×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 65X95J

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65X95J
نوع صفحه نمایش :LED
مجهز به : فناوری HDR
سال ساخت : 2021 میلادی
سیستم عامل :  Android 10
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
تکنولوژی صدا :Dolby Vision و Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یکی از محصولات شرکت سونی در سال 2021 تلویزیون سونی 65X95J است که با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. تلویزیون 65X95J دارای صفحه نمایش 65 اینچی و رزولوشن تصویر 3840*2160 می باشد. وجود فناوری HDR بر توانایی این محصول در ارائه تصاویری زیبا افزوده است. علاوه بر نشان دادن تصاویر با وضوح قابل ملاحظه، این تلویزیون از تولید صدایی با کیفیت بالا بهره مند است.

این تلویزیون به لطف پردازشگر قدرتمند خود و فناوری XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر و صحنه ها را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند. همچنین نویز تصاویر و صحنه ها را از بین می برد تا شاهد تصاویری با کیفیت و واضح باشید. شرکت سونی از پردازشگر Cognitive Processor XR  برای این محصول استفاده کرده است، این پردازشگر بسیار با کیفیت بوده به طوری که تصاویر، صحنه ها و صداها را به شکلی که انسان می بینید و می شنود.

پردازش می کند تا همه چیز به واقعی ترین شکل ممکن پخش شود که از پردازنده های جدید این شرکت می باشد و دارای تغییرات قابل ملاحظه ای در پردازش تصاویر نسبت به نسخه های قبل می باشد. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کند و نقش بالایی در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا ایفا می کند و همچنین قادر است نویز تصاویر را گرفته و به خوبی آنها را به نمایش بگذارد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سونی 65X95J

تلویزیون سونی X95J مجهز به تکنولوژی XR Triluminos Pro است و توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد و رنگ های طبیعی و واقعی را ارائه می دهد. یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار خوب این تلویزیون تکنولوژی XR Smoothing می باشد. این تکنولوژی هنگام نمایش صحنه ها و تصاویری که به صورت رنگ های گرادینت هستند، از بند بند شدن آنها جلوگیری می کند و آنها را کاملا صاف و یکدست نمایش می دهد.

 این محصول از فناوری Dolby Atoms پشتیبانی می کند که در ارائه دادن صدایی فراگیر بسیار موثر است. این محصول مجهز به دو بلندگو از جنس Bass Reflex است که از کیفیت بسیار بالایی در تولید صدا برخوردارند. شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است. به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند.

با استفاده از این سیستم عامل کاربر می تواند از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کند. این محصول دارای طراحی منحصر به فرد است به طوری که بیشتر قسمت جلویی تلویزیون را مانیتور تشکیل می دهد. این محصول را می توان به عنوان تابلو استفاده نمود و زیبایی خاصی را به منزل کاربر می بخشد. تلویزیون سونی 65X95J دارای پایه های دو شاخه در دو طرف خود می باشد.

با اینکه این پایه ها بسیار باریک هستند اما به خوبی از تلویزیون نگهداری می کنند. پایه های این تلویزیون در 2 حالت قابل تنظیم هستند و کاربر می توانید با توجه به اندازه میز تلویزیون خود، آنها را تنظیم نماید.


فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سونی 65X95J


فناوری TRILUMINOS

فناوری TRILUMINOS در تلویزیون سونی 65X95J

خرید تلویزیون سونی 65X95J با امکانات متنوع و بسیار، گامی نوین در عرصه تولید تلویزیون برای شرکت سونی می باشد. تکنولوژی TRILUMINUS از استانداردهاییست که تلویزیونهای سونی دارای آن است و می تواند کیفیت و کنتراست تصاویر را بالا ببرد.

تلویزیون 2021 سونی 65X95J مجهز به فناوری TRILUMINOS است که توانایی ارائه بسیاری از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است. این تکنولوژی در کنار پردازشگر قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت سونی، رنگ ها را بسیار زنده و واقعی نمایش می دهد. این تکنولوژی باعث می شود تا رنگ گل ها، سایه ها، بافت آنها و عمق تصویر بهبود یافته و همه چیز واقعی تر به نظر برسد.

این تکنولوژی وظیفه تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد و باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. تلویزیون هایی که دارای این تکنولوژی یا تکنولوژی های مشابه آن برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها هستند، محتوای HDR را واقعی تر و با کیفیت تر نمایش می دهند. تکنولوژی XR Triluminos Pro رنگ ها را در قالب رنگ بزرگتری نمایش می دهد و سایه ها و رنگ های نزدیک به هم را دقیق تر نمایش می دهد و به این ترتیب عمق تصاویر به صورت خودکار افزایش پیدا می کند.

شرکت سونی در ال ای دی سونی 65X95J از فناوری های 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با دیگر قسمتها در تولید تصاویری با کیفیت بالا، باعث می شود تصاویر و محتوای در حال پخش با سرعت بالا مانند صحنه های سریع و اکشن، به صورت روان و به خوبی پخش شود. با استفاده از این فناوری تصاویر خروجی از عمق رنگ مشکی، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برخوردارند.


تصاویر فوق العاده در تلویزیون سونی 65X95J

تصاویر فوق العاده در تلویزیون سونی 65X95J

تصاویر نمایش داده شده توسط تلویزیون سونی 65X95J دارای کیفیت و رزولوشن خاصی است به طوری که قادر بیننده را میخوب نموده و نهایت لذت را به او القا کند. این فناوری توسط پردازنده قوی این سیستم که Cognitive Processor XR است کنترل می شود. این پردازنده دارای ویژگی های جالبی است و این فناوری توانایی تشخیص بافت، رنگ و کنتراست تصاویر را داراست و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت با بهبود این تصاویر آنها را با کیفیت نزدیک به 4K پخش می کند.

همچنین تلویزیون هوشمند سونی 65X95J دارای فناوری های Full Array LED و XR Contrast Booster 5 است. پردازش XR Motion برای افزایش وضوح و جلوگیری از تاری صحنه های اکشن و سریع می باشد و اینکار را به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity انجام می دهد. این در حالی است که تصاویر خروجی این محصول دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این تکنولوژی می باشد.

این موضوع بخصوص هنگام پخش محتوای HDR کاملا مشهود است. از این رو، تصاویر خروجی نشان داده توسط این تلویزیون دارای کیفیت و وضوح بسیار بالایی می باشند. این محصول با استفاده از فناوری های پردازش XR Contrast بر روی کنتراست تصاویر تاثیر گذار است و این کار را به کمک تکنولوژی Full Array LED و XR Contrast Booster 5 انجام می دهد.

پردازش XR Clarity برای ارتقاء و بهبود وضوح تصاویر به 4K استفاده می شود و شامل تکنولوژی XR 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر، تکنولوژی XR HDR Remaster  برای تشخیص عناصر و اشیاء موجود در تصویر و بهبود رنگ، کنتراست و عمق آنها و تکنولوژی XR Super Resolution برای بهبود بافت عناصر موجود در تصویر و کاهش نویز آنها می باشد.

پردازش XR Color شامل تکنولوژی XR Triluminos Pro برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها و تکنولوژی XR Smoothing برای نمایش صاف و یکدست رنگ های گرادینت و جلوگیری از بند بند شدن آنها می باشد.


کیفیت صفحه نمایش 4K در تلویزیون 2021 سونی 65X95J

کیفیت صفحه نمایش 4K در تلویزیون 2021 سونی 65X95J

داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت از خصوصیات تلویزیون های سونی در سال 2021 است که توجه خاصی به آنها داشته است.  تلویزیون 4K سونی 65X95J دارای کیفیت مناسبی ر نشان دادن تصاویر دارند. فناوری های مخصوص نمایش تصویر در این محصول به خوبی عمل می کنند و تصویر را با کیفیت و کنتراست بالا نشان می دهند یکی دیگر از وظایف این پردازشگر.

پردازش XR Color می باشد که شامل تکنولوژی XR Triluminos Pro و XR Smoothing است و وظیفه تولید طیف گسترده ای از رنگ ها و بهبود رنگ ها را به عهده دارند. به طوری که در تصاویر خروجی این محصول، جزئیات به خوبی مشهود بوده و کاربر توانایی مشاهده طیف وسیعی از رنگها را داراست. پردازنده قوی این سیستم این قابیلت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی کند و پس از تقویت آنها، به صورت 4K نمایش دهد. 

تلویزیون 4K سونی X95J داری صفحه نمایش 65 اینچی بوده و دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد. این محصول از کیفیت تصاویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصاویر می باشد. تلویزیون سونی 65X9500J دارای کیفیت قطعه های تولیدی بوده و از فناوری های و قابلیت های بالایی برخوردارند. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار کاربر قرار دهد.

پردازش XR Clarity شامل تکنولوژی XR 4K Upscaling، XR HDR Remaster  و XR Super Resolution است و وظیفه ارتقاء تصاویر به 4K را دارند و نویز تصاویر را نیز از بین می برند و بافت آنها را بهبود می بخشند.


فناوری HDR در تلویزیون اسمارت سونی 65X95J

فناوری HDR در تلویزیون اسمارت سونی 65X95J

این محصول دارای استانداردهای متنوعی است و یکی از استانداردهای بین المللی در تلویزیونهای هوشمند که نشان دهنده استانداردی برای کیفیت تصاویر خروجی می باشد HDR نام دارد. تلویزیون اسمارت سونی 65X95J دارای فناوری Object-based HDR remaster برخوردار است. تلویزیون 2021 سونی مدل X95J دارای فناوری HDR است به طوری که در سالهای اخیر از این فناوری به عنوان استانداردی برای نمایش کیفیت تلویزیون های هوشمند استفاده شده است.

با استفاده از این فناوری تلویزیون می تواند محتوای HDR را به نحو احسن و با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. این در حالی است که با استفاده از این فناوری تلویزیون می تواند در نشان دادن صحنه های با کیفیت و وضوح بالا، به صورت عالی عمل کرده و صحئه های را عمق رنگ بالا و با کنتراست خیلی خوب به نمایش بگذارد. با این فناوری تلویزیون سونی 65X95J قادر است رنگ صفحه نمایش را زیاد کرده و در نشان دادن صحنه های دارای تاریکی بسیار خوب عمل نماید.


پردازنده Cognitive XR

پردازنده Cognitive XR در تلویزیون هوشمند 65X95J

تلویزیون SONY 65X95J به جدیدترین پردازنده هوشمند دنیا یعنی Cognitive Processor XR مجهز شده است. پردازنده Cognitive XR در این تلویزیون، بر خلاف سایر پردازنده‌ها، از هوش رنگ برای پردازش رنگ‌ها، وضوح، کنتراست تصویر و صدا استفاده می‌کند، همانطور که شخص واقعاً می‌بیند یا می‌شنود. پردازنده سونی XR چیزی فراتر از هوش مصنوعی و پردازنده های مورد استفاده در تلویزیون های دیگر است. پردازنده شناختی XR برخلاف سایر پردازنده ها مانند مغز انسان، چندین عنصر مختلف مانند تصویر، صدا و سایر عملیات تلویزیونی را در هر ثانیه شناسایی و پردازش می کند. پردازنده Cognitive XR صدای تلویزیون و همچنین تصویر را پردازش می کند. این پردازنده با کمک سیستم Multi-Audio Acoustic، صدا را هماهنگ با تصویر بازتولید می کند و احساس می کنید که در یک صحنه فیلم یا بازی هستید.

"تلویزیون سونی 65X95J" تجربه ای شگفت انگیز از فیلم و بازی را برای شما به ارمغان می آورد. سونی اولین برندی در جهان است که تلویزیون های خود را به پردازنده قدرتمند و هوشمند Cognitive XR مجهز کرده است. این پردازنده با پردازش همزمان صدا و تصویر به کمک هوش شناختی باعث می شود صحنه ها را دقیقاً همان طور که هستند ببینید و از تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. با تماشای ویدیوی زیر می توانید با نحوه عملکرد این پردازنده آشنا شوید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به XR مراجعه کنید با پردازش همزمان صدا و تصویر با استفاده از هوش شناختی، این پردازنده باعث می شود صحنه ها را دقیقاً همان طور که هستند ببینید و از تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. با تماشای ویدیوی زیر می توانید با نحوه عملکرد این پردازنده آشنا شوید.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به XR مراجعه کنید با پردازش همزمان صدا و تصویر با استفاده از هوش شناختی، این پردازنده باعث می شود صحنه ها را دقیقاً همان طور که هستند ببینید و از تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. 


فناوری Wide Viewing Angle

فناوری Wide Viewing Angle

در تلویزیون های سونی به ندرت این فناوری را دیده ایم اما در تلویزیون های جدید سونی شاهد چنین فناوری هایی هستیم که علاوه بر افزایش کنتراست تصاویر از هر زاویه، کاربر به راحتی می تواند از نقاط مختلف به تماشای تلویزیون بپردازد. تلویزیون 65 اینچ سونی X95J دارای فناوری Wide Viewing Angle است به طوری که از زوایای مختلف می توان بدون از دست دادن کیفیت، به تماشای تلویزیون پرداخت.

این فناوری بسیار پرکاربرد است به طوری که کاربر به راحتی می تواند در قسمتهای مختلف خانه و در هنگامی که مشغول انجام کارهای دیگر است و زاویه دید مناسبی ندارد بتواند به راحتی به تمامیت تلویزیون دسترسی داشته باشد. با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند تا زاویه 60 درجه تصویری واضح و شفاف از محتوای نمایشی را مشاهده نماید.


صدایی آکوستیک در تلویزیون 4k سونی 65X95J

صدایی آکوستیک در تلویزیون 4k سونی 65X95J

علاوه بر نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا، تلویزیون سونی 65X95J دارای قدرت صدایی بسیار خوب با کیفیت بالا می باشد. علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول از صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز برخوردار است. مجهز به سیستم صوتی آکوستیک Acoustic Multi-Audio می باشد و توانایی تولید صدای فراگیر و هیجان انگیز را دارد.

به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. این محصول دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos  است. با این فناوری های توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و با کمک فناوری HDR در نشان دادن طبیعی صحنه ها نهایت لذت را برای کاربر به دنبال داشته است. این محصول دارای صدای آکوستیک و بلند است که در عین حال بسیار همهگیر و رسا می باشد. این محصول صدایی با کیفیت تولید می کند و برای مکانهایی با ابعاد بزرگ و متوسط توصیه می شود.

بلندگوهای تلویزیون سونی X95J سایز 65 اینچ در پشت صفحه نمایش تعبیه شده اند و با لرزش صفحه نمایش صداها را تولید می کنند. شرکت سونی تلویزیونهای سال 2021 را به بلندگوهای جدیدی که از نوع Bass Relax است مجهز کرده که توانایی زیادی در تولید صدایی با کیفیت بالا دارند. همچنین به کمک فناوری Clear Phase  فرکانس صداها را بهبود بخشیده تا کاربر صدای با کیفیت تری را از بلندگوهای این تلویزیون بشنود.


سیستم عامل اندروید

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی 65X95J

تی وی سونی 65X95J از سیستم عامل آندروید نسخه 10 پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید شرکت سونی در تلویزیون های با کیفیت و سطح بالای خود از سیستم عامل آندروید استفاده می کند. تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست. 

تلویزیون فورکی سونی 65X95J از دستورات صوتی پیروی می کند و به دستیار صوتی گوگل مجهز است. علاوه بر اینها از دستیار صوتی از دستیار صوتی آمازون (الکسا) وGoogle Home نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب توانایی اجرای برنامه های زیادی را داراست که این محسول برای کاربران دارای اهمیت بسیار زیادی است. با استفاده از این محصول می توان طیف وسیعی از کارهای روزمره را انجام داد و برای سهولت در انجام آن می توان از توان صوتی برای اجرای فرمان و دستورات ورودی استفاده نمود.


ریموت کنترل جادویی در تلویزیون 65 اینچ سونی X95J

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون 65 اینچ سونی X95J

یکی از پیشرفتهای شرکت سونی داشتن ریموت کنترل همه کاره است که کاربر می تواند به طیف وسیعی از امکانات دسترسی داشته باشد. تلویزیون سونی 65X95J دارای ریموت کنترل جادوییست و که کاربر می تواند بسیاری از کارها را با استفاده از آن انجام دهد. ریموت کنترل هوشمند این محصول آن را از دیگر محصولات متمایز می کند. کاربر می تواند به راحتی و فقط با فشردن یک دکمه ادامه فیلم یا ویدئو مورد نظر خود را مشاهده کند و یا محتوای مورد نظر خود را پیدا کند.

این ریموت کنترل علاوه بر انجام دستورات صوتی از طیف وسیعی از قابلیت ها بهره مند است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. با استفاده از این ریموت کنترل می تواند سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کرد. دکمه های آن به گونه ای طراحی شده که کار کردن با آن بسیار راحت است. ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های Netflix و You Tube می باشد.

این دو شبکه از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند.  یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این تلویزیون توسط شبکه Netflix توصیه شود، داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix می باشد.همانطور که گفته شد این محصول توانایی پردازش دستورات صوتی را با بهترین نحو ممکن داراست. این محصول مجهز به میکروفن داخلی ست و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت کنترل آن را مدیریت و کنترل کند.

این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. دستیار صوتی Google Assistant  نسبت به سایر دستیار های صوتی از امکانات بیشتری برخوردار است. کاربر می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند.


طراحی خاص در تلویزیون سونی X95J

طراحی خاص در تلویزیون سونی X95J

تلویزیون اسمارت سونی مدل X95J یکی از زیبا ترین تلویزیون های ساخته شده توسط شرکت سونی می باشد.  این تلویزیون دارای سنسور نور یا Light Sensor است و روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری و به صورت خودکار تنظیم می کند. به این ترتیب مهم نیست که در روز یا شب به تماشای تلویزیون می پردازید، در هر شرایط نوری روشنایی صفحه نمایش مناسب و کیفیت تصویر عالی را تجربه خواهید کرد. 

از نظر طراحی، این تلویزیون دارای پایه های دو شاخه باریک در دو طرف تلویزیون است. با اینکه این پایه ها از طراحی باریکی برخوردار هستند اما به خوبی از تلویزیون نگهداری می کنند. این پایه ها قابل تنظیم در دو حالت مختلف هستند و شما می توانید با توجه به اندازه میز تلویزیون خود آنها را تنظیم نمایید..این حاشیه های باریک به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند.


قابلیت های نصب تلویزیون سونی 65X95J

قابلیت های نصب تلویزیون سونی 65X95J

این محصول همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است. این دستگاه از تیونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

از ویژگی های بسیار پرطرفدار تلویزیون 65X95J سونی این است که این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. این محصول دارای حالت های مختلفی است و می توان از آن به عنوان تابلو استفاده نمود. این محصول دارای رنگ مشکی بوده و به راحتی با دیگر محصولات موجود در منزل و یا دکوراسیون داخلی ست می شود. شما در این صفحه می توانید قیمت تی وی 65X95J را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون گیمینگ ارزان قیمت تری هستید، تلویزیون سونی 65X90J را به شما پیشنهاد می کنیم. اما در صورتی که به دنبال تلویزیون با کیفیت تری هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی Z9J بروید. تلویزیون سونی 65X95K مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است که به تازگی معرفی شده است و انتخاب حرفه ای تری می باشد.


مزایا و معایب ال ای دی 65 اینچ سونی X95J

مزایا

  • دسترسی‌ گسترده به انواع برنامه
  • ارائه اوج روشنایی عالی در برابر تابش نور
  • ارتقای بی‌نقص در محتواهایی با وضوح کم

معایب

  • یکنواختی مشکی ضعیف

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 65X95J چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 65X95J را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 


سایت منبع : SONY


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X9500J

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
وزن
31 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Cognitive Processor XR
تعداد ورودی Component
1 عدد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
سیستم های صوتی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
145.0×83.3×7.0 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
157.6×96.1×18.6 سانتی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
70,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست