×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 85Q70A

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری :Q-Symphony
دارای قابلیت : Adaptive Picture
دارای : سیستم عامل تایزن 
دارای قابلیت : Dolby Digital Plus 
دارای پردازشگر قدرتمند:Quantum Processor 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 85Q70A سایز 85 اینچ فورکی اسمارت کیولد

تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70A

یکی از محبوب ترین مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردید تلویزیون سامسونگ 85Q70A می باشد که این سری از جمله تلویزیون های هوشمند کوانتوم می باشد که طرفداران بسیار زیادی را برای خود دست و پا کرده است. مدل در سایز ها و اندازه های گوناگونی طراحی شده است که در این بخش قصد داریم بزرگترین سایز طراحی شده یعنی اندازه ۸۵ اینچ را که به اختصار 85Q70A نامیده می شود،مورد بررسی قرار دهیم و خصوصیات و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

تلویزیون سامسونگ 85Q70A برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا نسبت به ال ای دی های معمولی خروجی تصویر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. برای پردازش هر چه بهتر تصاویر از پردازشگر Quantum Processor 4K استفاده شده است این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های متفاوتی که برای آن تعبیه شده است می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند.

صدای این تلویزیون نیز از وضوح مناسبی برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده شده است. این تلویزیون با توجه به سایز بسیار بزرگی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد وزیبایی بسیار فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی منزل شما می بخشد و همچنین این قابلیت را دارد که به سادگی بر روی دیوار نصب شود.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ 85Q70A مجهز به قابلیت جستجوگر صوتی نیز می باشد که با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند کارهای خود را به سادگی و با استفاده از صدا در تلویزیون انجام دهد. برای رابط کاربری این مدل از سیستم عامل تایزن استفاده شده است که این سیستم عامل به صورت اختصاصی توسط شرکت سامسونگ طراحی گردیده و امکانات بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های مختلف استفاده شده است که برای نمونه می توان به پورت USB و HDMI اشاره داشت. خرید تلوزیون سامسونگ یکی از گزینه های بسیار عالی برای خرید رضایت بخش میباشد.

طراحی زیبا در تلویزیون سامسونگ 85Q70A

قیمت و خرید تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70A

تلویزیون سامسونگ دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است  .این تلویزیون دارای ضخامت کم و حاشیه باریک است که گستره دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان در اختیار شما قرار می دهد و از حواس پرتی شما جلوگیری می کند.به علت ضخامت کم تلویزیون بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.

همچنین این تلویزیون دارای پایه در وسط است که مقاومت و استحکام تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی روی میز قرار دهید واز تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 کیولد سامسونگ 85A70A

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 85 اینچ کیولد سامسونگ 85Q70A

یکی از تکنولوژی های فوق العاده که برای بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 85Q70A بهره گرفته شده است، استفاده از فناوری QLED در ساخت صفحه نمایش این تلویزیون میباشد. این فناوری سبب می گردد که طیف رنگی بسیار گسترده ای در تلویزیون قابل نمایش باشد و هرچه یک تلویزیون این قابلیت را داشته باشد که طیف رنگی گسترده تری را نمایش دهد، تصاویری که در خروجی ارائه می دهد زنده و جذاب تر بوده و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی دارد.

کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 ‌پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی سبب می شود جزئیات بسیار فوق العاده از تصویر در خیال کاربران قرار بگیرد. این مدل همچنین دارای زاویه دید افقی و بسیار گسترده می باشد به این مفهوم که کاربر در هر زاویه و مکانی نسبت تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی و در صفحه نمایش مشاهده کند.

برای بهبود محتوای تصویر از فناوری Quantum HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی میکند.برای اینکه بتوان تعداد رنگ های بسیار زیادی را در تلویزیون نمایش داد از قابلیت One Billion Color در این تلویزیون بهره گرفته شده است این فناوری می‌تواند حدود یک میلیارد رنگ متفاوت را در خروجی نمایش دهد. یکی از تکنولوژی های بسیار جالبی که در تلویزیون سامسونگ 85Q70A از ان استفاده شده است.

Dual LED نام دارد که در واقع یک ال ای دی برای نمایش رنگ های گرم و جذاب و ال ای دی دیگر برای نمایش رنگ های سرد استفاده می‌شود و به این ترتیب جزئیات بسیار زیادی از تصویر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. 

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 85 اینچ کیولد سامسونگ Q70A

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 85 اینچ کیولد سامسونگ Q70A

استفاده از پردازشگر مجزا در تلویزیون سبب می گردد تا جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر،کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی بهبود داده شود. در تلویزیون سامسونگ 85Q70A از پردازشگر کوانتومی به نام Quantom Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قوی که درون آن قرار داده شده است.

می تواند المان‌های مختلف تلویزیون را ارتقا دهد. اگر کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا نامطلوب و پایین باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaler کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K ارتقا داده می شود و در نتیجه کاربر هموار تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را دریافت می کنند. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری Adaptive Picture استفاده می گردد که با استفاده از این فناوری نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم می گردد.

برای ارتقاء سطح کیفی سیستم صوتی نیز از تکنولوژی Adaptive Sound در این محصول استفاده شده است که وظیفه اصلی آن این می‌باشد که محتوای در حال پخش از تلویزیون را تشخیص داده و صدای پخش شده از تلویزیون متناسب با آن محتوا و ژانر تنظیم می شود. همچنین با استفاده از فناوری +Motion Xcelerator Turbo فیلم های اکشن و یا تصاویری که از سرعت پخش بسیار بالایی برخوردار می باشند به صورت صاف و روان در تلویزیون اجرا خواهد شد. 

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q70A

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q70A

کیفیت صدای تلویزیون نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این محصول هر چه صدا را با وضوح بیشتری به مخاطب منتقل کند، باعث رضایت بیشتر مشتری خواهد شد. سیستم صوتی استفاده شده در تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ سری Q70A دو کاناله می باشد و این تلویزیون از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هر کدام از این بلندگو ها توانایی ایجاد صوتی ۱۰ وات در خروجی را دارند بنابراین می توان گفت به صورت مجموع ۲۰ وات توان صوتی در خروجی تولید خواهد شد.

اما اگر کاربر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج پیدا کند می تواند به اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نماید در صورت وقوع این امر در این تلویزیون از قابلیت Q-Symphony استفاده شده است که این قابلیت سبب می‌شود تا صدای تلویزیون و سیستم صوتی با یکدیگر هماهنگ شده و صدا به صورت همزمان از آنها پخش شود. یکی از تکنولوژی های جالبی که در این مدل از آن استفاده شده است Object Tracking Sound نام دارد.

با استفاده از این تکنولوژی صدا دقیقا از همان جایی که تصویر در حال پخش است به گوش مخاطب خواهد رسید. برای از بین بردن نویز های موجود در صدا نیز از تکنولوژی Active Voice Amplifier استفاده شده است که این قابلیت سبب افزایش تلویزیون می شود.همچنین با استفاده از فناوری SpaceFit صدای تلویزیون با توجه به کوراسیون اطراف آن و وسیله هایی که در کنار تلویزیون قرار داده شدند، به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم خواهد شد. 

همچنین به وسیله قابلیت مرور گر وب موجود در تلویزیون می توانید از وب گردی خود لذت ببرید. با تلویزیون های شرکت سامسونگ میتوانید لذت تماشای برنامه های تلویزیونی را دو چندان کنید. یکی از این مدل هایی که میتوان به شما پیشنهاد کرد تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q90T میباشد.

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ 85Q70A

بهترین و جدیدترین تلویزیون 2021 سامسونگ Q70A

تلویزیون سامسونگ مدل 85Q70A دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید وسایل هوشمند سامسونگ منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.این تلویزیون دارای دستیار های صوتی Bixby و الکسا است که میتوانید توسط صدای هوشمند خود برخی از اعمال مربوط به تلویزیون را انجام دهید و به تنطیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید.

همچنین تلویزیون سامسونگ 85Q70A دارای 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI است .در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.یکی دیگر از فناوری های استفاده شده در این تلویزیون Multi View است که به وسیله ان می توانید دو محتوای متفاوت را به صورت همزمان در تلویزیون  به نمایش بگذارید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85Q70A

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)43.6‎وزن بدون پایه: (کیلوگرم)41.50
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
214.63
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
3840x2160
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
66
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
15.9* 10.6* 14.5
ابعاد بسته (سانتی متر)
81.7*49.1* 8.7
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 120Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
97,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست