×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون شیائومی 50P1 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50P1
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :اندروید
توان صدا :20 وات
رفرش ریت تصویر :60 هرتز
زاویه دید گسترده :178 درجه
حافظه داخلی :8 گیگابایت
سال ساخت :2021 میلادی
پردازنده :A55 چهار هسته ای
دارای :3 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 50P1 یکی از بهترین تلویزیون های ارائه شده توسط برند شیائومی است. شیائومی یکی از برندهای نوظهور در عرصه فناوری است که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بی نظیری دست یافته است. این برند با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و البته قیمت مناسبی که برای محصولاتش اعمال می کند به یکی از بهترین برندهای پرفروش دنیا تبدیل شده است. در سال 2021، شیائومی جدیدترین محصولات خود از جمله تلویزیون های فوق العاده را معرفی کرد. تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ یکی از مدل های سری 2021 شیائومی است که سر و صدای زیادی به پا کرده و محبوبیت بی نظیری در بین مصرف کنندگان به دست آورده است. این تلویزیون با طراحی بسیار شیک و با سایز 50 اینچی، تلویزیونی با سایز خوب به حساب می آید.

برای نمایش تصاویر با وضوح بالا، کیفیت تصویر 4K توسط تلویزیون شیائومی پشتیبانی می شود و پردازشگر تصویر قدرتمند MediaTek 9611 می تواند محتوای 4K را به بهترین شکل نمایش دهد. تلویزیون شیائومی P1 همچنین توانایی بهبود کیفیت تصاویر با وضوح پایین را دارد و به کمک وسعت رنگی بالا و فرمت های تصویر HDR قادر است تصاویری با وضوح بالا برای یک تجربه بصری بی نقص ارائه دهد. تلویزیون 50P1 صدای خوبی دارد و در قسمت هوشمند نیز به لطف سیستم عامل اندروید امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. با امکانات گسترده، کیفیت تصویر عالی و امکانات پیشرفته، خرید تلویزیون شیائومی یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

تلویزیون شیائومی 50P1 ساخت 2023 میلادی

نمای حماسی با نمایشگر بدون حاشیه!

تلویزیون شیائومی 50P1 از سری P تلویزیون های این شرکت از نظر طراحی و ظاهر بسیار چشمگیر است. نمایشگر این مدل قطعا مهمترین نقطه عطف در طراحی این تلویزیون خواهد بود. شیائومی این نمایشگر را نمایشگر Limitless می نامد. این عنوان در واقع به نمایشگر بدون حاشیه  اشاره دارد. تلویزیون 50 اینچ شیائومی P1 با طراحی بدون قاب برای تجربه تماشای منحصر به فرد ساخته شده است. این سبک طراحی از شیائومی در واقع یک طراحی پیشگام در نظر گرفته می شود.

صفحه نمایش 50 اینچی تلویزیون شیائومی پی 1 از سه طرف بدون حاشیه است و شما چیزی جز یک قاب باریک در پایین صفحه نمایش نخواهید دید. در آغاز همه چیز باید گفت که این سبک طراحی ظاهری مدرن به تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ بخشیده است. کاهش قاب باعث افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه تلویزیون شد. این سبک طراحی به شما اجازه می دهد تا 100٪ از ظرفیت صفحه نمایش استفاده کنید. طراحی بدون قاب سه وجهی زاویه دید 178 درجه را ارائه می دهد. به لطف این سبک طراحی، از یک تجربه تماشای همه جانبه لذت خواهید برد.

نمای حماسی با نمایشگر بدون حاشیه!

تلویزیون شیائومی 50P1 با طراحی حرفه ای

نمایشگر بدون قاب تنها بخشی از طراحی جذاب تلویزیون شیائومی 50P1 است. این تلویزیون 50 اینچی برای محیط های متوسط ​​تا بزرگ مناسب است. رنگ مشکی بدنه این مدل آن را به یک افزودنی بسیار خوب برای اکثر دکوراسیون ها تبدیل کرده است. این تلویزیون مانند بسیاری از تلویزیون های میان رده موجود در بازار دارای پایه های دو طرفه می باشد. این پایه ها وزن 11.7 کیلوگرمی بدنه تلویزیون را به اندازه کافی محکم نگه می دارند. تلویزیون P1 دارای بدنه ای با ضخامت 89.2 میلی متر است که ظرافت کافی به آن بخشیده است. با وجود ضخامت کم، می توانید تلویزیون را با استفاده از براکت دیواری به دیوار متصل کنید. با توجه به ضخامت کیس نمی توان بیرون زدگی جزئی از دیوار را نادیده گرفت.

یکی دیگر از عواملی که در تصمیم شما برای نصب تلویزیون بر روی دیوار تاثیر می گذارد این است که درگاه های ارتباطی تلویزیون در لبه پنل پشتی تعبیه شده است، بنابراین در صورت نصب آن بر روی دیوار، دسترسی آسانی به این قسمت ها خواهید داشت. طبیعتا نصب تلویزیون روی دیوار جلوه بهتری به دکوراسیون اتاق شما می دهد. یک دکمه روشن/خاموش در پایین تلویزیون وجود دارد. تلویزیون 2023 شیائومی 50P1 همچنین به یک میکروفون داخلی و یک کلید روشن/خاموش مجهز است تا بتوانید تلویزیون خود را بدون کنترل از راه دور و تنها از طریق دستورات صوتی کنترل کنید. همچنین یک چراغ LED کوچک سفید در جلوی تلویزیون وجود دارد که برای ارسال نوتیفیکیشن روشن می شود!

تلویزیون شیائومی 50P1 با طراحی حرفه ای

شگفتی رزولوشن 4K Ultra HD را تجربه کنید!

کیفیت تصویر پارامتر اصلی در تعیین ارزش واقعی یک تلویزیون است. تلویزیون شیائومی 50P1 با ارائه وضوح واقعی 4K Ultra HD بر روی صفحه نمایش خود شما را شگفت زده خواهد کرد. وضوح 4K تصاویر واقعی تری را با جزئیات و عمق بیشتر ارائه می دهد. رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل روی صفحه نمایش 4 برابر بیشتر از وضوح Full HD جزئیات را ارائه می دهد.

شگفتی رزولوشن 4K Ultra HD را تجربه کنید!

فناوری Dolby Vision و HDR10+ برای نمایش جزئیات در صحنه های تاریک و روشن

پشتیبانی از فناوری های پیشرفته در بخش تصویربرداری عملا به معنای کیفیت تصویر بهتر خواهد بود. HDR (محدوده دینامیکی بالا) بزرگترین پیشرفت در کیفیت تصویر تلویزیون بود. هر تلویزیونی که برای نمایش محتوای HDR به خوبی کار کند، گزینه بهتری برای تماشای فیلم و سریال و حتی انجام بازی خواهد بود. این فناوری با ایجاد تغییراتی در رنگ، روشنایی و کنتراست، تصاویر بهینه سازی شده را ایجاد می کند. تلویزیون هوشمند شیائومی 50P1 از فرمت های مختلف HDR از جمله HLG، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند. در حالی که فناوری HDR10 با فراداده ایستا یک فرمان کلی برای تنظیم فیلم ارائه می دهد، HDR10 Plus نسخه پیشرفته تری است که اصلاحات را بر اساس فریم به فریم ارائه می دهد.

فناوری HDR10+ با ابرداده پویا باعث می‌شود هر دنباله فیلم به بهترین شکل نمایش داده شود. این فرمت ویدیویی با افزایش روشنایی، رنگ و کنتراست تصاویر بسیار بهتری تولید می کند. محدوده دینامیکی بالا به شما امکان می دهد جزئیات را در تمام صحنه های تاریک و روشن فیلم ببینید. Dolby Vision آخرین فرمت HDR است که توسط Dolby توسعه یافته است. این فناوری با تنظیم هر ژانر محتوا، شما را به یک تجربه سینمایی کامل دعوت می کند. به عنوان مثال، هنگام تماشای محتوا در یک اتاق روشن با تابش خیره کننده، با استفاده از این فناوری، روشنایی تلویزیون شیائومی 50P1 برای مبارزه با تابش خیره کننده و نشان دادن تمام جزئیات تصویر روی حداکثر تنظیم می شود.

فناوری Dolby Vision و HDR10+ برای نمایش جزئیات در صحنه های تاریک و روشن

1.07 میلیارد رنگ در صفحه نمایش 50P1!!

تلویزیون شیائومی 50P1 با پشتیبانی از طیف رنگی گسترده طراحی شده است تا کیفیت تصویر واقعی را تضمین کند. البته با افزایش رنگ و البته عمق رنگ بیشتر، می توانید تصاویر واقعی و طبیعی تری تماشا کنید. این تلویزیون 50 اینچی 4K تا 94 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این تلویزیون همچنین از استاندارد رنگ NTSC تا 88 درصد برای دیدن رنگ های غنی و طبیعی بر روی صفحه نمایش پشتیبانی می کند.

رنگ های زنده و جزئیات دقیق روی صفحه شما را به یک تجربه تماشای واقعی دعوت می کند. تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ به طرز شگفت انگیزی قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ است، در حالی که عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) خواهد بود. تماشای تصاویر پر رنگ و زیبایی و البته نزدیک به واقعیت در این تلویزیون 4K شیائومی 50P1 برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

1.07 میلیارد رنگ در صفحه نمایش 50P1!!

فناوری MEMC برای اطمینان از محتوای روان و بدون لرزش

بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار کار خوبی برای نمایش محتوای پویا ندارند. برای طرفداران فیلم های اکشن و بازی های هیجان انگیز واقعا مهم است که تلویزیون برای نمایش محتوای پویا به خوبی عمل کند. معمولاً هنگام نمایش محتوای سریع، برخی از فریم ها حذف می شوند. حذف قاب در بیشتر موارد منجر به تاری می شود. گاهی اوقات پرش یا سوسو زدن در محتوا رخ می دهد و همه اینها منجر به یک تجربه مشاهده ناخوشایند می شود. ال ای دی شیائومی 50P1 از فناوری جبران فریم MEMC استفاده می کند و این مهم ترین تفاوت آن با یک تلویزیون معمولی است.

MEMC مخفف Motion Estimation Motion Compensation است. این فناوری با قرار دادن خودکار فریم های جبرانی بین فریم های اصلی در محتوای فریم پایین کار می کند تا پارگی و لرزش صفحه را از بین ببرد. هنگام نمایش محتوای پویا مانند رویدادهای ورزشی، مسابقات اتومبیل رانی و موارد دیگر، حرکت سریع خواهد بود و محتوا بسیار روان و روان نمایش داده می شود. نرخ تازه سازی صفحه نمایش 50P1 شیائومی 60 هرتز است. با استفاده از این فناوری، محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش داده می شود.

فناوری MEMC برای اطمینان از محتوای روان و بدون لرزش

Android TV; راهی آسان برای دسترسی به تمام سرگرمی هایی که دوست دارید!

تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ با سیستم عامل اندروید نسخه 10 عرضه می شود.طرح بندی این سیستم عامل به صورت تمام صفحه است و تمامی سرگرمی های مورد علاقه شما را یک جا در اختیار شما قرار می دهد. شیائومی می گوید بهتر است سرگرمی خود را با Android TV تقویت کنید. بیش از 400000 فیلم و نمایش در این تلویزیون شیائومی 50P1 در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید در هر زمان از سرگرمی در خانه خود لذت ببرید. همچنین امکان دانلود بیش از 7000 اپلیکیشن در یک مکان وجود دارد.

با اتصال تلویزیون هوشمند خود به اینترنت، می توانید محتوای مختلف را در مرورگر وب مشاهده کنید. Google Content Store در دسترس شما خواهد بود تا هر آنچه را که می خواهید از این بخش دانلود کنید. مانند هر تلویزیون اندروید دیگری، سرویس های محبوب Netflix، Prime video و YouTube در اختیار شما خواهد بود. شما قادر خواهید بود فیلم ها و فیلم های این سرویس ها را با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون شیائومی 50P1 تماشا کنید.

Android TV; راهی آسان برای دسترسی به تمام سرگرمی هایی که دوست دارید!

از Google Assistant برای کنترل تلویزیون 50P1 خود استفاده کنید

تلویزیون شیائومی 50P1 با استفاده از هوش مصنوعی جدید بسیار حرفه ای تر عمل می کند. این تلویزیون به کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق صدای خود همه چیز را کنترل کنند. این تلویزیون جدید شیائومی دارای دستیار گوگل است تا بتوانید به راحتی محیط زندگی سالمی را برای خود ایجاد کنید. در واقع می توانید عملیات پیچیده را با دستورات صوتی ساده در چند ثانیه انجام دهید.

برای اعمال فرمان صوتی، باید دکمه مربوطه را روی کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند فشار دهید، سپس باید بگویید OK Google و آنچه را که نیاز دارید بگویید. می توانید از Google بخواهید تلویزیون شما را کنترل کند. می توانید سؤال بپرسید و پاسخ بگیرید و مهمتر از همه، از دستورات صوتی برای کنترل سایر دستگاه های سازگار متصل به تلویزیون استفاده کنید. دستیار گوگل و قابلیت هندزفری در تلویزیون xiaomi 50P1 به کاربران این امکان را می دهد تا لوازم خانگی هوشمند خود را بدون نیاز به خرید دستگاه هایی مانند Google Home کنترل کنند.

از Google Assistant برای کنترل تلویزیون 50P1 خود استفاده کنید

بلوتوث و ریموت 360 درجه شیائومی!

شیائومی یک کنترل از راه دور بسیار شگفت انگیز با تلویزیون فورکی شیائومی P1 ارائه می دهد. کلیدهای میانبر برای برنامه هایی مانند Netflix و Prime Video به شما امکان می دهد تنها با یک کلیک به محتوای این سرویس ها دسترسی داشته باشید. با فشردن دکمه مخصوص می توانید به منوی برنامه رفته و سرگرمی مورد نظر را در تلویزیون متوجه شوید.

با این حال، کنترل از راه دور تلویزیون شیائومی 50P1 دارای یک ویژگی شگفت انگیز است که آن را از بسیاری از ریموت کنترل های رایج متمایز می کند. می توانید این ریموت را از طریق بلوتوث به تلویزیون خود متصل کنید و واقعا فوق العاده است. این ویژگی به شما امکان می دهد تلویزیون را از هر جهتی کنترل کنید. با کنترل تلویزیون 360 درجه، دیگر نیازی نیست تلویزیون را به سمت جلو بگیرید، می توانید هر چیزی را که می خواهید از هر جهت اعمال کنید!

بلوتوث و ریموت 360 درجه شیائومی!

با راه حل های اشتراک گذاری آسان، از صفحه تلویزیون خود نهایت استفاده را ببرید

قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش (اسکرین میرورینگ) یکی از کاربردی ترین قابلیت ها در تلویزیون هوشمند به حساب می آید. Xiaomi TV 50P1 راه حل های اشتراک گذاری Miracast و Chromecast داخلی را در اختیار شما قرار می دهد. بدون شک مشاهده محتوا در صفحه نمایش بزرگتر لذت بیشتری خواهد داشت. این تلویزیون به شما Chromecast داخلی می دهد تا محتوا را از یک ابزار هوشمند به صفحه نمایش 50 اینچی منتقل کنید. این قابلیت آیکونی شبیه به آیکون شبکه وای فای دارد و می توانید آن را از تلویزیون و گوشی هوشمند خود فعال کنید.

برای استفاده از این راه حل، اتصال Wi-Fi در هر دو دستگاه مورد نیاز خواهد بود. در نهایت، با فعال کردن این ویژگی، تلویزیون به عنوان یک آینه عمل می کند و محتوای موجود در گوشی هوشمند را منعکس می کند. می توانید از این ویژگی برای تماشای فیلم از سرویس های محبوبی مانند نتفلیکس استفاده کنید. به هر حال تماشای هر محتوایی در یک صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه با کیفیت بسیار بالا برای شما سرشار از هیجان خواهد بود.

با راه حل های اشتراک گذاری آسان، از صفحه تلویزیون خود نهایت استفاده را ببرید

قدرت و عملکرد بیشتر با پردازنده مدیاتک

شیائومی از یک پردازنده تولید شده توسط مدیاتک برای ارائه عملکرد قدرتمند در تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ استفاده می کند. پردازنده این تلویزیون با نام مدیاتک 9611 شناخته می شود.این پردازنده حرفه ای با افزایش سرعت و واکنش پذیری تلویزیون باعث می شود تصاویری روان و پیوسته را مشاهده کنید. شیائومی در ساخت این تلویزیون از پردازنده چهار هسته ای A55 استفاده کرده است. این پردازنده سرعت رندر تلویزیون را تا حد زیادی افزایش می دهد تا بتوانید در کسری از ثانیه به آنچه می خواهید دسترسی پیدا کنید.

تلویزیون شیائومی 50P1 به پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 نیز مجهز شده است. این پردازنده پیشرفته به شما امکان اجرای بازی های گرافیکی با عملکرد عالی صفحه نمایش را می دهد. رم این تلویزیون 2 گیگابایت است; این سرعت باعث افزایش سرعت اجرای برنامه در تلویزیون LED شیائومی 50P1 می شود و به شما این امکان را می دهد که به راحتی بین برنامه های مختلف سوئیچ کنید. حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز فضای کافی برای ذخیره مطالب مختلف را در اختیار شما قرار می دهد.

قدرت و عملکرد بیشتر با پردازنده مدیاتک

صدای فراگیر و قدرتمند در تلویزیون 50P1

وجود صدای باکیفیت در کنار وضوح تصویر خوب یکی از دلایل محبوبیت و خرید تلویزیون شیائومی 50P1 است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله است که شامل 2 بلندگو می باشد. هر ستون در تلویزیون قابلیت بازتولید صدا با توان خروجی 10 وات را دارد. بدین ترتیب حداکثر صدای 20 وات در محیط 2 بلندگو بازتولید می شود که سطح صدای بسیار مناسبی برای تلویزیون 50 اینچی به حساب می آید.

شیائومی از برخی ویژگی‌های صوتی مانند Dolby Audio و DTS-HD در تلویزیون P1 پشتیبانی می‌کند تا بهترین کیفیت را تضمین کند. این فناوری های صوتی به ایجاد صدای فراگیر در تلویزیون کمک می کند تا صداهایی که از طریق بلندگوها به گوش شنونده می رسد، وضوح مناسبی داشته باشند. با فناوری های صوتی Dolby Audio و DTS-HD تجربه فوق العاده ای از تماشای فیلم با وضوح صدای عالی خواهید داشت.

صدای فراگیر و قدرتمند در تلویزیون 50P1

اتصالات کاربردی تلویزیون شیائومی

  • پورت های ارتباطی بیشترین سهم را در بخش اتصال تلویزیون 50 اینچی 4K شیائومی دارند. این تلویزیون از پورت های ارتباطی رایج برای اتصال به انواع دستگاه های خارجی پشتیبانی می کند. کاربردی ترین پورت ارتباطی تلویزیون HDMI است که در این مدل 3 پورت اختصاصی برای اتصالات HDMI دارد. همچنین 2 ورودی USB برای ایجاد نوع دیگری از اتصال بین دستگاه ها از طریق کابل USB و فلش مموری وجود دارد. خروجی هدفون، خروجی صدای اپتیکال و ورودی کامپوزیت از دیگر پورت های مفید تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ هستند.
  • شما می توانید از عملکرد بلوتوث این تلویزیون برای اتصال به سایر دستگاه های خارجی بدون نیاز به کابل و رابط استفاده کنید. این ویژگی قابلیت اتصال به هر دستگاه خارجی که از بلوتوث پشتیبانی می کند را دارد. بلوتوث رایج ترین راه برای اتصال به دستگاه های دیگر است و یک راه راحت و بدون دردسر برای برقراری ارتباط خواهد بود.
  • برای اتصال به اینترنت در تلویزیون اسمارت 50P1 دو راه وجود دارد که از طریق آن می توانید به دنیای گسترده اینترنت دسترسی داشته باشید. یک ورودی اتصال کابل LAN اختصاصی در تلویزیون تعبیه شده است تا یک اتصال راحت برای شما ایجاد کند. در این مدل شیائومی اتصال بی سیم از طریق وای فای نیز وجود دارد و با پهنای باند مناسب سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.

اتصالات کاربردی تلویزیون شیائومی P1 سایز 50 اینچ

شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون شیائومی 50P1 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای برنامه های روزمره و تماشای فیلم به صورت حرفه ای هستید پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون شیائومی Q1E بروید که کیفیت تصویر بهتری دارد. در صورتی که به دنبال دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده معمولی و تماشای فیلم هستید بهتر است به سراغ تلویزیون شیائومی P1E بروید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50P1

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون
شیائومی
40,300,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...
تلویزیون
شیائومی
33,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65P1E کیفیت تصویر : 4K سیستم عامل : اندروید توان صدا : 20 وات رفرش ریت تصویر : 60 هرتز زاویه دید گسترده : 178 درجه حافظه داخلی : 8 گیگابایت سال ساخت : 2021 میلادی پردازنده : A55 چهار هسته ای دارای : 3...
تلویزیون
شیائومی
28,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 55Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...

فهرست