×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 65AU7100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از قابلیت :Mega Contrast 
دارای : سیستم عامل تایزن 
دارای قابلیت :Samsung TV Plus
استفاده از فناوری : Motion Xcelerator
دارای پردازشگر قدرتمند :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

معرفی و مشخصات تلویزیون سامسونگ 65AU7100 سایز 65 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون سامسونگ 65AU7100

شرکت سامسونگ از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی فعالیت داشته و هر سال با توجه به نیازهای کاربران محصولات جدید را به بازار جهانی عرضه می کند. به جرات می‌توان گفت که تلویزیون های هوشمند این شرکت در بازار ایران از بالاترین محبوبیت برخوردار بوده و خریداران بیشماری دارد. یکی از انواع مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند عرضه شده است،  تلویزیون سامسونگ 65AU7100 نامیده می شود.

مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 برای بالا بردن کیفیت تصویر خود به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا تصاویری که در خروجی به کاربر ارائه می گردد از درخشندگی بالاتری برخوردار باشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت تصویر سبب می شود تا  جزئیات باور نکردنی از خروجی به مخاطب نمایش داده شود. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر در تلویزیون سامسونگ سری AU7100 از پردازشگر کریستالی استفاده شده است این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تعریف شده می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک کند.

این تلویزیون از کیفیت صدای خیلی خوبی نیز برخوردار می باشد و قادر است صدا را با وضوح مناسب به مخاطب منتقل کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند. برای رابط کاربری در این مدل از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دارد.

این تلویزیون برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای نیز پیشنهاد بسیار مناسب می باشد که برای نمونه از قابلیت ALLM پشتیبانی می کند که می تواند تاخیر ورودی در تلویزیون برای اتصال به کنسول‌های بازی را به حداقل برساند. این تلویزیون دارای طراحی بسیار فوق العاده ای نیز می باشد که با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل قابلیت تطبیق را دارد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 65AU7100

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای میباشد که در هر تلویزیون از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار است و هر مشتری هنگام خرید یک تلویزیون بیشتر از همه عوامل دیگر به کیفیت تصویر آن اهمیت می دهد. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 برای اینکه نسبت به ال ای دی های معمولی از کیفیت تصویر بالایی برخوردار باشد از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش استفاده کرده است.

کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K می باشد همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی تصاویر را با کیفیت باورنکردنی به مخاطب منتقل می‌کند. یک تلویزیون هرچه بتواند طیف رنگی گسترده تری را نمایش دهد، تصاویری که در خروجی ارائه می کند تصاویر واقعی تر و جذاب تری می باشد. برای همین منظور در تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ سری AU7100 از فناوری Pure Color استفاده شده است.

که این فناوری می‌تواند تعداد رنگ های بسیار زیادی را در تلویزیون نمایش دهد. برای بهبود محتوای تصویر از تکنولوژی HDR استفاده شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 پشتیبانی می شود. فناوری HDR سبب می‌شود تا جنبه های مختلفی مانند کنتراست تصاویر یا طیف رنگی قابل نمایش تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شوند و تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می شو، زنده تر و جذاب تر باشد.

برای افزایش کنتراست تصاویر نیز از فناوری Mega Contrast کمک گرفته می شود. پنلی که در این مدل از آن کمک گرفته شده است از نوع VA می باشد که می تواند زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربران قرار دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکان و نقطه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ 65AU7100

تلویزیون سامسونگ 65AU7100 دارای ضخامت کم و حاشیه نازک است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کند همچنین به علت ضخامت کم ان بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.در صورت تمایل با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون می توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU7100

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را برای تلویزیون در بردارد که المان های مختلف آن به لحاظ کیفیت صدا و تصویر و حتی کنتراست تصاویر تا حد بسیار زیادی ارتقا داده می شود و تصاویری که در اختیار کاربر قرار می گیرد از بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن برخوردار است. در تلویزیون سامسونگ 65AU7100 از پردازشگر کریستالی قدرتمندی به نام Crystal Processor 4k استفاده شده است .

این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های متنوعی که برای آن در نظر گرفته شده و همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است می‌تواند به بهبود هر چه بیشتر کیفیت تصویر و صدای تلویزیون کمک شایانی کند. یکی از تکنولوژی های بسیار جالبی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است، 4k Upscaling نام دارد که کارکرد آن به این صورت است که اگر کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد.

با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه تصاویری که کاربر دریافت می کند همواره از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار خواهد بود. همچنین در این مدل برای اینکه هنگام مشاهده فیلم های اکشن یا بازی های رایانه ای که سرعت پخش بسیار زیادی برخوردار می باشند ،مشکلی پیش نیاید از فناوری Motion Xcelerator استفاده می شود.

این باعث می شود تا هنگام پخش این تصاویر پس زمینه خاموش شود در نتیجه تصاویر به صورت صاف و شفاف در اختیار کاربر قرار بگیرند. همچنین برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر دیجیتال از قابلیت Digital Clean View در این مدل بهره گرفته شده است. امروزه محصولات سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای صوتی و تصویری میباشند، یکی از این مدل های این شرکت تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q90T میباشد.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7100

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7100

تلویزیون سامسونگ مدل 65AU7100 از کیفیت و وضوح  صدای بالای برخوردار است .در این تلویزیون از سیستم صوتی دوکاناله استفاده شده همچنین دارای 2 بلندگو است که هر کدام از بلند گو ها توان صوتی 10 وات را به خود اختصاص می دهد و در مجموع این تلویزیون توان خروجی 20 وات را تولید می کند.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است Dolby Digital Plus است.

می تواند صدا را به صورت فراگیر و چند بعدی در اختیار کاربر قرار دارد و همچنین نویز های موجود در صدا را حذف کرده و صدا را به صورت شفاف به گوش مخاطب می رساند.همچنین با استفاده از فناوری Tv Sound To Mobile  تعبیه شده در تلویزیون می توانید به وسیله گوشی هوشمند خود میزان صدای تلویزیون را کم یا یاد کنید.یکی دیگر از فناوری های کار شده دراین تلویزیون Q-Symphony است که به وسیله ان می توانید صدای تلویزیون و سیستم صوتی را به صورت همزمان پخش کنید که در نتیجه صدا با هماهنگی  و هارمونی  بالا به گوش شما می رسد.

هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ 65AU7100

بهترین و جدیدترین تلویزیون 65 اینچ 2021 سامسونگ 65AU7100

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است  که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از قابلیت های تعبیه شده در  این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.این تلویزیون دارای 1 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI است همچنین شما می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ ،بلوتوث و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید.

برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 دارای فناوری Samsung TV Plus که به وسیله ان می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه خارجی به برخی برنامه سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید و از ان لذت ببرید.همینطور با استفاده قابلیت مرور گر وب از وب گردی خود لذت ببرید.یکی دیگر از قابلیت های جذاب این تلویزیون PC on TV است که به وسیله ان می توانید از راه دور به رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید و  برخی از کاره های خود را انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65AU7100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
وزن
20.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163
رزولوشن فیلم
3480*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus - Q-Symphony Lite
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
دارد
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1449x906x282 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1606 * 963 * 184 میلی متر
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مجارستان
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست