×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 50X80J

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50X80J
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :  Android 10
سال ساخت : 2021 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

این مدل تلویزیون سونی یکی از تلویزیون هاییست که در سال 2021 معرفی شده است و دارای امکانات بیشتر و بالاتری نسبت به نسخه های سال 2020 دارد که چشم کاربران را به خود معطوف نموده است. این محصول با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. وجود فناوری HDR بر توانایی تلویزیون سونی 50X80J در ارائه تصاویری زیبا افزوده است.

تلویزیون 50X80J مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کرده و می تواند تصاویر دارای نویز را شناسایی کند و نویز آنها را بگیرد و با کیفیت بالا ارائه دهد. با استفاده از این فناوری قادر است که تصاویر را به خوبی و با کنتراست بالا نشان داده و ضمن ارائه محتوایی بسیار خوب ، می تواند نهایت هیجان را برای کاربر به ارمغان بیاورد. علاوه بر نشان دادن تصاویر با وضوح قابل ملاحظه، این تلویزیون از تولید صدایی با کیفیت بالا بهره مند است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سونی 50X80J

شرکت سونی از پردازنده پرقدرت X1 4K HDR برای این محصول استفاده کرده است که از پردازنده های جدید این شرکت می باشد و دارای تغییرات قابل ملاحظه ای در پردازش تصاویر نسبت به نسخه های قبل می باشد. تلویزیون سونی X80J با این پردازنده قادر است محتوای نمایشی را به خوبی و با کیفیت بالا ارائه دهد. تلویزیون سونی 50X80J دارای صفحه نمایش 50 اینچی و رزولوشن تصویر 3840*2160 می باشد.

این محصول از فناوری Dolby Atoms and Vision پشتیبانی می کند که در ارائه دادن صدایی فراگیر بسیار موثر است. این محصول مجهز به دو بلندگو از جنس X-Balanced Speaker است که در مجموع توانایی تولید صدای خروجی 20 وات را دارا است. تلویزیون هوشمند سونی 50X80J دارای طراحی منحصر به فرد و زیباییست که نازکتر از همیشه و با ضخامت بسیار کم طراحی شده است که زیبایی خارق العاده را به آن افزوده است.

شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است. به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربر می تواند از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کند. این محصول دارای طراحی منحصر به فرد و نازکی نسبت به دیگر محصولات است که نقش به سزایی در انتخاب محصول توسط کاربر ایفا کرده است.

تصاویر شفاف و با کیفیت در تلویزیون سونی 50X80J

تصاویر شفاف و با کیفیت در تلویزیون سونی 50X80J

داشتن کیفیت بالا در ارائه تصاویر یکی از خصوصیات تلویزیون های سونی است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست و تصاویر خروجی از این تلویزیون بسیار با کیفیت بوده آن را مرهون پردازنده پرقدرت آن می باشد. تلویزیون سونی 50X80J دارای فناوری Object-based HDR remaster برخوردار است. این فناوری توسط هسته مرکزی قوی این سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود.

این فناوری توانایی تشخیص بافت، رنگ و کنتراست تصاویر را داراست و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت با بهودی این تصاویر آنها را با کیفیت نزدیک به 4K پخش می کند. این در حالی است که تصاویر خروجی این محصول دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این تکنولوژی می باشد. این موضوع بخصوص هنگام پخش محتوای HDR کاملا مشهود است.  از این رو، تصاویر خروجی نشان داده توسط تلویزیون 2021 سونی 50X80J دارای کیفیت و وضوح بسیار بالایی می باشند. از این رو، این محصول با نمایشگر بزرگ خود توانایی نشان دادن جزئیات بیشتری را داراست.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سونی 50X80J

فناوریTRILUMINOSPRO 

فناوریTRILUMINOSPRO™

کمتر کسی پیدا می شود که از تلویزیون های سونی استفاده نکرده باشد. این محصولات دارای کیفیت بالایی در نشان دادن کیفیت و رنگ تصاویر دارند. فناوری  TRILUMINOS PRO™ از فناوری هاییست که قادر است در نشان دادن محتوای نمایشی به صورت کارآمد و عالی عمل کند و با نشان دادن تصاویر به صورت واضح و طبیعی نقش به سزایی در افزایش کیفیت صفحه نمایش در این محصول داشته است.

تلویزیون 50 اینچ سونی X80J مجهز به فناوری TRILUMINOS PRO™ است که توانایی ارائه بسیاری از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است.

شرکت سونی در تلویزیون X80J از فناوری های 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با دیگر قسمتها در تولید تصاویری با کیفیت بالا، باعث می شود تصاویر و محتوای در حال پخش با سرعت بالا مانند صحنه های سریع و اکشن، به صورت روان و به خوبی پخش شود. با استفاده از این فناوری تصاویر خروجی از عمق رنگ مشکی، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برخوردارند.

نمایشگر با کیفیت 4K در تلویزیون X80J سونی سایز 50 اینچ

نمایشگر با کیفیت 4K در تلویزیون سونی 50X80J

تلویزیون سونی 50X80J از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که دارای قابلیت های بالایی بوده و بخشی از آنها تا معرفی کامل این محصول در دسترس نمی باشد. این محصول داری صفحه نمایش 50 اینچی بوده و نمایشگر آن از نوع LED است و دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد. این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصاویر می باشد.

این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار کاربر قرار دهد. به زوری که در تصاویر خروجی تلویزیون 4K سونی 50X80J ، جزئیات به خوبی مشهود بوده و کاربر توانایی مشاهده طیف وسیعی از رنگها را داراست. پردازنده قوی این سیستم این قابیلت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی کند و پس از تقویت آنها، به صورت 4K نمایش دهد. این محصول همچنین مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro می باشد که قادر است محتوای نمایشی را غنی از رنگ و نور عالی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد.

طراحی در تلویزیون 2021 سونی 50X80J

طراحی در تلویزیون سونی 50X80J

بدون شک می توان تلویزیون X80J سونی سایز 50 اینچ را یکی از زیبا ترین تلویزیون های ساخته شده توسط شرکت سونی دانست. از نظر طراحی، این محصول دارای پایه ای بسیار ظریف بوده که در وسط تلویزیون قرار دارد. این پایه از فلز مرغوب و درجه یک ساخته شده اند و گیره هایی در آنها وجود دارد که می تواند کابل های متصل که تلویزیون را به خوبی مدیریت کرده و از شلوغی و ازدحام آنها در نزدیکی تلویزیون دیگر خبری نیست.

همچنین این محصول دارای حاشیه های آلومینیومی است که طراحی بسیار زیبایی دارد و یکی از خصوصیات بسیار جالب آن در بخش طراحی این محصول می باشد. این حاشیه های باریک به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. تلویزیون سونی 50X80J همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است.

این دستگاه از تیونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای تلویزیون فورکی سونی 50X80J استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود.

سیستم عامل اندروید در تی وی 50X80J

سیستم عامل در تلویزیون سونی 50X80J

سیستم عامل قسمتی است که کارها و دستورات ورودی در آن انجام میگیرد. سیستم عامل از قسمتهای مهم در هر تلویزیون است که می تواند تا حد بسیار زیادی عملکرد تلویزیون را بالا ببرد، از این رو سازندگان تلویزیون به این امر توجه بسیاری دارند تا بتوانند با بهتر کردن سیستم عامل، عملکرد تلویزیون را بهبود ببخشند.

همانطور که می دانید شرکت سونی در تلویزیون های با کیفیت و سطح بالای خود از سیستم عامل اندروید استفاده می کند که برای "تلویزیون سونی 50X80J" از سیستم عامل آندروید نسخه 10 استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست.

ال ای دی سونی 50X80J  از دستورات صوتی پیروی می کند و به دستیار صوتی گوگل مجهز است. علاوه بر اینها از دستیار صوتی از دستیار صوتی آمازون (الکسا) وGoogle Home نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب توانایی اجرای برنامه های زیادی را داراست که تلویزیون SONY X80J برای کاربران دارای اهمیت بسیار زیادی است.

دسترسی های موجود در سیستم عامل

در سیستم عامل گوگل تی وی علاوه بر منوی زیبا و روان که کار با تلویزیون را تا حد امکان آسان می کند، شاهد دسترسی راحت تری به تلویزیون نیز هستیم. سیستم عامل اندروید به عنوان بهترین سیستم عامل برای دسترسی به برنامه‌های آنلاین و اپلیکیشن شناخته می شود. زیرا دسترسی به محتوای اینترنت در تلویزیون های سونی بسیار آسان و بدون دردسر است. سونی نیز با به روز رسانی سیستم عامل خود، قطعات اینترنتی خود را در تلویزیون SONY 50X80J به روز کرده است. به طور کلی دسترسی به اینترنت از طریق مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به راحتی امکان پذیر خواهد بود. برای دانلود برنامه در این سیستم عامل از فروشگاه محتوای Google Play استفاده می شود. این فروشگاه دسترسی نامحدودی به اپلیکیشن های مختلف دارد و اپلیکیشن های بسیار متنوعی دارد.

علاوه بر این مهم ترین ویژگی در سیستم عامل گوگل تی وی دسترسی به سرویس های پخش مختلف است. این تلویزیون از بیش از 700000 فیلم و پخش زنده در سرویس‌های پخش آنلاین مرتبط با فیلم و محتوا پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، نتفلیکس، محبوب ترین سرویس تماشای آنلاین فیلم. در تلویزیون سونی 50X80J‌، این سرویس‌ها به‌طور گسترده‌ای پشتیبانی می‌شوند تا کاربران بتوانند فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را به‌صورت آنلاین روی صفحه تلویزیون 50 اینچی سونی تماشا کنند.

همزمان به گوشی های هوشمند مختلف متصل شوید

قابلیت های Chromecast و Apple Airplay

تلویزیون سونی 50X80J از رایج ترین وسایل ارتباطی برای اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می کند. این تلویزیون از قابلیت Chromecast داخلی پشتیبانی می کند. این قابلیت قادر است محتویات گوشی را به یکباره به صفحه تلویزیون منتقل کند. این انتقال شامل پخش فیلم های مختلف و نمایش عکس ها بر روی صفحه تلویزیون با کیفیت است. برای استفاده از Chromecast داخلی سونی، تنها کاری که گوشی شما باید انجام دهد این است که از این ویژگی پشتیبانی کند تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارد. البته بسیاری از گوشی ها مانند مدل iOS از قابلیت Apple Airplay و Apple Homekit پشتیبانی می کنند تا به راحتی تلویزیون را به دستگاه های مختلف اپل متصل کنید.

ریموت کنترل همه کاره 

ریموت کنترل همه کاره

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون اسمارت سونی 50X80J آن را از دیگر محصولات متمایز می کند. این ریموت کنترل علاوه بر انجام دستورات صوتی از طیف وسیعی از قابلیت ها بهره مند است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. با استفاده از این ریموت کنترل می تواند سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کرد. دکمه های آن به گونه ای طراحی شده که کار کردن با آن بسیار راحت است.

ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های Netflix و You Tube می باشد. این دو شبکه از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند. یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این تلویزیون توسط شبکه Netflix توصیه شود، داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix می باشد تلویزیون هوشمند سونی X80J مجهز به دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دستیار صوتی Google Assistant  نسبت به سایر دستیار های صوتی از امکانات بیشتری برخوردار است. کاربر می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند.

صدایی آکوستیک و با کیفیت تلویزیون سونی X80J 

صدایی آکوستیک و با کیفیت تلویزیون سونی 50X80J

علاوه بر داشتن امکانات بالا در نشان دادن تصاویر با کیفیت عالی و وضوح زیاد، سونی 50X80J دارای قدرت صدایی بسیار خوب با کیفیت بالا می باشد. علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول از صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز برخوردار است. شرکت سونی تلویزیونهای سال 2021 را به بلندگوهای جدیدی که از نوع X-Balanced Speaker است مجهز کرده که توانایی زیادی در تولید صدایی با کیفیت بالا دارند.

همچنین به کمک فناوری Clear Phase  فرکانس صداها را بهبود بخشیده تا کاربر صدای با کیفیت تری را از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. بلندگوهای این محصول توان خروجی 10 وات را دارند که تلویزیون 50X80J سونی در مجموع از توان خروجی 20 وات بهره مند است. این محصول دارای فناوری Dolby Vision  و Dolby Atmos  است. با این فناوری های توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و با کمک فناوری HDR در نشان دادن طبیعی صحنه ها نهایت لذت را برای کاربر به دنبال داشته است.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 50X80J محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت مناسب و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیونی بهتر برای استفاده معمولی، تماشای فیلم و حتی بازی کردن هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سونی X85J بروید که کیفیت تصویر بهتری دارد. در صورتی که قصد خرید تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده روزمره و تماشای فیلم را دارید می بایست به سراغ تلویزیون سونی X75 بروید. تلویزیون سونی 50X80K مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

مزایا و معایب تلویزیون 50 اینچ سونی X80J

مزایا

* زاویه دید گسترده

* زمان پاسخگویی عالی

* میزان روشنایی مناسب جهت مقابله با تابش متوسط نور

معایب

* نسبت کنتراست ضعیف

* به اندازه‌ی کافی روشن نمی‌شود که بتواند جزئیات محتوای HDR را نمایش دهد

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 50X80J چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 50X80J را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49X8000J

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق
نوع صفحه نمایش
تخت
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
2 عدد
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K HDR Processor X1™
تعداد ورودی Component
1 عدد
اپتیکال
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
68,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست