×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 65AU8000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65AU8000
کیفیت تصویر : 4K
سیستم عامل :تایزن 
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت : 2021 میلادی
استفاده از قابلیت :Bluetooth Mode
پردازشگر :Crystal Processor 4K
دارای :فناوری Motion Xcelerator
دارای :قابلیت Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ روانه بازار شد می‌توان به سری AU8000 اشاره کرد که می‌توان گفت این سری در دسته تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار می گیرد که تلویزیون سامسونگ 65AU8000 برای علاقه مندان به فیلم می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد امکانات بسیار جالبی در این مدل دست که در ادامه برای سایز ۶۵ اینچ این امکانات و ویژگی ها را بررسی خواهیم کرد و به طور مفصل برای شما عزیزان این خصوصیات را تشریح می کنیم.

تلویزیون 65AU8000 از جمله تلویزیون های می باشد که برای صفحه نمایش خود از فناوری کریستالی استفاده کرده است که می تواند و بهبود کیفیت تصویر تلویزیون کمک شایانی کند. همچنین کیفیت تصویر خروجی این مدل از نوع 4K می باشد که قادر است تصاویر بسیار جذابی را برای بیننده به ارمغان بیاورد.برای پردازش تصاویر در این تلویزیون از پردازشگر کریستالی استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ 65AU8000

با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تعریف شده می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر کمک کند. صدای این مدل نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار می باشد برای تحقق این امر از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده شده است. تلویزیون سامسونگ AU8000 از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کند که این سیستم عامل توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده است و می تواند مجموعه امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU8000 دارای ضخامت بسیار کمی در طراحی خود می باشد و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران این تلویزیون به قابلیت جستجوی صوتی تجهیز شده است که کاربر می تواند به سادگی هر چه تمام تر و با استفاده از صدا کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. همچنین برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به این تلویزیون از درگاه ها و پورت های متنوعی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU8000

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 65AU8000 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است .این تلویزیون با ضخامت کم و حاشیه باریک از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است همچنین می توانید در  صورت تمایل میتوانید با نصب پایه ها تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 65AU8000 با کیفیت تصویر عالی

تلویزیون سامسونگ 65AU8000 با کیفیت تصویر عالی

تلویزیون هوشمند سامسونگ 6565AU8000 برای اینکه بتواند نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد و تصاویر جذاب تری را در خروجی به کاربر ارائه دهد ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است که این فناوری قادر است سطح درخشندگی تصاویر ارائه شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که از ترکیب این کیفیت و تراکم پیکسلی می توان جزئیات و عمق باورنکردنی از تصاویر را به مخاطب انتقال داد. برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند و در واقع فناوری HDR باعث می شود که کنتراست تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود تا حد بسیار زیادی بهبود یابد.

پنلی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA می باشد که قادر است زاویه دید بسیار زیادی را در اختیار مخاطب قرار دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد،بدون افت وضوح تصویر می تواند آن را در خروجی مشاهده کند.برای اینکه بتوان در تلویزیون سامسونگ 65AU8000 تعداد رنگ های بسیار بیشتری را تولید کرد از فناوری به نام Dynamic Crystal Color استفاده شده است.

این فناوری می‌تواند طیف رنگی بسیار گسترده‌ ای را در تلویزیون نمایش دهد در نتیجه رنگ‌هایی که در تصویر نمایش داده می‌شود به رنگ‌های واقعی آن شباهت بسیار بیشتری دارد. در رابطه با تراکم پیکسلی تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU8000 نیز می توان به این نکته اشاره کرد که این مدل تقریباً از ۸ میلیون پیکسل تشکیل شده است که به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی که از ۶ میلیون پیکسل تشکیل می شوند. دارای تراکم پیکسلی بسیار بیشتری است و همین امر سبب می شود که در تلویزیون های کریستالی جزئیات تصویر، بیشتر قابل نمایش باشد. 

تکنولوژی Dynamic Crystal Color

تکنولوژی Dynamic Crystal Color

از جمله فناوری های تصویر می توان به فناوری Dynamic Crystal Color در تلویزیون 65AU8000 اشاره کرد. تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000 یکی از ارزان ترین تلویزیون های موجود در بازار است اما با توجه به قابلیت ها و تکنولوژی که دارد تصاویر با کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهد. فناوری Dynamic Crystal Color به ما امکان می دهد طیف گسترده ای از رنگ ها را ببینیم. این محصول به لطف این فناوری توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد. از سوی دیگر، تلویزیون های کریستال، طیف وسیع تری از رنگ ها را نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه می دهند. تلویزیون سامسونگ 65AU8000 همچنین مجهز به پردازنده کریستال 4K است که تصاویر را پردازش کرده و با کیفیت عالی نمایش می دهد. 

پردازشگر قدرتمند در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000

پردازشگر قدرتمند در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000

برای اینکه بتوان جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا یا تصویر و کنتراست تصاویر او را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید معمولاً از یک پردازشگر مجزا در تلویزیون استفاده می شود. خوشبختانه در تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 65 اینچ از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K شده است که این پردازشگر قادر است باتوجه به هوش مصنوعی فوق العاده ای که در آن به کار برده شده است.

تصاویر را قبل از اینکه در صفحه نمایش به کار نشان داده شود، پردازش کرده و خروجی باکیفیت تری در اختیار بیننده قرار گیرد. یکی از قابلیت های مهمی که در تلویزیون سامسونگ 65AU8000 از آن استفاده شده است این می باشد که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبداء یا تصاویر اصلی که در تلویزیون در حال نمایش است،دارای کیفیت نامطلوب و پایین می باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود.

در نتیجه کاربر همواره تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن در خروجی مشاهده می کند. همچنین اگر در حال مشاهده ی فیلم های اکشن یا بازی های با سرعت پخش بالا می باشید،نیازی نیست نگران پایین امدن کیفیت تصویر یا تاری تصاویر شوید بلکه با استفاده از قابلیت Motion Xcelerator تصاویر به صورت شفاف و روان برای شما خواهد شد. عملکرد این فناوری به اینگونه است که با خاموش کردن نور پس زمینه سبب می شود که تصاویر بدون لرزش در خروجی به بیننده نمایش داده شود. 

قابلیت Remote Access

قابلیت Remote Access

در دسترس بودن برخی فرصت ها و فناوری ها کار در حوزه های مختلف را بسیار آسان تر و آسان تر می کند. عملکرد دسترسی از راه دور تلویزیون 65AU8000 سامسونگ یک ویژگی بسیار موثر است. قابلیت دسترسی از راه دور تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU8000 به شما امکان می دهد از طریق رایانه شخصی، تبلت، گوشی هوشمند و سایر دستگاه هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند به تلویزیون خود متصل شوید و کار خود را از راه دور انجام دهید. با این قابلیت می توانید به صورت بی سیم به تلویزیون متصل شوید و به اسناد و فایل های کاری خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید صفحه کلید خود را به تلویزیون Samsung 65AU8000 متصل کرده و راحت تر تایپ کنید. دسترسی از راه دور به شما امکان می دهد کار خود را از راه دور یا در کلاس انجام دهید.

اتصال کامپیوتر به تلویزیون از طریق دسترسی از راه دور برای ویندوز 10 به بعد امکان پذیر است.

* اتصال کامپیوتر به تلویزیون از طریق دسترسی از راه دور برای سیستم عامل مک نسخه 10.5 و بالاتر امکان پذیر است.

* برای اتصال تلفن همراه با استفاده از این قابلیت، تلفن همراه شما باید از این قابلیت پشتیبانی کند.

* در دسترس بودن این ویژگی ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت باشد.

* تلویزیون و کامپیوتر باید به یک شبکه متصل باشند.

سیستم عامل تایزن 65AU8000

سیستم عامل تایزن 65AU8000

تلویزیون CRYSTAL سامسونگ 65AU8000 دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.این تلویزیون دارای 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.

همچنین می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در تلویزیون 65AU8000 تماشا کنید.می توانید توسط دستیار صوتی Bixby‌ به وسیله صدای هوشمند خود برخی از اعمال مربوط به تلویزیون خود را انجام دهید .همینطور به وسیله قابلیت مرور گر وب تعبیه از وب گردی خود لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون AU8000 سامسونگ سایز 65 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون AU8000 سامسونگ سایز 65 اینچ

"تلویزیون سامسونگ 65AU8000" از کیفیت صدای مطلوب نیز برخوردار می باشد و طراحان این مدل سعی کرده‌اند برای رضایت هرچه بیشتر کاربران از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی ها جهت بهبود کیفیت صدا در این محصول استفاده کنند.این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله جهت خروجی صدا استفاده می کند و همچنین از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هرکدام از این بلندگوها قادر به ایجاد توان صوتی ۱۰ وات می باشند.

مجموعا می توان از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرد که این میزان صدا میتواند به خوبی صدای در حال پخش را به بیننده انتقال دهد. با این حال اگر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج داشته باشید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نمایید که در اینصورت در تلویزیون 65AU8000 از فناوری Q-Symphony بهره گرفته شده است که قادر است صدای پخش شده از تلویزیون و سیستم صوتی را با هم هماهنگ کند و صدا به صورت همزمان از آنها پخش شود.

این فناوری می‌ تواند چندین دستگاه را از طریق وای فای به هم متصل کند و صدا از یک دستگاه به عنوان دستگاه اصلی در سایر دستگاه ها پخش شود. با استفاده از تکنولوژی Bluetooth Mode در این محصول می توانید محتوای گوشی همراه خود را به تلویزیون منتقل کرده و از دیدن محتوای مورد نظر خود در تلویزیون لذت ببرید.

همچنین با استفاده از تکنولوژی Dolby Digital Plus صدا به صورت همه‌ جانبه و مخاطب می رسد با محتوای صوتی تا حد بسیار زیادی بهبود می یابد. در صورتی که قصد داشته باشید صدای تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنید به سادگی و با استفاده از قابلیت Tv Sound To Mobile می توانید این کار را انجام دهید. در ال ای دی سامسونگ 65AU8000 از فناوری Multiroom Link استفاده شده است. 

ریموت کنترل تلویزیون 65AU8000

ریموت کنترل تلویزیون 65AU8000

سامسونگ یک کنترل از راه دور سازگار با محیط زیست را در برخی از آخرین تلویزیون های خود از جمله مدل های QLED ارائه می دهد. این ریموت نیازی به باتری ندارد و می توان آن را شارژ کرد. متأسفانه از آنجایی که AU8000 یکی از مدل های رده بالای سامسونگ نیست، تنها از ظاهر جدید ریموت بهره می برد و پنل باتری با باتری جایگزین شده است. بنابراین هیچ تغییری در ریموت کنترل تلویزیون 65AU8000 با مدل قبلی به جز ظاهر آن که کمی خودنمایی می کند، وجود ندارد.

هیچ تغییر بزرگی در عملکرد دکمه ها وجود ندارد. به لطف پشتیبانی دستیارهای صوتی بیکسبی، الکسا و گوگل، می توانید انواع فعالیت های تلویزیون را با صدای خود در کنترل از راه دور سامسونگ کنترل کنید. کنترل صوتی AU8000 طیف وسیعی از عملکردهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. خدمات آنلاین فیلم مانند نتفلیکس نیز از طریق کنترل از راه دور تلویزیون در دسترس خواهد بود.

در این صفحه امکان مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU8000 محصول 2021 وجود دارد و می توانید در صورت تمایل به خرید مستقیم از بازار بانه با گارانتی معتبر، آن را از فروشگاه ما سفارش دهید. اگر بودجه شما بیشتر است و به دنبال تلویزیون مدل بالاتر هستید می بایست به سراغ تلویزیون سامسونگ 65AU9000 بروید که امکانات و ویژگی های بهتری دارد. برای آن دسته از افرادی که بودجه کمتری دارند و تنها به دنبال تلویزیونی برای تماشای برنامه های روزمره و فیلم هستند تلویزیون سامسونگ 65AU7000 را پیشنهاد می دهیم که مدل پایین تر این تلویزیون محسوب می شود. تلویزیون سامسونگ 65BU8000 مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است که به تازگی معرفی شده است.

مزایا و معایب تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU8000

مزایا
  • نسبت کنتراست بالا
  • مقابله با بازتاب نور عالی
  • تأخیر در ورودی پایین
معایب
  • زمان پاسخگویی پایین
  • عدم پشتیبانی از لوکال دایمینگ
  • روشنایی محتوای SDR و HDR در حد انتظار نیست.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65AU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65AU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65AU8000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باطری، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)21.8وزن بدون پایه: (کیلوگرم)20.9
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.83
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby digital plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1.6*11* 8.6
ابعاد بسته (سانتی متر)
63.5* 37.4*6.5
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر-اسلواکی
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست