×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 85AU8000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :85AU8000
کیفیت تصویر : 4K
سیستم عامل :تایزن 
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت : 2021 میلادی
پردازشگر :Crystal Processor 4K
دارای :فناوری Multiroom Link 
پورت ها :2 پورت USB و 3 پورت HDMI 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 85AU8000 سایز اینچ فورکی اسمارت

شرکت سامسونگ در بازار جهانی مسابقه بسیار زیادی برخوردار است بازار ایران نیز همین روال وجود دارد و محصولاتی که این شرکت هر ساله روانه بازار می‌کند باعث شده است که محبوبیت فراوانی را به دست بیارد. طراحان شرکت سامسونگ قصد دارند هر ساله برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت تلویزیون های هوشمند از تکنولوژی های جدیدی استفاده کنند که بتواند افراد مختلف را راضی نگه دارد. تلویزیون سامسونگ 85AU8000 یکی از مدل های محبوب سامسونگ میباشد.

یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردید و مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفت AU8000 نام دارد که در این مطلب می‌خواهیم بزرگترین سایز تولید شده یعنی اندازه 85 اینچ را که به اختصار 85AU8000 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم.تلویزیون سامسونگ 85AU8000 برای اینکه این که بتواند نسبت به تلویزیون های معمولی کیفیت تصویر بهتری را ارائه دهد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است.

این امر سبب می گردد تا کیفیت تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود از درخشندگی بسیار فوق العاده ای برخوردار باشند. همچنین کیفیت تصویر خروجی این مدل از نوع 4K می باشد که به نسبت تلویزیون های ال ای دی Full HD قادر است تا ۴ برابر تصویر باکیفیت تری را ارائه دهد. برای اینکه بتواند تصویر بهتری را در خروجی ارائه دهد از پردازشگر قدرتمند کریستالی در آن استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلفی که در آن قرار دارد می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر کمک شایانی کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان گفت که صدا را با وضوح مناسبی به بیننده می رساند و برای این کار از توان صوتی 20 وات در خروجی استفاده می‌کند. تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 از اینترنت اشیا هم پشتیبانی می کند که می توان با استفاده از این ویژگی سایر دستگاه‌ های موجود در منزل را کنترل کرد. این مدل همچنین از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد که به سادگی می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد.

برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به تلویزیون هم از پورت های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد. حالا که تا قسمتی با این محصولات آشنا شدید خرید تلویزیون سامسونگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

طراحی زیبا تلویزیون 2021 سامسونگ 85AU8000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ 85AU8000

طراحی تلویزیون سامسونگ 85AU8000 از طراحی زیبا منحصر به فردی برخوردار است.این تلویزیون با وزن بسیار کم خود لقب Air Slim ر به خود اختصاص داده است که توجه زیادی را به خود اختصاص داده است .این تلویزیون به علت حاشیه نازک و ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و گستره دیده بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون که استحکام تلویزیون را افزایش می دهد میتوانید ان را روی میز قرا دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85AU8000

اولین نکته ای که در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85AU8000 به چشم خورد استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن می باشد. همچنین در این مدل از کیفیت فوق العاده 4K برای خروجی آن استفاده شده است که ترکیب آن با رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می تواند جزئیات و عمق باورنکردنی از تصویر را در صفحه نمایش به کاربر نشان دهد.

پنل استفاده شده در این تلویزیون از نوع VA می باشد که می تواند زاویه دید گسترده ای را در اختیار مخاطب قرار دهد به این معنی که بیننده در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت کیفیت و پایین آوردن وضوح تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش ملاحظه کند.

همچنین برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون سامسونگ 85AU8000 از فناوری HDR استفاده شده است این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند بر روی هایی مانند کنتراست یا وضوح تصویر و همچنین رنگی نمایش داده شده در تلویزیون تاثیر بگذارد و آن را بهبود بخشد. یک تلویزیون هرچه بتواند رنگ های بیشتری را نمایش دهد در نتیجه تصویری که در خروج ارائه می دهد بسیار واقعی تر بوده و از جذابیت بیشتری برخوردار است.

برای همین منظور در تلویزیون سامسونگ 85AU8000 از تکنولوژی Dynamic Crystal Color استفاده شده است که می‌تواند در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت را نشان دهد و در نتیجه تصویری که از این تلویزیون ارائه می شود شباهت بسیار زیادی به تصاویر اصلی آن خواهد داشت. در کنار این فناوری می‌توان به تکنولوژی Contrast Enhancer نیز اشاره کرد که می‌تواند کنتراست تصاویر خروجی را تا حد زیادی افزایش دهد و در نتیجه جزئیات فوق العاده ای از تصویر به کاربر ارائه خواهد شد.

قابلیت اسمارت تلویزیون 4K سامسونگ 85AU8000

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ 85AU8000 دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید وسایل هوشمند منزل خود را در صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.این تلویزیون دارای 2 پورت USB و سه پورت HDMI است که می توانید محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را توسط کابل USB تماشا کنید .

همچنین میتوانید به وسیله وای فای یا بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید .در صورت تمایل می کنید به وسیله قابلیت مرورگر وب از وب گردی خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 85 اینچ سامسونگ AU8000

قیمت و خرید تلویزیون 85 اینچ سامسونگ AU8000

گاهی اوقات برای اینکه بتوان کیفیت یک تلویزیون را از جنبه‌ های مختلف ارتقا داد احتیاج به یک دستیار می باشد که بتواند المان های مختلف تلویزیون را ارتقا دهد. یک پردازشگر قدرتمند می تواند نقش آن دستیار در تلویزیون ایفا کند و برای این منظور در تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 از پردازشگر قدرتمند کریستالی استفاده شده است که آن را با نام Crystal Processor 4K نیز می شناسند.

یکی از قابلیت‌ های جالبی که در این موتور پردازشگر از آن استفاده شده است این می باشد که می‌تواند نویز های موجود در صحنه های اکشن و سریع را از بین ببرند و سبب گردد که فیلم های اکشن یا تصاویری که از سرعت پخش بسیار بالایی برخوردار می باشند، بدون هیچ گونه مشکل و به صورت صاف و روان در تلویزیون اجرا شود. این قابلیت فوق العاده Motion Xcelerator نام دارد که در تلویزیون سامسونگ 85AU8000 پیاده سازی شده است.

همچنین در این مدل اگر تصاویر دریافتی از مبدا یا تصاویر پخش شده از تلویزیون از کیفیت پایین برخوردار باشد با استفاده از تکنولوژی به نام 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد استاندارد 4K بهبود داده می شود و سبب می شود که کاربر خروجی را در بالاترین کیفیت ممکن مشاهده کند و از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت دو چندانی ببرد.

همچنین این مدل دارای فناوری Brightness Detection می باشد که می تواند نور صفحه نمایش تلویزیون را با استفاده از نوری که در محیط وجود دارد به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم کند. یکی از محصولاتی که از پردازنده قوی برخوردار است تلویزیون سامسونگ 43AU7000 میباشد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 85AU8000

تلویزیون سامسونگ 85AU8000

شاید بتوان گفت که کیفیت صدای یک تلویزیون به اندازه کیفیت تصویر آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در صورتی که یک محصول از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار نباشد نمی تواند افراد را به خرید آن محصول ترغیب نماید. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون سامسونگ 85AU8000 تمام تلاش خود را کرده اند که با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها آنچه را که مد نظر کاربران می باشد در این تلویزیون پیاده سازی کنند.

این مدل از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کند و همچنین توانایی ایجاد توان صوتی ۲۰ وات در خروجی را دارد که این توان صوتی می‌تواند صدا را با وضوح خیلی خوبی به گوش مخاطب برساند. برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا در این تلویزیون از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده است که این تکنولوژی قادر است را به صورت فراگیر و تقویت شده به بیننده انتقال دهد نتیجه این حس به کاربر دست می‌دهد که واقعاً در حال تجربه آن صحنه میباشد.

اما در صورتیکه شما قصد داشته باشید میزان صدای تلویزیون را افزایش دهید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی نمایید که برای این منظور در این تلویزیون از قابلیت Q-Symphony استفاده شده است که می تواند صدای بین تلویزیون و سیستم صوتی را هماهنگ کند و در نتیجه صدا از تلویزیون و سیستم صوتی به صورت همزمان پخش خواهد شد.

اگر بخواهید محتویات گوشی همراه خود را به تلویزیون انتقال دهید و آن را در تلویزیون مشاهده کنید می‌توانید از فناوری Bluetooth Audio بهره مند شوید. با استفاده از فناوری Multiroom Link می توانید چندین دستگاه مختلف را از طریق وای فای به هم متصل کنید و صدا را از یک دستگاه به عنوان دستگاه اصلی در سایر دستگاه ها پخش کنید. این یکی از امکانات تلویزیون سامسونگ 85AU8000 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85AU8000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)43.6‎وزن بدون پایه: (کیلوگرم)41.5
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
214.63
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20w
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1.7*15.5*10.3
ابعاد بسته (سانتی متر)
81.7*48.7*8.7
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
153,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
113,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
94,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
72,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست