×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 50Q60A + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
توان خروجی : 20 وات
سال ساخت: 2021 میلادی
دارای :کیفیت تصویر 4K
پردازشگر قدرتمند:Quantum Lite 4K
استفاده از تکنولوژی:Motion Xcelerator
دارای :تکنولوژی Q-Symphony Lite
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 50Q60A سایز 50 اینچ 

یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند برند سامسونگ می باشد. این شرکت هر ساله جدیدترین محصولات خود را با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های موجود به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردیده است تلویزیون سامسونگ 50Q60A نام دارد که این مدل با توجه به نیاز کاربران در اندازه‌های متفاوتی طراحی شده است.

در این بخش قصد داریم مدل ۵۰ اینچ این سری را برای شما عزیزان به طور جامع و کامل مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی ها و خصوصیات به کار رفته در آن را برای شما تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ 50Q60A در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K می باشد. برای پردازش تصویر از پردازشگر Quantum Lite 4K استفاده شده است که این پردازشگر قادر است به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک کند.

این تلویزیون هم چنین از کیفیت صدای بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشد منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این مدل استفاده شده است. در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ سری Q60A از سیستم عامل تایزن نسخه ۶ استفاده شده است که این سیستم عامل قادر است مجموعه کاربردی از امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. این مدل همچنین مجهز به جستجوی صوتی می باشد و شما می توانید با استفاده از صدا مجموعه فرامین خود را به سادگی هر چه تمام تر به تلویزیون منتقل کنید.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

این تلویزیون هم چنین از ویژگی‌ جالب اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید سایر وسایل هوشمند خود را کنترل کنید. طراحی تلویزیون سامسونگ 50Q60A نیز به گونه ای است که زیبایی بسیار خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل شما می بخشد و همچنین به آسانی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. برای اتصال سایر دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون نیز از درگاه های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می توان به پورت HDMI و USB اشاره داشت.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50Q60A

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهایی است که می‌تواند افراد را به خرید یک تلویزیون ترغیب کند و به همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون‌های هوشمند سعی دارند با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها کیفیت تصاویر پخش شده در صفحه نمایش را تا جایی که امکان دارد در بالاترین سطح ممکن قرار دهند.

تلویزیون سامسونگ 50Q60A برای صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است که این فناوری می تواند کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه دهد.همچنین در این مدل از قابلیت Quantom Dot استفاده شده است که این قابلیت می تواند طیف های رنگی که از تلویزیون قابل نمایش می باشد را به طور گسترده افزایش دهد و در نتیجه تصاویری که در تلویزیون مشاهده می‌شود به تصاویر اصلی شباهت بسیار زیادی خواهند داشت.برای بهبود کنتراست تصاویر ارائه شده در این تلویزیون از فناوری Contrast Enhancer استفاده می شود.

یکی از قابلیت های بسیار جالب و منحصر به فردی که در این مدل از آن استفاده شده است Dual LED نام دارد که کارکرد آن به این صورت است که در این تلویزیون از دو عدد ال ای دی استفاده شده است که یک ال ای دی برای تولید نور پس زمینه تصاویری که از رنگهای گرم و روشن برخوردار هستند ولی دیگر برای تولید نور تصاویری که از رنگ های سرد تشکیل شده اند که این امر سبب کنترل بیشتر بر روی کنتراست تصاویر شده و عمق بیشتری از رنگ های به کار رفته در تصویر قابل نمایش می باشد.

در رابطه با کیفیت تصویر این تلویزیون نیز باید گفت که تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ سری QLED دارای کیفیت تصویر 4K می باشد و همچنین تلویزیون از رزولوشن 2160*3840 پیکسل تشکیل شده است که این تراکم پیکسلی می‌تواند جزئیات بسیار دقیق از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین برای اینکه رنگی بسیار گسترده ای در تلویزیون قابل نمایش باشد از تکونولوژی One Billion Color استفاده شده است که حدودا میتواند ۱ بیلیون رنگ متفاوت را نمایش دهد و قطعا این مسئله منجر به واقعی تر شدن هر چه بیشتر تصاویر می‌شود.

طراحی زیبا تلویزیون سامسونگ 50Q60A

تلویزیون دارای طراحی زیبا ،ضخامت کم و حاشیه باریک است که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی ان را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

یکی از ویژگی های خاص این محصول فناوری Ambient Mode که هنگام خاموش بودن به طرح دیوار پشت خود در می اید و دارای محدودیت است همچنین شما میتوانید ان را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل کنید و منزل خود را شبیه به یک موزه هنری زیبا دراورید.در صورت تمایل نیز می توانید با نصب پایه به تلویزیون ان را بدون هیچ گونه لرزشی روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Q60A

تلویزیون سامسونگ 50Q60A برای بهبود هر چه بیشتر کیفیت تصاویر از پردازشگر‌ Quantum Processor Lite 4K استفاده کرده است که این پردازشگر قادر است علاوه بر بهبود کیفیت تصویر روی کیفیت صدای تلویزیون نیز تاثیر مثبت بگذارد. یک پردازشگر می تواند وظایف متفاوتی از جمله کنترل صدا و بهبود کنتراست تصاویر و همچنین تولید طیف گسترده رنگ ها را انجام دهد همه این عوامل دست در دست هم باعث می‌شوند که تلویزیون سامسونگ 50Q60A از جنبه‌های مختلف پیشرفت کند و هرچه بیشتر به سطح مطلوب و رضایت کاربران نزدیک گردد.

یکی از قابلیت های بسیار جالبی که توسط این پردازش کرد پیاده سازی شده است استفاده از قابلیت 4k Upscaler می باشد که عملکرد آن به این صورت است که در صورتی که تصاویری اصلی تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت نامطلوب و پایین می باشد با استفاده از این فناوری کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربران همواره  تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را مشاهده خواهند کرد.

برای بهبود کیفیت صدا نیز از تکنولوژی Adaptive Sound استفاده شده است که این تکنولوژی صدای تلویزیون رو با توجه به محتوا و ژانر در حال پخش، به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم می کند. همچنین در صورتی که در حال مشاهده صحنه های اکشن و سریع می باشید برای جلوگیری از پایین آمدن وضوح و کیفیت تصویر و برای این منظور که تصاویر به صورت شفاف به کاربر منتقل گردد از تکنولوژی Motion Xcelerator استفاده می‌شود. این تکنولوژی باعث می گردد که تصاویر به صورت تار دیده نشوند و از وضوح بسیار فوق العاده ای برخوردار باشند. 

هوشمند بودن تلویزیون 2021 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ مدل 50Q60A دارای سیستم عامل مخصوص سامسونگ به اسم تایزن است که برنامه های مختلف و کاربردی رادر اختیار شما قرار می دهد . این تلویزیون دارای وای فای و بلوتوث است که برای اتصال دستگاه های هوشمند مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند می توانید از ان ها استفاده کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید و از ان لذت ببرید. تمامی این امکانات را در تلویزیون سامسونگ RU7090 سایز  هم موجود میباشد. 

یکی از فناوری های جذاب این تلویزیون  این است که شما می توانید به وسیله دستیار صوتی های تعبیه شده در دستگاه به وسیله صدای خود بعضی از اعمال مربوط به تلویزیون را انجام دهید .تلویزیون سامسونگ دارای 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که میتوانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید . همچنین می توانید به وسیله مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون به وب گردی بپردازید.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 50Q60A

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 50Q60A از وضوح خوبی برخوردار است و صدا را به صورت رسا به مخاطب منتقل می کند. در این مدل از سیستم صوتی دو کاناله استفاده شده است و همچنین توان صوتی ۲۰ وات در خروجی تولید می گردد. یکی از ویژگی های بسیار جالبی که برای بهترین کیفیت صدا در این تلویزیون استفاده شده است Object Tracking Sound نام دارد که درباره عملکرد این قابلیت می توان چنین گفت که قابلیت ردیابی صدا در تلویزیون را به صورت هوشمند دارا می باشد و در نتیجه بین تصویر پخش شده از تلویزیون و صدای آن هماهنگی فوق العاده ایجاد می کند.

همچنین اگر احتیاج به افزایش میزان صدای این تلویزیون داشته باشید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نمایید و برای همین منظور در این مدل از قابلیتی به اسم  Q-Symphony Lite رونمایی شده است.

این قابلیت صدای تلویزیون و سیستم صوتی را با همدیگر هماهنگ می کند و دیگر نیازی نیست هنگام اتصال سیستم صوتی به تلویزیون بلندگو های تلویزیون را قطع کنید.همچنین اگر در حال مشاهده برنامه های گفتگو محور می باشید برای افزایش وضوح دیالوگ ها در این تلویزیون از قابلیتی به نام Dialog Enhancement استفاده شده است که مکالمات را به صورت واضح و شفاف برای شما از تلویزیون پخش خواهد کرد.

یکی دیگر از فناوری هایی که در تلویزیون سامسونگ 50Q60A استفاده شده است Dolby Digital Plus نام دارد که این فناوری می‌تواند به صورت فراگیر و همه جانبه صدا را به گوش مخاطب منتقل کند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50Q60A

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق، دفترچه راهنما، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)12.2وزن بدون پایه: (کیلوگرم)11.5
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125.7
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
AC110-120V 50/60Hz
رزولوشن فیلم
3480*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20w
ویژگی های صدا
Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
66
سری
6
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor Lite 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1.6" * 11.4" * 8.5"
ابعاد بسته (سانتی متر)
49.1" * 30.4" * 5.4"
صفحه نمایش خوش آمدید
دارد
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
قابلیت ضبط
دارد
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست