم صدا و غیره انجام دهید.

* آمازون، الکسا و همه لوگوهای مرتبط علائم تجاری Amazon.com هستند.

* ممکن است این سرویس در زمان فروش تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده از طریق به روز رسانی اضافه خواهد شد. همچنین ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل در تلویزیون 40T5300

"تلویزیون سامسونگ 40T5300" از دستیار صوتی Google از طریق Google Home پشتیبانی می کند. شما می توانید بسیاری از کارها را با دستورات صوتی انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید میزان صدا را تنظیم کنید و محتوای پخش را پخش کنید.

* Google و Google Home و همه لوگوهای مرتبط علائم تجاری Google LLC هستند.

* ممکن است این سرویس در زمان فروش تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده از طریق به روز رسانی اضافه خواهد شد. همچنین ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* امکان روشن کردن تلویزیون از طریق دستیار صوتی Google ممکن است برای برخی از مدل ها در دسترس نباشد.

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

AirPlay 2 یکی از خدمات اپل است. تلویزیون فول اچ دی سامسونگ 40T5300 از این سرویس پشتیبانی می کند و می توانید محتوا را روی صفحه نمایش بزرگ Apple T5300 خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید ویدیوها، عکس‌ها و آهنگ‌های خود را از دستگاه‌هایی مانند iPad، iPhone و Mac به تلویزیون سامسونگ خود پخش کنید.

* این ویژگی ممکن است هنگام راه اندازی تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده از طریق یک به روز رسانی به تلویزیون اضافه شود.

* ممکن است AirPlay 2 در همه مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تصویر فقط برای درک بهتر موضوع و شبیه سازی شده است.

* رابط و عملکردهای سرویس AirPlay 2 ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت باشد.

برخی از ویژگی ها و عملیات ارائه شده توسط دستگاه های مرتبط با تلویزیون ممکن است پشتیبانی یا محدود نشوند.

طراحی و دیزاین در تلویزیون 40T5300

طراحی و دیزاین در تلویزیون 40T5300

سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی در تلویزیون سامسونگ 40T5300 استفاده کرده است. این محصول دارای لبه های کوچک بوده و بیشتر فضای روبرویی آن را نمایشگر تشکیل می دهد. اندازه آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با دیگر محصولات بسیار نازک تر تولید شده است و با اکثر دکورهای موجود در منزل به خوبی ست می شود. این تلویزیون جزء محصولات صفحه تخت به شمار می رود و به آسانی می تواند از طریق پایه به دیوار متصل گردد.

این دستگاه از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سامسونگ از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

در حالت عادی سامسونگ 40T5300 دارای پایه های هشتی شکل ساخته شده از پلاستیک درجه یک می باشد. فاصله بین پایه ها زیاد بوده و در صورت نیاز کاربر می تواند از سیستم صوتی و ساندبار نیز استفاده کند و ال ای دی سامسونگ 40T5300 به گونه ای طراحی شده که فضا به صورت کامل برای آنها فراهم است.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این محصول داشتن حالت گالری است. به این صورت است که در هنگامی که کاربر از تلویزیون استفاده نمی کند می تواند از آن به عنوان تابلویی دیواری یا قاب عکس استفاده کند و به وسیله داشتن کیفیت خوب تصاویر می تواند دکوراسیون منزل شما را به صورتی کاملاً زیبا حفظ کند.

تکنولوژی صدا در تلویزیون سامسونگ T5300

تکنولوژی صدا در تلویزیون سامسونگ T5300

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و وضوح بالا، تلویزیون SAMSUNG 40T5300 توانایی بالایی در پخش صدایی یکنواخت و رسا دارد و میتواند طیف گسترده ای از اصوات را برای بیننده فراهم نماید تا لذت تماشای محتوای نمایشی چندین برابر شود. این محصول دارای سیستم صوتی دوکاناله بوده و بلندگوهای آن توان تولید صدایی با توان خروجی 20 وات را دارا هستند. از این رو این محصول در پخش صدایی بسیار دلنشین نقش بالایی دارد و می توان از آن برای مکانهایی با ابعاد کوچک و متوسط بهترین استفاده را کرد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2020 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2020 مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 40T5300 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 40T5300 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
40T5300

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
40 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
وزن
9.2 kg
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
توان مصرف برق
95 W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1080*1920 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
S2
سال ساخت
2020 میلادی
ریموت کنترل
دارد
سری
5
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Hyper Real
تعداد ورودی Component
1 عدد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 عدد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد بسته (سانتی متر)
1092.0 * 592.0 * 128.0 mm
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
153,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
113,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
94,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
72,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست