×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 50AU7100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
دارای : سیستم عامل تایزن 
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای قابلیت : Mega Contrast
استفاده از فناوری :Q-Symphony
استفاده از فناوری :  Contrast Enhancer
پورت ها:3 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB  
دارای پردازشگر قدرتمند :Crystal Processor 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 50AU7100 سایز 50 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون سامسونگ 50AU7100

یکی از مدل های خوش ساخت و خوش رنگی که در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت سامسونگ تولید گردید، تلویزیون سامسونگ 50AU7100 می باشد که این مدل در اندازه و سایز های متفاوتی با توجه به سلیقه متفاوت کاربران طراحی گردیده است. اندازه مورد نظر ما برای این بخش که قصد داریم در رابطه با آن صحبت کنیم و ویژگی های آن را به طور مفصل برای شما عزیزان تشریح کنیم، 50 اینچ می باشد که به صورت اختصار 50AU7100 نیز نامیده می شود.

تلویزیون سامسونگ 50AU7100 دارای طراحی بسیار منحصر به فردی بوده و ضخامت آن بسیار کم می باشد و همچنین این قابلیت را دارد که با هر نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا کند. کیفیت تصویر خروجی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است از نوع 4K می باشد کیفیت تصویر به نسبت تلویزیون های ال ای دی با کیفیت Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر بهتری را در خروجی به کاربر نمایش دهد.

برای ارتقای سطح کیفیت تصویر ارائه شده از یک موتور پردازشگر قدرتمند به نام پردازشگر کریستالی در این تلویزیون استفاده شده است گردشگر با استفاده از روش‌های مختلفی که برای ان تعریف شده است، می تواند کیفیت تصویر خروجی ارائه شده را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ سری AU7100 از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار می باشد و صدا را با وضوح مناسبی به خروجی منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

یکی از ویژگی های بسیار جذابی که در این تلویزیون برای کاربران تدارک دیده شده است استفاده از حالت Sport و Film Mode می باشد که این حالت ها می توانند به برنامه های ورزشی یا فیلم های در مورد نظر کاربران جلوی بسیار خاصی ببخشند و لذت دیدن آن را برای مخاطب دوچندان کند. برای رابط کاربری نیز در این مدل از سیستم عامل اختصاصی تایزن که توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده، استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

برای اتصال سایر دستگاه ها به تلویزیون نیز از درگاه های مختلفی استفاده شده است و برای نمونه می توان به پورت HDMI و USB اشاره داشت. قیمت تلویزیون سامسونگ با توجه با امکانات گسترده آن مناسب میباشد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50AU7100

کیفیت تصویر برای کاربران و مشتریانی که قصد خرید تلویزیون را دارند از بالاترین میزان اهمیت برخوردار می باشد و یک تلویزیون هرچه کیفیت تصویر بهتری داشته باشد، افراد را خیلی راحت تر به خرید آن محصول ترغیب خواهد کرد. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ سری AU7100 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد و همچنین رزولوشن آن2160*3840 فیکس دست که این تراکم پیکسلی می‌تواند جزئیات فوق العاده و باورنکردنی از تصویر را در خروجی به کاربر ارائه دهد.

برای اینکه بتوان جزئیات بیشتری از تصویر را در صفحه نمایش مشاهده کرد احتیاج به افزایش کنتراست تصویر میباشد یا به عبارت دیگر می توان گفت که هرچه کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی بالاتر باشد، جزئیات بیشتری از تصویر در خروجی قابل مشاهده است که برای این منظور در تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از فناوری Mega Contrast استفاده شده است که این فناوری می‌تواند تا حد بسیار فوق العاده و کنتراست تصاویر را ارتقا دهد.

همچنین برای بالا بردن روشنایی تصاویر و افزایش وضوح و نور تصویر از تکنولوژی به نام UHD Dimming در این تلویزیون بهره گرفته شده است. یکی از مهم ترین تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر مدل از آن استفاده شده است HDR نام دارد که این تکنولوژی از فرمتهای HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. در واقع فناوری HDR بر روی طیف رنگی ارائه شده توسط تلویزیون و همچنین کنتراست تصاویر تاثیر می گذارد و باعث بهبود سطح کیفی این ویژگی ها می شود.

همچنین برای اینکه بتوان طیف رنگی بسیار گسترده‌ای را در تلویزیون نمایش داد از فناوری Pure Color استفاده می شود این فن آوری می شود تعداد رنگ های بسیار زیادی در تلویزیون قابل تشخیص باشد و در نتیجه تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می‌شود، بسیار به تصاویر واقعی شباهت دارد. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 50AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ 50AU7100

این تلویزیون دارای طراحی بسیار زیبا است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده . تلویزیون سامسونگ 50AU7100  از ضخامت بسیار کم برخوردار است که باعث میشود زیبای ان دوچندان شود و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد حاشیه کم این تلویزیون گستره دید بیشتری هنگام تماشای تلویزیون دراختیار شما قرار می دهد .

همچنین می توانید در صورت تمایل با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون می توانید تلویزیون را بدون هیچ لرزشی روی میز قرار دهیدو از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU7100

پردازشگر یکی از ابزارهای کمکی بسیار قدرتمند برای بهبود کیفیت تصویر، صدا و حتی کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی می باشد.در تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده شده است این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار فوق العاده که درون آن قرار داده شده است، می تواند جنبه های مختلف یک تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

در واقع کاری که پردازشگر انجام می دهد این است که قبل از اینکه تصویر در خروجی به کاربر نمایش داده شود، تحلیل و پردازش می‌شود و وضوح و کنتراست آن تا حد بسیار زیادی ارتقا داده می شود و در نتیجه تصاویری بسیار زیبا و فوق العاده در خروجی به نمایش در خواهد آمد. در صورتیکه تصاویر دریافتی از مبدا یا تصاویری که در تلویزیون در حال پخش میباشد دارای کیفیت نامطلوب و پایینی باشد.

با استفاده از قابلیت 4k Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کار بر همواره تصاویر با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن را در خروجی دریافت خواهد کرد. همچنین هنگامی که تصاویر از خروجی در حال پخش میباشد اگر قسمتی از تصویر دارای کنتراست پایینی باشد، با استفاده از تکنولوژی Contrast Enhancer کنتراست آن تصاویر در حد بسیار مطلوبی افزایش داده می شود تصاویر با وضوح بسیار فوق العاده در اختیار کاربر قرار می گیرد که این امر سبب می گردد تا مخاطب از دیدن برنامه خود بیش از پیش لذت ببرد. 

هوشمند بودن تلویزیون 4K سامسونگ 50AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU7100

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ ،بلوتوث و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید.

واز تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید.یکی  دیگر از فناوری های کار شده در این تلویزیون Samsung TV Plus است که به وسیله  ان می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه خارجی به برخی برنامه سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید و از ان لذت ببرید.همچنین با استفاده از قابلیت مرور گر وب در این تلویزیون می توانید به وب گردی بپردازید.این تلویزیون دارای 1 عدد پورت USBو 3 عدد پورت HDMI است .

همینطور با استفاده از فناوری PC on TV موجود در تلویزیون می توانید از راه دور به رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید و کاره های خود را انجام دهید.همچنین با استفاده از قابلیت مرور گر وب می توانید از وب گردی خود لذت ببرید. این مطلب را با معرفی یک مدل خاص و پرفروش به پایان میرسانیم، تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q80T یکی از محصولات با امکانات بالا.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 50AU7100 سایز 50 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 50AU7100

هر چقدر که کیفیت تصویر یک تلویزیون از سطح بالایی برخوردار باشد به تنهایی نمی تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید محسوب گردد و در واقع می‌توان گفت که به همان اندازه که کیفیت تصویر از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد، کیفیت صدا نیز مهم است و این دو عامل در کنار یکدیگر می توانند مشتری را به خرید تلویزیون ترغیب کند. تلویزیون سامسونگ 50AU7100 سیستم صوتی دو کاناله بهره گرفته است و همچنین توان صوتی ۲۰ وات را در خروجی تولید می کند.

 این میزان صدا قادر است به خوبی خروجی را به مخاطب منتقل کند ولی در صورتی که به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج پیدا کنید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نمایید که در صورت انجام این کار در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ سری AU7100 از قابلیت Q-Symphony استفاده شده است که این قابلیت سبب می‌شود تا صدا به صورت همزمان از تلویزیون و سیستم صوتی پخش شود و در نتیجه هیچ گونه ناهماهنگی بین صدای تلویزیون و سیستم صوتی وجود ندارد.

یکی از تکنولوژی های فوق العاده ای که برای بهبود محتوای کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از آن استفاده شده است، Dolby Digital Plus نام دارد که این تکنولوژی علاوه بر اینکه کیفیت صدا را ارتقا می‌دهد، نویز های موجود در صدا را نیز از بین برده و باعث می‌شود تا صدا با وضوح بسیار مناسبی به مخاطب منتقل شود. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید صدای تلویزیون را به گوشی همراه خود منتقل کنید می‌توانید از فناوری Tv Sound To Mobile استفاده کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50AU7100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
11,60 کیلوگرم با پایه 11,4 کیلوگرم بدون پایه
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
3840×2160
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1009.8 * 250.2 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1264 * 780 *150 mm
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مجارستان
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
153,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
113,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
94,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
72,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست