×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون 43 اینچ شیائومی P1 فورکی 43P1 مدل 2021 + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43P1
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :اندروید
توان صدا :20 وات
رفرش ریت تصویر :60 هرتز
زاویه دید گسترده :178 درجه
حافظه داخلی :8 گیگابایت
سال ساخت :2021 میلادی
پردازنده :A55 چهار هسته ای
دارای :3 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 43P1 یکی از تلویزیون های 2021 شیائومی و سری P می باشد که تلویزیون مذکور با امکانات رفاهی و امکاناتی که دارد برای استفاده روزمره و تماشای فیلم مناسب خواهد بود. Mi TV P1 در واقع ارزان ترین تلویزیون 4K شیائومی در سال 2021 است. این محصول مدل سال گذشته را ندارد اما می توان آن را با مدل جدیدتر شیائومی TV M5-5ASP مقایسه کرد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED است و متاسفانه شیائومی هیچ اطلاعاتی در مورد تکنولوژی نور پس زمینه و نوع پنل منتشر نکرده است. طبق بررسی ها، تلویزیون شیائومی P1 سایز 43 اینچ دارای فناوری نور پس زمینه LED Edge است.

همچنین با توجه به بررسی هایی که انجام داده ایم، تلویزیون شیائومی P1 برخلاف اندازه بزرگتر دارای پنل IPS است. در مقایسه با پنل های VA، پنل های IPS ذاتا زاویه دید بهتری دارند، اما نمی توانند سیاهی عمیق را در محیط های تاریک نشان دهند. Mi TV P1 43 یا L43M6-6AEU مجهز به صفحه نمایش با نرخ رفرش 60 هرتز است و از کیفیت و وضوح تصویر 4K @ 60 هرتز پشتیبانی می کند (تلویزیون 43P1 با هر دو مدل گفته شده شناخته می شود اما در بازار به تلویزیون شیائومی پی 1 معروف شده است).

تلویزیون شیائومی 43P1 ساخت 2023 میلادی

شیائومی در تلویزیون P1 از صفحه نمایش 10 بیتی با عمق رنگ (8 بیت + FRC) استفاده کرده است که توانایی تولید 1.07 میلیون رنگ را دارد. دارای 07 میلیارد رنگ مختلف است که رنگ های واقعی را در آن خواهید دید. تلویزیون تلویزیون شیائومی 43P1 برخلاف اندازه های بزرگتر از فناوری Wide Color Gamut برخوردار نیست. بر اساس تست های انجام شده توسط شیائومی، این محصول می تواند 78% حجم رنگ را در فضای رنگی DCI-P3، 72% حجم رنگ را در فضای رنگی NTSC و 95% را در فضای رنگی BT 709 نمایش دهد. تلویزیون Xiaomi 43P1 دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل و کیفیت تصویر خوب است.

تلویزیون شیائومی P1 سایز 43 اینچ دارای حالت های تصویری مختلفی مانند استاندارد، روشن، ورزشی و غیره است. و می توانید حالت تصویر مناسب را به دلخواه انتخاب کنید. تلویزیون مذکور می‌تواند محتوای HDR را مانند اندازه‌های بزرگ‌تر خود نمایش دهد، اما فقط از فرمت‌های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و بر اساس آزمایش‌های انجام‌شده توسط شیائومی، این محصول می‌تواند 78 درصد حجم رنگ را در فضای رنگی DCI -P3، 72 درصد نمایش دهد. حجم رنگ در فضای رنگی NTSC و 95 درصد حجم رنگ در فضای رنگی BT 709. تلویزیون 2021 شیائومی 43P1 دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است و کیفیت تصویر خوب است. این تلویزیون دارای حالت های تصویری مختلفی مانند استاندارد، روشن، ورزشی و غیره است. و می توانید حالت تصویر مناسب را به دلخواه انتخاب کنید.

تلویزیون شیائومی 43P1 می‌تواند محتوای HDR را مانند اندازه‌های بزرگ‌تر خود نمایش دهد، اما فقط از فرمت‌های HLG، HDR10 و Dolby Vision و اخبار پشتیبانی می‌کند و می‌توانید حالت تصویر مناسب را به دلخواه انتخاب کنید.

تلویزیون شیائومی P1 سایز 43 اینچ می تواند محتوای HDR را مانند سایز بزرگتر خود نمایش دهد اما تنها از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند و اخبار HDR10+ در آن نیست، شیائومی در این محصول از چیپست مدیاتک MT9611 استفاده کرده است. این چیپست مجهز به پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 می باشد که به کمک فناوری 4K Upscaling توانایی بهبود کیفیت و وضوح محتوای در حال پخش را دارد تا بتوانید همه چیز را با کیفیت تصویر تماشا کنید. همچنین به لطف فناوری MEMC صحنه های سریع را به صورت روان و روان مشاهده خواهید کرد به آرامی تا بتوانید از تماشای برنامه در حین پخش طولانی مدت لذت ببرید.

تلویزیون 43 اینچ شیائومی P1 با استفاده از پورت HDMI 2.0 از حداکثر کیفیت و وضوح تصویر 4K@60Hz پشتیبانی می کند و در آن پورت HDMI 2.1 وجود ندارد. این تلویزیون دارای فناوری ALLM است و تاخیر ورودی کم را در هنگام بازی به شما ارائه می دهد. همچنین از فناوری eARC پشتیبانی می کند و می تواند بازی هایی با کیفیت صدای بالا (به عنوان مثال DTS-HD) اجرا کند. این محصول برای اتصال به کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و XSX) و یا بازی های حرفه ای توصیه نمی شود، اما برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم کاملاً مناسب است. تلویزیون شیائومی 43P1 مجهز به پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A55 است و حداکثر فرکانس کاری آن 1.5 گیگاهرتز است.

ال ای دی شیائومی 43P1 دارای 2 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 10 می باشد که شیائومی در این مدل از 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند اما تمام این فضا در اختیار شما نیست و بخشی از آن برای سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون در نظر گرفته شده است. برای نصب برنامه ها و بازی ها می توانید از حافظه داخلی این تلویزیون استفاده کنید. برای این کار کافی است به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و برنامه و بازی مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید. تلویزیون شیائومی p1 سایز 43 اینچ دارای ریموت کنترل هوشمند با میکروفون داخلی است و از دستیار گوگل پشتیبانی می کند. می توانید از این ریموت کنترل هوشمند برای جستجو و دستورات صوتی استفاده کنید.

همچنین خود تلویزیون مجهز به میکروفون داخلی با برد کاری حداکثر 3 متر است و بدون نیاز به ریموت کنترل و تنها با کمک هندزفری و صدا می توانید به صورت صوتی با تلویزیون ارتباط برقرار کنید. تلویزیون شیائومی 43P1 دارای 4 ال ای دی (LED Notification Light) است که وضعیت میکروفون داخلی تلویزیون را نشان می دهد. شیائومی برای حفظ حریم خصوصی شما کلیدی برای خاموش و روشن شدن میکروفون داخلی تلویزیون در این محصول قرار داده است تا بتوانید آن را روشن یا خاموش کنید. این تلویزیون از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از قابلیت خانه هوشمند، لوازم خانگی  خود را مدیریت و کنترل کنید.

تلویزیون شیائومی 43p1 به Chromecast داخلی مجهز است، بنابراین می‌توانید محتوا را از تلفن هوشمند اندرویدی خود بر روی تلویزیون پخش کنید. علاوه بر این به لطف فناوری Miracast امکان انتقال صفحه نمایش موبایل اندرویدی به تلویزیون و یا اصلاح Mirror وجود دارد تا بتوانید از تماشای تصویر موبایل در صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید. شیائومی در این مدل از فناوری وای فای دو بانده نسخه 5 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز و فناوری بلوتوث 5.0 استفاده می کند تا بتواند به صورت بی سیم با دستگاه های سازگار متصل شود. این محصول دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه های داخلی و DVB-S2 برای دریافت شبکه های خارجی می باشد و نیازی به خرید گیرنده مجزا نخواهید داشت.

تلویزیون شیائومی p1 سایز 43 اینچ دارای سیستم صوتی 2 کاناله با 2 بلندگوی 10 واتی است که در مجموع توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون مذکور از فناوری Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می کند، بنابراین صدای سینمایی با کیفیت بهتری را به گوش شما می رساند. علاوه بر این، این محصول دارای حالت های صدای مختلفی مانند استاندارد، فیلم، بازی و ... می باشد که می توانید حالت صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا حتی به صورت دستی تنظیم کنید.

تلویزیون LED شیائومی 43P1 دارای حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه تلویزیون است. این نوع طراحی که به سه قاب بدون حاشیه معروف است، علاوه بر افزایش ظرافت و زیبایی محصول، تمرکز بیننده را بر روی محتوای پخش افزایش می دهد تا در تماشای محتوای پخش بیشتر غرق شود. شیائومی اصول اولیه این اندازه را مانند سایزهای دیگر طراحی کرده است، مانند دو شاخه در دو طرف تلویزیون. در کل طراحی این تلویزیون (مخصوصاً قسمت پشتی) شبیه تلویزیون های سال گذشته شیائومی و معمولی است.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون شیائومی 43P1 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اگر بودجه بیشتری دارید و تلویزیونی با کیفیت تصویر بهتر برای استفاده خانگی و تماشای حرفه ای فیلم می خواهید پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون شیائومی Q1E بروید. در صورتی که به دنبال تلویزیون اقتصادی و ارزان قیمت تری برای استفاده معمولی و تماشای فیلم هستید می بایست به سراغ تلویزیون شیائومی P1E بروید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50P1

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون
شیائومی
40,300,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...
تلویزیون
شیائومی
33,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65P1E کیفیت تصویر : 4K سیستم عامل : اندروید توان صدا : 20 وات رفرش ریت تصویر : 60 هرتز زاویه دید گسترده : 178 درجه حافظه داخلی : 8 گیگابایت سال ساخت : 2021 میلادی پردازنده : A55 چهار هسته ای دارای : 3...
تلویزیون
شیائومی
28,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 55Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...

فهرست