×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 65AU9000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای : سیستم عامل تایزن 
استفاده از فناوری: Digital Clean View 
استفاده از قابلیت :Contrast Enhancer  
دارای پردازشگر قدرتمند:Crystal Processor 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یکی از بهترین تلویزیون های سری ۹ در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ روانه بازار گردیده است تلویزیون سامسونگ 65AU9000 می باشد که این سری در ۵ سایز متفاوت طراحی شده است. در این بخش قصد داریم اندازه ۶۵ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان به صورت کامل و جامع تشریح کنیم. خرید تلویزیون سامسونگ یک گزینه عالی برای خرید تلویزیون میباشد.

تلویزیون 65AU9000 دارای طراحی بسیار خاص و ظریفی میباشد و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت می توان از آن به عنوان یک قاب عکس بسیار زیبا در منزل استفاده کرد. یکی از ویژگی های قابل توجهی که این تلویزیون نسبت به الی دی های معمولی از آن برخوردار می باشد استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن می‌باشد که می‌تواند تصاویر را به صورت زنده و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار دهد.

کیفیت تصویر خروجی تلویزیون AU9000 سامسونگ سایز 65 اینچ 4K می باشد و همچنین برای پردازش تصاویر در این مدل از پردازشگره کریستالی بسیار قدرتمندی استفاده شده است که می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند. در رابطه با کیفیت ترین تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره کرد که سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی ۲۰ وات سبب می شود که صدا با وضوح بسیار مناسبی در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

تلویزیون سامسونگ 65AU9000

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای رابط کاربری این محصول از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده شده است این سیستم عامل مجموعه امکانات فوق العاده در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تلویزیون AU9000 مجهز به مرورگر وب می باشد که کاربران به سادگی می‌توانند محتوای مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کنند و همچنین با استفاده از جستجوگر صوتی که در این تلویزیون تعبیه شده است با استفاده از صدا کارهای مورد نظر خود در تلویزیون را انجام دهند.

تلویزیون سامسونگ 65AU9000 برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول های بازی نیز یک پیشنهاد بسیار فوق العاده می باشد چراکه از قابلیت هایی مانند ALLM پشتیبانی می کند که می تواند تاخیر ورودی در بازی را به حداقل برساند و کاربر به صورت روان بازی مورد نظر خود را انجام دهد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65AU9000

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65AU9000

کیفیت تصویر از جمله مهم ترین مولفه های می باشد که در خرید یک تلویزیون از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار می باشد. در تلویزیون سامسونگ 65AU9000 از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش استفاده شده که  این فناوری سبب می شود تا کیفیت تصویر و درخشندگی بسیار بیشتری را به خروجی ببخشد.

فرمتی که برای کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU9000 در نظر گرفته شده از نوع 4K می‌باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی سبب می شود تا جزئیات فوق العاده و باورنکردنی از تصویر در صفحه نمایش مشخص شود. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR بهره گرفته شده است این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

این فناوری می‌تواند به بهبود کنتراست تصاویر و طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون کمک بسیار زیادی کند. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می شود. برای بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی Contrast Enhancer در تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU9000 استفاده شده است. برای اینکه بتوان در این مدل تعداد رنگ های بسیار بیشتری را نمایش داد از فناوری One Billion Color استفاده می‌شود که حدود یک میلیارد رنگ متفاوت را می تواند در این تلویزیون نمایش دهد.

همانطور که می دانید هر چه یک تلویزیون تعداد آهنگ های بیشتری را نمایش دهد تصاویر که در خروجی به کاربر نمایش می دهد تصاویر واقعی تری بوده و رنگ های به کار رفته در ان شباهت بسیار بیشتری به رنک های موجود در طبیعت دارد. پنلی که برای این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA می باشد و همچنین زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که در هر مکانی نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر میتواند خروجی در صفحه نمایش مشاهده کند. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 65AU9000

تکنولوژی Dynamic Crystal Color

تکنولوژی Dynamic Crystal Color

تلویزیون های کریستالی به دلیل نمایشگر کریستالی و پردازشگر تصویر کریستالی، عمق و رنگ بیشتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی نشان می دهند. در نتیجه کیفیت تصویر تلویزیون های کریستالی کمی بهتر از تلویزیون های LED معمولی است. تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU9000 دارای فناوری Dynamic Crystal Color می باشد. اگرچه تلویزیون AU9000 دارای این فناوری است، اما به گفته سامسونگ هنگام تماشای هر محتوایی غرق در رنگ ها خواهید شد و در رنگ ها زندگی خواهید کرد. فناوری Dynamic Crystal Color امکان نمایش و بازتولید طیف گسترده ای از رنگ ها را در تلویزیون فراهم می کند. تلویزیون سامسونگ 65AU9000 با وجود این فناوری توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد. با تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU9000 سامسونگ از تصاویر زنده و پر رنگ لذت ببرید.

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU9000

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU9000

تلویزیون 4K سامسونگ 65AU9000 دارای طراحی زیبا و خاصی است که توجه زیادی را به جلب کرده است..فریم اطراف این تلویزیون نازک  است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند.یکی از قابلیت های این تلویزیون AirSlim است که به ضخامت بسیار کم و طراحی بدنه نازک ان اشاره دارد که باعث می شود برای نصب روی دیوار بسیار مناسب باشد و دکوراسیون خاصی را به محیط مورد نظر شما می دهد. وجود پایه مقاوم در وسط تلویزیون سامسونگ 65AU9000 استحکام ان را بسیا بالا می برد وشما میتوانید بدون نگرانی تلویزیون را روی میز قرار د هید و از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر Crystal Processor 4K

پردازشگر کریستالی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ 65AU9000 از پردازشگر کریستالی به نام Crystal Processor 4K بهره گرفته شده است که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی بسیار قوی که درون آن قرار دارد و همچنین الگوهایی مانند یادگیری عمیق، به بهبود هرچه بیشتر المان هایی مانند کیفیت صدا، تصویر، کنتراست تصویر و همچنین طیف رنگ قابل نمایش در تلویزیون کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بسیاری اوقات پیش می آید هنگامی که کاربر در حال مشاهده فیلم های اکشن یا انجام بازی‌های با سرعت پخش بسیار بالا، بامشکل تاری تصاویر و پایین امدن کیفیت تصویر مواجه می شود که برای جلوگیری از بروز این مشکل طراحان و سازندگان تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU9000 از قابلیت Motion Xcelerator Turbo استفاده کرده اند که این قابلیت سبب می‌شود تا تصاویر به صورت شفاف و روان در تلویزیون اجرا گردد.

در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب بوده با استفاده از قابلیتی به نام 4k Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و این امر باعث می شود تا کاربران همواره تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی دریافت کنند و هیچ گونه نگرانی از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر نداشته باشند.

برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر نیز از فناوری های Digital Clean View و Analog Clean View استفاده شده است که این تکنولوژی ها به ترتیب نویز های موجود در تصاویر دیجیتال و آنالوگ را از بین میبرد و تصاویر را به صورت روان در اختیار کاربر قرار می دهد. 

آیا تلویزیون 65AU9000 سامسونگ برای بازی مناسب است؟

آیا تلویزیون 65AU9000 سامسونگ برای بازی مناسب است؟

در گذشته فقط تلویزیون های رده بالای سامسونگ دارای ویژگی های بازی بودند و نمی توان انتظار داشت مدل هایی مانند 65AU9000 قابلیت بازی خوبی داشته باشند. اما پیشرفت های عظیم در سری تلویزیون های 4K سامسونگ شامل ویژگی های بازی می شود. تلویزیون سامسونگ 65AU9000 از Motion Xcelerator Turbo پشتیبانی می کند. این ویژگی وضوح تلویزیون را افزایش می دهد. در برخی از صحنه های بازی، حرکت بازی باعث تاری می شود که توسط Motion Xcelerator Turbo جلوگیری می شود. این ویژگی عالی، ورودی های 60 هرتز و 120 هرتز را با عملکرد متفاوت ارائه می کند تا بسته به نوع ورودی، سرعت های بالاتری را تجربه کنید.

با ویژگی جدید Game View، اندازه صفحه نمایش به اندازه استاندارد بازی تنظیم می شود تا کیفیت تصویر واقعی در بازی حفظ شود. Game Bar نیز یک ویژگی مفید برای بازی است که منوی خاصی را برای گیمرها ایجاد می کند. با استفاده از این منو می توانید بدون خروج از فضای بازی، به سرعت به تنظیماتی مانند تأخیر ورودی، HDR، تنظیمات هدست بی سیم و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

ال ای دی سامسونگ 65AU9000 از حالت ALLM پشتیبانی می کند. ALLM یا Auto Low Latency Mode یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد فضای بازی مناسب است. این حالت به طور خودکار حداقل تأخیر ورودی را برای بازی انتخاب می کند، بنابراین نیازی به تنظیم دستی تأخیر ورودی مناسب برای بازی ندارید. کمی تاخیر در ورودی این تلویزیون نیز به اتصال سریع کنسول های بازی به صفحه نمایش کمک می کند. همانطور که گفته شد، AU9000 یکی از بهترین گزینه های بازی ویدیویی خواهد بود.

سیستم عامل تایزن 65AU9000

هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ AU9000

"تلویزیون سامسونگ 65AU9000" دارای سیستم عامل تایزن است که سیستم عامل اختصاصی سامسونگ است و دسترسی به منوی ان بسیار اسان است .این تلویزیون دارای  3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.یکی از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون سامسونگ  Multi View  است که توسط ان می توانید دو یا چند محتوای مختلف را  به صورت همزمان در تلویزیون به نمایش بگذارید و از تماشای ان لذت ببرید.

همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.یکی دیگر از قابلیت های جذاب و جالب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.

این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که به وسیله ان می توانید با استفاده از  صدای هوشمند خود دستورات را به تلویزیون داده و به برخی از اعمال و تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید.همینطور می توانید به وسیله قابلیت مرور گر وب به وب گردی بپردازید و از ان لذت ببرید. 

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU9000

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 65AU9000

تلویزیون سامسونگ دارای کیفیت صدای بسیار بالاست.این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله است که  با استفاده از ویژگی هایی مانند Dolby Digital Plus, Multiroom Link صدایی با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون سامسونگ با استفاده از قابلیت Object Tracking Sound باعث ایجاد صدای سه بعدی محتوای در حال پخش می شود و شما می توانید لذت بیشتری از شنیدی برنامه یا فیلم مورد علاقه خود ببرید.

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون SAMSUNG 65AU9000 که جذاب نیز هست Q-Symphony است که به تلویزیون این امکان را می دهد که بلند گو هاوسیستم صوتی به صورت همزمان و هماهنگ صدا را پخش کنند.همچنین این تلویزیون دارای قابلیت کاهنده نویز صداست که نویز های اضافه موجود در فایل صوتی در حال پخش را کاهش می دهد و شما صدا را به صورت واضح تر میشنوید.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU9000 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با بهترین قیمت و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای برنامه های روزمره و فیلم می خواهند پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سامسونگ 65AU8000 بروید. اگر کیفیت تصویر برایتان اهمیت دارد و به دنبال تلویزیون بهتری هستید، می بایست به سراغ تلویزیون سامسونگ 65Q60A بروید که کیفیت تصویر بهتری دارد.

مزایا و معایب تلویزیون AU9000 سامسونگ سایز 65 اینچ

مزایا

* باریک و ظریف

* رابط کاربری عالی

* کیفیت 4k چشمگیر

معایب

* روشنایی کم

* صدای ضعیف و مبهم

* عدم پشتیبانی از فرمت دالبی ویژن

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65AU9000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65AU9000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65AU9000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)21.7وزن بدون پایه: (کیلوگرم)20.9
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
343 * 290.2 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1612 * 950 * 164 mm
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر-اسلواکی
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
97,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست