×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 55X80J

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
نوع صفحه نمایش :  LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت :2021 میلادی
سیستم عامل : Android 10
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
درگاه ها :  4 پورت HDMI و 2 پورت USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 55X80J یکی از تلویزیون هاییست که در سال 2021 معرفی شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. تلویزیون 55X80J دارای صفحه نمایش 55 اینچی و رزولوشن تصویر 3840*2160 می باشد. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کرده و می تواند تصاویر دارای نویز را شناسایی کند و نویز آنها را بگیرد و با کیفیت بالا ارائه دهد.

با استفاده از این فناوری قادر است که تصاویر را به خوبی و با کنتراست بالا نشان داده و ضمن ارائه محتوایی بسیار خوب ، می تواند نهایت هیجان را برای کاربر به ارمغان بیاورد. وجود فناوری HDR بر توانایی تلویزیون سونی X80J در ارائه تصاویری زیبا افزوده است. شرکت سونی از پردازنده پرقدرت X1 4K HDR برای این محصول استفاده کرده است که از پردازنده های جدید این شرکت می باشد و دارای تغییرات قابل ملاحظه ای در پردازش تصاویر نسبت به نسخه های قبل می باشد.

تلویزیون سونی 55X80J

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سونی 55X80J با این پردازنده قادر است محتوای نمایشی را به خوبی و با کیفیت بالا ارائه دهد. علاوه بر نشان دادن تصاویر با وضوح قابل ملاحظه، این تلویزیون از تولید صدایی با کیفیت بالا بهره مند است. این محصول از فناوری Dolby Atoms and Vision پشتیبانی می کند که در ارائه دادن صدایی فراگیر بسیار موثر است. این محصول مجهز به دو بلندگو از جنس X-Balanced Speaker است که در مجموع توانایی تولید صدای خروجی 20 وات را دارا است.

شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است. به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربر می تواند از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کند. تلویزیون 2021 سونی 55X80J دارای طراحی منحصر به فرد و زیباییست که نازکتر از همیشه و با ضخامت بسیار کم طراحی شده است که زیبایی خارق العاده را به آن افزوده است.

ویژگی های تصویر در تلویزیون سونی 55X80J

ویژگی های تصویر در تلویزیون سونی 55X80J

تصاویر خروجی از این تلویزیون بسیار با کیفیت بوده آن را مرهون پردازنده پرقدرت آن می باشد. "تلویزیون سونی 55X80J" دارای فناوری Object-based HDR remaster برخوردار است. این فناوری توسط هسته مرکزی قوی این سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. این فناوری توانایی تشخیص بافت، رنگ و کنتراست تصاویر را داراست و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت با بهودی این تصاویر آنها را با کیفیت نزدیک به 4K پخش می کند.

این در حالی است که تصاویر خروجی این محصول دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این تکنولوژی می باشد. این موضوع بخصوص هنگام پخش محتوای HDR کاملا مشهود است. از این رو، تصاویر خروجی نشان داده توسط تلویزیون هوشمند سونی 55X80J دارای کیفیت و وضوح بسیار بالایی می باشند.

تلویزیون سونی 55X80J با کیفیت تصویر 4K

تلویزیون سونی 55X80J با کیفیت تصویر 4K

ال ای دی سونی 55X80J از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که دارای قابلیت های بالایی بوده و بخشی از آنها تا معرفی کامل این محصول در دسترس نمی باشد. این محصول داری صفحه نمایش 55 اینچی بوده و نمایشگر آن از نوع LED است و دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد. این محصول از کیفیت تصاویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصاویر می باشد.

این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار کاربر قرار دهد. به زوری که در تصاویر خروجی این محصول، جزئیات به خوبی مشهود بوده و کاربر توانایی مشاهده طیف وسیعی از رنگها را داراست. پردازنده قوی این سیستم این قابیلت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی کند و پس از تقویت آنها، به صورت 4K نمایش دهد. این محصول همچنین مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro می باشد که قادر است محتوای نمایشی را غنی از رنگ و نور عالی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد.

فناوری TRILUMINOSPRO 

فناوری TRILUMINOSPRO™

TRILUMINOS PRO™ از فناوری هاییست که قادر است در نشان دادن محتوای نمایشی به صورت کارآمد و عالی عمل کند و با نشان دادن تصاویر به صورت واضح و طبیعی نقش به سزایی در افزایش کیفیت صفحه نمایش در این محصول داشته است. تلویزیون سونی 55X80J مجهز به فناوری TRILUMINOS PRO™ است که توانایی ارائه بسیاری از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است.

شرکت سونی در این تلویزیون از فناوری های 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با دیگر قسمتها در تولید تصاویری با کیفیت بالا، باعث می شود تصاویر و محتوای در حال پخش با سرعت بالا مانند صحنه های سریع و اکشن، به صورت روان و به خوبی پخش شود. با استفاده از این فناوری تصاویر خروجی از عمق رنگ مشکی، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برخوردارند.

پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision

پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision در تلویزیون سونی 55X80J

تلویزیون 55 اینچ سونی X80J دارای امکانات تصویری و صوتی متنوعی است که هر کدام به نوبه خود نقش مهمی در ارتقای کیفیت این تلویزیون دارند؛ اما Dolby Vision و Dolby Atmos جزو بهترین ویژگی های به کار رفته در X80J هستند. Dolby Vision در بخش تصویربرداری تلویزیون نقش دارد و همانطور که اشاره کردیم یکی از بهترین فرمت های HDR یا در واقع بهترین فرمت HDR است. این فرمت قادر است رنگ ها را در تصاویر به گونه ای افزایش دهد که علاوه بر حفظ کیفیت واقعی، وضوح جزئیات را نیز افزایش دهد. Dolby Atmos نیز یکی از بهترین فناوری ها در زمینه صدای تلویزیون است. این فناوری صدای مجازی را در بخش صدا ایجاد می کند تا با فراگیر شدن صدا در تلویزیون، خروجی صدای گسترده و گسترده ای را به ارمغان بیاورد.

ویژگی های صدا در تلویزیون سونی X80J

ویژگی های صدا در تلویزیون سونی X80J

تلویزیون سونی X80J سایز 55 اینچ دارای قدرت صدایی بسیار خوب با کیفیت بالا می باشد. علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول از صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز برخوردار است. شرکت سونی تلویزیونهای سال 2021 را به بلندگوهای جدیدی که از نوع X-Balanced Speaker است مجهز کرده که توانایی زیادی در تولید صدایی با کیفیت بالا دارند. همچنین به کمک فناوری Clear Phase  فرکانس صداها را بهبود بخشیده تا کاربر صدای با کیفیت تری را از بلندگوهای تلویزیون سونی 55X80J بشنود.

به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. بلندگوهای این محصول توان خروجی 10 وات را دارند که این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 20 وات بهره مند است.  این محصول دارای فناوری Dolby Vision  و Dolby Atmos  است. با این فناوری های توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و با کمک فناوری HDR در نشان دادن طبیعی صحنه ها نهایت لذت را برای کاربر به دنبال داشته است.

سیستم عامل در تلویزیون هوشمند سونی 55X80J

سیستم عامل در تلویزیون هوشمند سونی 55X80J

همانطور که می دانید شرکت سونی در تلویزیون های با کیفیت و سطح بالای خود از سیستم عامل اندروید استفاده می کند که برای این محصول از سیستم عامل آندروید نسخه 10 استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست.

تلویزیون 4K سونی 55X80J از دستورات صوتی پیروی می کند و به دستیار صوتی گوگل مجهز است. علاوه بر اینها از دستیار صوتی از دستیار صوتی آمازون (الکسا) وGoogle Home نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب توانایی اجرای برنامه های زیادی را داراست که این محصول برای کاربران دارای اهمیت بسیار زیادی است.

ریموت کنترل همه کاره در تلویزیون 2021 سونی 55X80J

ریموت کنترل همه کاره در تلویزیون 2021 سونی 55X80J

ریموت کنترل هوشمند تی وی سونی 55X80J آن را از دیگر محصولات متمایز می کند. این ریموت کنترل علاوه بر انجام دستورات صوتی از طیف وسیعی از قابلیت ها بهره مند است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. با استفاده از این ریموت کنترل می تواند سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کرد. دکمه های آن به گونه ای طراحی شده که کار کردن با آن بسیار راحت است.

ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های Netflix و You Tube می باشد. این دو شبکه از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند. کاربر می تواند به راحتی و فقط با فشردن یک دکمه ادامه فیلم یا ویدئو مورد نظر خود را مشاهده کند و یا محتوای مورد نظر خود را پیدا کند. یکی از ویژگی هایی که باعث می شود تلویزیون سونی X80J توسط شبکه Netflix توصیه شود، داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix می باشد.

همانطور که گفته شد این محصول توانایی پردازش دستورات صوتی را با بهترین نحو ممکن داراست. این محصول مجهز به میکروفن داخلی ست و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت کنترل آن را مذیریت و کنترل کند. تلویزیون سونی 55X80J مجهز به دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دستیار صوتی Google Assistant  نسبت به سایر دستیار های صوتی از امکانات بیشتری برخوردار است. کاربر می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند. 

طراحی عالی و بی نظیر در تلویزیون سونی 55X80J

طراحی عالی و بی نظیر در تلویزیون سونی 55X80J

تلویزیون SONY 55X80J یکی از زیبا ترین تلویزیون های ساخته شده توسط شرکت سونی می باشد. از نظر طراحی، این محصول دارای پایه ای بسیار ظریف بوده که در وسط تلویزیون قرار دارد. این پایه از فلز مرغوب و درجه یک ساخته شده اند و گیره هایی در آنها وجود دارد که می تواند کابل های متصل که تلویزیون را به خوبی مدیریت کرده و از شلوغی و ازدحام آنها در نزدیکی تلویزیون دیگر خبری نیست.

همچنین این محصول دارای حاشیه های آلومینیومی است که طراحی بسیار زیبایی دارد و یکی از خصوصیات بسیار جالب آن در بخش طراحی تلویزیون X80J می باشد. این حاشیه های باریک به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. این محصول همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است.

این دستگاه از تیونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. تلویزیون سونی 55X8000J را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X80J محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای استفاده روزمره، تماشای فیلم و حتی بازی کردن هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی 55X85J بروید. اما اگر بودجه کمتری دارید و تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده خانگی و تماشای فیلم می خواهید، می بایست به سراغ تلویزیون سونی 55X75J بروید. تلویزیون سونی 55X80K مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

مزایا و معایب تلویزیون سونی 55X80J

مزایا

  • زاویه دید گسترده
  • زمان پاسخگویی عالی
  • میزان روشنایی مناسب جهت مقابله با تابش متوسط نور

معایب

  • نسبت کنتراست ضعیف
  • به اندازه‌ی کافی روشن نمی‌شود که بتواند جزئیات محتوای HDR را نمایش دهد

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 55X80J چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 55X80J را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8000J

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
وزن
23 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K HDR Processor X1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
Local Dimming
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1243x719x71 میلیمتر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1350x844x162 میلیمتر
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
144,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست