×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت :2021 میلادی
دارای فناوری :Adaptive Sound
استفاده از فناوری:One Billion Color
 دارای : سیستم عامل تایزن 
استفاده از قابلیت: Tv Sound To Mobile
دارای :3 پورت HDMI و 1 پورت USB 

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ به بازار جهانی عرضه شد. این تلویزیون در اندازه ها و سایز های متفاوتی طراحی گردیده است که در این بخش قصد داریم سایز 58 اینچ را که تلویزیون 58AU7000 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و  ویژگیها و خصوصیات آن را به صورت کامل برای شما عزیزان تشریح کنیم.

این تلویزیون برای بالا بردن کیفیت تصویر خروجی از تکنولوژی کریستالی در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است.نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Edge LED می باشد و همچنین این مدل با استفاده از فناوری UHD Dimming می‌تواند نور پس زمینه را کنترل کند. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت قادر است جزئیات فوق العاده از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد.

این تلویزیون همچنین برای پردازش تصاویر از پردازشگر کریستالی قدرتمندی استفاده می‌کند که می‌تواند کیفیت تصاویر را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. سیستم صوتی استفاده شده در این تلویزیون نیز دو کاناله میباشد که قادر است صدا را با وضوح مناسبی به گوش مخاطب برساند. شاخص کیفیت تصویر در تلویزیون کریستال سامسونگ 58AU7000 برابر عدد ۲۰۰۰ می باشد که از این شاخص کیفیت تصویر می توان برای مقایسه تلویزیون های مختلف استفاده کرد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ 58AU7000

تلویزیون سامسونگ 58AU7000 همچنین فاقد پورت HDMI2.1 می باشد اما برای علاقه‌ مندان به بازی‌ های رایانه‌ای از تکنولوژی های مختلفی استفاده شده است که سبب می شود بازی ها با کیفیت بسیار روان و شفاف در تلویزیون اجرا شود. تلویزیون سامسونگ AU7000 همچنین از سیستم عامل اختصاصی تایزن که توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده است ،برای رابط کاربری استفاده می‌کند که می تواند مجموعه مقالات فوق العاده را در اختیار کاربران قرار دهد‌.

همچنین این مدل از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توان سایر دستگاه‌های هوشمند منزل را کنترل کرد. تلویزیون سامسونگ 58AU7000 از قابلیت فوق العاده Triple Protection پشتیبانی می کند با کمک این قابلیت می توان از حوادث احتمالی که موجب آسیب رسیدن به تلویزیون می شود،جلوگیری کرد. علاوه بر امکانات این محصولات باید قیمت تلویزیون سامسونگ را هم در انتخاب محصول نهایی مورد بررسی قرار داد.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ 58AU7000

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 58AU7000

کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 58AU7000 از نوع 4K می باشد که این کیفیت تصویر قادر است جزئیات و عمق بسیار فوق‌ العاده ای از تصویر را به مخاطب ارائه دهد. همچنین رزولوشنی که این تلویزیون از آن برخوردار می باشد برابر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی سبب می‌شود تا کاربر از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت دو چندانی را ببرد.

صفحه نمایش تلویزیون 2021 سامسونگ 58AU7000 از فناوری کریستال استفاده کرده است که در کنار تکنولوژی Crystal Display که در این تلویزیون از آن استفاده شده است می تواند طیف رنگ گسترده تری را در صفحه نمایش به کاربر ارائه دهد و در نتیجه تصاویری که در خروجی نشان داده می شود تصاویر واقعی می باشد. برای افزایش تعداد رنگ های نمایش داده شده در این تلویزیون از تکنولوژی One Billion Color استفاده شده است.

این فناوری قادر است تا حدود یک میلیون رنگ متفاوت را در تلویزیون ارائه دهد نکه نتیجه این امر ان باشد که رنگ هایی که در تلویزیون نمایش داده می شود بسیار شبیه به رنگ‌های واقعی موجود در طبیعت است. همچنین پنلی که در تلویزیون 58AU7000 از آن استفاده شده است از نوع VA باشد که این پنل زاویه دید افقی بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که کاربر در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت کیفیت تصویر می توان خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ 58AU7000 استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع فناوری HDR باعث می شود که کنتراست تصاویر افزایش پیدا کند و همچنین جزئیات در بخش های تاریک و روشن صحنه مورد نظر به خوبی قابل تشخیص است. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 58AU7000

رنگ های زیبا و شفاف با قابلیت PurColor

رنگ های زیبا و شفاف با قابلیت PurColor

تلویزیون 4K سامسونگ 58AU7000 از فناوری منحصر به فرد PurColor استفاده می کند. این فناوری یکی از بهترین فناوری های مورد استفاده در مدل های پیشرفته سامسونگ است. اساساً تمام تلویزیون های LED هنگام نمایش تصاویر روی آبی، سبز و قرمز تمرکز می کنند. به این ترتیب در تصاویر این سه رنگ که رنگ اصلی هستند تقویت شده و بقیه رنگ ها عادی می مانند. تلویزیون سامسونگ 58AU7000 به لطف استفاده از فناوری PurColor رنگ ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. در واقع به جای این سه رنگ اصلی، این فناوری بر روی نمایش زرد، بنفش و فیروزه ای تمرکز دارد. به همین دلیل علاوه بر سه رنگ اصلی، رنگ هایی که حاوی این تناژ رنگ هستند نیز بهبود یافته اند. در نتیجه تقریبا تمام رنگ های موجود در تصاویر در زیبایی و وضوح همه چیز نشان داده می شود.

سایر ویژگی های ویژه تصویر در تلویزیون SAMSUNG 58AU7000

سایر ویژگی های ویژه تصویر در تلویزیون SAMSUNG 58AU7000

سامسونگ همیشه تمام تلاش خود را برای نمایش تصاویر با کیفیت در تلویزیون های خود انجام داده و در این زمینه بسیار موفق بوده است. تلویزیون AU7000 سامسونگ سایز 58 اینچ اگرچه یکی از مدل های میان رده سامسونگ است، اما ویژگی های تصویری خوبی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • همانطور که قبلا ذکر شد، تلویزیون 58AU7000 سامسونگ از فرمت های تصویر HDR 10+ و HLG پشتیبانی می کند. این فرمت ها به افزایش وضوح و کنتراست تصاویر کمک می کنند تا تصاویری زیبا و با کیفیت به بیننده نشان دهند.

  • یکی دیگر از فناوری های تصویربرداری که تاثیر زیادی در افزایش کنتراست دارد مگا کنتراست است. این فناوری فوق العاده به طور حرفه ای قسمت های با کنتراست تصویر را تشخیص می دهد و کنتراست آنها را افزایش می دهد. تصاویر با کنتراست بالا به لطف عملکرد Mega Contrast نمایش داده می شوند.

  • فناوری UHD Dimming یکی از بهترین ویژگی ها در مشخصات تصویر "تلویزیون سامسونگ 58AU7000" است. UHD Dimming روشنایی صفحه نمایش کافی برای نمایش تصاویر با روشنایی دلخواه ایجاد می کند. مهمترین وظیفه این فناوری تنظیم نور برای تصاویر است. با UHD Dimming، نور مناسب بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود.

  • تلویزیون 58AU7000 از One Billion Color نیز پشتیبانی می کند. این فناوری جالب به نشان دادن عمیق ترین رنگ ها در تصویر کمک می کند و رنگ را در تصاویر افزایش می دهد. این باعث می شود طیف وسیع تری از رنگ ها بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده شود و رنگ ها واقعی تر به نظر برسند تا تجربه تماشای فیلم منحصر به فردی را به شما ارائه دهند.

طراحی ال ای دی کریستال سامسونگ 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000

تلویزیون 58 اینچ سامسونگ AU7000 دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده .این تلویزیون دارای ضخامت کم و حاشیه نازک است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان جلوگیری می کند و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد .همچنین این تلویزیون دارای دو پایه در دو طرف خود است که استحکام و مقاومت تلویزیون را بالا میبرد وبه راحتی می توانید ان را روی میز قرار دهید.

پردازشگر تلویزیون AU7000 سامسونگ سایز 58 اینچ

پردازشگر تلویزیون 58 اینچ سامسونگ AU7000

"تلویزیون سامسونگ 58AU7000" از پردازشگر Crystal Processor 4K برای بهبود کیفیت تصاویر استفاده می کند. در واقع این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی که در آن وجود دارد و همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است می‌تواند صحنه های در حال پخش از تلویزیون را به صورت فریم به فریم پردازش کرده و بعد از افزایش و بهبود دادن کیفیت تصویر هر فریم آن را در خروجی پخش می کند.

یکی از قابلیت های فوق العاده ای که برای بهبود محتوای تصویر در ال ای دی سامسونگ 58AU7000 از آن استفاده شده است 4k Upscaling نام دارد که عملکرد آن به این صورت است، هنگامی که تصاویر دریافتی از مبدا یا تصاویری که از تلویزیون در حال پخش می باشند از کیفیت پایین و نامطلوبی برخوردار باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K نمایش داده می شود و تصاویر با کیفیت بالا در خروجی به کاربر ارائه می گردد.

با استفاده از قابلیت های به نام Digital Clean View و Analog Clean View نویز های موجود در تصاویر دیجیتال و آنالوگ از بین می رود. برای بهبود کیفیت صدا نیز از قابلیت Adaptive Sound بهره گرفته شده است که این قابلیت می‌تواند ژانر و محتوای در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای در حال پخش از تلویزیون را متناسب با این محتوا تنظیم می کند. برای جلوگیری از ایجاد تاری و پایین آمدن کیفیت تصویر در هنگام مشاهده فیلم های اکشن و سریع یا بازی‌های رایانه‌ ای از فناوری Motion Xcelerator استفاده شده است.

سیستم عامل تایزن 

قابلیت اسمارت تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7000

تلویزیون 58AU7000 دارای سیستم عامل تایزن است که قابلیت ها و امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می دهد .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون smart things است که به وسیله ان می توانید وسایل هوشمند منزل خود را در صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید . تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7000 دارای 3 پورت HDMI و 1 پورت USB است همچنین به وسیله بلوتوث و وای فای می توانید دستگاه های هوشمند مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

یکی دیگر از فناوری های استفاده شده در این تلویزیون ALLM یا Auto Low Latency Mode است که به وسیله ان کم ترین میزان تاخیر در بازی را می توانید تجربه کنید.همینطور با استفاده از قابلیت مرور گر وب می توانید به وب گردی بپردازید.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7000

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 58AU7000

طراحان تلویزیون SAMSUNG 58AU7000  تمام سعی خود را کرده اند برای بالا بردن کیفیت صدا در این تلویزیون از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی استفاده کنند. سیستم صوتی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است دو کاناله می باشد و همچنین تلویزیون از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هر کدام از این بلندگو ها قادر به ایجاد توان صوتی 10 وات در خروجی می باشد یعنی مجموعا این تلویزیون توان صوتی 20 وات را تولید می‌کند که می‌تواند صدا را با کیفیت خوب به مخاطب برساند.

اگر شما احتیاج به افزایش میزان صدای تلویزیون داشته باشید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی نمایید که در اینصورت در این تلویزیون از فناوری Q-Symphony استفاده شده است و وظیفه آن این است که صدای بین تلویزیون و سیستم صوتی را هماهنگ کند به گونه ای که صدا به صورت همزمان از آنها پخش شود. همچنین با استفاده از قابلیت Multiroom Link چندین دستگاه مختلف را از طریق وای فای به هم متصل کرده و صدا از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه ها پخش خواهد شد.

برای بهبود کیفیت صدای تلویزیون 58AU7000 از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده است که این قابلیت می تواند صدا را به صورت چند بعدی و فراگیر در اختیار کاربر قرار دهد. در صورتی که مخاطب قصد داشته باشد صدای تلویزیون را به گوشی همراه خود منتقل کند با استفاده از تکنولوژی Tv Sound To Mobile می‌تواند این کار را انجام دهد و صدای برنامه مورد علاقه خود را از طریق تلفن همراه گوش دهد. 

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7000 را مشاهده کنید. همچنین می توانید نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی معتبر (همچنین بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که بودجه کافی جهت خرید تلویزیون بهتر برای تماشای فیلم و استفاده خانگی و معمولی را دارد، پیشنهاد ما خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 است.

مزایا و معایب تلویزیون AU7000 سامسونگ سایز 58 اینچ

مزایا

* کیفیت تصویر 4K بسیار مناسب

* رابط کاربری عالی

* گزینه های کنترل متعدد

معایب

* صدای کم در سایزهای بزرگ (مثل 75 اینچ)

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 58AU7000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 58AU7000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
58AU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)15.4وزن بدون پایه: (کیلوگرم)15.2
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1090.6 * 250.2 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1448 * 875 * 172 mm
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست