×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 12000 دی ماتیک

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
برچسب انرژی : +A
جریان هوا چندگانه :دارد
فیلتر ضد باکتری : دارد
نوع کمپرسور : روتاری
گاز خنک کننده :  R410
ظرفیت گرمایش : 12000
عملکرد : سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 12000 دی ماتیک

شرکت گری هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدران بسیار زیادی را به خود جذب می کند و یکی از خوش فروش ترین برند در بین کولر گازی ها محسوب می باشد ولر گازی 12000 دی ماتیک از دیگر تولیدات شرکت گری می باشد که با امکانات متعدد تولید و روانه بازار شده است

این کولر گازی دو منظوره بوده و از دو حالت سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند. بنابراین می توان در هر دو فصل سرد و گرم از این کولر گازی 12000 گری استفاده کرد. شما می توانید از کولر گازی 12000 گری برای مساحت و مکانی با متراژ 10 تا 25 متر مربع  مورد استفاده قرار بدهید و چنین مساحتی را پوشش دهد.

دیواری بودن کولر گازی دی ماتیک گری باعث می شود تا از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شود. پنل داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود پنل دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود پنل خارجی هم که در خارج از ساختمان و بر روی پشت بام نصب می گردد هر دو یونیت دارای وزن و ابعاد مناسبی است و از محل های از پیش تعیین شدهه به خوبی جای میگیرد.

 البته ناگفته نماند بهتر است که یونیت خارجی کولر گازی گری بر روی چهار پایه ای قرار گیرد و دور از دسترس نور آفتاب و در معرض باران قرار نگیرد تا همیشه بهتر بماند. بدنه هر دو یونیت محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت گری از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است  مقاومت کندانسور بسیار بیشتر از قبل شده است همچنین گری این کار را برای محافظت بیشتر کولر به کار گرفته است.

برچسب انرژی در این کولر گازی A+ است و خبر از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند. قیمت کولر گازی گری دی ماتیک 12000 با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد.

قیمت کولر گازی گری 12000 دی ماتیک

ظاهر و ساختار کولر گازی دی ماتیک

کولر گازی دی ماتیک با ظرفیت 12000 برای مساحت هایی با 10 تا 25 تر مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود. یکی از قسمت ها یا یکی از پارامتر های مهم خرید کولر گازی به مساحت برمی گردد شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید.

یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد.

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است که یکی از پورت ها در داخل ساختمان و یکی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است که پنل خارجی بر روی چهار پایه ای و دور از دسترس نور آفتاب قرار داده شود. یونیت داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود یونیت داخلی دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

در قسمت راست پنل داخلی یک نمایشگر ال ای دی دیده می شود که دمای کولر گازی را به کاربر نشان می دهد همچنین هوا از داخل پره ها در زیر کولر گازی خارج می شود و قدرت پرتاب باد تا 14 متر هم از دیگر ویژگی های این کولر گازی است و شما هوا را حس می کنید. پنل خارجی دارای رادیات طلایی رنگ است مهم ترین ویژگی کولر های رادیات طلایی این است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید. همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

کولر گازی گری 12000 دی ماتیک

سایر امکانات کولر گازی 12000

داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی گری دی ماتیک با توان بالا کار می کند یکی ازهای کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود.

این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند. این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید.

کولر گازی 12000 گری دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410  در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. پره های این کولر گازی در هر چهار جهت راست و چپ بالا و پایین به شما اجازه می دهد تا در هر زاویه ای جهت باد را تنظیم کنید.  کولر گازی کریر 24000 دارای تکنولوژی گلدفین می باشد که ضد فرسایش است و در برابر باد، باران و برف مقاومت بالایی خواهد داشت.

 

کولر گازی گری 12000 دی ماتیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
12000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995244

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست