×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 50AU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری : Sound Mirroring
دارای : سیستم عامل تایزن 
دارای فناوری :Motion Xcelerator 
استفاده از قابلیت : Contrast Enhancer 

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 50AU7000 سایز 50 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون سامسونگ مدل 50AU7000

شرکت سامسونگ همواره سعی دارد در محصولات خود از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها استفاده کند و هر چه بیشتر سطح کاری که ارائه می‌دهد را به استاندارد مورد نظر کاربر نزدیک نماید. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردید تلویزیون سامسونگ 50AU7000 نام دارد که این سری نسبت به مدل پیشین خود که در سال ۲۰۲۰ با نام سری T وارد بازار شده بود، از قابلیت های بسیار بیشتری برخوردار بوده و پیشرفت بسیار چشم گیری را در زمینه های مختلف از خود ارائه داده است.

در این مطلب سری AU7000 را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در رابطه با ویژگی های آن به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد. مدل AU7000 در اندازه و سایز های مختلفی طراحی شده است و کاربران در هر بازه قیمتی مختلفی می توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. تلویزیون سامسونگ AU7000 از جمله مدل هایی است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران پیدا کند.

در این مدل برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تصویر از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن استفاده شده است که این فناوری باعث می شود سطح درخشندگی تصاویری که در خروجی ارائه می‌شود، تا حد بسیار زیادی افزایش یابد. همچنین برای این که بتوان کیفیت تصاویر خروجی ارائه داده شده به کاربر را به طرز فوق‌العاده افزایش داد از موتور تصویر پردازشگر کریستالی بهره گرفته شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU7000 دارای کیفیت صدای مطلوبی نیز می باشد برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند. این مدل همچنین مجهز به جستجو گر صوتی می باشد که کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می تواند فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند. در تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده شده است که مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. هم مثال سایر دستگاه های خارجی مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال در این ال ای دی سامسونگ 50AU7000 از درگاه های مختلفی مانند HDMI و USB استفاده شده است. 

طراحی شیک و زیبای تلویزیون AU7000

طراحی شیک و زیبای تلویزیون AU7000

تلویزیون 50AU7000 دارای طراحی زیبا و کاربردی است . این تلویزیون از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است همچنین با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون میتوانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون سامسونگ 50AU7000 را بر روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر بی‌نظیر با امکانات ویژه

کیفیت 4K در تلویزیون سامسونگ 50AU7000

وجه تمایز اصلی کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU7000 به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی استفاده از فناوری کریستالی در ساخت صفحه نمایش می باشد. در واقع استفاده از فناوری کریستال در این تلویزیون باعث گردیده است که تصاویری که در خروجی ارائه داده می شود از رنگهای بسیار زنده و جذابی تشکیل شده باشد و همچنین سطح درخشندگی و کنتراست آن تصاویر از استاندارد بسیار بالای پیروی می کند. 

تلویزیون سامسونگ 50AU7000 زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این معنا که اگر فرد در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار داده شده باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این کیفیت تصویر و تراکم پیکسلی با همدیگر می توانند جزئیات باور نکردنی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ AU7000 همچنین برای اینکه بتواند کنتراست تصاویر خروجی را افزایش و تصاویر واقعی را به کاربر ارائه دهد از تکنولوژی های مانند Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer بهره می گیرد که این فناوری ها سبب می شوند تا کیفیت تصاویر خروجی ارائه شده به کاربر به صورت مطلوبی باشد. در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ سری AU7000 از تکنولوژی HDR نیز بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای Hdr10 Pro و HLG پشتیبانی می کند.

در واقع استفاده از فناوری HDR سبب می شود که  رنگ هایی که در تصویر نمایش داده می شود تاریکی و درخشندگی تصاویر به خوبی کنترل شود که این امر سبب می شود خروجی با جزئیات بسیار دقیق ای به مخاطب انتقال داده شود. 

هوشمند بودن تلویزیون 4K سامسونگ AU7000 سایز 50 اینچ

هوشمند بودن تلویزیون 4K سامسونگ AU7000 سایز 50 اینچ

تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های کاربردی و مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید تمام وسایل هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ 50AU7000 دارای 3 عدد پورت HDMI و 1عدد پورت USB است .

همچنین می توانید با استفاده از بلوتوث و وای فای دستگاه های هوشمند خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تی وی سامسونگ 50AU7000 متصل کنید و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.همچنین به وسیله قابلیت مرور گر وب می توانید به وب گردی بپردازید و از برنامه های ان لذت ببرید.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا جهت پردازش تصاویر استفاده می کنند به نسبت تلویزیونهای که از این قابلیت برخوردار نیستند دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بهتری می باشند. خوشبختانه در تلویزیون سامسونگ AU7000 نیز از پردازشگر تصویر بسیار قدرتمندی استفاده شده است و آن را با نام Crystal Processor 4K و این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق می تواند موجب بهبود المان‌های مختلف یک تلویزیون شود.

به عنوان مثال می توان گفت که برای بهبود کیفیت صدا در تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 از فناوری Adaptive Sound استفاده شده است این قابلیت می تواند ژانر و محتوای در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون را متناسب با آن محتوا تنظیم کند. همچنین در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا یا تصاویری که از تلویزیون در حال پخش می باشد دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد.

با استفاده از تکنولوژی به نام 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K افزایش داده می شود و سبب می گردد که کاربر همواره تصاویر را در بالاترین استاندارد ممکن تماشا کند. یکی از قابلیت های بسیار جالبی که با استفاده از پردازشگر کریستالی در تلویزیون سامسونگ 50AU7000 پیاده‌ سازی شده است، Motion Xcelerator نام دارد که این قابلیت سبب می‌شود تا تلویزیون در حین پخش فیلم های سریع و اکشن و بازی‌ های رایانه‌ ای پرسرعت دچار هیچ گونه مشکلی نشود و تصاویر به صورت تار دیده نشوند و مخاطب همواره تصاویر را به صورت واضح و روان در خروجی مشاهده کند. 

همچنین اگر قصد داشته باشید صدایی که از تلویزیون در حال پخش است را به اشتراک بگذارید می‌توانید از فناوری Sound Mirroring استفاده کنید. در انتهای این مطلب یک مدل بسیار با کیفیت از برند سامسونگ را به شما معرفی میکنیم. تلویزیون سامسونگ 85Q70A یکی از مدلهای با کیفیت.

صدایی رسا و باکیفیت

صدایی رسا و باکیفیت در تلویزیون AU7000

به همان میزان که کیفیت تصویر یک تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، کیفیت صدای آن نیز دارای اهمیت است در واقع می‌توان چنین گفت که این دو عامل دست در دست همدیگر، میتوانند کاربر را به خرید محصول ترغیب کند. در رابطه با کیفیت صدای تلویزیون 4k سامسونگ AU7000 می توان به این نکته اشاره کرد که این تلویزیون از دو عدد بلندگو تشکیل شده است.

هر کدام از بلندگو های تلویزیون 50au7000 توانایی ایجاد توان صوتی ۱۰ وات را دارند و همچنین سیستم صوتی این مدل دو کاناله می باشد که قادر است صدا را با وضوح مناسبی به گوش مخاطب برساند‌. یکی از قابلیت‌های جالبی که در این تلویزیون تعبیه شده است Multiroom Link نام دارد که با استفاده از این قابلیت چندین دستگاه به صورت بیسیم از طریق وای فای به هم متصل شده و محتوای صوتی از یک دستگاه در سایر دستگاه ها پخش خواهد شد.

همچنین در صورتیکه قصد داشته باشید میزان صدای تلویزیون را افزایش دهید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی نمایید که برای همین منظور در تلویزیون سامسونگ 50AU7000 از قابلیت Q-Symphony استفاده شده است این فناوری می‌تواند صدا را به صورت همزمان از تلویزیون و ساندبار پخش نماید. با استفاده از تکنولوژی Bluetooth Audio می‌توان محتوای صوتی که در تلفن همراه وجود دارد را به تلویزیون منتقل کرده و برنامه مورد نظر خود را از تلویزیون مشاهده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50AU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)11.6وزن بدون پایه: (کیلوگرم)11.4
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1009.8 * 250.2 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1264 * 780 * 150 mm
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
97,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست