×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مانیتور 34 اینچ شیائومی مدل XMMNTWQ34 + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کشور سازنده :چین
کیفیت تصویر :UHD
نوع صفحه نمایش : LED 
دارای سیستم رنگی :sRGB
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از قابلیت :Low Blue Light
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ مدل Mi Curved Gaming

مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی Mi Curved Gaming

شرکت شیائومی عمده فعالیت‌های خود را در زمینه تولید گوشی های هوشمند قرار داده است ولی به خاطر استقبال فراوان از مشتریان خود فعالیت‌ هایش را در حوزه سایر محصولات هوشمند نیز گسترش داده است. این برند مانیتورهای فوق‌العاده ای را بر اساس نیاز های مختلف کاربران طراحی و به بازار عرضه کرده است. در این بخش قصد داریم مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ مدل Mi Curved Gaming مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.
این مانیتور از محصولات حرفه طراحی شده توسط شرکت شیائومی می باشد که برای علاقه مندان به بازی گزینه بسیار فوق العاده ای می باشد. این مانیتور همچنین از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و قابلیت سازگاری با هر نوع چیدمان منزل را دارد. کیفیت تصویر خروجی که برای مانیتور در نظر گرفته شده است از نوع UHD می باشد که می تواند تصاویر را با جزئیات باور نکردنی در اختیار مخاطب قرار دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

نرخ رفرش که برای این مانیتور در نظر گرفته شده است برابر ۱۴۴ هرتز می باشد که این مقدار باعث می شود تا تاخیر ورود به حداقل رسیده و همچنین در مدت زمان چهار میلی ثانیه میتوان به بازی ورود پیدا کرد. این دو عامل در کنار یکدیگر باعث می شوند تا تصاویر بازی به صورت شفاف و روان در اختیار کاربر قرار بگیرد و تجربه بی نهایت لذت بخشی از انجام بازی داشته باشد.
از جمله قابلیت های فوق العاده دیگری که در این مانیتور از آن استفاده شده است می‌توان به قابلیت کنترل رنگ ابی اشاره داشت که تا حد امکان از اسیب رسیدن به چشم ها جلوگیری می‌کند. 

کیفیت تصویر مانیتور شیائومی Mi Curved Gaming

قیمت و خرید مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی Mi Curved Gaming

کیفیت تصویر مهمترین فاکتور در نظر گرفته شده در یک مانیتور می باشد که برای مشتریان از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار است برای همین منظور طراحان این محصول سعی کرده اند از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن هر چه بیشتر رضایت کاربران استفاده کنند.
مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ سری Mi Curved Gaming از کیفیت تصویر ;در صفحه نمایش خود استفاده کرده است و همچنین دارای رزولوشن تصویر 1440*3440 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی باعث می شود تا بالاترین کیفیت تصویر برای کاربر به نمایش در بیاد.
روشنایی استفاده شده در این محصول ۳۰۰ نیت می باشد که این میزان روشنایی قادر است جزئیات کامل رنگ ها و تصویر ها را در خروجی به کاربر ارائه دهد.ابعاد این مانیتور به صورت ۲۱:۹ می باشد که میدان دید گسترده ای با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربر قرار می دهد. منظور از میدان دید گسترده ای می باشد که حتما نیاز نیست کاربر روبروی مانیتور قرار بگیرد بلکه در هر زاویه ای نصب مانیتور قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش ملاحظه کند.
مانیتور ۳۴ اینچ شیائومی MI Curved Gaming Monitor از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند. استفاده از این فناوری سبب می شود که کمترین میزان تاخیر و اصطلاحاً پاره شدن تصویر را هنگام انجام بازی های رایانه ای داشته باشیم و بنابراین مخاطب تصاویر را به صورت شفاف و روان و بدون هیچگونه نویز یا مشکلی دریافت خواهد کرد. 

سیستم رنگی در مانیتونر 2021 شیائومی Mi Curved Gaming

مشخصات و بررسی دقیق مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی Mi Curved Gaming

هرچه ی یک نمایشگر بتواند طیف رنگی گسترده تری را نمایش دهد و یا به عبارت دیگر تعداد رنگ‌های بیشتری را در خروجی تشخیص دهد می‌تواند تصاویر واقعی تری را در اختیار مخاطب قرار دهد که این تصاویر لذت دیدن برنامه مورد نظر را برای کاربر دو چندان می سازد.
مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ MI Curved Gaming Monitor می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را در نمایشگر نشان دهد که این عدد بیانگر این است که طیف رنگی بسیار گسترده توسط این مانیتور قابل نمایش می باشد و بنابراین رنگ های به کار رفته در خروجی شباهت بسیار زیادی به رنگ های موجود در طبیعت دارد و احساس واقعی بودن فوق‌العاده‌ای به کاربر دست می‌دهد.
سیستم رنگی که در این مانیتور از آن استفاده می شود د نام دارد که باعث می گردد عمق و جزئیات فوق العاده ای از تصویر در خروجی در اختیار مخاطب قرار بگیرد و این حس به کاربر دست می دهد که گویی به صورت واقعی در حال تجربه آن صحنه به خصوص می باشد. 

قابلیت اسپلیت در تلویزیون 34 اینچی شیائومی

قیمت و خرید تلویزیون 34 اینچی شیائومی

مانیتور ۳۴ اینچ شیائومی MI Curved Gaming Monitor از قابلیت بسیار جالبی به نام Split (اسپلیت) پشتیبانی می کند. کارکرد اصلی این فناوری به اینگونه است که به مخاطب اجازه می‌دهد کارهای مختلف خود را که محتوای متفاوتی دارند، به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش انجام دهد.
طراحی این مانیتور به صورت منحنی شکل بوده و ابعاد در نظر گرفته شده برای آن به صورت ۲۱:۹ می باشد که این اندازه به کاربر اجازه می دهد صفحه نمایش خود را به چند بخش تقسیم کرده و چندین کار متفاوت را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش خود انجام دهد. در واقع این قابلیت می تواند صرفه جویی بسیار زیادی در زمان و وقت مخاطب داشته باشد و در نتیجه برای انجام چند کار مختلف زمان بسیار زیادی از کاربران تلفن نمی شود. 

استفاده از قابلیت Low Blue Light مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ

مشخصات و بررسی تلویزیون 34 اینچی شیائومی

استفاده از این مانیتور با کیفیت بالا سبب می شود که انجام بازی‌های رایانه‌ای برای علاقه مندان لذت دو چندانی را در بر داشته باشد و همین امر ممکن است باعث شود که دوستداران و علاقه مندان به کنسول های بازی برای ساعت های طولانی مشغول انجام بازی شوند و در نتیجه فشار زیادی به چشم وارد شود و حتی در اثر خیره شدن برای ساعت های طولانی به مانیتور ممکن است چشم آسیب ببیند.
برای همین منظور طراحان مانیتور شیائومی ۳۴ اینچ سری MI Curved Gaming Monitor از قابلیت فوق العاده به نام Low Blue Light بهره گرفتند که این قابلیت باعث می‌شود تا نور ابی ساطع شده از مانیتور فیلتر شود و از اسیب رسیدن به چشم جلوگیری گردد. در واقع با فیلتر کردن نور آبی کمترین نور مضر به چشم مخاطب منتقل می گردد و در نتیجه تا اگر برای ساعت های طولانی به مانیتور خیره شد چشم دچار خستگی بیش از حد نمی شود. 
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Mi Curved Gaming

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
34 اینچ
اقلام همراه
کابل برق ،کابل Displayport ،پایه ، دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
خمیده
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1440 × 3440 پیکسل
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
دفترچه راهنما
دارد
نسبت کنتراست
21:9
کشور سازنده
چین

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست