×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 50AU9000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل : تایزن 
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای قابلیت :UHD Dimming
استفاده از قابلیت:One Billion Color 
دارای پردازشگر : Crystal Processor 4K
استفاده از فناوری:Motion Xcelerator Turbo
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 50AU9000 سایز 50 اینچ 

یکی از مدل‌های که در سال 2021 توسط شرکت سامسونگ به بازار جهانی عرضه شده است سری AU9000 نام دارد که در این بخش قصد داریم اندازه 50 اینچ را که به اختصار 50AU9000 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم. تلویزیون سامسونگ 50AU9000 در میان تولیدات این شرکت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است و طراحی بسیار فوق‌العاده آن سبب می‌شود تا با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل به راحتی تطبیق پیدا کند پ آراستگی ظاهری منزل را چندبرابر سازد.
این مدل همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که همین ویژگی سبب می شود تا بتوان از این تلویزیون به عنوان یک قاب عکس نیز استفاده کرد. فرق و تمایز اصلی میان تلویزیون های ال ای دی معمولی و تلویزیون سامسونگ AU9000 در این است که در این مدل در ساخت صفحه نمایش آن از فناوری کریستال استفاده شده است که باعث بالا رفتن کیفیت تصویر در حد بسیار زیادی می شود.
این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد و صدا را با وضوح بسیار مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است. این تلویزیون برای علاقه‌مندان به گیمینگ و کنسول های بازی یک پیشنهاد بسیار مناسب می باشد و از قابلیت های فناوری در جهت همین امر استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای نمونه می توان به تکنولوژی ALLM اشاره داشت این ویژگی می تواند کمترین میزان تاخیر در ورودی برای بازی انتخاب می کند که نیازی به تنظیم دستی نداشته باشد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز در این تلویزیون از پردازشگر Crystal Processor 4K استفاده شده است که می‌تواند با استفاده از الگوریتم های مختلفی به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر کمک کند.
برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات بی اندازه ای را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین برای اتصال دستگاههای خارجی مختلف به تلویزیون 50AU9000 نیز از درگاه و پورت های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه HDMI و USB اشاره داشت. 

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 50AU9000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50AU9000

به جرات می توان گفت که کیفیت تصویر ‏و به تصویر کشیدن خروجی در صفحه نمایش برای کاربر از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار میباشد هر فرد هنگام انتخاب یک محصول در ابتدا به کیفیت تصویر خروجی آن دقت خواهد کرد. برای همین منظور طراحان سامسونگ تمام تلاش خود را داشته‌اند که برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان از بهترین تکنولوژی ها برای ارتقای سطح کیفیت تصویر استفاده کنند.
در ابتدای امر باید به این نکته اشاره داشت که در ساخت صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ AU9000 از فناوری کریستالی استفاده شده است و برای همین منظور این تلویزیون را به نام تلویزیون کریستال نیز می شناسند که این ویژگی سبب می شود تا این تلویزیون به نسبت ال ای دی های معمولی از سطح درخشندگی بسیار بیشتری برخوردار بوده و تصاویر را به صورت جذاب تری به مخاطب منتقل کند.
کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات باور نکردنی از تصویر را در خروجی نمایش دهد.
برای کنترل نور‌ پس زمینه تلویزیون از فناوری UHD Dimming استفاده می کند  قابلیت های جالبی که در این تلویزیون گنجانده شده است استفاده از حالت Filmmaker می باشد که این قابلیت مخصوص علاقه مندان به فیلم و سریال است و تصاویر را دقیقاً مطابق آنچه مد نظر فیلمساز بوده است و مخاطب نشان می‌دهد.نور پس‌زمینه تلویزیون از تکنولوژی Edge LED بهره میگیرد.
برای افزایش تعداد رنگ های قابل نمایش در تلویزیون سامسونگ 50AU9000 از فناوری One Billion Color استفاده می‌شود که این فناوری سبب می‌شود تا حدوداً یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش باشد و در نتیجه تصاویری که در خروجی به کاربر ارائه می گردد شباهت بسیار زیادی به تصاویر واقعی داشته باشد.
پنل استفاده شده در تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU9000 از نوع VA می باشد که می تواند زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد یعنی کاربر در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر خروجی در صفحه نمایش مشاهده می کند. 

طراحی زیبا تلویزیون 2021 سامسونگ 50AU9000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ 50AU9000

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU9000 دارای طراحی زیبا و ضخامت کم تلویزیون است که توجه کاربران زیادی  را به خود جلب کرده است.این تلویزیون دارای قابلیت AirSlim است که به ضخامت کم تلویزیون اشاره دارد و به همین علت بسیار برای نصب وی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد .  این تلویزیون دارای پایه در وسط است که استحکام و مقاومت  تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون لرزش تلویزیون را روی میز قرار دهید و به  تماشای ان بپردازید. همچنین حاشیه باریک تلویزیون سامسونگ 50AU9000 از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند .

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU9000

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU9000

تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده می‌کنند به نسبت تلویزیونهای که پردازشگر مجزا استفاده نمی کنند، دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بسیار بهتری می باشند. در واقع پردازشگر قبل از اینکه تصاویر در تلویزیون نمایش داده شود به صورت فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و با بهبود کیفیت آن، خروجی را به تصویر می کشد.
در تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ سری AU9000 از پردازشگر کریستالی به نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که درون آن قرار داده شده است می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند.
در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامحدود باشد با استفاده از قابلیت به نام 4K Upscaling کیفیت تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و نیازی نیست کاربران از پایین کیفیت تصاویر نگران باشند و در واقع تصاویر را در خروجی همواره با بالاترین سطح و استاندارد ممکن دریافت خواهند کرد. برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر دیجیتال و آنالوگ به ترتیب از فناوری‌های Digital Clean View و Analog Clean View در این تلویزیون بهره گرفته شده است.
همچنین در صورتی که کاربر مشغول انجام بازی‌های با سرعت پخش بسیار بالا ایا در حال مشاهده فیلم های اکشن می باشد ممکن است با مشکل پایین آمدن کیفیت تصاویر و یا تاری آن مواجه شود که برای حل این موضوع در تلویزیون سامسونگ 50AU9000 از تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo استفاده شده است که می تواند تصاویر را به صورت شفاف و روان در اختیار کاربر قرار دارد. 

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 50 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU9000

یکی از فاکتور های مهم در خرید تلویزیون صدای ان است تلویزیون AU9000 سایز 50 اینچ با وضوح و کیفیت صدای بالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است.یکی از قابلیت های تعبیه شده در این تلویزیون Q-Symphony است که به تلویزیون این امکان را می دهد که بلند گو هاوسیستم صوتی به صورت همزمان و هماهنگ صدا را پخش کنند.

تلویزیون سامسونگ 50AU9000 دارای فناوری Dialog Enhancement است که افت و خیز های صدا روکاهش می دهد و صدا با جزئیات دقیق تری پخش می شود.همچنین این تلویزیون دارای سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III  است که نویز های اضافه صدا را کاهش می دهد و صدای با وضوح دقیق تر را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت های جداب تلویزیون 50AU9000 سامسونگ Object Tracking Sound است که باعث ایجاد صدای سه بعدی برنامه موردنظر شما میشودو شما می توانید لذت بیشتری را از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود ببرید.

هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ 50AU9000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU9000

تلویزیون 4K سامسونگ 50AU9000 قابلیت های هوشمند بسیاری را د اختیار کاربران خود قرار داده است .این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که سیستم عامل اختصاصی شرکت سامسونگ است و دسترسی به منوی ان بسیار اسان است .این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که به وسیله ان می توانید توسط صدای هوشمند خود دستورات را به تلویزیون داده  و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.

تلویزیون سامسونگ 50AU9000 دارای  3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.

در تلویزیون سامسونگ AU9000 با استفاده از فناوری Multi View می توانید دو محتوای متفاوت را به صورت یکسان در صفحه نمایش تلویزیون پخش کنید و به تماشای ان بپردازید.همچنین می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون از وب گردی خود لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50AU9000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)12.1وزن بدون پایه: (کیلوگرم)11.5
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125.7
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
782.2 * 199.1 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1246 * 771 * 137 mm
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
153,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
113,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
94,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
72,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست