×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 43X75J

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43X75J
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :  Android 10
سال ساخت : 2021 میلادی
مجهز به : فناوری HDR
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سونی 43X75J با قابلیت فورکی اسمارت

مشخصات تلویزیون سونی 43X7500J با قابلیت فورکی اسمارت

همانطور که می دانید در سال 2021 طیف وسیعی از تلویزیون های هوشمند معرفی شده اند که شرکت سونی نیز در این میان حضور دارد و تعدادی از تلویزیون های پیشنهدی اش را معرفی نموده است. خرید تلویزیون سونی 43X75J بدون شک یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 می باشد. تلویزیون سونی 43X75J یکی از بهترین مدل های برند سونی میباشد.

شرکت سونی از پردازشگر X1 4K برای این محصول استفاده کرده است که از پردازنده های معمولی بوده اما نسبت به قیمت توانایی پردازش تصاویر را داراست و آنها را به خوبی به نمایش می گذارد. این پردازشگر قادر است تصاویر کم کیفیت را شماسایی کرده و با تقویت بخشهایی از آن، بتواند به صورت 4K آنها را نشان دهد.

تلویزیون سونی X75J دارای فناوری X-Reality Pro 4K می باشد که توانایی شناسایی تصاویر با نویز بالا را دارد و آنها را تقویت کرده و می تواند این تصاویر را با رزولوشن بالا و در حد 4K نشان دهد. این تلویزیون از صفحه نمایش تخت و LED برخوردار است و با استفاده از فناوری TRILUMINOS قادر به تولید بسیار از رنگهاست و آنها را به خوبی نشان می دهد. توانایی بالایی در تولید تصاویر با کیفیت دارد و می تواند نهایت لذت را در تماشای تلویزیون برای کاربر مهیا کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

بدین ترتیب کاربر قادر به دیدن طیف بسیار زیادی از رنگهاست که باعث افزایش کیفیت تصاویری خروجی شده و وضوح آنها را بالا می برد. همچنین، تلویزیون سونی 43X75J دارای فناوری HDR است که می تواند محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت بالا نشان دهد. این محصول دارای صدای خروجی با کیفیت و رسا می باشد و با دو عدد بلندگو این محصول در مجموع توان خروجی 20 وات را دارد و برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک توصیه می شود.

این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است. شرکت سونی در تولید تلویزیون X75J، طراحی ظریف تر و باریک تری را بر روی فریم آن پیاده کرده به طوری که واژه Narrow Bezel را برای تعریف دیزاینش به کار برده است که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون می باشد. دارای دو پایه ی هشتی شکل بوده که به راحتی فضا برای ساندبار و سیستم صوتی وجود دارد.  این محصول مجهز به سیستم عامل آندروید می باشد که با محیطی ساده می تواند نیاز کاربران را برای انجام بسیاری از کارها برآورده کند.

 فناوری های TRILUMINUS و Live Color 

فناوری های TRILUMINUS و Live Color

تلویزیون سونی X75J از سویی مجهز به فناوری TRILUMINOS است با استفاده از این فناوری این محصول توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. و از سوی دیگر، با استفاده از فناوری Live Color می تواند تصاویری با رنگ غنی و شفاف ایجاد کرده و باعث افزایش کیفیت تصاویر گردد. این فناوری تلویزیون را قادر می سازد تا رنگها را به صورت مجزا و به صورت بسیار طبیعی نمایش دهد.

با این فناوری رنگها به صورت بسیار مشخص و با وضوح بالا قابل تشخیص می باشند. این فناوری می تواند عمق رنگها مخصوصاً رنگهای مشکی، قرمز و سبز را افزایش داده و در تقویت نقاط تاریک در صفحه نمایش بسیار نقش موثری دارد. بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را مشاهده کرده و از آنها لذت ببرد.

افزایش کیفیت تصاویر با استفاده از X-Reality Pro 4K 

افزایش کیفیت تصاویر با استفاده از X-Reality Pro 4K

نشان دادن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا از خصوصیات تلویزیون های سونی می باشد که توان بالایی در نمایش تصاویر ارائه می دهند. تلویزیون سونی 43X75J مجهز به فناوری X-Reality Pro 4K می باشد که با کمک این فناوری پردازنده می تواند تصاویری که کیفیت پایینتری نسبت به بقیه تصاویر دارند را شناسایی کرده و آنها را تقویت کند و با محتوای 4K نشان دهد، همچنین قادر به تشخیص نویز تصاویر خروجی بوده و می تواند نویز آنها را گرفته و با وضوح بالا نشان دهد.

بدین ترتیب تلویزیون 43X7500J از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار است و می تواند تصاویر با کیفیت بالا را تولید کرده و کاربر می تواند از این محصول استفاده کند. این پردازشگر قادر نیست تمام صحنه ها را پردازش کرده و کیفیت تصاویر موجود در را به صورت جداگانه افزایش دهد، اما به کمک فناوری X-Reality Pro  تصاویری که از کیفیت تصویر  Full HD  و HD برخوردار هستند را افزایش داده و در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

تصاویر خارق العاده با استفاده از پردازنده X1 4K HDR 

تصاویر خارق العاده با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

پردازنده در تلویزیون با ارزش است زیرا تمامیت تلویزیون را کنترل کرده و استفاده از پردازنده با عملکرد بالا در نهایت باعث افزایش عملکرد تلویزیون خواهد شد. شرکت سونی از پردازنده X1 4K HDR برای تلویزیون X75J استفاده کرده است. همچنین از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و می تواند تصاویر را با رزولوشن 3840*2160 نشان دهد. این محصول از فناوری HDR نیز بهره مند است که قادر است محتوای پخش شده از تلویزیون را با کیفیت و کنتراست بسیار بالا نمایش دهد.

هر چند این پردازنده در مقایسه با دیگر پردازنده های ضعیف تر می باشد اما با توجه به رنج قیمت در این تلویزیون بسیار کارآمد است. این پردازنده در این تلویزیون با قیمت متوسط بسیار عملکرد خوبی در ارائه تصاویر دارد. تلویزیون 43X7500J استفاده از فناوری های دیگر همانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K توانایی تولید محتوایی با کیفیت و وضح بسیار بالایی را دارد.

طراحی در تلویزیون سونی 43X7500J

طراحی در تلویزیون سونی 43X7500J

این شرکت در تولید تلویزیون 43X75J، طراحی ظریف تر و باریک تری را بر روی فریم آن پیاده کرده به طوری که واژه Narrow Bezel  را برای تعریف دیزاینش به کار برده است که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون می باشد. شرکت سونی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. تلویزیون 4K سونی 43X7500J را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود.

همچنین این محصول دارای تیونر DVB-T/T2 می باشد. این محصول دارای دو پایه می باشد که به صورت بسیار زیبا و شیک در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است. این پایه های به گونه ای طراحی شده اند که فضای جلو تلویزیون باز است و کاربر می تواند از ساندبار و یا سیستم صوت نیز در این قسمت استفاده کند. تلویزیون های سونی در سال 2021 از طراحی ساخت فوق العاده زیبایی برخوردارند و این ویژگی در انتخاب آنها توسط کاربران بسیار با اهمیت است.

این محصول همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای گوشه های باریک و از جنس آلومینیوم است و بیشتر فضای روبرویی نمایشگر را صفحه نمایش تشکیل می دهد که باعث می شود کاربر در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

صدایی با کیفیت و گوش نواز در تلویزیون سونی 43X7500J

صدایی با کیفیت و گوش نواز در تلویزیون سونی 43X7500J

علاوه بر داشتن کیفیت بالای تصاویر خروجی، سونی 43X7500J توانایی بسیار بالایی در تولید صدایی رسا و طبیعی دارد. این محصول دارای دو عدد بلندگوست که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. بلندگوهای به کار رفته در این محصول می تواند صدای تولیدی را تقویت کرده و در پخش کردن صداهای با فرکانس پایین به خوبی عمل می کند. صدای تولیدی این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

شرکت سونی این بلندگوها را به صورت کاملا ایزوله طراحی کرده تا کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه دهد. این بلندگوها صدای باس را به خوبی پخش می کنند و هنگام پخش صدای باس از جزئیات صدا و کیفیت آن نمی کاهد. شرکت سونی از فناوری های Dolby Atmos، Dolby Audio  و DTS HD در تلویزیون 2021 سونی X75J استفاده کرده که قادر است فرکانس صداها را بهبود دهد و باعث افزایش کیفیت صدای خروجی از این محصول شود.

صدای تولیدی توسط این محصول بسیار خوب است اما به هر دلیلی اگر کاربر صدایی بلندتر می خواهد می تواند با استفاده از سیستم صوتی و یا ساندبار این مشکل را حل کند.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی 43X7500J

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی 43X7500J

همانطور که می دانید شرکت سونی از سیستم عامل آندروید در تلویزیون های رده بالای خود استفاده می کند. شرکت سونی برای تلویزیون اسمارت سونی X75J از سیستم عامل آندروید استفاده کرده است. این سیستم عامل دارای امکانات هوشمندی است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. این سیستم عامل در مقایسه با نسخه های قبلی دارای پیشرفت خوبی بوده به طوری سرعت بسیار بالایی در انجام فرمان های ورودی به عهده دارد و آنها را به خوبی انجام می دهد.

و توانایی بسیار زیادی در اجرای برنامه ها دارد. این محصول از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به دستیار صوتی گوگل است و کاربر می تواند از طریق این فناوری امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را انجام دهد. تلویزیون سونی 43X75J مجهز به حافظه داخلی 16 گیگا بایتی است، از این رو با استفاده از این سیستم عامل کاربر به راحتی می تواند بسیاری از برنامه ها را مستقیماً از Google Play بر روی تلویزیون نصب کرده و از آنها استفاده کند.

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون سونی 43X7500J

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون سونی X7500J

تلویزیون 43X7500J همچنین دارای ریموت کنترل همه کاره است که دارای دکمه اختصاصی برای اجرای Google Assistant می باشد. کاربر می تواند با استفاده از این ریموت کنترل دیگر وسایل موجود در منزل را نیز کنترل و مدیریت کند. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است به طوری که کاربر به راحتی می تواند دستور صوتی صادر کرده و با استفاده از ریموت کنترل هوشمند دستورات را انجام دهد.

ریموت کنترل این محصول دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های نت فلیکس و یوتیوب می باشد. این دو شبکه یکی از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند. کاربر می تواند با فشردن یک دکمه محتوای مورد نظر خود را پیدا کند. همچنین تلویزیون سونی 43X7500J دارای دکمه شبکه Netflix می باشد که کاربر می تواند از این شبکه نیز استفاده کند. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید پیشنهاد می کنیم تلویزیون سونی 70X8300F را از دست ندهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43X7500J

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
وزن
24 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480* 2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Clear Phase
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K Processor X1
تعداد ورودی Component
1عدد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
حالت فیلم
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1241x721x79 میلیمتر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1399x836x162 میلیمتر
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
70,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست