×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 50X80K

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
32,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :50X80K
نور پس زمینه :LED
خروجی صدا :20 وات
نرخ رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Google TV
مجهز به گیرنده :DVB-T / T2
سال ساخت : 2022 میلادی
دارای قابلیت :4K X-Reality pro
پردازنده تصویر :HDR processor X1
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

شرکت سونی هر ساله به معرفی نسل جدیدی از تلویزیون های خود می ‌پردازد. در سال 2022 میلادی نیز این شرکت ژاپنی از تلویزیون های جدید خود رونمایی کرد و آن را با پسوند K از سایر تلویزیون های نسل قدیمی متمایز ساخت. امسال نیز شاهد تلویزیون های بالارده این کمپانی با امکانات جدید و بی شمار هستیم . تلویزیون های بالارده این شرکت که با سری 9 و 8 شناخته می ‌شوند جز بهترین تلویزیون های دنیا تا به امروز محسوب می ‌شوند . تلویزیونی که امروز قصد نقد و بررسی آن را داریم تلویزیون سونی 50X80K می باشد که جز تلویزیون های بالارده این کمپانی است و در سری 8 قرار دارد. این مدل از شباهت بسیار بالایی با نسل پیشین خود یعنی 50X80J بهره می برد و در بسیاری از بخش ها شاهد همان امکانات و ویژگی های نسل قبلی هستیم . اما سونی این تلویزیون را دقیقا مثل مدل قبلی نساخته است و آن را با بهبود هایی رو به رو کرده. در ادامه به توضیح کامل در مورد امکانات و ویژگی های این تلویزیون سونی می پردازیم.

تلویزیون جدید سونی 50X80K مجهز به رزولوشن 3840×2160 پیکسل شده ، پس جزئیات زیادی بر روی صحنه ها به نمایش در می آیند. همچنین فناوری هایی نظیر اسکن تصویر 60 هرتز ، تکنولوژی Direct LED ، Frame Dimming ، بهبود رنگ TRILUMINOS PRO ، پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1 ، HDR10، HLG، Dolby Vision ، تکنولوژی 4K X-Reality™ PRO و بهبود دهنده کنتراست Dynamic Contrast Enhancer موجب می شوند این تلویزیون تصاویری زنده و واقعی را پیش روی بینندگان قرار دهد و حتی محتویات با کیفیت اچ دی را به صورت فورکی به نمایش بگذارد . صدا نیز به لطف اسپیکر 20 واتی X-Balanced و تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos کاملا واقعی می باشد و تجربه ی نابی موقع مشاهده فیلم ها به شما می دهد.

از دیگر امکانات خوب تلویزیون 50X80K مجهز شدن به جدید ترین سیستم عامل هوشمند یعنی گوگل تی وی می باشد . این سیستم عامل به نسبت رابط کاربری نسل های پیشین با بهبود هایی مواجه بوده و حالتی روان تر و مرتب تر دارد . سفارشی شدن برنامه ها با توجه به علایق کاربران از دیگر مزیت های این رابط کاربری جدید می باشد. جدا از این به کمک دستیار هوشمند گوگل و صدا می توان به اعمال تنظیمات مختلف از قبیل تغییر کانال و افزایش و کاهش صدا پرداخت. قابلیت جدید دیگری که تلویزیون 2022 سونی 50X80K را از نسل پیشین خود متمایز ساخته پشتیبانی از دوربین می باشد ، به کمک این قابلیت ، تلویزیون با توجه به موقعیت اشخاص بهترین تنظیمات ممکن را بر روی تلویزیون اعمال می نماید. همچنین امکان اعمال تنظیمات از طریق حرکات دست نیز برای کاربران مهیا خواهد شد. البته نا گفته نماند برای استفاده از این قابلیت باید دوربین به صورت جدا خریداری شود.

طراحی مینیمالیستی باریک تلویزیون سونی 50X80K

طراحی و نمای ظاهری تلویزیون سونی 50X80K

اگر از لحاظ شکل و شمایل بخواییم این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت تلویزیون 50X80K ظاهر مشابهی با نسل قبلی خود یعنی 50X80J دارد و به جرات می توان گفت سونی همان طراحی نسل پیشین را روی مدل جدید خود پیاده سازی کرده است . در واقع در این نسل نیز شاهد همان ظاهر ساده با پایه های V شکل هستیم . این سبک دیزاین با وجود ظاهر ساده و مینیمالی که دارد اما از المان های طراحی به سبک امروزی بهره می برد و دارای قاب باریکی در اطراف صفحه نمایش است . ضخامت این قاب تقریبا 1.5 سانتی متر است و دور تا دور صفحه نمایش را با رنگ مشکی احاطه کرده است . این صفحه نمایش از اندازه ی نسبتا بزرگ 50 اینچی بهره می برد به همین دلیل برای سالن ها و نشیمن های با مساحت متوسط قابل استفاده است.

پایه های V شکل این تلویزیون هم در وسط تلویزیون و هم در دو طرف آن قابل اتصال هستند ، همین عامل موجب می شود بتوان تلویزیون را روی هر نوع میزی با اندازه ی متفاوت قرار داد . در ساخت این تلویزیون از متریال پلاستیک مرغوب استفاده شده که موجب می شود تلویزیون وزن سبک تری داشته باشد . اگر از نمای کناری نیز به تلویزیون سونی 50X80K نگاه کنیم با ضخامت 70 میلی متری آن مواجه می شویم که برای اتصال به دیوار مناسب است و بیرون زدگی چندانی از دیوار نخواهد داشت . برای اتصال این تلویزیون 50 اینچی به دیوار می توان از براکت های با اندازه 200×200 میلی متر کمک گرفت و نمایی متفاوت به نشیمن داد.

طبق روال درگاه ها و پورت ها ضروری در تلویزیون هوشمند سونی 50X80K بر روی شاسی قبل متصل شده اند. البته بر خلاف سایر تلویزیون ها که برخی از درگاه ها در بخش عقب و برخی دیگر در قسمت های کناری تعبیه می شدند ، در این مدل همه ی در گاه ها به قسمت کناری سمت چپ منتقل شده اند . با این تفاسیر دسترسی به تمامی پورت ها حتی موقع اتصال آن به دیوار راحت خواهد بود. این پورت ها شامل : 4 عدد HDMI ، دو عدد پورت USB ، درگاه LAN ، آنتن ، خروجی صوتی دیجیتال و ... می باشد .

طراحی و نمای ظاهری تلویزیون سونی 50X80K

کیفیت تصاویر بی نظیر تلویزیون فورکی سونی 50X80K

یکی از مهمترین مقوله ها که باید موقع خرید تلویزیون به آن توجه ویژه ای نشان داد ، بخش مربوط به کیفیت تلویزیون است. در واقع هر شخص موقع خرید تلویزیون باید به این بخش بیشتر از چیز دیگری توجه کند . سونی نیز به اهمیت ویژه ی کیفیت تصویر پی برده و در ساخت تلویزیون هایش بیشتر از هر چیز دیگری به بخش کیفیت تصویر اهمیت می دهد به همین دلیل در بازار تلویزیون های سونی به داشتن کیفیت بالای تصویر معروف هستند .

این نسل جدید سونی از لحاظ کیفیت تصویر نیز شبیه به نسل قبلی است و در آن از همان ویژگی ها و فناوری های تصویر نسل قبلی استفاده شده است . در واقع در تلویزیون 2022 سونی 50X80K نیز شاهد همان فناوری های Frame Dimming ، اسکن تصویر 60 هرتز ، تکنولوژی Direct LED ، فناوری بهبود رنگ TRILUMINOS PRO ، پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1 ،  HDR10،  HLG،  Dolby Vision ، تکنولوژی 4K X-Reality™ PRO و بهبود دهنده کنتراست Dynamic Contrast Enhancer هستیم. در ادامه به توضیح بیشتر این فناوری ها می پردازیم .

قبل از هر چیز باید گفت "تلویزیون سونی 50X80K" مجهز به رزولوشن 3840×2160 یا همان فورکی می باشد بنابراین جزئیات خیلی زیادی را موقع نمایش تصاویر عرضه می کند . ویژگی دیگری که در افزایش کیفیت تصاویر نقش بسزایی ایفا می کند ، فناوری بهبود دهنده رنگ ها یا همان TRILUMINOS PRO می باشد . در واقع در این تلویزیون رنگ ها به کمک فناوری TRILUMINOS PRO و پردازنده 4K HDR X1™ حالت واقعی و شارپ تر پیدا می کنند ، همین عامل موجب می شود هر چیزی که بر روی صفحه نمایش عرضه می شود حالت واقعی پیدا کنند. فناوری کاربردی دیگری که موقع بهبود تصاویر با کیفیت پایین می شود 4K X-Reality™ PRO می باشد ، این تکنولوژی با استفاده از پایگاه داده منحصر به ‌فردش قادر است تصاویر با وضوح HD را به سطح فورکی نزدیک سازد.

کیفیت تصاویر بی نظیر تلویزیون فورکی سونی 50X80K

تلویزیون جدید سونی 50X80K و کیفیت صدای عالی

اگر بر روی کاغذ به مشخصات مربوط به کیفیت صدای دو تلویزیون 50X80K و 50X80J نگاهی بیاندازید سریعا متوجه می شوید سونی در این بخش هم تغییری ایجاد نکرده و تلویزیون 2022 خود را با همان مشخصات و ویژگی های صدای نسل قبلی روانه بازار کرده است ، بنابراین شاهد همان کیفیت صدا در این نسل جدید سونی خواهیم بود. این تلویزیون همانند نسل پیشینش از دو عدد بلندگوی 10 واتی بهره می برد که در مجموع قادرند صدایی با قدرت 20 وات تولید کنند .

بلندگو هایی که در بدنه ی تلویزیون سونی 50X80K کار گذاشته شده اند از نوع X-Balanced می باشند . این بلندگو با توجه به طراحی باریک تلویزیون ساخته شده و قادر است فیلم و موسیقی را با صدایی واضح پخش کند . از دیگر فناوری هایی که موجب بهبود کیفیت صدا می شود DTS Digital Surround ، Dolby Vision و Dolby Atmos می باشد . فناوری Dolby Vision حالتی واقعی تر به صدا ها می دهد تا تصاویر حالت واقع ‌گرایی بیشتری داشته باشند . تکنولوژی Dolby Atmos  نیز موجب ارائه ی صدا به صورت فراگیر می شود و صدا را در سراسر اتاق پخش می کند.

تلویزیون جدید سونی 50X80K و کیفیت صدای عالی

امکانات هوشمند تلویزیون 2022 سونی 50X80K و رابط کاربری Google TV

در سال 2021 سونی تصمیم به تغییر رابط کاربردی هوشمند خود گرفت و نسلی جدید از سیستم عامل تلویزیون با نام Google TV را جایگزین نسل قدیمی یعنی Android TV نمود. این رابط کاربری به نسبت سیستم عامل نسل های پیشین با بهبود های چشم گیری روبه رو بوده و حالت ساده و روان تری دارد . این رابط کاربری حالتی مرتب تر دارد و امکانات و برنامه های تلویزیونی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد . برای راحت تر شدن کار کاربران ، سیستم عامل گوگل تی وی با توجه به سرچ های اخیر ، محتوای مشابه و دلخواه کاربران را عرضه می نماید.

از دیگر ویژگی های هوشمند و قابل توجه تلویزیون سونی X80K دستورات صوتی و دستیار صوتی گوگل می باشد . به کمک این قابلیت می توانید با استفاده از صدای خود به تلویزیون فرمان های صوتی گوناگون بدهید و به تنظیم صدا ، تغییر کانال و حتی اجرای برنامه ها بپردازید و به راحتی تلویزیون خود را کنترل کنید . یکی دیگر از ویژگی های خوب این تلویزیون مجهز شدن به حافظه ی داخلی 16 گیگابایت می باشد ، بنابراین می توان برنامه های مختلف را از اینترنت دانلود نمود و بر روی سیستم عامل گوگل تی وی نصب کرد .

ریموت کنترل تلویزیون 4K سونی 50X80K طراحی مشابه ریموت های قبلی سونی دارد. برای اتصال این ریموت کنترل به تلویزیون باید آن را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید. به کمک دکمه اختصاصی دستیار Google می ‌توانید ورودی ‌ها را تغییر دهید، برنامه‌ ها را باز کنید و از طریق فرمان صوتی تنظیمات خاصی را انجام دهید.

امکانات هوشمند تلویزیون 2022 سونی 50X80K و رابط کاربری Google TV

تکنولوژی جدید و بازر تلویزیون سونی

سونی برای متمایز کردن نسل جدید تلویزیون هایش ، در سال 2022 از فناوری جدیدی رونمایی کرده است . این فناوری که BRAVIA CAM نام دارد با کمک دوربین ، امکانات و قابلیت های بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد . در واقع تلویزیون جدید سونی به کمک فناوری Ambient Optimisation Pro و دوربین نصب شده می تواند به تنظیم صدا و تصویر بپردازند و بهترین کیفیت صدا و تصویر را پیش روی بیننده قرار دهد. این فناوری با سنجش موقعیت کاربران و فاصله ی آن ها از تلویزیون به صورت هوشمند صدا و تصویر را تنظیم می کند.

جدا از این به کمک دوربین BRAVIA CAM می توانید با حرکت های مختلف دست، کانال ها را تغییر دهید و یا تنظیمات مختلف را اعمال نمایید . مزیت دیگر پشتیبانی از دوربین ، امکان برگذاری ویدئو کنفرانس با دوستان و همکاران می باشد. این یعنی بر روی تلویزیون 50 اینچ سونی X80K می توانید از راه دور به چت تصویری بپردازید . این ویژگی برای دوران کرونا بسیار کاربردی است چرا که امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار از مشاغل حالت دور کاری پیدا کرده اند. لازم به ذکر است برای استفاده از این قابلیت باید دوربین BRAVIA CAM به صورت جداگانه خریداری شود چرا که تلویزیون سونی 50X80K تنها از این قابلیت پشتیبانی می کند و در جعبه ی تلویزیون این دوربین ارائه نشده است.

تکنولوژی جدید و بازر تلویزیون سونی

جمع بندی

با توجه به گفته های بالا می توان گفت تلویزیون معرفی شده سونی در سال 2022 همان ویژگی ها و امکانات نسل قبلی را به ارث برده است ، پس شاهد کیفیت صدا و تصویر یکسان در این دو نسل خواهیم بود . حتی سونی در بخش طراحی هم تغییر چندانی ایجاد نکرده و این نسل کاملا شبیه نسل قبلی است و همان ظاهر ساده و مینیمال را به ارث برده است . تنها تمایزی که بین نسل قبلی و نسل جدید دیده می شود، رونمایی از فناوری جدید BRAVIA CAM در تلویزیون جدید است . بنابراین می توان گفت تلویزیون سونی 50X80K برای اشخاصی جذاب و قابل توجه خواهد بود که علاقه زیادی به تکنولوژی های جدید دارند. شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 50X80K را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، بهتر است به سراغ تلویزیون سونی 50X85K بروید. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده خانگی و روزمره و همچنین تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، تلویزیون سونی 50X75K می توانید گزینه مناسبی برای شما باشد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50X80K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
12.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
125.7 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
78 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K HDR Processor X1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1126x653x70
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست