×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوماتیک

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A++
کمپرسور : روتاری
گاز خنک کننده : R410A
ظرفیت گرمایش : 24000
سرعت فن : 3 سرعته
 جنس بدنه :پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوماتیک

کولر گازی دیواری گری 24000 کیوماتیک دو تکه است و از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده است. بخش داخلی بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند. از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود.

البته خود شرکت های سازنده تا حدی این مشکل را رفع کرده اند و در ساخت این کولر گازی از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند. این کولر گازی دارای گاز r410 است گاز نام برده شده دارای نقطه جوش بالایی است و در عرض چند دقیقیه محیط شما را خنک می کند این گاز کم مصرف است و دوستدار محیط زیست می باشد. کولر گازی 24000 اینورتر در ظرفیت های سرمایشی و گرمایشی 12000 و 24000 و 18000 و 36000 تولید و منتشر شده است.

ظرفیت کولر گازی اینورتر کیوماتیک 24000 است و برای متراژ هایی با مساحت 50 تا 80 متر مربع کاربرد دارد و برای این مساحت ها جوابگو است. اگر کولر گازی با ظرفیت سرمایشی بالاتر از میزان مورد نیاز بخرید، ناچار خواهید بود که هر چند ساعت یک بار کولر گازی را خاموش کنید چون قدرت خنک کنندگی آن بالاتر از میزان مورد نیاز است.

همچنین اگر کولر گازی خریداری شده دارای ظرفیت سرمایشی کمتر از میزان مورد نظر باشد، قدرت خنک کنندگی آن از پس خنک کردن محیط برنمی آید و هوای محیط زندگی شما همچنان گرم خواهند ماند. از ویژگی های موجود در کولر گازی کمپرسور های آن است که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه یتان باید بدانید که چه نوع کولر گازی را انتخاب می کنید.

به طور کل کمپرسور های کولر گازی به دو دسته به نام T1 و T3 تقسیم می شوند. وقتی که بین رتبه بندی های T1،و T3 انتخاب می کنید در واقع تصمیم می گیرید  در مورد بهینه سازی آب و هوا برای واحد پمپ حرارتی منبع هوا تصمیم گیری کنید. از T1 برای مناطق خنک و از T3 برای مناطق گرمسیری استفاده می شود و این مدل کولر گازی دارای ناحیه کاربرد T3 است.  در بین دیگر برندهای موجود در فروشگاه دوزین میتوان از کولرگازی پاناسونیک 24000 بعنوان یکی از محبوب ترین ها نام برد.

کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوماتیک

کمپرسور روتاری و موتور اینورتر 

کولر گازی گری 24000 با عملکرد سرمایشی و گرمایشی می تواند مکان و فضایی به مساحت 50 تا 80 متر مربع را به راحتی خنک نماید و هوایی دلنشین و خنک را برایتان به ارمغان بیاورد.

کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است کمپرسور استفاده شده برای کولر گازی کیومتیک روتاری است این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد.

گری در طراحی کولر گازی 24000 سرمایش و گرمایش از موتور  اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. بر طبق استاندارد های جهانی کولر گازی گری 24000 دارای برچسب انرژی a++ است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد.

کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوماتیک

سایر امکانات کولر گازی کیومتیک 

قابلیت تنظیم سرعت فن در این کولر دیواری سه حالت کم، متوسط و زیاد را در اختیارتان قرار می دهد کولر گازی گری 24000 اینورتر قدرت خنک کنندگی اش 24000 است که این شاید مهم ترین قسمت باشد که باید در نظر گرفته شود. این میزان ظرفیت می تواند متراژ تا 80 متر مربع را تحت پوشش خودش خنک سازد.  حالت خواب یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی اینورتر گری است.

با فعال سازی این ویژگی که دکمه آن بر روی ریموت کنترل خودنمایی می کند، کولر به طور خودکار در تمام ساعات شب دمای اتاق را 2 درجه خنک می کند تا شما نصفه شب برای تنظیم هوای کولر از خواب بیدار نشوید و این قابلیت هوایی نه سرد و نه گرم را در اتاق حاکم می سازد که البته این برای حالت سرمایش کولر بود. 

فیلتر بهداشتی و فیلتر ضد باکتری از دیگر ویژگی های کولر گازی گری است که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد علاوه بر آن با قرار گیری این فیلتر داخل کولر گازی هوا به خوبی پاک سازی می شود و همواره هوای سرد و سالمی را تنفس خواهید کرد. در بعضی از روز ها هوا بسیار گرم می باشد و کولر گازی کمی دیرتر هوا را خنک می سازد.

در این مواقع می توانید حالت خنک کنندگی سریع را فعال نمایید تا هوا خیلی سریع تر از حالت معمول خنک شود و از هوای گرم تابستان رهایی پیدا کنید و از همه مهمتر اینکه شما می توانید به کمک تابع تایمر 24 ساعته، زمان خاموش یا روشن شدن کولر را تعین کنید.

کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوماتیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Gree Air Conditioning

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
++A
ظرفیت سرمایش
24000
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
دارای فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995235

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست