×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 85Q60A

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :85Q60A
کیفیت تصویر : 4K
سیستم عامل :تایزن 
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت : 2021 میلادی
استفاده از قابلیت :Dolby Digital Plus
دارای :قابلیت smart things
دارای :فناوری Object Tracking Sound
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یکی از بهترین و محبوب ترین مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ روانه بازار گردید مدل تلویزیون سامسونگ 85Q60A می باشد. بهترین سایز تولید شده توسط این شرکت اندازه ۸۵ اینچ می باشد که در این بخش قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم و جزئیات و خصوصیات آن را به طور کامل برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون 85Q60A مزیت بزرگی نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی دارد و آن هم استفاده از فناوری QLED برای بالا بردن کیفیت تصویر می باشد.

همچنین کیفیت تصویر خروجی این مدل از نوع 4K می باشد که این کیفیت قادر است عمق بسیار زیادی به تصاویر خروجی ببخشد. این تلویزیون با توجه به اندازه بسیار بزرگی که دارد برای محیط های با متراژ بالا مناسب میباشد و زیبای بسیاری را به چیدمان منزل می بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. این مدل برای پردازش تصاویر از پردازشگر قدرتمند کوانتومی بهره می برد که از طریق روش های مختلفی بهبود کیفیت تصویر تلویزیون می پردازد.

در تلویزیون سامسونگ Q60A از سیستم‌عامل اختصاصی که توسط خود این شرکت ساخته شده است ،استفاده می گردد که ان را با نام تایزن می شناسند. این تلویزیون از قابلیت جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می‌کند که به سادگی‌ میتوان از طریق صدا کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام داد. تلویزیون 2021 سامسونگ 85Q60A از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از این تلویزیون می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را نیز کنترل کنید.

تلویزیون سامسونگ 85q60a

تلویزیون 85Q60A از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند. برای اتصال دستگاه های هوشمند دیگر به تلویزیون نیز از درگاه ها و پورت های متنوعی استفاده می‌شود که برای نمونه می‌توان به درگاه HDMI و USB اشاره کرد. 

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60A

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85Q60A

در ساخت تلویزیون سامسونگ 85Q60A از فناوری QLED استفاده شده است که در واقع این فناوری می تواند سطح درخشندگی بیشتری را به صفحه نمایش ببخشد و کیفیت تصویری که ارائه می‌شود را بالاتر ببرد. در این تلویزیون همچنین از فناوری Quantum DOT استفاده می‌شود که می‌تواند طیف رنگی بسیار زیادی را در تلویزیون نمایش دهد و همان طور که می دانید یک تلویزیون هر چه تعداد رنگ های بیشتری را نمایش دهد.

تصویری که ارائه می‌دهد تصویر واضح تر و شفاف تری بوده و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر اورجینال دارد. این مدل همچنین بر خلاف تلویزیون های قدیمی که از یک عدد ال ای دی در پس زمینه خود استفاده می کردند، از دو عدد ال ای دی استفاده می کند که در واقع به فناوری Dual LED یا نور پس‌زمینه مشهور می باشد. روش کار آن نیز به این صورت است که یک ال ای دی رنگ های سرد را نمایش می دهد.

ال ای أی دیگر برای  نمایش رنگ های گرم و جذاب به کار می رود که استفاده از این روش کیفیت تصویر به طرز فوق العاده ای بهبود می یابد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. تلویزیون 85Q60A دارای حالت Filmmaker Mode نیز می‌باشد که باعث می‌شود جلوه ی سینمایی بسیار فوق العاده ای به تصویر منتقل گردد و خروجی دقیقاً مشابه آنچه که مد نظر فیلم ساز بوده است به کاربر ارائه شود.

پنل استفاده شده در تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q60A از نوع VA می‌ باشد که زاویه دید بسیار گسترده‌ ای را در در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که در هر زاویه و مکانی نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد،بدون افت کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q60A

از قدرت واقعی تصویر با دو فناوری مدرن در تلویزیون 85Q60A لذت ببرید!

از قدرت واقعی تصویر با دو فناوری مدرن در تلویزیون 85Q60A لذت ببرید!

تلویزیون سامسونگ 85Q60A با استفاده از فناوری کوانتوم دات رنگ های ماندگار و طبیعی را به ارمغان می آورد. فناوری نقطه کوانتومی امکان بیان رنگ را تا حد زیادی فراهم می کند. نقاط کوانتومی بزرگ و کوچک روی صفحه نمایش قادر به جذب نور و تبدیل آن به رنگ های خیره کننده هستند. این فناوری از طیف گسترده ای از رنگ ها برای این کار استفاده می کند. در نهایت، آنچه ما از این فناوری به دست می آوریم، کیفیت تصویر درخشان و شگفت انگیز است. با استفاده از این فناوری، تصاویر واقعی در سطوح مختلف روشنایی ارائه می شوند. جالب است بدانید که به کمک این فناوری 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 پوشش داده می شود. رنگ های بیشتر و روشن تر کیفیت تصویر استثنایی را در صفحه نمایش QLED ایجاد می کند.

علاوه بر این، تلویزیون 4K سامسونگ 85Q60A با استفاده از فناوری کوانتومی HDR، کنتراست وسیع تری را در مقیاس سینمایی ارائه می دهد. این فناوری جزئیات و کنتراست را نشان می دهد. به لطف فناوری کوانتومی HDR، قدرت هر تصویر را به شکلی ملموس احساس خواهید کرد. فراتر رفتن از استانداردهای پیشرفته برای نقشه برداری رنگ پویا با HDR10 باعث ایجاد یک رنگ سیاه پررنگ بر روی صفحه می شود. علاوه بر این، تصاویر بسیار واضح هستند و جزئیات همیشه روشن کاملاً قابل درک هستند. تجربه تماشای فیلم بهترین نتیجه حضور این فناوری مدرن در تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q60A خواهد بود.

طراحی زیبا در تلویزیون SAMSUNG 85Q60A

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 85Q60A

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60A دارای طراحی بسیار زیبا است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده این تلویزیون به علت وجود پنل در پشت تلویزیون از ضخامت بسیار کم برخوردار است که باعث میشود زیبای ان دوچندان شود و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد .همچنین می توانید در صورت تمایل با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون می توانید تلویزیون را بدون هیچ لرزشی روی میز قرار دهیدو از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 2021 سامسونگ 85Q60A

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60A

یک تلویزیون هرچه از پردازشگر قدرتمند تری استفاده کند ساده تر می تواند جنبه های مختلفی مانند صدا و تصویر را بهبود دهد.در تلویزیون سامسونگ 85Q60A از پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite 4K استفاده شده است که قادر است با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق المان هایی مانند کنتراست یا وضوح تصاویر،طیف رنگی تولید شده توسط تلویزیون و همچنین کیفیت صدا را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد.

یکی از قابلیت های فوق العاده ای که در ال ای دی سامسونگ 85Q60A استفاده شده است این می باشد که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبداء نامطلوب و پایین باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را دریافت خواهد کرد. این پردازشگر همچنین قادر است فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و در هر فیلم نویز موجود در آن را از بین ببرد و تصاویری با وضوح بسیار مناسب را در خروجی نمایش دهد.

برای بهبود کیفیت صدا نیز از فناوری Adaptive Sound استفاده شده است این قابلیت می تواند صدای تلویزیون را متناسب با محتوا و ژانری که در حال پخش می باشد، صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم کرده و در واقع بین تصویر پخش شده و صدای آن ارتباط بسیار عالی را برقرار می کند. این پردازشگر همچنین برای بالا بردن کنتراست تصاویر از تکنیکی به اسم Contrast Enhancer بهره می برد که عمق تصاویر نمایش داده شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. 

ویژگی های بازی در تلویزیون سامسونگ 85Q60A

ویژگی های بازی در تلویزیون سامسونگ 85Q60A

تلویزیون 85Q60A از ویژگی ها و فناوری های بازی پشتیبانی می کند تا بازی را لذت بخش تر کند. اگرچه این تلویزیون قابل مقایسه با تلویزیون های بازی نیست و نمی توان آن را تلویزیون بازی نامید، اما معمولاً انتظارات شما را برآورده می کند. تلویزیون Q60A سامسونگ سایز 85 اینچ دارای درگاه HDMI 2.0 است و از خروجی ویدیو 4K @ 60 هرتز پشتیبانی می کند. اما سامسونگ از فناوری جدید خود به نام Motion Xcelerator در این تلویزیون استفاده می کند.

این فناوری تجربه ای مشابه 4K در تصویر 120 هرتز را به شما می دهد و صحنه ها را روان و بدون لرزش نشان می دهد. "تلویزیون سامسونگ 85Q60A" حالت بازی خودکار یا فناوری ALLM وجود دارد. این ویژگی تاخیرهای ورودی را هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس به حداقل می رساند و می توانید بازی ها را با دقت بیشتری انجام دهید. هرچه Input Lag کمتر باشد، بازی لذت بیشتری خواهد داشت. Game Motion Plus در حالت بازی نیز فعال می شود تا صحنه های اکشن و سریع بازی را کاملا صاف و واضح ببینید.

تلویزیون QLED سامسونگ 85Q60A دارای ویژگی Super Ultrawide GameView است و به شما امکان می دهد وضوح صفحه نمایش بازی هایی را که از قابلیت های فوق عریض پشتیبانی می کنند، تنظیم کنید. سامسونگ این تلویزیون را به منوی Game Bar مجهز کرده است، بنابراین می توانید تنظیمات بازی را به صورت دستی نیز کنترل کنید.

سیستم عامل تایزن 85Q60A

سیستم عامل تایزن 85Q60A

تلویزیون سامسونگ 85Q60A قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیار کاربران خود قرار  می دهد .این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که با استفاده از می توانید سایر دستگاه های هوشمند منزل خود را در صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.همچنین شما می توانید با استفاده از دستیار های صوتی گوگل و الکسا توسط صدای خود دستورات خود را به تلویزیون دهید و برخی از تنظیمات ان را انجام دهید.

تلویزیون SAMSUNG 85Q60A دارای 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود می توانید از کابل USB  استفاده کنید و همینطور می توانید از طریق وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید. می توانید به وسیله مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به وب گردی بپردازید.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q60A

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q60A

ریموت کنترل جدید سر و صدای زیادی در تلویزیون های 2021 سامسونگ ایجاد کرده است. این ریموت کنترل از نظر ظاهر اصلی و عملکرد دکمه ها تغییر چندانی نکرده است اما شاهد تغییر بسیار جالبی در عمر باتری ها هستیم. این برند استفاده از باتری برای کنترل از راه دور را حذف کرده و در عوض از یک پنل با قابلیت شارژ شدن در بدنه ریموت کنترل استفاده کرده است. به همین دلیل تا حد بسیار زیادی در تولید و استفاده از باتری جلوگیری می‌شود. همچنین کنترل از راه دور جدید سامسونگ عنوان دوستدار محیط زیست را به خود اختصاص داده است.

دو راه برای شارژ پنل کنترل از راه دور جدید وجود دارد:

1- از طریق پورت پایینی ریموت که توسط کابل شارژ می شود.

2- از پنل خورشیدی استفاده کنید که در پشت ریموت کنترل نصب شده و با هر نوع نوری قابل شارژ است.

به لطف این ریموت کنترل جدید و جالب، نیازی به تهیه باتری برای ریموت کنترل نخواهید داشت. ریموت جدید سامسونگ همچنین قابلیت اتصال به سایر دستگاه های خارجی متصل به تلویزیون 85Q60A را دارد و به شما امکان کنترل از راه دور را می دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 85Q60A

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q60A

کیفیت صدا نیز همانند کیفیت تصویر از درجه اهمیت بسیار بالایی در تلویزیون برخوردار می باشد و طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف سعی دارند تا جایی که امکان دارد از بهترین و پیشرفته ترین فناوری ها برای بهبود کیفیت صدا استفاده کنند. تلویزیون سامسونگ 85Q60A سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین در مجموع توان صوتی ۲۰ وات را در خروجی تولید می کند که این ۲۰ وات توان صوتی توسط دو عدد بلندگو ایجاد می‌شود.

هر کدام از این بلندگو ها قادر به تولید توان صوتی ۱۰ وات هستند. اگر احتیاج به افزایش میزان صدای تلویزیون وجود داشته باشد کاربر می تواند اقدام به خرید سیستم صوتی نماید و در صورت وقوع این امر در این مدل از فناوری Q-Symphony استفاده شده است این قابلیت را دارا می باشد که صدای پخش شده از تلویزیون و ساندبار یا سیستم صوتی را با هم هماهنگ کند.

تکنولوژی Dolby Digital Plus 

تکنولوژی Dolby Digital Plus

برای اینکه کاربر در مدل تلویزیون 85Q60A از کیفیت صدای بسیار بهتری برخوردار باشد از تکنولوژی Dolby Digital Plus استفاده شده است. این مدل همچنین از فناوری Object Tracking Sound بهره گرفته است که این فناوری باعث می شود صدا دقیقا از جایی که تصویر در حال پخش است، به گوش مخاطب منتقل گردد. اگر به برنامه های گفتگو محور علاقه دارید نیازی نیست نگران باشید که صدای دیالوگ یا با وضوح مناسبی به شما نمی رسد، در این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی Dialog Enhancement صدای دیالوگ هاو مکالمات تا حد بسیار فوق العاده بهبود داده می شوند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A را مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن با کنسول های نسل نهم احتیاج دارید، تلویزیون سامسونگ 85Q70A گزینه بسیار خوبی است. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون سامسونگ 75AU9000 نیز گزینه بسیار خوبی است. تلویزیون سامسونگ 85Q60B مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون می باشد که امکانات بیشتری دارد.

مزایا و معایب ال ای دی Q60A سامسونگ سایز 85 اینچ

مزایا

نمایش مناسب رنگ مشکی

اوج روشنایی عالی برای مقابله با تابش خیره‌کننده نور

معایب

عدم پشتیبانی از local dimming

زاویه دید محدود

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 85Q60A چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 85Q60A را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85Q60A

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
باطری ، کابل برق ، دفترچه راهنما ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)43.6‎وزن بدون پایه: (کیلوگرم)41.50
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
214.63
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
66
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Quantum Processor Lite 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد بسته (سانتی متر)
1.7* 15.6 * 10.2
بلندگوی دیجیتال
81.7*48.7*8.7
میزان صدا
20 وات
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
97,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست