×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X75K + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
29,700,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55X75K
کیفیت تصویر :4K
قابلیت اتصال به :گوشی 
سیستم عامل : اندروید
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :50 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
نور پس زمینه :Direct LED
فناوری تصویر :4K X-Reality PRO
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 55X75K یکی از جدیدترین محصولات این برند شناخته شده در سال 2022 می باشد. سونی هر ساله با معرفی جدیدترین محصولات خود که بیشترین تغییرات را داشته اند، می تواند جایگاه بالای خود را در لیست بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون حفظ کند. نسبت به سال قبل. مجموعه تلویزیونی 2022 این برند نسبت به سال 2021 تغییرات چشمگیری داشته است تا مدل های منحصر به فردی را در اختیار خریداران قرار دهد. تلویزیون 55X75K با طراحی زیبا در کنار پایه های دوشاخه محکم و ضخامت مناسب بدنه یکی از بهترین ویژگی های آن است.

کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون به نمایش محتوای 4K به بهترین شکل ممکن کمک می کند و در کنار آن با بهترین ویژگی های تصویر همراه است تا در هنگام نمایش انواع محتوا وضوح فوق العاده ای را تجربه کنید. پردازنده 4K X1 تجزیه و تحلیل داده های تصویر را در بخش تصویر انجام می دهد و در عین حال نمایش محتوای با وضوح پایین تر از موتور پیشرفته 4K X-Reality PRO را با کیفیت عالی تضمین می کند.

تلویزیون سونی 55X75K ساخت 2022 میلادی

قسمت صوتی تلویزیون سونی X75K مجهز به دو بلندگوی قدرتمند است و در مجموع قدرت صدای 20 واتی را برای پخش صدا ایجاد کرده اند. سیستم عامل Google TV هوشمندتر از همیشه بازگشته است تا با به روز رسانی های مربوطه خود ویژگی های هوشمند و کاربردی را برای شما به ارمغان بیاورد. قیمت تلویزیون سونی 55X75K با توجه به اینکه جزو مدل های میان رده سونی است و یکی از بهترین گزینه های خرید به حساب می آید بسیار مناسب است.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سونی X75K سایز 55 اینچ

طراحی شیک و سازگار با هر محیطی

طراحی شیک، هماهنگ با هر محیطی در تلویزیون 55X75K

سونی نه تنها از بهترین طرح ها در ساخت تلویزیون های خود استفاده می کند، بلکه از مواد مرغوب نیز برای افزایش استحکام و دوام تلویزیون استفاده می کند. ساختار کلی تلویزیون سونی 55X75K بسیار مناسب بوده و از دوام مناسبی که از یک تلویزیون انتظار می رود برخوردار است. این تلویزیون 55 اینچ سونی برای قرارگیری در هر محیطی مناسب است و با توجه به ابعاد ایده آلی که دارد به بهترین شکل بر روی دیوار قرار می گیرد. ابعاد این تلویزیون همراه با پایه 1243 x 790 x 291 میلی‌متر است و پایه‌های آن قابل جدا شدن هستند تا بتوانید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید.

در گوشه های اطراف نمایشگر، دو عدد پایه تعبیه شده است که علاوه بر ظرافت بالا، از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. این پایه ها فلزی بوده و استحکام بسیار بالایی برای نگه داشتن صفحه نمایش دارند. پایه ها داخل پنل تلویزیون 55X75K جای می گیرند و نصب آن بسیار آسان است. صفحه نمایش تلویزیون سونی با حاشیه های باریکی احاطه شده است که علاوه بر محافظت از نمایشگر، کمترین توجه را به گوشه های اطراف نمایشگر جلب می کند.

ضخامت بدنه تلویزیون هوشمند سونی 55X75K متعادل بوده و ضخامت کمی در قسمت نمایشگر به چشم می خورد. در واقع بیشترین ضخامت بدنه مربوط به محل قرارگیری درگاه های ارتباطی است که کمی ضخیم تر از قسمت بالای نمایشگر است. در کل زیبایی منحصر به فردی در ساختار تلویزیون دیده می شود و پایه های شیک دوشاخه ها بر جذابیت آن افزوده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

نمایش تصاویر با وضوح بالا

پردازنده تصویر 4K Processor X1 در تلویزیون سونی 55X75K

سونی در تلویزیون 55X75K از کیفیت تصویر 4K استفاده می کند. این وضوح تصویر، تراکم پیکسلی بالایی را روی صفحه تلویزیون ایجاد می کند که جزئیات را بهتر از وضوح Full HD ارائه می دهد. در واقع وضوح عالی با کیفیت 4K به نمایش تصاویر باکیفیت و زیبا بر روی صفحه تلویزیون سونی کمک می کند. رزولوشن 3840×2160 تراکم پیکسلی بسیار خوبی را در صفحه نمایش 55 اینچی این تلویزیون سونی نشان می دهد و وضوح تصویر خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون سونی 55X75K همچنین از فناوری Direct LED بر روی صفحه نمایش برای ایجاد نوردهی مناسب هنگام نمایش هر نوع محتوا استفاده می کند. البته کیفیت تصویر 4K تنها قابلیتی نیست که در نمایش محتوای باکیفیت در تلویزیون 55X75K نقش دارد. این تلویزیون همچنین از پردازشگر تصویر 4K Processor X1 استفاده می کند تا تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای نمایش آماده کند. این پردازنده می تواند محتوای نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون را تجزیه و تحلیل کند و به کاهش نویز تصویر و افزایش وضوح کمک کند.

پردازنده 4K X1 از الگوریتم های پیشرفته ای برای تجزیه و تحلیل داده های تصویر استفاده می کند و از این طریق قادر است نویز تصویر را کاهش دهد. با کاهش نویز، تصاویر واضح تر با جزئیات بیشتر نمایش داده می شود و در نتیجه وضوح تصویر بهبود می یابد. با تلویزیون 4K سونی 55X75K از تماشای محتوای مورد علاقه خود با بالاترین وضوح لذت خواهید برد.

موتور ارتقاء دهنده 4K X-Reality PRO

موتور ارتقاء دهنده 4K X-Reality PRO

همانطور که گفته شد، "تلویزیون سونی 55X75K" در نمایش محتوای 4K بسیار ماهر است و وضوح تصویر عالی را هنگام نمایش این محتوا ارائه می دهد. اما نکته ای که در تلویزیون های سونی بسیار به چشم می خورد، استفاده از فناوری های برتر برای افزایش وضوح تصویر است. بدون شک می توان موتور 4K X-Reality PRO را یکی از بهترین فناوری هایی نامید که سونی در تلویزیون های خود از آن استفاده می کند. این موتور ارتقائ دهنده به افزایش وضوح تصاویر کمک می‌کند و مختص محتوایی با وضوح کمتر از 4K است.

موتور 4K X-Reality PRO دارای یک پایگاه داده ویژه است که تصاویر با وضوح پایین را بهبود می بخشد. این ویژگی قادر است با استفاده از یک پایگاه داده خاص، جزئیات و بافت تصاویر با وضوح پایین را بهبود بخشد تا به افزایش وضوح تصویر کمک کند. با افزایش کنتراست و بهبود رنگ‌های تصویر، موتور بهبود تصویر می‌تواند حتی محتوای ثبت‌شده را با وضوح ۲K با کیفیتی نزدیک به ۴K نمایش دهد. 4K X-Reality PRO وضوح تصویر عالی را در تلویزیون 55X75K، حتی در هنگام نمایش محتوای با کیفیت پایین‌تر، تولید می‌کند.

سایر ویژگی های قسمت تصویر 55X75K

ویژگی‌های بخش تصویر تلویزیون 55X75K

  • تلویزیون سونی 55X75K از ویژگی HDR برای ایجاد کیفیت تصویر فراتر از انتظار استفاده فراوان می کند. با استفاده از فرمت های HDR، از جمله HDR10 و HLG، تلویزیون 55X75K قادر است محدوده دینامیکی رنگ ها را برای بهبود رنگ هایی که می تواند روی صفحه نمایش داده شود، افزایش دهد. با تقویت رنگ ها می توانید جزئیات بهتری از تصاویر رنگی ببینید.

  • Live Color یکی دیگر از فناوری های تصویربرداری است که بر نحوه نمایش رنگ ها بر روی صفحه نمایش تاثیر می گذارد. این فناوری قادر است با افزایش طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون 55X75K ، جزئیات نمایشگر را افزایش دهد.

  • تقویت کنتراست پویا بهترین ویژگی افزایش کنتراست در پنل تلویزیون سونی است. این ویژگی به افزایش کنتراست صفحه کمک می کند و با بهبود کنتراست قادر به بهبود کیفیت تصویر خواهد بود. با نسبت کنتراست مناسبی که در تلویزیون 2022 سونی 55X75K وجود دارد، تصاویر را با وضوح مناسب در محیط روشن و تاریک ارائه خواهد کرد.

فناوری نوآورانه Motionflow XR

فناوری Motionflow XR در تلویزیون 2022 سونی 55x75k

سونی از فناوری Motionflow XR برای بهبود حرکت تلویزیون سونی 55X75K هنگام نمایش تصاویر استفاده می کند. این فناوری برای بهبود حرکت نمایش تصاویری که به دلیل سرعت بالای نمایش برخی فریم های گم شده دارند، استفاده می شود. فناوری نوآورانه Motionflow XR فریم های اضافی را بین فریم های اصلی در تصاویر ایجاد می کند تا فریم های از دست رفته را بازیابی کند. در واقع، این فناوری عوامل بصری کلیدی را در فریم های متوالی مقایسه می کند، سپس عملکرد از دست رفته در توالی فریم ها را در کسری از ثانیه محاسبه می کند. بنابراین، تصاویری که به دلیل از بین رفتن برخی از فریم های تصویر متلاطم و تار هستند، به طور کامل بهبود می یابند.

فناوری Motionflow XR حرکت صاف و روان را در انواع محتوا فراهم می کند، حتی تصاویری که با سرعت بسیار بالا نمایش داده می شوند و معمولا باعث تار شدن تصاویر می شوند. با استفاده از این فناوری جذاب، از تماشای محتوایی مانند بازی های ورزشی، بازی های ویدیویی و فیلم های اکشن با کیفیت 55X75K بدون از دست دادن جزئیات تصویر لذت ببرید.

صدای واضح و با کیفیت در تلویزیون سونی 55X75K

سونی یکی از برندهای اصلی تولید کننده سیستم های صوتی در جهان است و بیشتر شهرت جهانی خود را مدیون استفاده از بلندگوهای باکیفیت و قدرتمند در سیستم های صوتی است. این برند خوش نام تلویزیون های خود را بدون این اسپیکرهای قدرتمند نساخته است و در تمامی تلویزیون های سونی شاهد استفاده از سیستم های صوتی باکیفیت متشکل از بلندگوهای قدرتمند هستیم. تلویزیون 55X75K مجهز به اسپیکرهای Open Baffle می باشد که قدرت بالایی در زمینه بازتولید صدا دارند.

2 بلندگوی باکیفیت جزء سیستم صوتی تلویزیون SONY 55X75K می باشد و در واقع این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد. هر کدام از اسپیکرها قادر به تولید 10 وات صدا هستند و تلویزیون سونی 55X75K دارای خروجی صدای 20 وات خواهد بود. این حجم صدای خروجی برای اکثر تلویزیون های موجود در بازار رایج است و حجم بسیار مناسبی برای پخش محیطی به حساب می آید. از فناوری صدای دالبی در تلویزیون های سونی برای تقویت صدا و حذف نویز صدا استفاده می شود تا صدایی شفاف، با کیفیت و بدون نویز به گوش بیننده برسد. صدای تلویزیون کاملا با تصویر هماهنگ است و لذت تماشای فیلم در تلویزیون را افزایش می دهد.

فناوری صوتی Clear Phase

تکنولوژی صوتی Clear Phase در 55X75K

Clear Phase را می توان یکی از چشمگیرترین قسمت های صوتی تلویزیون با وضوح بالا 55X75K سونی در نظر گرفت. این فناوری قادر است پاسخ فیزیکی بلندگوهای تلویزیون را تجزیه و تحلیل کند و آن را با سیگنال صوتی اصلی در طیف وسیعی از فرکانس ها مقایسه کند. داده های به دست آمده از این مقایسه برای حذف هر گونه اوج یا افت در پاسخ طبیعی بلندگو استفاده می شود تا صدایی تمیز و طبیعی با بازتولید صاف و یکنواخت همه فرکانس ها تضمین شود. به این ترتیب صداهای پخش شده توسط اسپیکر تلویزیون سونی از وضوح بالایی برخوردار خواهند بود.

تلویزیون 55X75K با سیستم عامل Google TV

در تلویزیون های 2022 سونی شاهد بازگشت قدرتمند سیستم عامل گوگل تی وی بودیم. در واقع سونی در سال 2021 اولین نسخه سیستم عامل گوگل تی وی را بر روی تلویزیون های جدید عرضه کرد که با موفقیت زیادی روبرو شد. این سیستم عامل دارای منوی متفاوت و چند ویژگی پیشرفته تر از سیستم عامل اندروید تی وی بود. در سال 2022، Google TV با ویژگی های بهتر و بهبود یافته در تلویزیون های جدید سونی کار خواهد کرد تا طیف گسترده ای از ویژگی های کاربردی را در اختیار خریداران قرار دهد.

این سیستم عامل که بر روی تلویزیون 55 اینچ سونی X75K پیاده سازی شده است دارای منوی کاربری بسیار ساده و زیبا می باشد تا راحت ترین روش کار با تلویزیون را برای هر فرد ارائه دهد. یکی از بهترین ویژگی های سیستم عامل گوگل تی وی سرعت پاسخگویی بالای آن است. این سیستم عامل پرسرعت در هنگام کار با منوی اصلی حرکت نرمی را فراهم می کند و دستورات شما را در کسری از ثانیه اجرا می کند. دسترسی به قطعات و تنظیمات اصلی تلویزیون سونی به لطف این سیستم عامل بسیار راحت تر است و فرصت کافی برای داشتن یک تلویزیون هوشمند و کاربردی در خانه را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای هوشمند در تلویزیون 2022 سونی 55X75K

تلویزیون سونی 55X75K این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از طریق سیستم عامل هوشمند گوگل تی وی با بالاترین سرعت به اینترنت دسترسی داشته باشند. این تلویزیون قابلیت اتصال به وای فای با سرعت بالا را دارد و شما به دنیای وسیعی از امکانات دسترسی دارید.

یکی از ویژگی های اصلی گوگل تی وی که به آن نسبت به برخی دیگر از سیستم عامل ها برتری می دهد، دسترسی نامحدود به دنیای اپلیکیشن ها و برنامه ها است. به لطف فروشگاه Google Play، می توانید دسترسی بسیار گسترده ای به برنامه های تلویزیونی موجود داشته باشید. در واقع، این فروشگاه دسترسی نامحدودی برای دانلود انواع برنامه‌هایی دارد که ممکن است در فروشگاه‌های دانلود اپلیکیشن دیگر موجود نباشد.

جستجوی صوتی با 55X75K

جستجوی صوتی با 55X75K

تلویزیون سونی X75K سایز 55 اینچ به لطف استفاده از سیستم عامل گوگل تی وی قادر است امکانات بسیار خوبی مانند جستجوی صوتی را در اختیار شما قرار دهد. ریموت کنترل تلویزیون سونی دارای میکروفون داخلی است که به شما امکان جستجوی صوتی تلویزیون را می دهد. این جستجوی صوتی شامل انجام برخی دستورات با صدای کاربر است و شما قادر خواهید بود بسیاری از عملکردهای تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید.

جستجوی صوتی به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید و این مشکل به میزان قابل توجهی در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند. با استفاده از جستجوی صوتی می توان گفت تلویزیون 55X75K یکی از مدل های هوشمند و مدرنی است که راحت ترین راه ها را برای راحتی هر چه بیشتر کاربران ارائه می دهد.

X Protection PRO در تلویزیون های سونی

تلویزیون های جدید سونی به فناوری انحصاری X Protection PRO مجهز شده اند تا بهترین کارایی و عملکرد را به شما ارائه دهند. تلویزیون سونی 55X75K نه تنها دارای محافظت عالی در برابر گرد و غبار است، بلکه مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود و به لطف فناوری X Protection PRO، این تلویزیون زیبا بالاترین استانداردهای تست رعد و برق را نیز پاس می کند. این بدان معناست که تلویزیون شما در برابر صاعقه و برق گرفتگی مقاوم است.

این موضوع برای کشورهای اروپایی اهمیت چندانی ندارد اما برای کشوری مانند ایران که نوسانات برق به ویژه در تابستان به بالاترین حد خود می رسد، نکته کلیدی برای افزایش دوام و راندمان بهینه تلویزیون محسوب می شود. با دوام بالای ارائه شده توسط تلویزیون X75K می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی از تماشای محتوای باکیفیت لذت ببرید.

Chromecast داخلی برای اتصال به تلفن

امکانات تلویزیون سونی 55X75K

یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون 55 اینچی سونی برای اتصال به انواع گوشی های هوشمند، کروم کست داخلی است. این فناوری ساده ترین راه را برای اتصال گوشی به تلویزیون فراهم می کند و با یک حرکت می توانید گوشی خود را به تلویزیون سونی 55X75K متصل کنید. نکته جالب در مورد قابلیت پشتیبانی از لپ تاپ این است که شما قادر خواهید بود لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید. در نتیجه این اتصال شما قادر خواهید بود هر فیلم، برنامه و بازی را از گوشی خود به تلویزیون منتقل کنید.

اتصالات تلویزیون سونی 55X75K

  • بلوتوث را می توان مفیدترین ویژگی برای برقراری ارتباط در تلویزیون دانست. این قابلیت به شما امکان می دهد ال ای دی سونی 55X75K را به دستگاه های هوشمند مختلفی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند متصل کنید. برقراری ارتباط قوی بین دستگاه هوشمند و تلویزیون از طریق فناوری بلوتوث و انتقال محتوای مورد نظر بدون نیاز به کابل و سیم امکان پذیر است.

  • 3 ورودی HDMI روی دستگاه تعبیه شده است تا بتوانید از طریق کابل HDMI با دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ با تلویزیون ارتباط برقرار کنید. 2 پورت USB نیز درگاه های ارتباطی مفیدی در تلویزیون سونی هستند و به شما امکان می دهند انواع اتصالات را برقرار کنید. از دیگر پورت های کاربردی تلویزیون 55X75K می توان به خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، COMPOSITE و RF اشاره کرد.

شما می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X75K را در این صفحه مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده خانگی و روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سونی 55X80K را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری با کیفیت تصویر Full HD احتیاج دارید، ما تلویزیون سونی W880K را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 55X75K چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 55X75K را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X75K

مشخصات

شناسه کالا
2904203400378

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
144,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست